Die steken rechts onderin die doortrekken naar mijn lies heb ik ook sinds een paar dagen.. Niet de hele tijd, maar zo nu en dan. Hm.. spannend, zou het iets zijn?
He Dilann, Heb je ook morgen je nod? Ik hoop echt dat we de komende 9 maanden niet meer ongesteld worden ! Wanneer ga jij testen?!
@ troelie en dilann spannend! Ik had toen die steken toen ik zwanger was. Hoop voor jullie beide het positiefste! Gaan jullie morgen testen?
Goedemorgen dames. Ik wilde jullie een fijne dag wensen! Het heeft hier vannacht zoveel geregend dat de zon haast wel moet komen. Hoop dat de duiveltjes weg blijven! Vandaag ga ik weer lekker poetsen. En morgen weer aan het werk. Lekker zo'n extra dagje vrij. Wat doen jullie zoal op een vrije dag? Even offtopic...
Hoi Yvon, Lekker hoor, een dagje vrij! Ik werk 40 uur in de week en soms verlang ik wel naar een dagje vrij in de (werk)week. Als ik dan een dagje vrij heb, doe ik meestal of helemaal niks, of ik doe alles in huis, boodschappen en al en dat we dan in het weekend niks meer hoeven te doen. Ik ga denk ik donderdag of vrijdagochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ben wel erg nieuwsgierig hoor. Kan me ook niet zo goed concentreren.. Vandaar dat ik nu ook even hier wat aan het schrijven ben . Veel plezier nog vandaag op je vrije dag!
Hey dames.. Hier ook heel de nacht regen en vreselijke onweer, schrok op een gegeven moment zelfs wakker van een knal. En nu nog steeds flink onweer en regen Zou vanmiddag terrasje pakken met een vriendin maar helaas dan maar in de kroeg @Yvon ik ben helaas heel vaak vrij Ben overgeplaatst na diplomering waardoor ik alleen in de middag hoef te werken.. Zelf vind ik dat helemaal niet fijn hoor! Zou liever gewoon 36 uur werken dus ben nu ook maar een beetje rond aan het kijken.. Dinsdag ben ik altijd de hele dag vrij en kan ik iets leuks gaan doen omdat ik in de ochtenden vaak poets enzo.. @troel respect dat je nog niet getest hebt meid, zou ik niet kunnen @mijn ei... Hopelijk wordt ie bevrucht haha heb mn ventje toch zover gekregen haha Ben benieuwd of mn testen donkerder worden
Hallo dames, @ Troelie en Dilann, wat spannend zeg !! Hopen op een positieve test !! @ Yvon, lekker he een dagje vrij. Ik werk in de zorg en heb meestal ook elke week wel een doordeweekse dag vrij. @ hier, vanmorgen een zwangerschapstest gedaan om te kijken of HCG helemaal weg is, kwam nog een heel licht streepje te staan.. Had eerlijk gezegd verwacht dat hij wit zou zijn, maar helaas.. Is nu 2 weken na de curretage. Weten jullie hoelang deze nog licht positief kan uitvallen ?? Fijne dag allemaal !!
@ troelie hier het zelfde alleen vandaag een extra dagje omdat ze het een en ander komen brengen voor de verbouwing. Dus op mijn vrije dag poetsen extra wassen boodschappen en verbouwen Vind het knap van je dat je zo lang kunt wachten. Of is het meer Zelfbescherming? Ik zou het niet kunnen respect! @ lizzy ja dat is dan ook weer niet fijn. Maar een weekend van 3 dagen zou voor mij geen probleem zijn... Of gewoon wachten op een beebje dan ga ik ook minder werken... Ik hoop het ook van je ei! Nu is het wachten..... Hier nog steeds om de dag zonder geklaag.... En mijn ei is bijna in aantocht! Ohw had ik maar niks gezegd over het weer........ Het is hommeles in de wolken!
@ summer hangt een beetje af van persoon tot persoon. Bij mij was deze na 10 dagen wit... Hopelijk zal het bij jou ook niet al te lang meer duren...
Geen idee meid.. Volgens mij is dat ook weer bij iedereen anders kan wel een week of 3 duren volgens mij.. *snik* Vandaag zouden we 21 weken zijn.. Kan niet stoppen met doortellen...
Oh dat doortellen is echt verschrikkelijk. Ik zou donderdag 12 weken zijn. Ook zo'n leuke mijlpaal die we niet gehaald hebben
He girls, Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat doet! Hopelijk kunnen we snel weer opnieuw beginnen met tellen.. Dat zou het wel een beetje verzachten (wat mij betreft iig, misschien ervaart niet iedereen dit zo..). Ik heb nog niet getest, omdat ik er een beetje bang voor ben.. Nu heb ik nog de hoop dat ik misschien wel zwanger ben en als ik zou testen, is dat misschien voorbij.. . Maar vind het ook moeilijk om me te beheersen hoor! Vorige keer heb ik heel vaak getest en ook al voor nod, toen was ie eerst een keer of 3 negatief.. Hij werd pas positief 2 dagen na mijn nod. Dat was toen ook op een vrijdag (de vrijdag na hemelvaart). Hopelijk deze vrijdag weer!! Nou girls, veel plezier nog op jullie vrije dag! Vind het fijn om met jullie te kletsen!
Hey heel herkenbaar dat je niet de teleurstelling wil.. Mar jaa de teleurstelling komt ook als je ongi wordt (zegt ze nu stoer maar ondertussen ben ik precies hetzelfde ) En ik ben stiekem ook wel benieuwd of jij misschien de eerste van ons clubbie wordt die zwanger is Net ff een ovu testje gedaan (doe dr vanavond ook een mar was benieuwd en ben waarschijnlijk later thuis) Weer lichter... ik snap er echt niks van hoor :S Dag 12 lijkt opgedroogd nog het meest positief, maar toch vrij licht.. AArgh ik zou gwoon in mn lijf willen kijken soms haha Vind het ook fijn om hier te kletsen, hier kun je gwoon mopperen maar ook door blijjjjjven praten over zwanger worden zonder dat iemand er knettergek van wordt (zoals mijn mannetje soms) Heerlijk!
Bedankt voor jullie reacties ! Dan maar weer afwachten wanneer mijn lichaam opnieuw een eisprong heeft, pffff dat wachten duurt altijd zoooo lang... Ook hier nog iemand die aan het doortellen is, ben blij dat ik niet de enige ben. Voor mij zal het ook wat verzachten als ik weer snel zwanger mag zijn, denk ik. Maar ja helaas is dat ook afwachten. Vandaag druk bezig met huis schoonmaken, boodschappen halen en de koffers inpakken. Wij gaan vannacht op vakantie !! Erg veel zin in !! Eventjes weg van alles en samen genieten !! Met hopelijk een mooi eitje die onderweg is ... Deze vakantie zal ons vast goed doen. Jullie allemaal al vakantie gehad ??
Nou da zou wel mooi zijn op vakantie een mooi kindje produceren Hier pas 12 september vakantie dus moet nog ff
Haha ja idd, zou mooi zijn als het op vakantie gaat lukken. In ieder geval hebben we genoeg tijd voor elkaar .. @ Lizzy, jij ook nog een lekker vooruitzicht dus !
OOOh heerlijk, jullie gaan gewoon nog. Wij zijn de dag na de curettage gelijk op vakantie gegaan. Was heerlijk, maar zou nu wel weer willen. Waar gaan jullie heen? Oh, ik ben echt jaloers! Zou inderdaad wel leuk zijn als je een vakantiekindje kan maken ! Heel veel plezier op vakantie als we je niet meer spreken!
Thanx Troelie ! Wij gaan naar de Nederlandse Antillen, heerlijk naar het Caribisch gebied !! Gaan 15 dagen... Als ik terug kom hopelijk een aantal op ROZE ??!! Ik hoop dat mijn eisprong op vakantie komt, zodat we deze goed kunnen benutten.. We zullen zien !! Meiden succes in deze ronde en tot over 15 dagen, zal voor jullie en mezelf duimen en hopen !!
Fijne vakantie summer1983!! @Troelie: ik durf ook niet zo goed te testen uit angst voor een teleurstelling.. Dus vandaag niet gedaan. Maar zal denk ik toch morgen en/of overmorgen testen.. ga donderdag lang weekend weg. Hoop voor die tijd duidelijkheid te hebben...