Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ allemaal dat doortellen sja,,, heb ik ook last van. Denk ook iedere keer wat als,,,,,, hoe zou het zijn met ... Weken?

@ troelie ik hoop weer op een goede vrijdag voor je! Vind het erg knap van je. En je gedachte snap ik goed. Om teleurstelling te voorkomen. Beter ineens een Knal test dan een paar keer niets of een tuur Streepje...

@ lizzy, wat raar!?! Misschien is ie toch net ervoor geweest? Of je hebt een verrassingsei ! En hij komt nog,,,, maar ik denk het eerste... Dan heb je ook pcies goed geklust denk ik.

@ summer , heel heel veel plezier, ik hoop dat je alles een beetje achter je kan laten en lekker kan genieten van je vakantie, je hebt het verdiend!

@ dilan, spannend is het weer hè? Ik hoop voor jou ook een mooie test. En idd van lizzy zegt, als de ongi er is is het net zo'n teleurstelling... Hoop dat die wegblijft!

Jeetje mina lijkt wel of ik nieuwsgieriger ben dan jullie!

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Mag ik met jullie mee kletsen?
    Sterkte allemaal.
    Groetjes

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Tuurlijk mag dat! Welkom.
    Naar dat jeje hier kunt toevoegen dat betekend meestal dat er ellende aan vooraf is gegaan.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks,

Ja klopt:( En wat zijn er veel vrouwen/meiden met deze ellendige ervaringen.
    Ik heb gelijk een vraag.

Mijn verhaal
    Bij de termijn echo(19 juli) van 10 weken bleek er een vruchtje van 7 weken te zitten zonder hartje. Omdat het niet helemaal zeker was of ik niet verder dan 10 weken was is er tot curretage overgegaan. Ik wist niet dat een miskraam zn nasleep kon hebben. De week erna was het weer gedoe met bloedingen en stolsels controle echo gemaakt en toen was niet alles weg toen cytotec gehad en bij de nacontrole van 11 augustus was alles schoon.

Kreeg ik nog een leuk berichtje dat ik een dubbele eisprong zou krijgen want in alle twee mn stokken stond er 1 op springen. Dus aan de klus gegaan.

Ik had ook elke week een KV zwangerschapstest gedaan omdat ik wilde weten wanneer al het hormoon weg was. Ook omdat we geen maand wilden wachten. Dus na 3 weken geteld v.a de curretage een negatieve test.

15 augustus op vakantie net een dagje werd ik zwaar ongesteld. Dat kwam zo onverwachts want 11 aug stonden er nog 2 eitjes op springen. Zelf denk ik dat mn lijf van slag was. Want het was wel 26 dagen na curretage. Dus dat klopte wel maar die 5 dagen vond ik zo gek.
    Iemand van jullie enig idee hoe dat kan? Het kan niet een innesteling geweest zijn want het was echt 6 dagen veel bloedverlies.

Ik heb globaal met jullie meegelezen maar ben nog lang niet klaar

Groetjes Lin

5. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meiden heerlijk vakantie!! Ik ben na ander halve week werken ook wel weer toe aan vakantie....Pfff die 31 kids in mijn klas vreten energie!!
    We gaan in de herfstvakantie nog een weekje weg, omdat onze vakantie in juli natuurlijk behoorlijk verpest was....
    Summer een fijne vakantie! En Dilan ook ook al is het maar een lang weekend ;)

Ook hier nog een die aan het doortellen is! Ik zou nu 15 weken zijn. Gek idee, ik kan som alleen maar denken aan hoe zouden collega's gereageerd hebben. Hoe de kinderen in de klas. Zou ik al een buik hebben gehad? Pff erg moeilijk soms.

Vanavond lekker zwemmen met een vriendin. Even lekker frustratie eruit dansen (aquarobics)

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Lin,

Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Wat vervelend dat de natuur zo hard kan zijn hè?!

Heb je in de gaten gehouden wanneer je eisprong was? Is die nog geweest voordat je ongesteld werd? Misschien zijn je 2 eitjes wel na of tijdens je ongesteldheid gesprongen?! Ik gis maar wat hoor, want heb verder geen idee..

Wij zijn ongeveer tegelijk zwanger geweest, ik heb 14 juli bij ruim 10 weken een curettage gehad. Ik ben alleen nog niet ongesteld geweest. Heb wel 2 weken geleden mijn ei gespot. We kwamen er alleen een beetje laat achter en hebben daardoor maar 1 keer gevreeën, hoop dus dat mijn vriend super sperma heeft :)..!!!

Hoe oud zijn jullie eigenlijk? ik ben 27 en wij gaan nu voor ons eerste kindje!

7. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @sweet, heb je het niemand verteld dan van je miskraam? Bij mij weet iedereen het. Lucht wel op moet ik zeggen hoor, want kan er dus met iedereen over praten, ook op mijn werk.

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin, ik heb geen idee hoe dat zou kunnen, hier is mijn lijf ook van slag geweest en heeft de eerste mensturatie na mijn mk ook langer op zich laten wachten. Het lijkt me raar wanneer je een ei heb tegelijk met een bloeding. Hebben ze bij jou nog een na controle gedaan op restweefsel?

@ sweet haha dat geloof ik goed ja! Aan welke leeftijd geef je les? Die zijn natuurlijk nu helemaal hyper net na de vakantie en willen allemaal vertellen wat ze gedaan hebben,,, geniet van je zwemavondje!

@ troelie hier ook 27 en ook voor het eerste kindje.
    En euh, 1 x kan genoeg zijn hè hahaha.

9. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sweet84: dankjewel! Ga donderdag pas weg en tot maandag.. naar een stad met zon, zee, winkels en terrassen haha. Met een vriendinnetje, veel zin in!
    Kan me voorstellen dat jullie straks toch ook nog even lekker weg willen!

@Troelie: Ik ben ook 27.

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie, ergens is het wel fijn dat iedereen het weet. Wij hadden net de zondag ervoor verteld aan de familie en schoon familie met taarten ( zie mijn album) in de week erna de rest verteld. Ze hadden gezegd nu er een kloppend hartje te zien is is de kans dat het niet goed gaat kleiner dan 2%. helaas de vrijdag erna was het mis. Iedereen op de hoogte gesteld. Maar ook veel lieve woorden terug gekregen en steun.
    Af en toe feliciteerd iemand me nog en dan is het wel even slikken. Maar volgende keer vertellen we het gewoon weer na de eerste echo.

11. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het ook fijn om te kunnen delen.. en hoewel het bij mij al heel vroeg mis ging, was ik er best verdrietig over.
    Ik had het nog niet aan veel mensen verteld, we wisten het zelf ook pas een week, maar heb er zeker wat aan gehad om het met mijn moeder en twee vriendinnetjes te kunnen delen.

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoe Troelie

Ja, zeker. Het voelt zo leeg.

Dus jij bent nog niet ongesteld geweest na de miskaam? Spannend ik hoop het voor je. Wat ik las op de vorige pagina die krampjes enzo dat had ik wel toen ik zwanger was al in die week dat ik ging testen..
    En ik was super huilerig... Daarom ging ik voor mn NOD testen.

Nou het is bijna eng ik had op hemelvaartsdag mn eerste positieve test in handen en jij een dag later:S Mn laatste menstruatie was 11 mei geweest. Ik moest dus op 19 juli eigenlijk 10 weken zijn maar ik heb mn ei gevoelt in het weekend van 21 mei. We gebruiken geen ovutesten. Maar ik heb al sinds december een natuurlijke cyclus. Ik zou rond valentijnsdag uit gekomen zijn maar het was niet te achterhalen wanneer het precies was. 7 weken was het vruchtje.
    We hadden ook geen aanwijzingen geen pijn geen bloed niks. Ik ben wel begin juli 1 dag ontzettend ziek geweest. Echt tot gal spugen aan toe. Zelf heb ik een gevoel dat er toen iets niet goed gegaan is maar dat zal ik nooit weten.

Die eitjes van 11/8 ik heb geen idee want ik dacht dat ik het al had, slijm, baarmoeder gerommel en spanning in mn buik maar ik was in de war omdat ik het aan beiden kanten voelde. Dus toen de gyn zei:"He je hebt er 2!" was ik zo blij dat we behoorlijk ons best gedaan hadden. Alleen maandag na een dagje strand op vakantie was ik ongesteld geworden. Dat is 5 dagen. Normaal is het toch 10-14 dagen na je ei een menstruatie? Of kan je dan daarna toch die eisprong hebben gehad? We hebben wel geklust ook tijdens menstruatie toen het ergste weg was. Maar ik heb dit nog nooit ergens gelezen of gehoord en ik vind het ook gek om de gyn te bellen met zn vraag....

Ik heb nu ook weer een open zachte baarmoeder mond en slijm. Maar dat kan ook een nieuw ei zijn. Want de eerste keer had ik ook een vroege eisprong...Klussen en Afwachten maar!

Ik hoop dat je zwanger bent!

Ik ben ook 27 en mn vriend 26.

Groetjes

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi,

Ja, ze hebben een week na curretage een echo gemaakt omdat ik van alles bleef verliezen, was niet al het weefsel weg. Cytotec gehad. En toen op 11/8 nacontrole gehad was alles weg. Maar toen zag ze 2 eitjes die op spingen stonden. Werd echter 5 dagen na die controle ongesteld (6 dagen). Lijkt mij ook gek. Ik hou het er nu maar op dat die eisprong te laat was, dat die eitjes verloren zijn gegaan en dat ik nu in een nieuwe cyclus zit... Dat denk ik zelf maar voor de zekerheid wel geklust.

Ik las dat jullie iedereen al op de hoogte hadden gebracht.
    Wij nog niet heel de wereld. Maar wel veel mensen. dat hadden we gedaan omdat ik agent ben en dus niet te lang meer risico wilde lopen op straat. Daarom was ik met 7 weken naar binnen geplaatst. Dan is voor de collega's 1 + 1 =2. Dus vonden we het zelf wel zo eerlijk om onze ouders en mn vriend zijn zusjes dan ook in te lichten. En 3 vriendinnen weten het.
    Een van die vriendinnen is een collega en aan haar heb ik gevraagd om mn collega's te mailen zodat ik geen felicitaties zou krijgen als ik weer op het werk zou verschijnen. Dat is goed gegaan.

Ik ben er ook nog wel druk mee in mn koppie. Een collega van me is 2 weken verder en haar buik begint te groeien dat vind ik wel moeilijk.
    Zo en zo zwangere vrouwen heb ik het soms nog best lastig mee.
    Ik heb me nooit zo beseft dat een miskraam en zwanger worden zn verhaal zou kunnen zijn/ worden.

Groetjes

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ben jullie niet vergeten hoor meiden.
    Was alleen ff druk met werk ed.

Hier nog altijd geen ongi... en bijna donderdag!!! Yeah kijk er zo naar uit.
    Reageer morgen ff uitgebr. xxx

15. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet niet wat ik heb gedaan,maar had een heel verhaal en nu is alles weg. Zal we op een verkeerd knopje hebben gezeten(tja smartphones) ik type t morgen nog wel n keer op de laptop. Ik ga nh slapen,truste!!

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Spannend ik duim voor jullie positieve test.

Ik ben even gaan zoeken en kwam een post tegen van een meisje wat een korte luteale fase had van 6 dagen na de mk. Dus pas na 3 weken een eisprong.
    Ik heb haar een berichtje gestuurd met wat vraagjes of ze weet hoe het werkt.
    Ben benieuwd.
    Groetjes

17. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

Jeetje meiden, ben even 24 uur niet online geweest en heb heeeel wat bij te lezen hahah

Welkom lin, het is niet leuk dat je jezelf in dit topic moet aanmelden maar het is wel heel fijn om te kunnen kletsen met meiden die het zelfde hebben meegemaakt. Ik wens je nog iig heel veel sterkte.

Liefs brigitte

18. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ow dat had ik vanmiddag ook heel irritant! En net wanneer je klaar bent...

19. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas een negatieve test vandaag... het blijft natuurlijk de vraag of dit uberhaupt wel mijn NOD is.. gezien de vmk vorige maand. Ik heb geen ovu testen gebruikt, dus ben niet zeker van mijn eisprong. Meen wel pijntes van de eisprong gevoeld te hebben, maar ja.. dat hoeft natuurlijk niet.. ik meen nu ook al een week allerlei zwangerschapskwaaltjes te voelen.. en dat is ook nog maar de vraag.
    Nou goed, weer verder met wachten dus.. morgen ga ik een lang weekend weg, dus denk dat ik pas weer dinsdag ga testen. Tenzij ik in tussentijd ongesteld wordt natuurlijk..

20. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

@dillan het blijft dus nog even spannend voor je! Blijf iig voor je duimen!

Deel Deze Pagina