Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Snap je, weet dat elke 48 uur je hcg om hoog gaat.... dus na 2 dagen moet er verschil zijn zeg maar. Sommige testen dagen achter elkaar maar dat heeft niet veel zin.

Het was voor ons zeker niet makkelijk om te komen op het punt genieten van alles en iedereen die we wel hebben enz... maar we zijn er, das belangrijk nu. En idd maandag de meting :)

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    thanks sjors. dat ben ik 4 dagen na ei op dag 18. maar verlies nu toch wel meer bloed. begin de hoop n beetje te verliezen...
    Volgende weekend pas NOD. Dus ik hoop dat het niet doorzet. Ik kom er op internet ook niet helemaal uit. Afwachten is lastig maar ik zal wel moeten.

Blij te horen dat het spuiten goed gaat. Dat je de dag weer doorgekomen bent en dat jullie genieten van elkaar.

Uit mn hoofd mag banja testen op de 5e... Ik weet het niet meer precies misschien moet die nod lijst weer omhoog!

Fijn weekend! Groetjes

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja, verlies ik nu wel iets meer bloed. Niet super veel en ook niet zoveel als bij een menstruatie, maar ik vind het niet cool. Ga nu denken dat het misschien toch nog van slag is. Al heb ik een hele nette cyclus gehad en mn ei gespot.
    Afwachten hoe dit gaat lopen en dan volgende week misschien testen.
    Ik heb wel wat hoop maar ook enorm veel twijfel.
    Ik heb ook geen menstruatiepijn,pukkels of hormoonstemmingen die ik normaal wel heb.
    Groetjes

4. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Ik vind het een goede deal dat we 11-09 gewoon een knaltest hebben! Ik hoop voor jou ook nog na het bloedverlies....dat maakt je zo onzeker.
    Je moet proberen de goede moed erin te houden! Hoe moeilijk ook! Je hebt je ei gespot en dat is niet voor niets zou je zeggen en jullie zijn goed bezig geweest. Bij iedereen is een innestelling anders, misschien verlies jij wat meer bloed. Kun je je nog herinneren hoe dat was toen je in mei zwanger was?
    Als je verder niets hebt, wat je normaal wel hebt tijdens een menstruatie denk ik niet dat het een menstruatie is. Ik duim voor je!
    Bij mij niet echt bloedverlies geweest, meer roze/rood slijm zeg maar en sinds gisteren buikpijn.

@ Dilann
    Toch een voorzichtige felicitatie! Ik hoop dat de komende testen alleen nog maar positiever zullen zijn en dat het inderdaad zo is.

@ Sjors
    Fijn dat het spuiten goed gaat, petje af voor je!

@hier
    Vanmorgen lichtbruin klein sliertje slijm (2cm of zo) en de hele dag buikpijn, maar verder niets. Het verhaaltje zou kloppen met een innestelling, alleen de buikpijn is zo'n ongibuikpijn dat je denkt dat je echt ongesteld wordt.
    Ik blijf sceptisch maar heb ook hoop....

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey mis juf

Ja, ik heb nu toch echt wel een mini tampon nodig. Dus ik denk dat het echt van slag is hoor. Het is alleen raar dat ik geen andere typische ongi kwaaltjes heb. Het bloedverlies is veel minder ook. Ik heb er inmiddels wel een hard hoofd in dat ik toch zwanger ben.
    Even wachten wat er verder nog gebeurd de aankomende dagen. Maar als dit aanhoud... dan denk ik toch een vroege menstruatie op dag 18.. Nog nooit gehad maar ja ook niet eerder een miskraam en het zou kunnen dat alles nog niet zo lekker werkt van binnen.
    Vorige cyclus(de 1e na mk) had ik ook een hele korte luteale fase toen had de dokter bij nacontrole 2 eitjes gezien en werd ik 5 dagen erna ongi. In mei heb ik geen druppel bloed gezien niet bij het zwanger worden en ook niet toen we er achter kwamen dat het mis was op de echo. Dus ik weet het niet.
    Bij jou klinkt het wel positief hoor! ik blijf duimen hoor!!

Groetjes

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    sorry voor mn echo berichtje hoor... maar
    Ik heb mn vraag in een nieuw topic gezet. ik snap er namelijk echt geen bal meer van. Nu is het bloeden weer helemaal weg. Echt een witte tampon. Vandaag overdag 2 minitampons voor de helft met een beetje bloed niet vol.
    Ik vraag me echt af of ik nou toch ongesteld geworden ben. Of er toch iets anders aan de hand is. Men wat is dit irritant!

Ik heb zo een verjaardag maar voor de zekerheid geen alcohol drinken. ik ben er niet zeker genoeg van dat het geen innesteling kan zijn.

Daar alles maar even onder elkaar gezet.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/300008-dag-18-ongesteld-de-2e-cyclus-na-ma-help.html#post10794031

GRoetjes

7. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Maakt helemaal niet uit een egoberichtje, heeft iedereen wel eens en daar is het forum voor toch.
    Ik was gewoon benieuwd of je iets geschreven zou hebben.
    Raar dat het nu weer gestopt is.....ik ben benieuwd wat het de komende dagen gaat doen. Ik hoop echt voor je dat het raak is, eigenlijk kan je het niet gemist hebben zou je zeggen.

@ hier
    Geen bijzonderheden op dit moment, buikpijn is weg en geen roze/rood slijmverlies gehad.

Weet iemand eigenlijk wanneer je baarmoedermond sluit in de zwangerschap?

8. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lin: ja ik kan me voorstellen dat die onduidelijkheid en onzekerheid ontzettend rot is. Ik blijf voor je hopen dat het met de innesteling te maken heeft... Misschien levert het andere topic goed advies op!

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Dank jullie wel.
    Ik kom net terug van een verjaardag. Geen alcohol gedronken. Wel even 5 minuten steekjes net boven mn schaambeen gehad. Vreemd allemaal maar geen bloed meer te bekennen. Tampon blijft echt schoon nu. Dus ik hoop dat dit zo doorgaat dan is de kans denk ik bestwel aanwezig dat het een innesteling was. Vanmiddag dacht ik echt.. nou pech gehad ik ben echt ongesteld maar nu ben ik weer aan het twijfelen want dat is nooit een dagje en dat begint al helemaal nooit met roze slijm en een beetje waterig dun bloed wat licht van kleur is.
    Ik ga slapen..

@allemaal: Gaat er morgen al iemand testen? Volgens mij is t bijna de 5e en nog een duidelijkere test nodig he. Zet m op in duim lekker door tot we allemaal een beeb hebben hier!!

Groetjes

10. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eigenlijk tot morgen willen wachten, maar kon me niet beheersen vanochtend, dus heb weer een test gedaan.. euhm, 2 zelfs :)

Hierbij de foto van de kv2v5 test, bovenste is van gister, onder van vandaag. (testen zijn in het echt iets duidelijker.. gelukkig ;))
    Ook heb ik een clearblue digitaal met indicator gedaan, waar uit kwam: zwanger 1-2. Het lijkt er dus op dat ik een late eisprong heb gehad..
    Dat ik toch nu al weer zwanger ben, dringt langzaam een beetje tot me door... jeetje..

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Even snel een kort berichtje van mij tussen alle hectiek door.
    Dilann! Gefeliciteerd!
    Wij zijn super blij voor je, hoop dat dit jullie plakbeebje zal zijn!

12. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Yvon!!

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    wow Dilann super gefeliciteerd. Wat fijn zeg! Op naar een zwangerschap van 40 weken:)!

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou meiden, gisteren toch al getest en NIET ZWANGER. Balen! Het kan zijn dat het te vroeg was, omdat ik natuurlijk ook niet precies weet wanneer mijn NOD is. Ik heb besloten uit te gaan van mijn langste cyclus en dat zou betekenen dat ik woensdag pas ga testen. Poeh, wel spannend hoor! Als ik wel zwanger zou zijn, zou alles iets opgeschoven moeten worden dus en zou ik uitgerekend zijn op de verjaardag van mijn dochter:$!

15. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Banjababes: dankjewel.
    Jammer van de negatieve test gisteren, maar het kan natuurlijk heel goed zijn dat het inderdaad te vroeg was. Maar even afwachten tot woensdag... ik hoop het voor je!

16. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Fijn dat het bloedverlies weer gestopt is, hopelijk blijft het zo en kunnen we zondag beide gaan testen.

@ Dilann
    Gefeliciteerd! Het is echt een duidelijke streep. Nu hopen dat dit inderdaad een plakbeeb is.

@ Banjabes
    Balen van die negatieve test. Hopelijk heb je over een paar dagen wel een positieve test in handen.

@hier
    Alles gaat goed, geen buikpijn meer gehad.
    Met mijn aangezichtsverlamming gaat het beter, als ik lach lach ik niet alleen met links, ook met rechts. Mijn oog knippert ook makkelijker mee. Misschien duurt het bij mij maar een paar weken ipv een paar maanden....

17. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een egoberichtje, hier net weer bloedachtig slijm bij afvegen en een sliertje (sorry voor details). Dan schrik je toch weer even.....en begin je meteen te twijfelen.
    Ik heb mijn eisprong gespot met die ovutesten, dus dat moet goed geweest zijn maar dan toch. Even afwachten...

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

@Dilann
    Gefeliciteerd meis!!! Mooie testen hoor!

@Banjabes
    Ow toch nog spannend dus, op naar woensdag! Toi toi toi

@Missjuf
    hmmmzzz... verwarrend he meid, ik blijf voor je duimen.

@ALL
    Hier gaat het goed. Nog 1x spuiten (vanaaf) en morgen 11:05 voor de fm meting, vind zo spannend joh!

Gister waren trouwens me schoonmoeder en schoonzusjes met aanhang hier (op 1 van de mannen na dan) en toen heeft dus die ene schoonzus die de vorige keer aankondigde dat ze ook voor een kleine gaan EINDELIJK is NIKS geks uitgespat! Ik vond het zo waar oke met haar. Pfffffffff misschien heeft me hart luchten hier.. me dan toch ff iets sterker gemaakt in omgaan met haar zeg maar :)

Hoe is het met de rest?????

Liefs Sjors

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @dilann: Wow dilann!!! te gek zwanger.. wat een feest zeg. En ik vind je testen duidelijk zat hoor. Super leuk!

@Banja: balen van je witte test. Maar het is nog geen woensdag. Niet gek je cyclus kan ook in de warie zijn dus hij kan ook later zitten dan je denkt.

@sjors: Ow ik ben benieuwd hoe mega je eitjes zijn:) spannend zeg ik hoop dat je nu ook eens wat geluk hebt.

@ misjuff: Raar he dat slijm en dat bloed. Nog niet de hoop opgeven hoor, dat probeer ik ook niet te doen..
    Fijn dat je gezicht weer omhoog lacht:) komt vast allemaal goed!
    Ik duim nog steeds door tot volgende week zondag.
    Trouwens over je baarmoeder mond: Bij mij zit ie echt heel hoog en is hard. Dat is toch dicht? volgens mij heb je dat ook niet bij een menstruatie toch?:S Bij mn zwangerschap vorige keer was ie hoog maar ik weet niet wanneer die toen dicht ging.

@hiezo: Hier blijft hier bij druppeltjes. Dat was vannacht. En als ik het schoonspoel komen en een paar vlokjes bloed mee onder de douche dat ik alles. Ik ben echt de weg kwijt met wat ik nou heb, snap er ook niks van. Ik heb een keer eerder een 20 dagen cyclus gehad maar toen was ik gewoon vet ongesteld. Nu is het met 1 inlegkruisje heel de dag wel te doen kwa hoeveelheid.

Ik ga zo werken in dus ik lees jullie morgen pas weer. Fijne zondag

Groetjes

20. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjors
    spannend hoor morgen! Ik duim voor je.
    Fijn dat je schoonzus nu wel normaal kon doen, er is nog hoop dus hihi.
    Moet je 1 keer per dag spuiten op een vast tijdstip?

@ Lin
    Fijn dat het eigenlijk weer bijna gestopt is, het is echt raar he.
    We spreken elkaar telkens de moed in.
    Nu was het bij mij weer weg, ik weet het ook niet.
    Heb wel de hele tijd buikpijn.
    We willen zo graag dat elke buikpijn of bruin/rood/roze afscheiding een schok kan zijn. Je bent gewoon bang om toch ongesteld te worden.

Mijn cyclus is normaal 28 dagen. Na de miskraam weet ik het niet (14 juli begonnen en 21 juli ook nog), 13 aug ongesteld. Als ik van 14 juli tel klopt het, vanaf 21 juli maar 3 weken. Dan zou mijn eisprong eerder moeten zijn geweest. We zijn 17 aug op vakantie gegaan en was toen nog ongesteld, het weekend ook, wel even een ovutest gedaan toen maar was negatief. De week erna begonnen ze positief te worden, kan het niet gemist hebben maar je gaat toch twijfelen.

We blijven gewoon hoop houden.....

Deel Deze Pagina