@ afrola dankjewel. Vanaf nu zal het alleen maar beter gaan denk ik dan maar weer! Fijn dat het zo goed gaat bij je en dat de kleintjes het zo goed doen! Geniet er van! @ lin dankje, het is wel raar zo vroeg in mijn cyclus weten hoe of wat... Maar het scheelt zeker weer wat testen... Ik laat het morgen weten. Hoe hoog zou je hcg zijn bij 3 weken? In iedere al boven de 5 is positief toch? @ jeetjeb dankjewel! Het doet geen pijn, heb er geen last van maar waarschijnlijk daardoor wel voor oorontstekingen omdat dat aan de zelfde kant is. Maar geen pijn gelukkig Naar een alternatief heb ik nog niet gevragen, ik denk dat ze dan dit overslaan en meteen een biopt zullen nemen, denk ik dan... @ banjabes, nee dat niet ik wacht de uitslag van het bloed af, krijg morgen de hcg waardes te horen, en als dat negatief is begin ik voor twee weken met de medicatie, daar ben ik dan mee klaar als mijn menstruatie ook afgelopen is.... Wat fijn dat de uitslagen goed zijn! Het wachten wordt beloond! Super. Nu hoop ik voor de rest ook goed nieuws! @ evy dankje! Wanneer hebben ze bij de ha de bloed testen binnen? Ik ben het vergeten te vragen. Zal dat meteen in de ochtend zijn ?
@yvon. Geen idee ik heb weleens op dag 23 en op dag 26 in mn cyclus positief getest met kv 2 voor 5 en die is 25 kwa waarde.. ik weet het echt niet. Zou gewoon bellen met de HA kan jou t schelen! ik ga werken! dag meiden
En Yvon.... weet je al iets?? Gisteren heeft mijn man de gyn gesproken en die bevestigde nog even dat het zaadonderzoek goed was en dat nu de volgende stap is om mijn bloed te onderzoeken op dag drie van mijn volgende cyclus. Tuurlijk hoop ik dat het dan niet meer nodig is, maar anders laat ik dat wel doen. En dan zal ik eens vragen of ze ook mijn vitamine b12 kunnen checken.
Nou ja hier weer vaag, ik belde maar de arts had er nog niet naar gekeken. Ik vroeg wat de waardes waren, maar de arts belt hier over terug.... Dus weet nog niets, ze kan toch wel een getalletje doorgeven? Zucht @ jeetjeb, ja als je erover twijfelt zou ik het ook mee laten prikken. Waar prikken ze op cyclus dag 3 op?
Pfff... zit je in spanning doen ze er daar zo luchtig over. Ik hoop dat je gauw meer weet!! Ze kijken dan naar de hormonen. Ik denk niet echt dat er iets afwijkends uit zal komen, want mijn cyclus is best heel regelmatig. Maar ja, je weet nooit. En als dat ook weer goed is, dan moeten we dus nog 3 maanden zelf blijven proberen. Ik hoop eigenlijk dat ze daarna dan (als het nog nodig is natuurlijk!) bij ons ook zo'n samenlevingstest doen. Maar ik heb geen idee. Daar heeft hij het namelijk niet over gehad.
@ jeetjeb inderdaad, spannend! Ik denk dat ze bij jullie wel verder kijken hoor. Ze zeiden hier eerst ook dat we tot juli wachten moesten maar wel bloedprikken en echo's maken en een samenlevingstest. Ik denk dat jullie er zo ook in rollen.... Maar eigenlijk hoop ik dat het niet nodig is voor jullie!
Ja best! De ha dacht dat we te vroeg geprikt hadden en mag alsnog niet met de kuur starten... Vanaf mijn menstruatie pas... Nu vraag ik me af waarom er dat geprikt is..... En of het idd niet betrouwbaar is? Ik heb geteld en de 11 e had ik mijn ei. Ik dacht dat ik gister 11 dpo was. Maar bij het prikken was ik 8 dpo en vandaag 9 Is het idd te vroeg of zou er toch meer hgc moeten zijn?
Wat gek dat ze je dan laten prikken inderdaad als ze nu denken dat het te vroeg is. Dat geeft dan toch alleen maar teleurstelling! Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of er nu al iets te meten zou moeten zijn als je zwanger bent maar ik zou eigenlijk denken van wel tenzij je een latere innesteling hebt.
@ jeetjeb , het was mijn fout hun vroegen wanneer mij ei was en heel stom heb ik een week als 10 dagen geteld... ( is vanuit de ha gegaan) Nou ja ik zie wel weer....
@ Yvon, dag 8/9 na tp is wel echt vroeg. Je kan dan zowel posi als nega testen ook met bloedtest bij een zw.schap. Dus denk dat het wel verstandig is om nog even te wachten tot 14 DPO en dan nogmaals testen. @ all, sweet dreams
@ lin , hahaha mijn wiskunde is toch niet heel slecht. Afwachten tot woensdag als ik dan ongi ben beginnen met medicatie anders zelf testen. Ik kon nog een keer laten prikken maar uitslag is dan maandag binnen ja die twee dagen wachten kan dan ook nog wel...... @ afrola, ja lijkt mij ook net verstandigste.....
@Yvon. o okay ja zou wel even zelf testen dat je zeker bent voor de medicijnen. @all. sorry was even weer heel moe van t werk dus heb maar af en toe gereageerd. Wel alles gelezen hoor! En duim gewoon nog door. Komen er nog nod's aan? Ben de lijst even kwijt. Net wederom ruzie met mn moeder gemaakt. Kort gezegd word ik moe van dr gebemoei en ongevraagde verkeerde adviezen. Ze bespreekt echt alles wat betreft mn gezondheid op dr werk (werkt in het zh). Deed ze met de mk en nu ook weer met deze zwangerschap mn b12 etc. Alles wat ik erover zeg is al het minimale maar niks helpt. Heb dr nu echt nog een keer goed de waarheid vertelt. Het enige wat ze bereikt is dat ik geen zin meer in dr telefoontjes en bezoekjes heb. Ze heeft echt een enorme plaat voor dr hoofd en begrijpt niet dat ik volwassen ben en al 8 jaar voor mezelf zorg en haar gebemoeder niet opprijs stel. Het lijkt we of ze zelf zwanger is en iedereen vertelt ze alles ook zaken die je voor jezelf wilt houden. ik maak me nu wel ongerust omdat ze bijna heel de maand vrij heeft genomen wanneer ik uitgerekend ben en ik wil haar niet constant om me heen. Ze vertelt rustig aan jan en alleman hoever ik uitgescheurd ben etc. Ook begin ik twijfels te krijgen of het wel zn goed idee is geweest om haar voor 1x per week als oppas te vragen. Zo tks voor het klagen ik ga binnenkort maar eens samen met mn vriend babbelen daar. Ben weer helemaal geirriteerd dr van. groetjes
@ lin vervelend dat het zo moet lopen... Maar het beste is samen om tafel gaan en het proberen uit te spreken. Als je geen goed gevoel bij het oppassen hebt moet je dat zeker niet doen. Ik herinner me het de vorige keer ja dat ze dat ook deed bij je mk. Het vertrouwen wordt er niet beter op.. Wat zegt ze er zelf van? Of heeft ze het niet in de gaten?
@yvon. zelf, ze begrijpt niet dat ik het niet opprijs stel dat ze zo doet. Ze praat eroverheen etc.. Gesprekje gaat er zeker komen Ik heb trouwens nog een andere vraag. Kunnen we niet besloten praten met ons clubje? Dit blijft allemaal zo online staan namelijk. En is voor iedereen mee te lezen... Iemand er verstand van? groetjes
25/04 3e echo (geslachtsbepaling) Evy 26/04 NOD Yvon1893 26/04 Verlof Lin 28/04 OD Banjabes 01/05 20 weken echo Troelie 07/05 vk Lin 09/05 20 weken echo Lizzy Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 uitgerekende datum: 15 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012
Met de juli-mama's kan je via facebook een geheimaccount aanmaken. Het enige is wel dat je 1 iemand moet accepteren als vriend en dat je het niet meer annoniem is. Ik heb alles meegelezen hoor, maar het is echt een grote chaos nog steeds! Badkamer is bijna klaar, maar liep vertraging op i.v.m. kromme tegels. Dus ook de kinderkamer is nog niet klaar. Gister hebben we vochtplekken in het laminaat ontdekt. Nu kom ik er net achter dat de ondervloer nat is.... door de kruipruimte. Het werd altijd goed afgedekt, maar iemand die de man hielp met de badkamer had het een en ander weggehaald omdat het zo nat was geworden. Nu weet ik niet of het daardoor komt of dat het anders ook wel was gebeurd. Ik kan dit er echt niet bij hebben, het enige wat ik wil is lekker bezig zijn met de kinderkamer en babyspullen. Ik krijg al stress als ik denk aan wat ik nog op werk moet doen om mijn klas netjes over te dragen. Ik wil niet dat al dat laminaat er ook nog uit gehaald moet worden.En dan wil ik nog niet eens aan de kosten denken die daarbij komen....