@troelie, het klinkt idd wel alsof je zwanger bent meid. Bloedverlies tijdens je zwangerschap kan en hoeft niet altijd slecht te zijn. Misschien dat die bloeding dus helemaal geen menstruatie was ..... anyway een test geeft alleen een streep als er HCG in je bloed zit dus ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd!!
@Troelie heb even meegelezen en hoop echt van harte dat je weer zwanger bent!! ps heb je geen foto van de test?
Troeli:We gaan een weekje en waar weten we nog niet we zijn altijd van de last minutes.... En ik denk nu ook dat je zwanger bent,als je eerst n negatieve test had en nu weken later positief...
de foto is niet zo duidelijk doordat ik geen flitser op mijn telefoon heb, maar heb hem ff onder het licht van de afzuigkap gelegd. Hopelijk kunnen jullie er iets van zien?!
Nou ik snap je gevoel heel goed als ik dat zo lees. Probeer je energie maar te gebruiken om je eigen wereld wonder te krijgen en wat mensen doen die het je 'niet gunnen'( zo komt het over) die zijn het niet waard om over na te denken. Nog even aftellen tot volgende week! Groetjes
@@@ TROELIE> ZIE JE WEL!!! IK ZEI HET TOCH!! WAUW GEFELICITEERD TROELIE!!! Ik ben echt heel blij voor jullie. Ik hoop dat je bloedingen nu over zijn en dat het gewoon een innesteling was. "ja wat is veel bloed?". Super vet! En over die test hoef je niet te twijfelen die is hartstikke positief @ allemaal ik heb jullie berichtjes gelezen maar even geen tijd meer om te reageren. Ben echt stuk van de lange dag op de Uitmarkt in A'dam. Was vet lachen. Ik heb ook mn eisprong gevoelt vanmiddag links onderin een flinke steek Net als vorige keer! Nou ik kan morgen avond weer lezen/reageren want begin morgen op mn nieuwe werkplek. Mn eerste dag dus ik ga lekker slapen. Groetjes
Pff, ik weet het nog niet hoor.. Kan er nog niet zo bij dat het zo zou zijn. Ga van de week nog wel een paar keer testen. Als het dan nog steeds positief is, bel ik de verloskundige wel. Die kan me dan vast verder helpen. Durf het nog niet te geloven hoor
Nou troelie, volgens mij hoefde die niet eens onder de afzuigkap! Je bent gewoon ZWANGER!! WOUW!!! Ben super blij voor je Liefs Brigitte
Troelie een dikke proficiat van mij! Het lijkt me een raar gevoel en een beetje onwerkelijk maar er staat wel een dikke streep, daar kun je niet omheen!
Ik ken dat gevoel, dat steekt. Wat ik fijn vond is dat hier van de week op de verjaardag de mensen die er vanaf wisten eerst me eeen hart onder de riem steekten, en vroegen of het erg was als het over baby's ging. Nee tuur ijk niet. Hun zijn alle 3 trotse mama's en als het zo eerst gevraaagd word is het heel anders. Wat mij tijdens mijn mk wel stak, is dat ik in het ziekenhuis ( omdat ik al de hele nacht heftige weeën had) gewoon op de verloskamers werdt gelegd met op de gang allemaal zwangere vrouwen en baby's .. Het is maar net hoe er mee omgegaan wordt, een beetje respect is fijn.
Hoi dames, Sorry ik ben even een paar dagen niet actief geweest, ik wil graag verder en niet continue met mijn mk bezig zijn, dus dacht dat dat even de beste oplossing was, maar ik mis jullie Hier is het wel spannend, ik was het klussen beu. Zitten midden in een verbouwing, op het werk is het ook super druk. Nu had ik van clearblue ovu testen gehaald, en ik zou gister mijn ei hebben maar niet gespot. Dus we klussen nog even verder. Kan het zijn dat je tweede cyclus look van slag is? Het eerste goede nieuws van troelie is super! Hopelijk mag de rest snel volgen...
He Yvon, Ik ben er ook veel te veel mee bezig door op deze site vanalles te lezen en te kletsen, maar vind het zo fijn om met jullie te praten! Dus kom toch gewoon lekker terug . En je hoeft je echt niet te verontschuldigen als je een tijdje weg bent geweest hoor, ieder moet lekker voor zich weten hoe en wat. Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld. Moet straks even terugbellen voor een afspraak. Ze wil volgende week of die week erop even kijken. Het zou volgens haar een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar ik ben er toch nog steeds sceptisch over. Voor degenen die werken; werkse vandaag! En voor de rest; geniet van je vrije dag. Ik hoop dat ik me een beetje kan concentreren.. . Ohja, ik denk zeker dat het kan dat je 2e cyclus ook nog van slag is.
@ troelie spannend! Ik denk dat je het pas kan geloven als je een echo hebt gehad ! Ik zit hier te klagen maar heb er net mijn laatste ovu testje tegenaan gegooit en positief! Mijn ei is terrecht! Aangezien we gisteren avond geklust hebben. Weet ik niet goed wanneer weer? Ze zeggen om de dag? Maar voor de zekerheid vanavond nog maar eens? Of toch morgen avond? Of allebij?
Hey meiden daar ben ik weer @Troel.. WAAAH daar kan je niet omheen meis, die zie je in het donker nog zo duidelijk @Sweet.. cool de reactie van je ventje op je tattoo... ik ga hem ook na mijn vakantie zetten, over een week of 4 dus al jeuj! @yvon.. gwoon volle bak aan de klus meis dan mis je hem zeker niet En wat je zei over die verloskamers.. Ik kan er met mn verstand niet bij dat dat perse op dezelfde afdeling moet waar mensen liggen waar het wel goed bij gaat. Ze hebben me een half uur laten wachten op de gang van die afdeling met mn bed, en steeds maar die geluiden, mensen die je gaan feliciteren.. WAARMEE? echt waar, een beetje meer inlevend vermogen zou fijn zijn.. @lin.. goed geklust meid? En hoe was je eerste werkdag?? Had ff een paar klote dagen en wilde ff niks met het woord zwanger zien en horen haha en dan ga ik jullie missen en ben ik er weer Zaterdag een feestje, was die dag heel relaxed, was zelfs mn ovu test vergeten zo was ik er niet mee bezig Super feestje.. Komt een vriendin binnen en verteld dat ze 12 weken zwanger is... Dus daar zat Lizzy weer in dr dalletje.. BLUH ben het zo beu dat ik me nu weer zo voel Naja mn ovu testen zijn wel een btje donkerder mar lang niet wat het zou moeten zijn... Sinds 2 dagen bruinverlies.. Soms een beetje roze.. Hoop natuurlijk op een innesteling maar ben ook wel realistisch.. de kans dat mn lijf vet in de war is is groter... Zow sorry voor mn gezeur en mn lange ego bericht Moest het ff kwijt Thanks lieverds!!!!
Heb nu ook steeds wat last van mn buik.. Als ik ongi ben heb ik af en toe heel veel pijn maar niet constant.. Bij mn zwangerschap voelde ik constant een drukkend gevoel ik mn buik... Ben ik mezelf nu helemaal gek aant maken Ik weet ut niet meer