Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Lizzy, gezien je banner zou het zo een innesteling kunnen zijn hoor!! Spannend. Bah wat is onzekerheid toch vervelend he?!

Ik heb ook met mijn curettage van 15.30 uur tot 19.17 uur op de verloskunde afdeling gelegen. Maar ze waren wel heel erg lief in het ziekenhuis, ze wisten ook allemaal dat het bij mij niet goed was gegaan.

Lizzy, ik had zelfs toen ik hoorde van Nicolette van Dam dat ik jaloers was en bij mezelf dacht; k*twijf, jij wel! ;)

@All, zou het misschien kunnen dat ik nu een 2e miskraam heb? Dat het eitje nu al weer afgestoten wordt en dat ik daarom ongesteld ben? Ik was wel 2 dagen te laat 'ongesteld'. Bloed nu nog steeds een beetje, red het wel met een inlegkruisje, maar het is echt helderrood. Dat ik nog wel de hormonen heb nu en daarom positief test..:(

Ik heb trouwens 21 september afspraak bij verloskundige. Blijf wel testen de komende weken. als hij al weer negatief aangeeft dan hoef ik ook niet meer te gaan.

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie dat is wel raar.
    Je hoort er positieve en negatieve dingen over, ik hoop voor jouw het beste. Wel spannend allemaal zeg jee.

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Raar is dat hè, en dan zou je denken dat omdathet juist zo vaak gebeurd. Dat ze het dan wel zouden moeten weten.
    Een bed extra op een andere afdeling zal toch niet zo moeilijk zijn. ( maar snap wel meer niet van ziekenhuizen)

Hier gaat het ook op en neer net wat jij zegt het gaat beter en dan ga je weet in een dalletje....
    Maar gelukkig wordt hier het dalletje steeds minder diep ;)

Ik heb ook dat ik alle seinen van mijn lijf ga vergelijken, oh dit is een symptoom en dit zus en dat zo.

Schijnzwanger kan kennelijk niet alleen bij honden...

QUOTE=Lizzy1986;10750238]Hey meiden daar ben ik weer :)

@Troel.. WAAAH daar kan je niet omheen meis, die zie je in het donker nog zo duidelijk :D

@Sweet.. cool de reactie van je ventje op je tattoo... ik ga hem ook na mijn vakantie zetten, over een week of 4 dus al jeuj! :D

@yvon.. gwoon volle bak aan de klus meis dan mis je hem zeker niet ;) En wat je zei over die verloskamers.. Ik kan er met mn verstand niet bij dat dat perse op dezelfde afdeling moet waar mensen liggen waar het wel goed bij gaat. Ze hebben me een half uur laten wachten op de gang van die afdeling met mn bed, en steeds maar die geluiden, mensen die je gaan feliciteren.. WAARMEE? echt waar, een beetje meer inlevend vermogen zou fijn zijn..

@lin.. goed geklust meid?:p En hoe was je eerste werkdag??

Had ff een paar klote dagen en wilde ff niks met het woord zwanger zien en horen haha en dan ga ik jullie missen en ben ik er weer :D
    Zaterdag een feestje, was die dag heel relaxed, was zelfs mn ovu test vergeten zo was ik er niet mee bezig :p Super feestje.. Komt een vriendin binnen en verteld dat ze 12 weken zwanger is... Dus daar zat Lizzy weer in dr dalletje.. BLUH ben het zo beu dat ik me nu weer zo voel :( Naja mn ovu testen zijn wel een btje donkerder mar lang niet wat het zou moeten zijn... Sinds 2 dagen bruinverlies.. Soms een beetje roze.. Hoop natuurlijk op een innesteling maar ben ook wel realistisch.. de kans dat mn lijf vet in de war is is groter...

Zow sorry voor mn gezeur en mn lange ego bericht :p Moest het ff kwijt :) Thanks lieverds!!!![/QUOTE]

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi allemaal,
    Nou mn eerste dag zit erop:) Was best leuk.
    Ik zit nog steeds aan die ovutesten want ik snap niks meer van mn ei. Ik dacht m gister te voelen maar vandaag had ik ook weer krampjes en gedoetjes. Mn eerste idee was (bevruchting/innesteling? had ik in mei ook) Hellup. mn vriend zegt dat de test van gisteren wel donkerder is maar ik zie het verschil niet zo goed. Ze lijken iets donkerder dan de eerste maar heel veel scheelt het niet. En ik heb helemaal nog geen witte en test toch al v.a donderdag. Ik heb wel een negatieve zwangerschapstest gehad 3 wk na de curretage. dus dat kan het niet zijn? Of is het misschien toch handig dat nog eens te controleren ivm die dubbele eisprong? hoelang blijven jullie ovutesten donker? Toch geen 4 dagen?
    Of heb ik gewoon helemaal geen ei of een lang ei?

@ troelie: Pff waarom kan het niet gewoon normaal gaan he! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en vooral dat het gewoon allemaal goed zit.

@ Lizz en Yvon ik ben blij dat jullie er weer zijn hoor. Maar helemaal niet gek dat jullie even pauze hadden. :)

Groetjes

5. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

@yvon hahah had het zelfde was daarom ook het weekend niet online geweest. Ik heb zelfs even overwogen om even verlopig helemaal niet meer op het forum te komen, maar heb me bedacht hoor ... begon jullie ook te missen hahahah

grappig dat je dan toch al zo een leuke band met elkaar hebt opgebouwd en het kletsen gaat missen terwijl je elkaar niet eens kent ;)

En van dat schijnzwanger, ook hier heel herkenbaar hahah bij ieder steekje of puistje zeg ik dat kan wel eens een symtoom zijn .... oh well even rustig afwachten nog.

@troelie daar heb je ook wel weer gelijk in! zou in jou situatie ook niet gerust zijn. Ik hoop van harte dat het echt zo is en dat het goed gaat. PFFF nog ff spannend meid! Denk aan je!!!

@lin heb ook van die krampjes en steekjes gehad een paar dagen geleden. dacht ook gelijk ohhh misschien ...... maak mezelf helemaal gek. Maar wel vreemd dat ik ruim een week van te voren al menstruatie krampjes had en steekjes laag in mn onderbuik. nou ja we zullen het zien.

@All heb 3 sensitesten gekocht en die komen morgen binnen. heb besloten dat ik woensdag ga testen, dat is 3 dagen voor mijn NOD. Bij mijn vorige zwangerschap deed ik dat ook met clear blue digital en toen gaf hij al zwanger aan. Ben zoooooooooo benieuwd!!! kan niet meer wachten!! tegelijk ook heel bang voor een teleurstelling en ik weet dat die kans groter is :( Niet bijster veel geklust deze maand ... slechts 1 week voor mn ei en een keer op de dag van mijn ei. Dus hopen op one lucky shot ;) maar ja in mei is er slechts een keer geklust en dat was op de dag van mijn ei en die was ook raak dus wie zal het zeggen hahahah

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Troelie
    Meis met een mk moet je echt constant helder rood bloed... en veel echt niet inlegkruisje... meer maandverband en dan zeker regelmatig wisselen. En dan later wat stolsels/vliesjes... Ik denk echt niet dat je weer een mk hebt. Spannend wel, ik duim voor je!

@Yvon
    vanaaf en morge klusse! :p

@lin
    hmmzzz... kan da je helemaal geen ei had... of cyclus nog in de war.
    @ALL
    ik ga vanaaf weer Menopur spuiten! Heb het binnen. Volgende week maandag de fm meting.

xxx

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    03/09 NOD mamavanjailyn
    05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette
    05/09
    NOD Banjabes
    10/09 NOD MissJuf
    10/09 NOD Lin
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Troelie

Zijn er nog meiden die er niet op staan???

Yvon?

whaaaaaaa bij troelie trouwens misschien dus wel NIKS NOD maar zwanger ;) toi toi toi meis

8. mamavanjailyn

@sjors SUC6 MEID!!!! Spannend!!!

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ Sjors mijn nod zou 9 sept zijn maar nu mijn ei zo laat is weet ik het ook niet,,,,,
    Ik ga uit van mijn cyclus voor zwangerschap van 27 dagen alleen,,,,, na mijn mk was het 34 dagen,

@ mama van jailyn spannend! Het is zo woensdag duim voor jullie!

Ik had digitale testen van clearblue een dikke smily vanochtend bij mijn laatste van de verpakking. Ze zijn fijn omdat je niet naar een streepje hoeft te kijken. Maar om ze iedere maand te kopen daar zijn ze toch te duur voor vind ik persoonlijk,
    Oh zit ik hier te kletsen over mijn ei, terwijl ik aan de klus moet ( of wil eerlijk gezegd)

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Yvon
    whaha nou hup klusse dan! Doeiiiiiiii
    *ow en we zetten je dan nog even onbekend op de lijst.

@Banjabes... ik woon trouwens in Lombardije in nieuwbouw.

03/09 NOD mamavanjailyn
    05/09
    NOD Banjabes
    10/09 NOD MissJuf
    10/09 NOD Lin
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Troelie
    ../.. NOD Yvon

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Okay,
    Ik ga over 5 minuten foto's in mn album zetten. Van het schilderwerk. 2 kastjes... Als het me lukt:S Geen idee of ik er ook een link van in een bericht krijg maar jullie gaan het meemaken.
    Enne van mn sensi ovu testen. Hopelijk kunnen jullie wat zeggen.
    Ik heb net een zwangerschapstest gedaan maar die was natuurlijk helemaal wit. Dus dat is het niet! :( Ik ging toch even twijfelen door die rare dubbele eisprong van 3 weken geleden.
    O om antwoord te geven op de klus vraag..
    JA al heel de week en ik zie er scheel van! elke dag behalve zaterdag toen niet.. Vandaag hadden we vanmorgen al binnen. uh best erg he.. wil het zo graag.

Zit ik net journaal te kijken Beyoncé zwanger... grrrr STOM MENS.

Groetjes

12. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou ja, wat slordig van dat ziekenhuis. Ik vind dat echt zo niet kunnen:x! Echt heel raar!

@yvon: hier ook even afstand genomen, maar kan jullie ook niet missen. Het is gewoon fijn om toch je gevoelens met elkaar te kunnen delen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. De ene dag voel ik me super en de andere dan nog steeds erg klote!

@Lin: fijn dat je eerste werkdag een succes was!

@sjorsjette: Hihi, ik woon in Barendrecht, dat is maar een kwartiertje rijden. Grappig!

13. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames!
    Ik ben er ook weer na een heerlijk weekendje weg! Wat is er veel geschreven zeg. Heb alles bijgelezen... Reacties volgen, ik ben nu op telefoon dus typt niet zo handig.
    Maar alvast voor troelie: waaauw, die test ziet er goed uit!!!
    En alvast een korte update... Afgelopen woensdag NOD maar nega test. Tot en met vandaag nog geen ongesteldheid... Heb niet getest want was dus weekendje weg met een vriendin. Ga morgenochtend testen.... Spannend!
    Mag ik ook nog op t lijstje? 24 aug NOD dus!

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    24/08 NOD Dilann !!!!
    03/09 NOD mamavanjailyn
    05/09
    NOD Banjabes
    10/09 NOD MissJuf
    10/09 NOD Lin
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Troelie
    ../.. NOD Yvon

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wow spannend. Ik heb je erbij gezet hoor:)

Hoe was je weekend? Goed uitgerust? Leuk dat je er ook weer bent.
    Ik zal voor je duimen

Groetjes

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meiden..

@Dilann welcome back! Hoop dat het een leuk weekendje was :D Spannend morgen!!
    @Lin mooie kastjes!
    @Sjors succes, hoop op een mooi gegroeid eitje maandag!
    @Yvon hup hup aan de klus!

Hier vandaag weer wat bruinverlies, zo nog ff een ovu test maar denk niet dattie nog donkerder gaat worden.. Dus of geen ei, of toch gemist :( Ik weet het niet meer hoor.. Ga maar ff gewoon doen waar ik zin in heb en maar zien hoelang het duurt..

24/08 NOD Dilann !!!!
    03/09 NOD mamavanjailyn
    05/09
    NOD Banjabes
    09/09 NOD Lizzy
    10/09 NOD MissJuf
    10/09 NOD Lin
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Troelie
    ../.. NOD Yvon

17. mamavanjailyn

@lin, je kasten zijn super leuk ;) daar hou ik ook wel van! En idd in de testen weinig verschil te zien.

@dillan, welkom terug meid! hoop dat je weekend leuk was! Hopelijk met morgen nog leuke nieuws! ga voor je duimen!

@lizzy jeetje lijkt wel of het bij jou gewoon allemaal helemaal in de war is. Raar hoor! zou anders even de dokter bellen?

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hmm tjaa die kan ook zo weinig.. Wacht nog ff af hoe het deze week loopt. anders bel ik voor mn vakantie maar ff..

19. mamavanjailyn

ohhh bahhhh even of topic loop ik net even snel de tuin in op mn sokken sta ik in een kado gekregen van mijn kat ...... zal de details besparen! bahhhhhhhhhhhh

Deel Deze Pagina