Hey dames.. Hier echt gesloopt... Heftig dagje weer.. Leidinggevende die niet thuisgeeft.. Team dat tegen overspannen aan zit.. Pfff bah.. En morgen wordt helaas weer zon dag... Zal blij zijn als het weekend is Net ovu test bijna wit.. Snap er geen zak meer van.. Word er chagie van @sjors.. Ben benieuwd meid! Hoop zo dat je een goed gespre gehad hebt.. @troel.. Bn zoooo benieuwd! Ga morgenvroeg meteen kijke @yvon.. Wat gek zeg van die ei spotters @all... Ik kan niet meer, ga op de bank ploffen en hopen dat vriendje zo nog voor me wil koken
@lizzy Misschien een laat ei? Of juist een hele vroege? Ik weet het niet. Wel gek als dit al dag 17 is.. Groetjes
@lizzy, het is idd erg raar! waren die lichte streepjes van een paar dagen geleden niet gewoon je ei? @sjors hoop dat je gesprek in het zh goed is verlopen. @troelie, oehhhh hoop het zo voor je! spannend hoor! ga heel hard voor je duimen! @yvon suc6 met het spotten dan maar hihihi @lin, ben benieuwd naar je foto's meid! hopelijk mag je de kamer snel in gebruik nemen! @all, heb weer eens een bizar verhaal, iets wat ik me vandaag ineens besefte. Ik heb op 4 mei m'n laatste menstruatie gehad 17 dgn later geklust op de dag van de ei sprong!! Had die dag de bekende buikpijn en dacht vandaag moeten we wat doen resultaat was toen dat ik 13 dgn later een positieve test in m'n handen had! Deze maand had ik 3 aug mijn laatste menstruatie als ik ga tellen kom ik weer op hetzelfde verhaal! 17dgn na laatste menstruatie ei sprong smiddags en savonds geklust! hopelijk hebben we dus weer een voltreffer al durf ik er niet echt op te hopen. Sinds vandaag heb ik wel ineens heel veel puistjes, iets wat ik tijdens de vorige zwangerschap ook een week voor de test kreeg. Verder last van kleine steekjes links in mijn onderbuik net boven het schaambeen. Vanmiddag ook een beetje last van een zeurige buik. alsof ik moet gaan menstrueren. Oeeeehhhh wat spannend weer en dan moet ik nog een week wachten
@ Sjors Ik ben benieuwd hoe het gegaan is. @Brigitte Ik hoop voor je dat het raak is.....verschrikkelijk nog die week wachten..... Volgens mij las ik in jouw verhaal van de miskraam dat je op de wc wat opgevangen had. Hoeveel weken was je toen? Misschien een gekke vraag maar zag je echt al iets? @hier Schimmelinfectie is gelukkig over, normaal duurt het veel langer. Maar goed ook want 13 aug plus 14 dagen is 27 aug en dus zaterdag mijn eisprong. Gisteren was 1 ovutest heeeel vaag, bijna geen 2 streepjes, 2e 's avonds wel 2 lichte streepjes. Vanmiddag 1 gedaan en wel 2 duidelijke streepjes maar controlestreep nog wel lichter dan teststreep. Net weer 1 gedaan en weer hetzelfde, ik denk dus dat de eisprong eraan komt. Heb gelukkig nog vakantie deze week......vanmiddag toen dochtertje te slapen lag, vriend zover gekregen dus even geklust. Voel een soort buikpijn, dus ben echt benieuwd. Wat doen jullie als je weet dat de eisprong eraan komt? Om de dag klussen?
@missjuf, ik was toen 8 weken althans dat had ik moeten zijn. Het vruchtje is al gestopt met leven rond de 6 weken. Hoe het er uit zag? tja ... gek ja zag niet veel leek eigelijk op een grote bloedprop ter groote van een ei. Toen ik het af had gespoelt zag je eigelijk niet veel meer dan een rod/paars glibberig zakje. Heel maf iig
Hai meiden, Sorry dat het even duurde. Ik was aan het koken en stonden ineens paar buren voor me deur. Hadden we vanavond een bijeenkomst over de nieuwbouw en onze bouw... pffffffff echt totaal vergeten. K was om 22:00 pas aan het eten en ff vriendin aan de tel en nu jullie. Ehm waar beginnen... ik ben NIET zwanger.. dat als eerste. We hebben de bacterie van het zh nog even besproken en daar kan ik kort over zijn; wij lopen en liepen geen gevaar. Over de mk's; we hebben als we dat wensen evt recht op gen onderzoek. Alleen heeft de gyn aangegeven dat in 0,7% van alle onderzoeken wat word gevonden en op basis van onze gegevens denkt hij dat de kans zo'n 0,2% is. EN daarnaast is het zo dat de uitslagen vaker een ''weetje'' zijn.... men kan namelijk eigenlijk er niets aan doen dan ''mogelijk'' dus constateren en dan weet je het... meer niet. We hebben (moest ook niet) niet meteen antwoord gegeven maar we denken er beide het zelfde over; we willen het niet. Verder viel het neerwaardse van zaadkwaliteit wel mee... in die zin, de 3e iui was het idd klote maar de 1e en vooral de 2e waren oke. De 2e noemde hij zelfs perfect. Verder zijn we allemaal tevreden over Menopur en de werking enz... en de gyn ziet de kans toch zeer positief in met iui. Dus we hebben besloten nog 3 iui's te doen. Ik heb een recept mee gekregen dus zodra ik het heb mag ik starten en het zh bellen voor de fm meting te plannen. Even over dus dat ik niet zwanger ben; op de echo was te zien dat er dus WEER NIETS gebeurde bij mij van binnen. Ik heb dus GEEN cyclus nu. Precies zoals het dus eerst was. Dus wat dat aan gaat weer terug bij af. Zonder de medicatie doet mijn lijf dus werkelijk niks! Nou we zijn heel blij met de afspraak en besproken inhoud en hebben een positief gevoel bij het plan. Ik ga nu gauw slapen want ben echt op! Liefs Sjors
@ Sjors, Jammer dat je inderdaad niet zwanger bent, maar wel fijn dat jullie er een positief gevoel over hebben, dat is belangrijk. Het zal een lange weg worden voor jullie en ik hoop zo dat het snel raak mag zijn en dat het kindje dit keer wel blijft zitten!!!
@Sjors, ik ben blij dat jullie er een goed gevoel over hebben!! Hopelijk slaat de medicatie snel aan en heb je binnenkort een positieve test in handen! @all, ik ben helaas niet zwanger. Ik voelde het gelijk vanmorgen al toen ik wakker werd: ongesteld.. Ik had echt al zo'n voorgevoel en had gisteren ook echt ff inzinkingsmomentje. Was gisteren ook 6 weken geleden dat ik gecuretteerd ben, dus had de hele dag al last van mijn emoties. Nu maar weer 4 weken wachten... Er zitten ook voordelen aan; volgend weekend gaan we weekend weg met vriendengroep, dus kan ik toch gewoon drinken . En mocht het volgende keer raak zijn, dan is de kans heel groot dat het kindje rondom 8 juni geboren wordt en dat is de dag waarop mijn vriend en ik 10 jaar bij elkaar zijn . Zou dan wel een leuk kadootje zijn! Nou, ik heb mezelf weer een beetje positiviteit ingepraat , met volle moed ertegenaan!! Liefs, mij
Ahh wat jammer troellie nou hopeijkl krijgen jullie dan idd voor jullie 10 jarig jubileum een mooi kado! Hier net iets onwijs doms gedaan ( en ik was niet meer obsesief bezig pfffff wel dus! ) heb maarliefst 8 dagen voor mijn nod een test gedaan van kv 2 voor 5. Uiteraard weet je het antwoord al maar die test lag nog in de kast en m'n handen jeukte om het te doen. Hij was natuurlijk nog spier wit! Wat ik wel vreemd vind is dat ik nu ineens 8dgn voor mijn nod stik van de puistjes en bultjes in mijn gezicht, borst en rug. Ook heb ik een beetje een krampend en rommelend gevoel in m'n onderbuik. Zal het wat betekenen? Hahah door deze symptomen dacht ik nou dan kan ik wel alvast een testje wagen want als het door de zwangerschap zou komen test je vast al 8 dgn van ten voren positief ..... NOT dus!
Tja, denk dat we die neigingen allemaal wel eens hebben! Wat is die onwetendheid toch irritant hè?! Ik zie nu al weer op tegen die dagen volgende maand.. . Ik hoop voor je dat het raak is en dat het inderdaad door een zwangerschap komt!! Mijn lichaam heeft me een beetje voor de gek gehouden. Wist ook totaal niet wat er nu normaal is en wat niet na de miskraam. Denk dat mijn lijf er nog niet aan toe was. Hopelijk volgende maand. We gaan deze maand maar iets beter opletten want nu hadden we maar 1x geklust, omdat we eigenlijk ook te laat waren met het spotten van mijn ei. Ik dacht dat ik hem al gehad had.. Nou, girls, werkse vandaag!! Ik kan me iig weer concentreren vandaag .
@ Troelie Balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Net als ik zie je gelukkig het positieve ervan in. Juni kindjes zijn heel lief hihi, heb er al 1 van 14 juni. Ik hoop voor een mei kindje te gaan, anders heb ik er dadelijk 2 in juni. @Brigitte Kan me voorstellen dat je die test wilde doen, het is die onwetendheid. Maar je hebt je ei gespot en flink geklust in die periode? Grote kans zou je zeggen...... Ik las hier op zp dat je tussen 20 en 60% kans hebt om zwanger te worden per maand, ligt eraan hoe vruchtbaar je bent. Eigenlijk niet zo'n grote kans.... Ga rond half12 weer een ovutest doen, net als gisteren. Ik heb de hele tijd zo'n zwaar gevoel in mijn buik, net of ik heel nodig naar de wc moet wat niet zo is. Dat had ik vorige maand ook en vraag me af of dat te maken heeft omdat de eisprong eraan komt. Hebben jullie dat gevoel ook? Ik heb het pas voor de 2e maand, daarvoor nooit eerder.
Hey meiden! @Troel.. Balen! Maar goeda dat je zo positief bent meid!! Komt echt wel goed! @Sjors..Wat fijn meid dat je een goed gesprek hebt gehad! Spannend nog 3 IUI's! Balen dat je lijf niks doet zonder hulp Maar je kunt het maar beter weten dan kan je dr ook wat mee! @mamavanjailyn.. Ik ken dat, kheb ook nog 5 testen liggen waarvan ik ook niet zeker weet of ze alle 5 mn nod gaan halen @missjuf.. Nee ken dat gevoel niet, alleen toen ik zwanger was ging ik om de 10 min naar de wc Fijn hoor.. Vooral s nachts @hier.. Dames ik denk toch echt dat ik een laat ei heb Test is nu donker, nog niet donker genoeg maar duidelijk! Dus hoop op een knaller vanavond en dan er tegenaan Een LF van 10 dagen is toch lang genoeg ofniet?? Naja eerst mar es afw88 wanneer hij springt..
@ Lizzy Ik bedoelde niet dat ik de hele tijd naar de wc moet, maar heb een zwaar gevoel in mijn buik, een beetje verstoppend gevoel zeg maar. Had gister volgens mij verkeerd gezien, maar gisteravond was de 2e streep al wat donkerder dan de controlestreep en net weer ovutest gedaan en nu is die weer donkerder. @ Lizzy Als je ook je eisprong vandaag of morgen hebt en het mocht bij ons allebei lukken zwanger te worden, zullen we rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Ga je elke dag klussen? Ze zeggen dat om de dag het beste is, maar weet het niet.
Ik vind het ook lastig, sommigen zeggen dat elke dag klussen ook prima kan.. Ik wacht ff mn test van vanavond af, als hij donkerder is waag ik het erop dat hij positief is, en anders morgen nog maar een keer.. Zou wel toevallig zijn als het ons allebei lukt deze maand
@Troelie we weten dat de medicatie aan zal slaan... dat werkte echt super de afgelopen 3 iui's.... ik heb nooit 1 dag bij hoeve spuiten. Elke keer na de eerste uitgangs echo meteen pregnyll en iui. Dus komt goed. @MissJuf tja word idd een langere weg ja. @Lizzy hoop dat niet alle 3 de iui's nodig zijn... hihi bij de volgende mag het ook raak zijn hoor @ALL vind wel jammer dat ik nu echt helemaal volkomen definitief geen mama ben en ook niet zwanger ben voor of op m'n 30e. Donderdag 1 sept zijn vriendlief en moi jarig... zucht en dan zou ook de baby moeten komen van de eerste ma zeg maar. Maar k probeer positief te blijven. Maandag hebben we trouwens Menopur in huis dus maandag starten met spuiten. En dan de week erna op maandag de 1e fm meting. spannend dus. xxx
JEetje wat een verhalen! Moest 2 blz. terug lezen ofzo.. Lizzy: Spannend hoor. Het is in ieder geval wel duidelijk dat er een ei aankomt! Veel plezier met klussen.... Sjors: Fijn dat je een positief gevoel hebt overgehouden na het bezoekje aan de gyn. Jammer dat het idd niet gelukt is om zwanger te worden voor of op je 30ste. Je hebt een doel voor ogen en dan is het flink balen als je die niet haalt. Maar je bent toch nog een heel jaar 30? (of wordt je 31?) Troeli: Balen dat je ongesteld bent geworden! Mooi dat je toch positief kan denken! En idd juni kindjes zijn hardstikke leuk, alleen kletsen ze op een gegeven moment de oren van je kop. (ik ben het levende bewijs!!! (en ik heb een kind in de klas die is ook van juni en die kan ook zijn klep niet houden!!) @hier!!! Ik heb weekend!!! Heerlijk. Als het goed is heb ik nog geen ei, dus we kunnen nog lekker geniet van elkaar....hoewel we dat normaal ook wel doen, maar dan weet je ook dat er nog iets mooi uit die gezelligheid kan komen Heb mijn vriend nog niet ingelicht over die tattoo, moet er toch een keer over beginnen!!
@Sweet hahaha je bent toch niet op ''het perfecte moment'' aan hetw achten voor je tattooooo nieuws... dat komt niet hoor (grapje hé) Ik word 30.... dus idd nog een heel jaar 30
Haai! Dames help me ff... Vandaag oud bloed en btje slijmpjes (sorry voor de onsmakelijkheid) Net weer een ovutest maar dr kwam niet echt een duidelijke streep... Die van vanmiddag is opgedroogd het duidelijkst van allemaal.. Wat denken jullie.. Eisprong? Toch al een innesteling? Lijf in de war? IK WEET HET NIET MEER! Raar lijf
@ Lizzy Wat gek zeg, je had al een menstruatie na je miskraam gehad toch? Zo'n 2 weken geleden denk ik? Dan kan dit het niet zijn denk ik. Echt raar, wil je graag helpen maar zou het niet weten. Zet hier anders een foto neer van je ovutesten, dat ga ik nu ook even doen.
Ik zet hier even een foto neer van mijn ovutesten. De eerste (meest rechts) was dinsdag gedaan, de 2 daarnaast zijn woensdag gedaan, de 2 daarnaast donderdag en de 2 links zijn vandaag gedaan. Ik test 's ochtends rond half12 en 's avonds rond 20.00. Ik zie bij de 2e woensdag een donkere streep, dan de 2 testen op donderdag allebei en vanochtend ook. We hebben gistermiddag geklust en denk vanavond ook maar en misschien morgen nog. Hoop dat we dan op tijd zijn......