@sweet, jeetje wat verveld van die vriendin. Kunnen ze er bij mannen eigenlijk iets aan doen qua zaadproductie?! Lijkt me inderdaad heel vervelend om het haar dan te moeten vertellen.
Whaaaaa ik heb zo'n lekkere trek. Haha, heb alleen maar zin in mc donalds. Patat met dikke klodders mayo, een big mac. Mmmmmm, geef er maar niet aan toe! Oh ja en ik vind alles stinken naar kattenpies. Mijn man zijn voetbalschoenen. getver! En mijn broer zijn zweetvoeten. ja hoor, kattenpies. Zo raar! Mijn borsten lijken weer iets gevoeliger en groter. Zou het dan toch (durf niet te veel te hopen....zeg al de hele tijd dat het toch niet zo is om teleurstelling te voorkomen)
@Banjabes. Ik heb het weekend al mn ei gehad zit nu op dag 18 dus zou heel goed kunnen dat het een innesteling is. maar dat weten we over 9-10 dagen pas. Ja of het moet nu heel erg gaan bloeden dat ik dus ongesteld ben maar dat zou wel heel vreemd zijn. Het trekt ook door mn lies in echt pijnlijk gevoel. Vorige keer had ik geen innestelingsbloeding maar ik lees dat elke zwangerschap anders is dus dat zegt niks. 'Gewoon ' afwachten en hopen dat het zo is... Best moeilijk dat geduld en die hoop weer krijgen. Je wilt je zelf beschermen tegen een teleurstelling maar die heb ik zowiezo wel als het niet gelukt is. @ Troelie: Hey wat fijn wat een geruststelling dat je volgende week al mag. Lief van hun zeg. Ik duim ook voor jou door. Thanks voor het duimen vast Ja ik ben er ook gewoon trots op het was toch ons eerste kindje en hij/zij zal altijd een plekje blijven hebben. Dat mogen anderen ook bestwel weten. Alleen onze ooms en tantes en opa en oma van onszelf weten het niet. Mocht het zo zijn dat we zwanger zijn en we gaan het hun vertellen zullen we wel zeggen dat het niet de eerste zwangerschap was. Verder weet bijna iedereen het wel. @ Sweet: Wow heftig nieuws zeg. Ik heb geen idee wat ik zou doen. In iedergeval op een rustig persoonlijk moment vertellen. Uitleggen dat je het zelf ook moeilijk vind omdat je het hun ook gunt. Pfff wat is de natuur soms wreed he. @ missjuf. Is fijn dat ze weten dat er een kindje was en dat jullie daar verdriet van hebben en hebben gehad. Dat maakt misschien dingen voor hun ook duidelijker. Je collega, moeilijk zeg. En helemaal niet gek hoor dat je met een brok in je keel zat. Ik zou het nu ook nog niet zeggen maar misschien wel als het raak is. Over die planning van volgende maand hoef je je misschien helemaal niet druk te maken. Wacht nou eerst volgende week maar af en anders kan je alsnog zien wat jullie doen Enne een baby kan eerder of later ook komen he...En nu even duimen voor elkaar zou wel heel grappig zijn. Zitten we opdezelfde uitgerekende datum. Als ik uitga van 26 dagen die ik vorige keer had dan kom ik op 19 mei en als ik van mn normale cyclus uitgat kom ik op 21 mei. Bij de eerste heb ik dus mn nod op 10/9 bij de 2e op 12/9. Dus net hier afgesproken dat we als ik niet ongesteld word we 11/9 zondag dus gaan testen Mn vriend reageerde wel lief, hij hoopt het ook. Ik heb ergens wel een goed gevoel over maar durf nog niet zo te hopen. Mijn vriend heeft datzelfde gevoel is heel verdrietig geweest maar wij hebben het gevoelt aan ons lijf. Echt een mannen reactie. maar ik kan me heel goed voorstellen dat je een beetje boos werd erom. Gewoon proberen uit te leggen. En anders bij ons je verhaal kwijt. Ik vind dit forum fijn omdat jullie me begrijpen. En we elkaar een beetje kunnen helpen en steunen. Dat wilde ik ook nog even kwijt Groetjes
Nog 4 dagen voor je NOD... Ja, als je al zoveel kwaaltjes hebt kan het best zijn dat je met ochtend urine en een kv 2 voor 5 euro test wel een streepje hebt al. Wanneer was je ei? 10 dagen daarna kan je al positief testen. Ik wil wachten tot mn NOD want trek het niet mocht het zo vroeg mis gaan ofzo dat wil ik niet nog een keer meemaken. Dus wacht liever mn NOD af. Maar ik hoop ook dat ik dat volhoud. enne als je (schoon) kattengrind in zweet schoenen doet dan stinken ze minder Wel laten weten he als je getest hebt! Groetjes
@ Troelie Ja mannen zijn gewoon anders dan wij vrouwen.... Bij de eerste zwangerschap had hij er nog niets bij totdat we de eerste echo hadden en het zichtbaar begon te worden. Vrouwen voelen al vanaf het eerste moment iets. Ze hebben geen idee hoe het komt, zijn veel onderzoeken over gedaan. Het is een virus en het gaat weer weg, maar kan weken of maanden duren.... Sommige mensen houden er nog iets aan over, dat het niet helemaal wegtrekt, hopelijk bij mij helemaal. Heel fijn Troelie dat je donderdag al mag komen. Hoe ver ben je dan? Weet je wat ze gaan doen? @ Banjabes Ja moeilijk he zwangeren. Nu is mijn collega een man en zijn vriendin is zwanger, maar toch. Jullie hebben een mooie dag gehad vandaag zeg! Echt geluk inderdaad! Als je alles vindt stinken, is je geur sterker en dat hoort natuurlijk wel bij een zwangerschap. Misschien ben je inderdaad zwanger? Ga je nog testen? Hoeveel dagen ben je nu overtijd? @ Lin Mijn ouders had ik het al een paar weken geleden verteld, een paar dagen na de miskraam. Mijn zusje geheel onverwacht afgelopen weekend dus. Het zou inderdaad erg leuk zijn als we allebei zwanger zouden zijn. Allebei een miskraam en dan zwanger......let's hope! Wij gaan komend weekend een weekend weg met 2 vriendinnen en hun mannen en kinderen. Weet nog niet of ik dan ga testen, dan moet het allemaal stiekem, maar wil ook niet testen op maandagochtend en dan meteen gaan werken, even denken dus. Hebben jullie nog flink geklust de afgelopen dagen? Ga je nog door nu je een witte test hebt? Ik vind het ook heel fijn mijn verhaal kwijt te kunnen op dit forum, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en iedereen begrijpt elkaar. Ik had maandagavond nog ovutest gedaan, was al veel lichter maar 2e streepje nog best duidelijk. Dinsdagavond alweer stuk lichter, bijna niet zichtbaar. Woe dus maar niet meer getest. Net maar even getest en er is geen 2e streep meer te zien. Dus het zou allemaal moeten kloppen.
Ja lastig. De laatste keer had ik een cyclus van 32 dagen, maar dat was na de mk, dus hij zal nu wel korter zijn. Weet dus niet precies wanneer mijn ei was. Ik ga ook zeker mijn NOD gewoon afwachten. Al weet ik zelfs niet zeker wanneer die is dus. Heb hem nu als 29 dagen gerekend. Ben heel benieuwd. Hou jullie natuurlijk op de hoogte! (goeie tip trouwens van die stinkschoenen...geef hem door aan mijn broertje) @missjuf: we mogen de 5e weer plassen op een staafje....Spannend hoor!
Ja, mijn test was gister lichter en nu en vandaag echt wit. Zondag had ik een knal test maar zaterdag was hij ook al donkerder. We hebben Vanaf vorige week maandag elke dag gedaan tot gisteren met uitzondering van afgelopen dinsdag en zaterdag. Nee, ik ga niet meer doorklussen ben dood moe ervan! Maar omdat mn ei niet zo duidelijk was vd week wilde ik niet missen dus bestwel ons best gedaan..Doe het nu alleen nog als we echt zin hebben. Wanneer gaan jullie weg? want anders zou je misschien 's,morgens voor jullie weggaan kunnen testen? Ik wil ook samen met mn vriend testen. Dus dat word zondag dan. We gaan echt precies gelijk op. Groetjes
@ Lin Kan me voorstellen dat jullie dood moe van het klussen zijn, dan hadden we na 4 dagen al. Dat moeten zit erachter en dat maakt het niet altijd even leuk. Nu heeft het toch geen zin meer. Ik kwam via google op deze website terecht: Zwanger worden... | Wanneer eisprong, innesteling, zwangerschapstest, bevalling en las het volgende, voor mij 13 aug laatste menstruatie, vandaag innestelling, die roze afscheiding zou dus kunnen kloppen. Ohhhh wat is dit spannend, zou dit het eerste teken zijn???
Dat denk ik wel ja. Maar vind het zo eng, jij ook he:S Maar dit geloof je niet. Ik tik in 15/8 en 26 dagen krijg ik innesteldag 1 september!!! Nou ga ik die laptop uitdoen en even niet meer googelen want ik maak mezelf helemaal gek hiermee. Ik duim voor je ( en voor mezelf) groetjes
@ sweet. Heb je er wel een beetje van kunnen slapen. Echt ... nieuws zeg! @ troelie: Hoe is het nu bij jou? Al andere kwaaltjes erbij? Hoe gaat het met de rest van jullie? Ik wou dat ik de 5e ook al mocht testen. Het duurt echt nog lang:S @ hierzo Nou, het bloed en slijm zijn weg. Het was een soort verdund bloed alsof er water bij zat heel licht van kleur. Ook niet veel dat ik me zorgen ga maken. Nog nooit eerder gehad. Buikpijn heb ik ook niet meer. Ik heb ergens wel zn 'gevoel' maar ik wacht echt met testen tot 11/9. Spannend is het. Ik heb een druk weekendje voor de boeg. Werken en een verjaardag wat familie bezoekjes. Net het hele huis maar schoongemaakt. Moet ook gebeuren en het zonnetje schijnt buiten:S Morgen gelukkig vrij en dat word het ook mooi weer. Ik ga nu werken! Geniet van jullie dag. Groetjes
Hoi meiden, Ik kan maar heel ff snel wat typen dus het wordt een beetje een ego bericht, sorry hiervoor! Wij gaan zo een weekend weg met de hele vriendengroep van mijn vriends kant. Heb er heel veel zin in, ff lekker 2 dagen nergens aan denken. En het wordt nog mooi weer ook!! Hier verder alles goed. @lin, heb wel een aantal typische dingen; eten komt snel omhoog, boer veel, vooral 's ochtends, steekjes aan de onderkant van buik beetje aan de zijkanten, poep enorm veel en wat dunner dan normaal (sorry ). Ik kan normaal heel slecht poepen, dus dit is een fijne bijkomstigheid. En heb met vlagen zo'n honger misselijkheid. Verder gaat alles goed met me. Het vreemde is, dat ik er dit keer echt een goed gevoel over heb. Ondanks de bloeding.. Raar hè?! Vorige keer was ik heel terughoudend. Misschien is mijn gevoel helemaal verkeerd, dat kan. Maar zo voelt het nu ff. Als ik maandag weer op het forum kom (misschien zondag al) dan hebben er misschien al wel weer een aantal getest, hoop zo dat het bij iedereen raak is!! Nou girls, geniet van het mooie weer!! En tot snel!! Xx
@ Lin Fijn dat het bloed weg is en dat je er een goed gevoel over hebt... misschien is het inderdaad zo. Dan duurt volgende week nog lang! Ik denk ook dat we 11-9 gaan testen, we gaan dat weekend een weekend weg met 2 vriendinnen van me, mannen en kindjes en moet het dus even stiekem doen, hoop dat ze niets vermoeden . @ Troelie Lekker hoor een weekendje weg en inderdaad het wordt prachtig weer. Geniet ervan! Ik denk dat een goed gevoel veel zegt hoor, dat hoor je wel meer. Bij mijn zwangerschap vond ik het vanaf het begin af vreemd dat mijn baarmoedermond niet gesloten was en maakte me toch een beetje zorgen, net alsof ik eigenlijk wist dat het niet goed was, ook al zei verloskundige dat dat kon. @ hier Ik had vanmiddag nog een beetje roze/rood slijmverlies en vandaag wat ongibuikpijn. Het zou nog de innestelling kunnen zijn. Mijn moeder zei straks tegen me dat ze gedroomd had dat ik in mei een baby zou krijgen. Ik hoop dat die droom waar is! Je kijkt nu zo uit naar de dag dat je kunt testen. Als je dan weet dat je zwanger bent, denk ik dat je onzeker blijft tot de echo aangezien we de miskraam allemaal gehad hebt en bang bent dat je weer een miskraam krijgt. Fijn weekend iedereen!
@troelie en misjuf. Fijn weekendje! @misjuf: Mooie droom van je moeder. Ik had heel de dag geen bloed en nu net weer een paar druppels. Vind dat dan toch weer raar. Normaal gaat het niet en het voelt en ziet er ook niet uit als ongi. Vreemd he. 11/9 nou gaan we samen testen. En dan hebben we gewoon een knaltest. Deal! @troelie: je hebt wel veel bekende dingen en ik hoop dat het snel donderdag is. GRoetjes
Hai dames, Ik heb een drukke week gehad op het werk en heb daardoor niet alles kunnen volgen hier.. nu weer voor een groot deel bijgelezen.. @Troelie: Super fijn dat je wat eerder bij de vk mag komen! Geniet van komende dagen! @Lin: het zou volgens mij heel goed kunnen zijn dat de bloeding een innesteling was... spannend! @Missjuf: hopen dat die droom uitkomt! J En ik denk ook dat als je een (v)mk hebt gehad je toch wat onzekerder bent.. omdat je je heel goed beseft dat er ook een kans bestaat dat het mis gaat. @Banjabes: Die kwaaltjes klinken wel goed! Nu dus wachten op de 5e om te testen?
Wat mijn sitiatie betreft... tja.. ik ben er nog een beetje van ondersteboven, maar ik denk dat ik dan toch misschien weer zwanger ben... Vorige week woensdag 24-8 was mijn NOD. Toen getest en geen streepje te bekennen. Dat weekend met een vriendin weg geweest, dus geprobeerd het uit mijn hoofd te zetten. Maandag teruggekomen, nog niet ongesteld. Dinsdagochtend met best wat stiekeme hoop een test gedaan, maar ook toen helemaal wit. Afgelopen dagen het maar weer geprobeerd het een beetje uit mijn hoofd te zetten. Eigenlijk al aan het hopen op ongi, want dan zou ik tenminsten duidelijkheid hebben, dat vage vond ik maar niks. Vanochtend zag ik nog 1 test in de la liggen en heb eigenlijk in een opwelling deze maar gedaan... en toen ineens kwam daar op 11 dagen na NOD een heel licht streepje... Ik merk dat ik nog wel wat terughoudend ben en nog niet te vroeg wil juichen, maar ja.. hoe licht dan ook, ik zie wel een streepje. Waarschijnlijk dan toch een late eisprong of innesteling na de vmk.. zou het? Ooooh zo spannend. Vanmiddag op pad om nieuwe testen in te slaan voor na het weekend en dan hopen dat het streepje duidelijker wordt. Misschien ook maandag maar een clear blue digitaal met indicator.. dan zegt ie tenminsten gewoon zwanger of niet zwanger.
@dillan! Wat een geweldig berichtje. Alvast gefeliciteerd, een streep is een streep hoor. Inderdaad goed om maandag nog eens te kijken. Als het goed is word ie dan duidelijker wel met ochtend urine doen. Ik ben hartstikke blij voor je. Troelie ook al. Wie zijn de volgende? @all: Ik had vanmorgen weer een beetje bloed. Dat was na de seks. Ik snap er niks meer van. De hele nacht niks. Gisteravond ook al en de dag ervoor een beetje roze. Nu is het wat helderder vers bloed. Maar nog niet veel, paar druppels en wat slijm. Ben ik dan toch ongeteld? Ik kan het me bijna niet voorstellen. @ troelie: dit verhaal lijkt een beetje op jou verhaal met dat bloeden. Of had je echt veel? Ik weet het niet meer precies:S Het is bij mij heel de dag niks en dan ineens wat druppels, of met afvegen met wat slijm en dan weer weg:S Het ziet er niet uit als een menstruatie en het is echt 20x zo weinig. Begon op dag 18 ik zit nu op dag 20... @ misjuf: Is het bloed bij jou al weg? Banja: Je mag bijna testen! Hoe gaat het? nog niks te bekennen? Groetjes
@Lin: Dankjewel! Jouw stuatie klinkt niet als een menstruatie... ik denk niet dat dat het is. Maar gewoon afwachten, hoe irritant dan ook. Maar ik zou nog steeds denken dat het met de innesteling te maken heeft.
@Dilan Jee wat spannend, wanneer doe je weer een test???? (streep is streep hé ) na mk kan cyclus zeker in de war zijn... en innestelling kan tot zo'n 10 dagen na eisprong... dus 11 dagen na jou berekende nod zou gewoon heel goed kunnen. @Troelie Fijn dat je eerder naar de vk mag meis!!!1 Ben benieuwd! @ALL --> met roze afscheiding.... nog voor nod Ik lees dat er een aantal zijn die nog voor hun nod afscheiding hebben bij afvegen enz.... *ik ben ff de namen vergeten SORRY * had veel lees voer .. maar eh... meiden dit zou idd innestelle kunnen zijn... iemand noemde zelfs 4 dagen na ei... en had dag 18 voorbij zien komen.... het hoeft dus allemaal geen ongi te zijn. Jeedem tis dus voor een aantal verdomde spannend!!! @WIE ZOU VANDAAG TESTEN??? Ik las ook dat iemand vandaag zou testen.... WIEEEEEEE??? En test al gedaan?????????? @ALL Sorry voor het niet onthouden van de namen, ben ff paar dagen niet geweest omdat onze verjaardagen en uitrekendata dus was... en moest werken en pfffffffffff. Maar goed, het gaat dus weer oké, allen dank voor de felicitatie's en de lieve woorden!!!! Mannetje is nu 36 en moi 30... en we zijn weer lekker aan het genieten van elkaar en alles wat we al wel hebben koesteren we in ons hart. Spuiten gaat verder ook goed, nog 2 dagen en dan maandag de fm meting! Meiden geniet van het mooie weer vandaag! Liefs Sjors
@Sjors: ik ga denk ik maandag weer testen.. of misschien morgen een clear blue met indicator. Maar ben dan een beetje bang dat er misschien nog niet voldoende HCG is en dat het dan een teleurstelling wordt.. zo spannend! Jij ook lekker genieten van het mooie weer en dan wachten op maandag.. goed dat je ook lekker van elkaar kunt genieten en de mooie dingen die je nu hebt kunt koesteren. Dat zal niet makkelijk zijn geweest om op dat punt te komen. Ik hoop oprecht dat jullie je geluk mogen aanvullen met een kindje samen.