Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette/NOD Banjabes
    10/09 NOD Lin/ MissJuf[
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Troelie

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, je hoeft ook niet perse een hele donkere streep te hebben hoor. Ik had dat de maand toen ik zwanger werd ook niet namelijk. Toen dacht ik al: ben ik dan niet vruchtbaar, heb ik geen eisprong?! ;). Maar die maand was het gewoon raak hoor! Ik heb het nog opgezocht op de site van sensitest en daar staat ook dat het streepje niet perse net zo donker of donkerder hoeft te zijn. Sommige lichamen maken gewoon niet zoveel lh aan dan anderen en daarom kan het streepje lichter zijn. Niks om je ongerust om te maken dus! Gewoon lekker klussen, dan komt het vanzelf een keer goed!

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Sorry dat ik even niet zoveel reageer meiden.

Heb echt even een zware week gehad. Kan alleen maar huilen. Ik had nu 12 weken geweest en deze week heeft mijn duo collega precies bekend gemaakt aan de kinderen dat ze zwanger is, dus het draait natuurlijk hartstikke om haar zwangerschap. Mijn nichtje die precies even ver was, zag ik gisteren op een verjaardag en ze zat het natuurlijk tegen iedereen te vertellen. Op die verjaardag zat ik tussen drie zwangeren in en je kan wel raden waar de gesprekken dan over gaan. Voel me even hartstikke leeg. Volgende week is mijn NOD maar mijn gevoel zegt dat het niet gaat lukken. Zit ffies in een dipje.

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb me trouwens een ongeluk gezocht naar het forum. Ik had dat bericht niet gelezen dat het topic verplaatst ging worden. Ben er weer gekomen via de persoonlijke pagina van lizzy omdat zij dit topic gestart is. Nu weet ik het weer te vinden gelukkig!

5. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hey Banjabes, wat een kutgevoel is dat hè?! Weet helemaal hoe je je voelt!! Ik had van de week ook ff een huilavondje. Je vindt dan eigenlijk dat niemand meer zwanger mag zijn, omdat wij dat ook niet meer zijn. Je voelde je zo speciaal toen je zwanger was en nu ben je dat niet meer, je bent leeg.. Anderen zijn nu speciaal. Maar schat, onze tijd gaat ook nog komen. Dan zijn wij weer speciaal, hebben we een baby'tje in onze buik en is het onze tijd om te stralen!! Ik weet zeker dat het goed gaat komen! We moeten alleen een beetje geduld proberen te hebben.. En dat is heel moeilijk! Ik ga voor je duimen dat het toch raak is deze maand. Kop op hè, alles komt goed!! X

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks. Toch gisteren avond later nog een testje gedaan die was weer donkerder dan de eerste 2 dus ik denk dat mn urine teveel water bevatte? Gister niet maar vanmorgen weer geklust. Wel lastig om daar geen moetje van te maken. Ik wil het NU en mn vriend wil het ook maar heeft niet zn haast. Hoe is dat bij jullie?
    Ik zal er zo nog een test tegen aan gooien. Ben benieuwd..

Groetjes

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36

aaa klote he Dikke knuffel

8. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, vrouwen zijn hier gewoon ongeduldiger in denk ik. Ik wil het ook liever gisteren dan vandaag en mijn vriend op zich ook wel, maar die is veel nuchterder. Hij zegt gewoon: komt wel schatje, we gaan gewoon lekker veel vrijen en dan komt het vanzelf wel een keer ;). Hij is er niet zo veel mee bezig als ik. Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk. Ik maak mezelf af en toe ook gek. Ik kan er toch niet meer aan doen dan dat ik nu doe en moet dus ook geduld hebben, maar dat is zo MOEILIJK!!!

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette
    05/09
    NOD Banjabes
    10/09 NOD MissJuf
    10/09 NOD Lin
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Troelie

Lastig idd om via tel het lijstje te doen, nu op pc ff makkelijker.
    Ik zal zo reageren op jullie berichtjes meiden..

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Gister fam avond gehad bij schoonma met 2 schoonzusjes en aanhang en jongste broertje van vriendlief. 1 schoonzusje die geen kids heeft en jaren lang heeft geroepen dat ze best kinderen zou willen maar niet zwanger wilt zijn.... EN haar man is 17 jaar ouder (nu 51) die hebben gister aangegeven dat ze toch voor een kleine gaan :$ .
    Wij hadden het vermoeden al wel (omdat ander schoonzusje nu een 2e kleine heeft van nu 6 maanden en de manier waarop die andere 2 dus omgingen met de zwangerschap van haar en de geboorte en nu de baby enz enz).
    Maar goed moet zeggen dat het best steekt. Zij is de gene die toen een x aantal keer zo lomp reageerde naar ons over de zwangerschapsmededeling toen met kerst en later op de echo en later met mk... (weet niet of jullie het nog weten).
    En daarnaast ook omdat we weten dat hij (haar man) ook echt mega vaak heeft gezegt dat hij geen kinderen wilt. Enerzijds ivm iets van een ziekte in zijn fam (ik weet niet wat) en anderzijds door zijn leeftijd en hun leeftijds verschil, en ook omdat hij de maatschappij nu niets vind voor een kind. Kijk het is allemaal zijn mening maar hij zei ook echt afgelopen jaar nog als zij er over begon toen haar zusje dus nog zwanger was omdat het dan kriebbelde van ja leuk en aardig maar ik ben er altijd al duidelijk over geweest naar je... je weet al vanaf het begin van onze relatie hoe ik hier over denk enz... pffff lastig vink het hoor.

Kan misschien wel zijn dat ze er nu 100% achter staan (waarvan wij het idee hebben van niet) joh wetende hoe ze altijd hebben gesproken en gedacht is het dubbel. We hebben het idee echt heel sterk (mede door haar opmerkingen bij ons toen..) dat ze nu alleen maar willen omdat wij er ook mee bezig zijn en omdat haar zusje nu dus weer een kleine heeft en zij dus waarschijnlijk het idee heeft dat ze buiten de boot valt. Pffffffff en het erge nog, zij is echt mijn allergie! Whaaaaaaaa leuk hoor, zijn wij straks in blije en volle verwachting en komt zij het misschien wel vergallen met owww wij zijn ook in verwachting. aaaaaaaaaaahhhhh :x

Sorry meiden ik moest dit echt ff kwijt, en misschien heel gemeen van me maar dit is echt even me gevoel.

Liefs Sjors

*ik heb ff me verhaal kopie gedaan vanuit ander topic... wilde het ook graag met jullie delen... maar weet dat het stukje over schoonzusje en haar opmerkingen (ik schreef ergens in me verhaal ''weet niet of jullie het nog weten'') dat weten jullie natuurlijk niet..... ik zal ff zeggen wat ze zei;

Toen wij vertelde dat we zwanger waren in dec 2010 reageerde ze; waarom vertellen jullie het nu al??? Konden jullie niet wachten ofzo?
    Toen we de 8w echo lieten zien sprak ze; zijn dat ze ''poten''... en nou dat word wel een monster. Met de melding van onze ma reageerde ze (na 2 weken) goh wist niet dat het zo fout kon gaan, aan wie ligt het dan? En vervolgens jullie moeten er niet te veel me bezig zijn. A fijn... dat stukje moet je weten wil je me verhaal snappen.

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Pfff!!! Ik kan me voorstellen dat ze jouw allergie is :D! Wat een raar kind, sorry dat ik het zeg, maar dat soort dingen zeg je toch niet?! Vind het al raar dat je ze denkt, maar als je dat dan ook nog hardop gaat zeggen dan ben je volgens mij echt niet wijs!

Zoals ik ook al tegen Banjabes zei; ik kan me dat stekende gevoel heel goed voorstellen. Ik denk ook dat je dit niet zo goed snapt als je geen miskraam hebt gehad. Het is zo meer ingrijpend dan dat sommige mensen denken. Het beinvloed je hele gevoel en bij mij ook echt nog wel mijn dagelijkse leven.

Ik ben echt heel blij dat we deze gevoelens samen kunnen delen en elkaar ook echt begrijpen! Als ik jullie stukjes lees en de bijbehorende frustraties, dan is het net alsof ik mijn eigen gevoel lees.

Dus bij deze; lieve meisjes, bedankt hiervoor!!

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey kletskousen :p
    Heb alles gelezen maar reageer straks ff.. Zo'n gedoe op mn telefoon..
    Fijne zondag!:D

13. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

hey meiden,

ff een weekendje niet langs geweest hoor pfffff hoe dichterbij ik bij mn nod komt hoe meer ik er mee bezig ben. Wil er helemaal niet zo mee bezig zijn. Zie overal baby's, zwangeren vrouwen enz wordt inmiddels gek van mn zelf. Wil heel graag dat de obsesie van het snel weer zwanger willen worden weg gaat. Ene dag meer last van dan de andere pfffffff Ben zo bang dat ik gewoon ongie ga worden. Moet nog 6 dagen wachten tot mijn nod en toch zeg ik al steeds tegen mn zelf ben toch niet zwanger, zal toch wel niet. Anders had ik wel al een licht streepje moeten zien afgelopen woensdag. Onzin weet ik, maar zit mn zelf gewoon helemaal gek te praten :(

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    #534 sjorsjette, 28 aug 2011
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
    03/09 NOD mamavanjailyn
    05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette
    05/09
    NOD Banjabes
    10/09 NOD MissJuf
    10/09 NOD Lin
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Troelie

@Mamavanjailyn
    Heb ik jou dan goed op het lijstje gezet? Je zei nog 6 dagen... ik weet niet of je vandaag ook mee telde...
    Ik begrijp wel heeeeeeeel goed dat je zwangeren om je heen ziet enz... ik was net ff naar zuidplein (Rotterdam) pfffff de ene buikband na de andere hoogzwangere jee zeg ik zie er ook veel!

@Troelie
    Pff ja ach het is echt een dommert. Ze kan echt heel kil en koel uit de bocht komen. Maar goed, probeer me er niet al te druk om te maken. We waren alleen gister behoorlijk lang bij hun en vannacht dus laat thuis... ben er in me hoofd mee naar bed gegaan vandaar dat ik vanmorgen het ff echt kwijt moest.
    *Meis ik las trouwens nod dat je je een ongeluk had gezocht naar
    het topic omdat je het verhuis bericht had gemist... en dat je via
    Lizzy gging zoeken en hebt gevonden... Maar je kan via jezelf
    zoeken hé. Als je ingelogd bent en op je eigen naam klikt kom je
    zeg maar op je eigen homepage.. dan klik je op het ''tapblad''
    statistieken en dan de link; zoek alle berichten van Troeli.
    Als je dit doet krijg je een heel overzicht van alle topics waarin jij
    kletst en zie je in 1 opzicht of er nieuwe berichten zijn e.d.
    Klinkt misschien ingewikkeld maar probeer maar is.... is echt fijn.

@Sweet
    Ow je vriend is dus toch oke dan met de tatto, wel foto showe he als je m gezet hebt ;)

@Lin2011
    lekker aan de klus meis :D

@Banjabes
    Jeedem meis wat een K*T situatie dat je op die manier de confrontatie had/hebt op je werk en dan ook nog op een verjaardag tussen 3 zwangeren pfffff knuff meis!

xxx

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb een heel raar verhaal: ik voelde me afgelopen dagen niet helemaal lekker en weet dat aan de ongesteldheid. Uit nieuwsgierigheid heb ik een ovulatietest gedaan en die gaf een licht streepje. Dat vond ik raar. Toen heb ik een zwangerschapstest van de babyboomshop gedaan, die gaf ook een licht streepje.. Toen heb ik ook nog een test van de kruidvat gedaan en die gaf echt gelijk een hele dikke vette streep.. Hoe kan dat nou? Ben ik dan toch gewoon zwanger?? Ik heb al gegoogled net en het is echt niet mogelijk om ongesteld te zijn en zwanger, wel licht bloedverlies, maar ik heb vrijdag echt veel bloed gehad. Gister en vandaag niet heel veel, maar vrijdag wel echt. Ben ff helemaal van het padje..

16. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Troeli dat is idd een gek verhaal....ik zou het niet weten.....ik hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent. Misschien over een paar dagen weer testen.

Ik zie ook overal dikke buiken,bah.
    En wat betreft die tattoo,ik ga m pas na de herfstvakantie zetten,we gaan nog een weekje naar mallorca en ik wil wel zwemmen ed

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Het zou heel goed kunnen dat je wel zwanger bent meis!!
    Een ovulatie test kan positief aangeven als je zwanger bent; omdat in een zwanger situatie je lh ook hoog is.. een zwangerschapstest daar in tegen meet echt alleen hcg. Dus die kan niet vals positief zijn. Had jij na je mk een zeg maar echt negatieve zwangerschaostest? Of heb je dit helemaal niet gecheckt?
    Als je dat wel hebt gedaan en alle hcg uit je lijf was... en je nu dus een positieve test hebt ben je echt zwanger! En kan je vertellen dat die testen van kv2v5 mega zuiver zijn.

Verder kan een ''ongi'' wel als je zwanger bent... het heet dan geen ongi maar een ontrekkingsbloeding. Er zijn echt vrouwen die dit hebben. Sommige zelfs meerdere maanden gedurende de zwangerschap. Mijn dus was de eerste 2 maanden ongi.. ze wist wel dat ze zwanger was en was dus ook helemaal van de wap elke keer als ze bloedverlies had.

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Bedankt voor al jullie lieve woorden meiden. Helemaal super. Voel me echt iets beter:).

@sjorsjette: wat balen zeg zo'n rare schoonzus. Zo iemand gun je het toch haast niet. Bah, wat naar en dan gaan uitgerekend hun nu aan kinderen beginnen. Zo naar! Waar woon jij eigenlijk? Als je vlak bij zuidplein woont, dan wonen we niet zover bij elkaar vandaan.

@sweet: in dat geval zou ik ook nog ffies wachten met die tattoo. Ik vind hem wel heel mooi hoor!

@troelie: ik ben het helemaal met sjorsjette eens. Als je na een mk al een keer negatief getest hebt, dan ben je nu gewoon zwanger. Bloedingen zijn niet altijd slecht. Zou helemaal super zijn natuurlijk!

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb 3 weken na curettage al een negatieve test gehad, dus het is niet meer van vorige keer. Ik weet ff niet wat ik moet denken. Aan de ene kant zou ik het niet raar vinden als ik zwanger ben, aangezien ik ook echt een aantal verschijnselen had/heb. Maar aan de andere kant: ik heb wel veel bloed verloren vrijdag hoor. Weet niet of dat nou een innestelingsbloeding kan zijn. Ik moet geloof ik maar ff afwachten en van de week nog een keer testen. Getsie weer wachten!

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @sweet, wat lekker trouwens dat je nog op vakantie gaat!! Hoe laat ga je en naar welke plaats op mallorca?

Deel Deze Pagina