Lizzy, kan het niet zijn dat je cyclus een beetje in de war is? Weet anders verder ook niet wat het kan zijn? raar hoor.
@Allemaal Zo ik moest ook een paar bladzijden lezen zeg. Dus dit zal wel een lang berichtje worden. Vandaag naar de sauna geweest. Lekker relax dagje gehad. Vanmiddag bij thuiskomst lag de bestelde sensitest in de bus dus ik een ovutest gedaan. ik had een streepje maar nog niet helemaal donker bijna wel. De eerste ovutest ooit gedaan maar denk dat die morgen of overmorgen dan wel donker is? Of kan dat al veel eerder? En ik denk dat ik het zekere voor het onzekere maar neem. En als ik mn vriend zover krijg elke dag aan de klus....Ik heb ook al stiekem gekeken maar kom tussen 19 mei en 21 mei uit als deze ronde raak is. Dus als ik er even niet ben. WERK IN UITVOERING De kast zit in elkaar. Ik moest vandaag weer denken aan dat moment dat ik op die echo bank lag en de gyn zei dat het niet goed was. Soms heb ik dat van die vlagen dat ik alles weer opnieuw hoor zeggen. Hebben jullie dat ook nog? Het is nu 5,5 week geleden maar het voelt echt al als een eeuwigheid terug. @sjors: Jammer dat je die voor de 30 niet haalt maar je hebt nog 12,5 maand voor je 31 word Ik hoop dat je eitje snel een beeb word. Hopelijk hebben ze snel de goede afstelling gevonden bij je en is het bingo. @ Lizz: ik denk dat je een ovu bloeding hebt gehad. Innesteling kan ook maar er is in ieder geval wat gaande. Succes met aftellen tot je mag testen!! ik heb toen geen innestel of ovubloed gehad dus ik weet niet hoe dat eruit moet zien. kan je niet echt helpen..Wel fijn dat je je ei gevonden hebt! Ja tussen de 10-16 dagen je LF is goed. verlengen van die fase kan met tarwekiemolie. Bevorderd de doorbloeding en het slijmvlies voor een goede innesteling Ik ben er vandaag mee begonnen. @ Troelie Aaahhh ik was er bijna van overtuigd met al je kwaaltjes. Pff balen. Ja, dat baarmoederslijmvlies moet ook weet opbouwen en als je lijf er nog geen plekje voor heeft gaat het ook niet lukken. Volgende rond dan maar. ik vond het alleen zo confronterend dat ongesteld worden. Eet maar lekker chocola en laat je maar verwennen. @juf. Hahahah tatoenieuws.. ik vind het cool. @Brigitte. Je houd het spannend nog een hele week! pfff nou leef met je mee hoor. Wat een gewacht he. ik hoop dat ik niemand ben vergeten Fijn weekend. Groetjes
@all jaa ik heb idd mn menstruatie gehad, precies 32 dagen na de curretage... Nu zou het dus wel heel vroeg zijn.. mn ovu testjes zijn lang niet zo donker als ze zouden moeten zijn.. *zucht* Ik klus wel gewoon stug door en dan zien we maar
@ Lin Lekker hoor de sauna, we gaan ook af en toe. Je komt er altijd zo herboren vandaan, heerlijk.... Wanneer zou je volgens jouw berekening je eisprong moeten hebben? Wanneer was de 1e dag van je menstruatie? Ik had zelf berekend en zou ongeveer vandaag of morgen eisprong moeten hebben en nu zijn de testen donker geweest. Leuk is dat om de kijken naar wanneer je uitgerekend zou zijn. Ik zou 19 mei uitgerekend zijn, dus dan zitten we heel dicht bij elkaar mocht het raak zijn. Weet je vriend dat je bezig bent met de ovutesten? Ik heb mijn vriend er wel over verteld maar dat was alweer een tijd geleden. Hij wilde met bij onze 1e niet weten wanneer ik met de pil stopte (nadat we besloten hadden voor kinderen te gaan), wilde graag die verrassing. Dit keer iets moeilijker nu de miskraam gehad heb, maar heb hem woensdag gezegd als de schimmelinfectie over is moeten we even goed aan de slag. Verder niets gezegd, dan zit de verrassing er nog in. Het is alleen wat moeilijker omdat hij gisteravond, vanavond, za en zo avond werkt. Dus heb al gesmst dat hij me wakker moet maken vannacht
Hoi Juf Ik had 15/8 mn eerste menstruatiedag, na de curretage was dat 26 dagen later. Hangt ervan af of ik dus met 26 of 28 dagen tel op welke datum ik kom 19-21 mei. Ik zag vandaag dat bekende doorzichtige slijm. En ik heb gister besloten toch maar ovu testen te gaan bestellen die had ik vanmiddag binnen en gelijk gebruikt. en ja hoor hij is tussen licht en donker in. Zeg maar afbeelding 2 iets donkerder van sensitest. Dus ik verwacht dan morgen een ei? maandag zit ik dan op dag 14. Vorige keer had ik mn ei op dag 11 toen raakte ik zwanger maar dat is dan omdat ik het gevoelt heb. Ik voel nu ook wel van alles. Maar door de MK ben ik even de weg kwijt met voelen van mn ei. Ja, mn vriend heb ik het verteld dat ik ovutesten had besteld. Hij is wat makkelijker 'laat het los we zien wel etc'. Maar ik wil ook gewoon weten dat alles het doet zeker omdat die lutealefase laatst korter was (5dg). Dus dat was ook een reden. Maar we hebben geklust dus maar volhouden tot die test weer wit word denk ik. Ja, werk is lastig. wij zijn nog vrij we moeten maandag weer gaan werken dus dat is voor een beeb maken gunstig! Ben nu helemaal relaxt van de sauna. Ik denk dat ik dan rond 10/9 kan testen? En jij? Groetjes
Het perfecte moment wordt waarschijnlijk na een biertje of 5... Eerst mijn mam inlichten,die krijg ik wel mee. Ik ga m met een vriendin zetten,zijheeft t ook niet makkelijk zij is met haar man ook al meer dan n jaar bezig op zwanger te worden....
@ Lin Jouw cyclus is net wat korter dan die van mij denk ik. Ik had mijn menstruatie op 13-8, jij op 15-8. Ik had dat doorzichtige slijm gisteren en jij vandaag. Ik denk dat ik vandaag of morgen mijn ei heb, ik weet ook niet precies hoe dat is. Mijn ovutest was vanavond wel lichter, dus denk vandaag. Ik heb eigenlijk nog niet gekeken wanneer ik kan testen. Maar ik denk morgen over 2 weken, dat zal dus het ook 10 september zijn. Ben benieuwd....vind het wel spannend, vooral omdat ik er nu zo mee bezig ben en bovendien hoop ik zo dat het raak is, anders zit ik met 2 verjaardagen in 1 maand, niet zo fijn.
He meiden, Ik ben een avondje de hort op en kan gelijk 2 pagina's terug lezen . Ik ben gisteravond lekker aan de wijn gegaan met vrienden! Was erg gezellig. Moeten nog maar ff genieten van de tijd die we nog met zijn tweetjes hebben zo. Ga proberen er iets minder druk op te leggen voor mezelf. Zwanger willen worden werkt best drukkend eigenlijk. Ben benieuwd hoe lang ik die instelling vol hou, ws tot aan mijn eisprong en dan beginnen we gewoon weer van voren af aan . @lizzy, pff wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten hè?! Bedenk maar gewoon bij jezelf; je bent iig hard aan het klussen, dus wanneer die eisprong nou ook is of is geweest, het zaad ligt er iig klaar voor. Moet goed gaan dus! @lin, sauna klinkt heerlijk.. Ik heb gister genoeg wijntjes op dus mijn lijf zou best een saunatje kunnen gebruiken . @Sjors, gaat goedkomen op je 30ste, dat voel ik. Die iui gaat aanslaan, heb er vertrouwen in dan komt het goed. @sweet, breng het een beetje subtiel hè van die tattoo . En ik zou het in een tijd doen dat je niet hoeft te klussen, anders is ie dadelijk zo boos of overstuur dat klussen er niet meer in zit en dat is niet wenselijk hè ! Wie is er nu eigenlijk als eerste aan de beurt om weer te testen? Vind het zo spannend allemaal, hoop dat er snel iemand goed nieuws heeft! Wij hebben gisteren trouwens een lang weekend naar Rome geboekt! Gaan in november. Moeten alleen nog een hotelletje boeken. Iemand aanraders voor een hotel of een plek in Rome waar het leuk/gezellig is?! Nou meisjes, fijn weekend allemaal!!
Hey Volgens mij kan Brigitte als eerste testen volgende week. Daarna Juf, Lizzy en ik. Verder heb ik het niet helemaal bijgehouden. En misschien vergeet ik er wel een paar.. Maar een NOD lijst maken? Of is dat erg lastig? Ik zit op 10/9 met mn NOD. Goed dat je genoten hebt Troelie. En dat voornemen had ik ook tot mn menstruatie over was:S toen wilde ik alweer verder. ik ga nog even sporten. Goed weekend Groetjes
Lijst wanneer/wat/wie; 05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 10/09 NOD Linn2011 *ik heb een beginnetje gemaakt... als iedereen kopie en dan jezelf er ff bij dan hebben we een overzichtje.
Ik kan de kleurtjes niet kopieren met de smartphone,mijn NOD is 22 sept,wil iemand mij toevoegen aan t lijstje. Heb mijn vriend verteld van die tattoo,ik moest t zelf weten...hij vond m wel mooi. Ik ga m nog wel hier en daar aanpassen.
Joehoe, dat klinkt alsof het heel makkelijk ging sweet!? Ik zal de lijst zo ff kopiëren en mezelf en sweet erbij zetten.
Lijst wanneer/wat/wie; 05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 10/09 NOD Linn2011 / MissJuf 22/09 NOD Sweet 23/09 NOD Troelie
Hmm, op de iPad gaat het dus ook niet helemaal goed! Wil iemand op 22/9 sweet erbij zetten en mij op 23/9?! Thanks alvast!
Sensitest vraagje: Vandaag weer een ovutest gedaan. Die lijkt iets lichter dan gister. Ik heb nog niks gevoelt(normaal voel ik mn ei). Komt ie dan nog wel? Of heb ik hem helemaal niet gehad/gemist? We hebben deze week wel geklust dus ik hoop dat het 'moment' mocht het al voorbij zijn dan toch raak is... Iemand enig idee? mn gevoel zegt dat mn ei nog moet komen maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Ik heb geen knalstreep gehad:S NOD lijst ga ik even proberen Groetjes
05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 10/09 NOD Lin/ MissJuf[ 22/09 NOD Sweet 23/09 NOD Troelie Ik hoop dat het gelukt is..
Dames, jullie kletsen er heerlijk op los! Omdat jullie inmiddels een heuse club zijn, heb ik jullie topic verplaatst naar de Zwanger Worden Clubs. Veel kletsplezier! Groetjes, Josien (moderator)
Idd het ging erg makkelijk, heb ik me daar druk om zitten maken!! Dank voor het plaatsen van mijnn nod op het lijstje!!