Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

@sjors, heel veel suc6 morgen bij de gyn!

@sweet, wat een onwijs gave tattoo zeg! vind je echt stoer ;)

@troelie jeetje jij houd het ook spannend ben heel benieuwd wat je test! enne emo is wel een symptoom ;) suc6 meid!

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hmm, die link had ik nog niet gelegd ;).. Ik ben zelf ook heel erg benieuwd. Aan de ene kant heb ik wel wat 'rare' dingen, maar aan de andere kant denk ik dan; na een miskraam kan het helemaal anders zijn en is niks meer normaal. Nou ja, we zien het allemaal wel, hou jullie op de hoogte iig!

Sjorsjette heel veel succes morgen, zal aan je denken! Wel ff laten weten hoe het ging hè?!

Liefs, mij

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames!
    Net weer heerlijk mn buikje vol gegeten aan sushi en andere lekkere dingen :p Nu mag het weer he :p Heerlijk!

@Troelie.. Hoop dat het een goed teken is meid die emo dag :p

@Sweet.. Wat heftig zeg van dat kind, vreselijk.. En gave tattoo.. Ik heb ook een vlinder al een paar jaar :D Ik ga een sterretje op mn voet laten zetten.. Klein en simpel..
    Behandelfoto's Foto’s Beauty Tattoo Tattoo's Almere www.pmu4you.nl

@Sjors suc6 morgen bij de gyn!!!

Mn ovutest blijft licht bluhhh.. Ik weet het niet meer hoor :(

4. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames, sorry heb niet alles bij kunnen lezen vandaag en ook komende dagen weg.
    Succes voor iedereen, hoop op veel positieve berichten maandag! Dan ook van mij weer een update..

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Jeetje wat is er veel bij gekomen! Even bijlezen...

@ birgitte jeetje zeg, alles tegelijk. Leef ontzettend met je mee. Het ook wel heel heftig om te lezen.

@ sweet wat een mooie tattoo! Het mooiste vind ik de betekenis zo draag je het altijd bij je, want het heeft ook een plekje bij je en het hoort bij je. Heel mooi! Het lijk mij ook het mooist op je enkel met die sliert over je voet. ( ligt ook wel aan je enkel/ voet) maar ik zie het helemaal voor me.
    Het leven kan heel hard zijn, jeetje 9 jaar, het zou nog een onbezorgde leeftijd moeten zijn. Gelukkig zijn de vooruitzichten wel positief...

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ Sjors, heel heel veel succes morgen hoop positief nieuws voor jullie! Ik zal aan jullie denken.

@ troelie, spannend hoor! Emo is wat andere zeggen wel een symptoom! Heb je verder nog meer last van kwaaltjes?

@ lizzy zo'n sterretje is ook erg mooi. Klein maar fijn! Als ik dat hier zo zie zou ik het ook wel willen alleen ben er te wispelturig voor. Dan vind ik dit mooi en dan dat... Ik neem het maar voor lief en reserveer een plekje in mijn hart ervoor. Een soort van tattoo aan de binnenkant ;) klinkt niet zo negatief als een litteken....

7. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Wat mooi gezegd Yvon, tattoo aan de binnenkant! :) Die onthou ik!

Sjors, ik moest vandaag gelijk aan je denken, leef echt een beetje met je mee en ben erg benieuwd hoe het gaat vanmiddag! Kan me zo voorstellen dat je nu al zenuwachtig bent?!

Yvon, ik heb wel een aantal verdachte dingen, maar ik weet niet meer of dat nou wel of niet iets zegt vanwege de miskraam. Voor mijn gevoel kan nu alles anders zijn.. ik moet maar proberen een beetje geduld te hebben (wat ik dus niet heb).. Heb er wel last van op mijn werk, dwaal iedere keer af met mijn gedachten!

Nou, fijne dag iedereen vandaag! Dilann, als je dit nog leest; heel veel plezier dit weekend en probeer het een beetje los te laten (lekker makkelijk gezegd ;))!!

Dikke kus, mij

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie, spannend! Ik was voor ik toen zwanger was ook iedere maand soort van schijn zwanger voelde allerlei kwaaltjes tot ik ineens mijjn nod voorbij was en toen dacht ik; wat ik voel is echt!

Geduld is een schone zaak hahaha
    Maar niet voor iedereen weggelegd!

Jullie ook een fijne dag! De bouwvakkers zijn hier een hoop herrie aan het maken, het huis wordt opnieuw gevoegd. Zal vast mooi worden maar ben blij dat ik gewoon naar het werk kan ;)

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een weekje op vakantie geweest en dinsdag weer terug gekomen, even heerlijk naar de zon geweest en lekker met z'n 3en genoten. Ons dochtertje vond het helemaal geweldig. We hebben op 1 dag na elke dag lekker gezwommen en verder niet veel gedaan, hadden we even nodig.

Heb even bijgelezen, wat is er veel geschreven zeg!

@Brigitte
    Wat een verhaal zeg, verschrikkelijk! Na alle ellende had die miskraam gewoon niet gemogen..... En dat nog wel op de dag van de crematie, ongelovelijk dat je er doorheen bent gekomen!
    Wat je zegt is wel waar, als je al een kindje hebt rondlopen moet je verder en ben je gewoon even extra blij met haar. Ik heb een dochtertje van 2 en dan besef je hoe het ook kan gaan.

@Sjors
    Jouw verhaal is ongelovelijk, wat een weg naar een kindje......
    Dan valt mijn verhaal gewoon in het niets. Ik hoop zo dat je vandaag iets verder komt.... Veel succes!

@Troelie
    Wat leuk een nieuwe fiets, welke heb je gekocht? Hoeveel heb je ervoor betaald? Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe fiets, maar weet niet of ik een moederfiets wil of een gewone met wat meer ruimte tussen zadel en stuur.

@Sweet
    Mooi hoor die tatoo, kan me helemaal voorstellen dat je er 1 wil laten zetten.

@ nieuwe dames hier welkom

@ hier
    Was 13 aug ongesteld geworden en bijna de hele vakantie last van gehad.....echt balen op vakantie maar ja het was niet anders. Normaal zou je de pil doorslikken of zo maar ja dat is nu niet het geval. Helaas meteen een schimmelinfectie gekregen....echt balen..... ben ik best gevoelig voor dus het is niet gek en ik had op vakantie niets om het te behandelen. Meteen thuis zalf gebruikt en het lijkt nu wat beter. Heb al 2 ovutesten gedaan en ze waren licht, maar als de cyclus 28 dagen zou zijn, dan zou ik dus zaterdag mijn eisprong moeten hebben. Vind het wel spannend, want ik wil zo graag dat het dit keer raak is.... Het voelt een beetje of het moet, want als het pas volgende maand raak is dan zou ik in dezelfde maand als de 1e uitgerekend zijn en dat wil ik liever niet.
    Momenteel buikpijn, beetje ongipijn, misschien eisprong die eraan komt? Ik blijf testen en denk dat we vanaf vanavond maar eens gaan klussen..... :)
    Ze zeggen om de dag, maar ik ben dan toch geneigd elke dag te gaan klussen voor de zekerheid.

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Juf:

Hoe herkenbaar. ook op vakantie (15/8) ongi geworden. Paar dagen later ook SI in Rhodos. Wat een gedoe he. Ik ben er zo goed als vanaf nu maar ik heb eigenlijk nog 2 van die paaseieren liggen. Aangezien ik ook al fluconazol gehad had en een creme. Vond ik 1 paasei wel genoeg. En ik weet ook niet wat voor een effect dat ding heet op t zaad. Zit precies in mn vruchtbare periode. En wil niet de kans lopen dat het hierdoor niet lukt. Ik hoop maar dat het niet terug komt en het voldoende behandeling geweest is. Ik ben er ook gevoelig voor. En dan je hormonen die invloed hebben en die natte badkleding doen geen wonderen.
    Heb je verder wel een leuke vakantie gehad?
    Nou ja mocht het bij ons alletwee raak zijn komen we op 2 dagen na op dezelde datum uit:)

@allemaal. Even een vraagje. Welke ovutesten zijn prijs kwaliteit het beste om te gebruiken? Ik zit er toch aan te denken om ze te gaan gebruiken.

Ik ga zo een kast schilderen die op de toekomstige kinderkamer komt. Daar was ik namelijk voor de helft mee klaar. De comode had ik al af. Het ziet er nu niet uit en het moet toch een keer gebeuren. Nu ik 'niet zwanger ben'i s die verf lucht ook niet zo erg he. Eerder was ik er nog niet aan toe. En nu in de vakantie toch klusjes aan het doen zijn. Ah ja dan hoop ik dat ie over 9 maanden gebruikt mag worden.

Ik vind je tatoe aan de binnenkant echt een heel mooi idee!
    Maar dat komt ook omdat ik het lef niet heb om er een te zetten.

Succes

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mooi Yvon van die tattoo aan de binnenkant :) Klinkt idd beter als een litteken!

Verder heb ik niet veel te melden en niet veel tijd, moet zo gaan werken..
    Net nog ff een ovutest gedaan, ik d8 ik doe er nu gwoon ff 2 per dag just 2 be sure.. Heb het idee dattie donkerder is, hopelijk vanavond of morgen eindelijk een knaller! Heb wel steekjes rechts dus who knows!!!!:D

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi ladies,

Ik zou zo blij zijn als het morgen is en ik weer een testje ga doen! ik word zo gek van mezelf! Nog ff doorzetten. Zal vanavond alle berichtjes ff lezen en antwoorden. Ik ga nu eerst ff duimen voor Sjors! Succes, als je het nog leest!

Liefs

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Net thuis van werk, ga nu naar zh!! Post straks, ben zenuwachtig!!!

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    #474 lin2011, 25 aug 2011
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
    leeg

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Troelie
    Moeilijk he wachten. Ben je ook altijd zo ongeduldig. Ik wel met alles en zeker met testen. Ik duim voor je dat je morgen een positief bericht hebt. Ben stiekem al jaloers en dan weten we nog niet eens of het zo is. Ik gun het je en duim voor je. Zoek maar een beetje afleiding vanavond.

@ Sjors? En?? Ben niet nieuwsschierig ofzo.

Ik heb sensitestjes besteld morgen in huis. Ik heb dat spul nog nooit gebruikt. Kan iemand me even uitleggen wanneer en hoe je ze t beste kan gebruiken?

De kast is klaar. Hij is van mijn oude kinderkamer en was oud grenen net als de commode ze zijn nu schelpen wit gemaakt, erg leuk geworden. Alleen nog een roede eronder en het is af. Ik was er al mee begonnen toen ik zwanger was en irriteerde me eraan dat het voor de helft klaar was.
    Ook de andere klusjes zijn gedaan. Lekker gevoel. Er blijft alleen nog het kozijn behandelen over maar daar hadden we vandaag geen gereedschap voor.
    Vanavond even ontspannen en naar de bios.
    Morgen naar de sauna (nu mag het nog).
    Ik probeer maar een beetje dubbel te genieten van de dingen die wel mogen. Maar stiekem boeit t me niks ik wil gewoon weer zwanger zijn.

Groetjes

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, er zit een hele korte duidelijke beschrijving bij de sensitest spullen. Gewoon ff doorlezen, dan ben je helemaal op de hoogte!! Werkt wel goed hoor en is niet zo duur hè?!

@Sjors, hoe is het gegaan?! Ik hoop zo dat je blij bent nu, dat jullie een goed gesprek hebben gehad!

@degene die vroeg over mijn fiets (weet ff niet meer wie het was); ik heb op marktplaats een gazelle solide gekocht. Ziet er nog mooi uit. Zat een voorzitje en een achterzitje bij, met windscherm, stuurslot, geloof 7 versnellingen, dubbel standaard en een buggy rekje. Ohja en fietstassen. Heb € 300 betaald. Hoop wel dat ik de zitjes ooit mag gaan gebruiken ;)!

Hoe was jullie dag verder? Mijne beetje saai, dag kroop voorbij op het werk. Ik ga nu zo ff mijn fiets schoonmaken en ff een wasje draaien. Verder geen plannen.

17. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, snap je gevoel over sauna ed.. Kunnen we missen als kiespijn, als we maar weer zwanger zijn!!

Niet jaloers zijn hoor, we weten nog helemaal niet of het raak is. Kan maar zo negatief zijn en dat ik me alles inbeeld, ben er ook nog wel een beetje sceptisch over..

Meubeltjes klinkt goed!! Heb je er geen foto van?! Ben benieuwd!

Wij hebben een nieuwbouwhuis, dus als het zo ver is, hoeven we alleen maar wat kleurtjes en accessoires te kopen en de meubels te kopen.

Naar welke film gaan jullie vanavond? Veel plezier!

18. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Oh oh, stond ik vanmiddag bij de kruitvat sta ik bij de kassa was er ineens een voordeelverpakking ei spotters in mijn mandje beland?!?

;)

Reageer na het eten op jullie, even terug lezen ;)

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @troelie
    Ja, de babykamer heeft gewoon grijs eikenlaminaat net als de andere slaapkamers in huis. We wonen er pas sinds maart en het huis is van 2007. Dus witte muren. Op de babykamer. Ik vond grenen niet mooi dus oude stijl greepjes en dan wit geschilderd. Wel mooi maar de kast staat nog te drogen uit elkaar, maar als het in elkaar staat dan zal ik wel een foto erop zetten. Zal volgende week worden.
    We gaan naar de laatste harry potter. Ben benieuwd 3D.

Ik doe nu de slijmmethode maar door de Mk ben ik niet meer zo zeker van mn lijf. Heb net tarwekiemolie ook besteld dat schijnt een goede innesteling ten goede te komen. Gebruiken jullie dat ook? En ik slik gravitamon. Dat is een multivitamine voor als je zwanger wilt worden, zwanger bent en ook als je nog borstvoeding geeft. De vitamine die ik eerst gebruikte die mochten niet als je zwanger wilt worden en nu heb ik ook gelijk die foliumzuur maar die multi gebruik ik dus als sinds april ofzo.

Groetjes
    Ik heb morgen die sensietesten in huis heb een klein parket genomen van 7 want denk dat ik nu vrij snel een ei ga spotten. Ja of ik ben dan net te laat. hahaha gedoe! Ah dan bestel ik er nog een paar. Zo duur waren deze niet. Die van CB zijn echt bizar duur.

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hihi Oergevoel is het gewoon:) Ben benieuwd! succes

Deel Deze Pagina