Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hahahaha lekkerrrrrrrr... Mijn vriend stond vanmorgen met zn blote voet in de kots van mn hond.. En dan roept ie ook kijk eens... Heeeeerlijk om half 7 :p

Fijn die cadeautjes van je kat :p haha Is wel een goed teken toch?! Issie blij met jou als baasje ;)

2. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

@lizzy, ja dat is idd wel zo. Even afkijken dan maar. Maar zou zeker als het nog niet goed loopt idd voor je vakantie even de huisarts bellen. Ik hoop dat het gewoon alsnog vanzelf goed komt!

3. mamavanjailyn

tja dat is zo maar of ik nou zo blij ben met zijn cadeau?? mmmm nope geloof het niet! Had liever gehad dat ie voor zijn baasje 100 euro voor mn deur legde hahahah

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Whaha jaa snap ik :p Ben ik ff blij dat mijn kat de tuin niet uit gaat :p

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ah bah! Leuk he katten. Ik heb hier ook 2 mormels

Groetjes

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
  7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks
    Vervelend he. Zwangerschapstest is ook helemaal wit. Dus dat is ook niet de oorzaak. Nou ja van de 7 dagen 6 dagen geklust dus ga net zo lang door tot de NOD...

Maar nu naar mn bedje toe om te slapen! Morgen gaat om 5:30 uur de wekker.

Groetjes

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou dan heb je hem iig niet gemist :) Slaap lekker!

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Banjabes
    Ik kan begrijpen dat het heel moeilijk is al die zwangeren om je heen, dat heb ik ook. Het maakt het extra moeilijk als die precies even ver zijn als dat jij ook zou zijn. Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat. Maar zoals Troelie zei, hopelijk is het bij ons ook weer snel raak!

@Lin
    Het moeten klussen is niet altijd leuk. Man was hier ook moe het weekend en 1x voelde het echt alsof het moest.... Maar ik had woe avond en donderdag de donkere strepen, we hebben donderdagmiddag, vrijdagnacht, zaterdagmiddag en zondagmiddag geklust. Goed ons best gedaan....
    Julie hebben ook goed je best gedaan!

Ik vind bij jou de ovutesten de onderste het donkerste.

@Sjors
    Wat raar dat je schoonzusje nu idd toch een kleine wil...komt niet zo gewild over nee als ik je verhaal lees.
    Ongelovelijk hoe ze reageerde met je zwangerschap en miskraam. Dan gun je ze een zwangerschap en kindje gewoon niet. Misschien reageer ik te overdreven maar zo voelt het.
    By the way bij welk topic schrijf je nog meer?

@mamavanjailyn
    Ik snap dat je aan het stressen bent omdat je NOD dichtbij komt. Maar je hebt al een test afgelopen woe gedaan, die kan toch nooit positief zijn zoveel dagen voor je NOD of wel?

@Troelie
    Wat gek zeg. Wanneer zou je NOD zijn eigenlijk? Het lijkt er toch echt op dat je zwanger bent. Alvast gefeliciteerd!

@Yvon
    Klus ze!

@Dilann
    Spannend zeg! Morgen weet je wat meer!

Weet niet meer wie het zei, maar dat je het zo fijn vond om hier te praten. Dat vind ik dus ook. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Het zou leuk zijn als we allemaal een positieve test hebben, dan zijn en blijven we een clubje!

@hier
    Ik werd vanmorgen wakker, ging wat drinken en het leek of mijn lip dik was. Daarna keek ik en leek mijn lip te hangen, ik schrok ervan. Toch naar school (1e werkdag), hadden vergadering maar collega adviseerde me HA te bellen en ik mocht meteen komen. Heb ik een aangezichtsverlamming!!! Hoe ik dat toch krijg???
    Mijn rechterkant van mijn gezicht is een soort van verlamd, mijn oog knippert niet mee, mijn tong heeft rechts geen gevoel en ik heb nekpijn aan de rechterkant (de nekpijn is vooral vanmiddag gekomen en nu heel erg). Aangezien ik een aantal maanden geleden een soort van verdoofd gevoel bij mijn ribben had, was ik al eens bij de ha geweest en hij zei gaat vanzelf weg, was ook zo. Sinds 2-3 maanden mijn rechterpink. Hij vond het wel raar dat deze 3 dingen in een korte periode gebeuren dus wilde advies van neuroloog. Hij belde daarna dat hij medicijnen voor wilde schrijven oa prednison. Heb dus even gezegd dat we net de vruchtbare periode achter ons hebben en hopen zwanger te zijn, dus ik wil dat risico niet nemen. Dan vond hij ook geen goed idee natuurlijk. Dus nu oogzalf en dat is het. Neuroloog belde meteen 's middags en mag donderdag al komen, echt snel!
    Fijn dat ik ergens tussen kon. Voel me nu een beetje raar.....raar gevoel in maag, keelpijn en nekpijn... Maar verder gaat het wel goed hoor!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje wat een verhaal, zou ik ook wel ff van schrikken.
    Ben benieuwd waar het nu vandaan komt dan, hoop dat je je snel wat beter voelt!

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey,
    O die onderste is van 18:00 uur vanavond.
    Maar ik ben benieuwd of het nog donkerder word dan.
    Maar wat een verhaal. Heb je de ziekte van Bell? Want ik ken iemand die dat had klinkt een beetje hetzelfde.
    Nou sterkte laat het even horen he.
    Nu ga ik echt slapen

Trusten!

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat is er veel geschreven vanavond, gezellig ;)!! Ik was even gezellig bij een vriendin langs, die is in mei bevallen en heb geholpen de kleine in bad te doen en naar bed te brengen, tis een schatje. Na zoiets verlang je er nog meer naar om dat zelf ook te hebben :(

@Dilann, heeel spannend morgen, ga voor je duimen!! Het lijkt er wel op dat het raak zou kunnen zijn, nog steeds niet ongesteld! Heb je een gezellig weekend gehad? Laat je morgen even weten hoe de test gegaan is, zijn erg benieuwd natuurlijk!

@Missjuf, jeetje, dat is me wat! Een vriendin van mij heeft dat ook een keer gehad. Bij haar duurde het toen geloof ik een paar dagen en toen was het weer over. Was een tijdelijke aangezichtsverlamming.

@mamavanjailyn, fijn hè wachten?! Gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft, maar heb het idee dat iedereen hier moeite mee heeft! Konden we maar gewoon in ons lichaam kijken en zelf gelijk zien of het raak is en of alles goed is. Die onzekerheid altijd...

@lin, wat een mooie meubels!! Ik hou daar ook wel van! Wat betreft je ovulatietesten, wat zijn ze donker! En zoveel! Heb het idee dat mijne nog nooit zo donker zijn geweest. Alleen 1 keer toen ik al een paar weken zwanger was. Apart hoor. Ik zou zeggen, gewoon doorklussen, maar zou het lekker om de dag doen hoor. Die zaadjes blijven wel leven 2 dagen joh. Anders blijf je aan de gang ;)!

Hoop dat ik niemand vergeten ben. Er stond ook zoveel nieuws weer op! Ik ga nu lekker slapen. Weltruste en tot morgen waarschijnlijk!

13. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel dames voor het warme welkom terug! Weekend was heerlijk! Zon, zee, strand, shoppen, eten en drinken... :) Vanaf morgen weer wat actiever en natuurlijk het resultaat vd test!

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    fijn dat je het naar je zin hebt gehad . ben benieuwd naar je test morgen, ga hard voor je duimen!.
    Hier echt de pijntjes die ik herken van het zwanger zijn. Hoop dat mn gevoel juist is...

15. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas: WIT... Nu een week overtijd, niet ongesteld en nIet zwanger... Cyclus is waarschijnlijk nog in de war na de vmk vorige maand? :(

16. mamavanjailyn

Okay ..... Sresssss hier!!! Ga net naar de wc en veeg allemaal licht rood/roze bloed af. Verder geen pijn o.i.d. Zit nu 4 dgn voor m'n nod! Pffff misschien wordt ik nu dus wel al ongie! Damnnnn kan wel janken :(

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja maybe :( misschien een langere cyclus na je mk? Dat je te vroeg test?

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    :( misschien een late innesteling? Hoop voor je dat je niet ongi word maar herkenbaar, ik ben ook bang dat mn ongi een week te vroeg komt en het vandaag of morgen door gaat zetten :(

19. mamavanjailyn

Tjeezzz lekker in de war dan allemaal hè?! Nou ik ben om eerlijk te zijn wel zeker dat m'n menstruatie komt. Dat is gewoon m'n gevoel pfffff kl*te zooi blehhh wordt er echt gek van er zo meebezig te zijn :(

Deel Deze Pagina