Hoi willen jullie heb even updaten? Er is zoveel geschreven dat ik het niet meer kan vinden:S NOD-tjes 03/09 NOD mamavanjailyn 05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 05/09 NOD Banjabes 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 22/09 NOD Sweet ../.. NOD Yvon Zwanger!! Troelie-ronde .. na MA op 14/7/11 Dilann- ronde 3 na MK op ../7/11
Ja, we zitten in precies het zelfde schuitje. Zolang het niet vol doorzet heb ik nog hoop. Toch probeer je jezelf te beschermen, al ben ik toch onwijs teleurgesteld als het niet zo is. Vooral omdat het dan betekend dat mijn lichaam nog niet hersteld is en we nog niet vooruit kunnen. Dat is gewoon irritant. Ik heb nog steeds hoop ook voor jou want 'het is niet gek' wat we hebben. Nog 1 week:S aftellen... We slepen ons er wel door heen daarom is dit forum zo fijn. Groetjes!
Hoi meisjes! Ik ben weer terug van weekendje, was erg leuk!! Dilann, GEFELICITEERD!!! Dat is echt een dikke zwanger, gaaf joh!! Ik had je testen nog niet eens gezien, maar zag het al aan je banner in eerdere berichtjes, heerlijk!! Nou lekker genieten ervan, heb je de verloskundige al gebeld? Sjors, fijn dat je wat beter met je schoonzusje om kon gaan, lijkt me voor jezelf ook wel fijn toch?! @de rest, weet ff niet meer wie wat had geschreven, maar ik lees een hoop innestelingsverhalen! De bloeding die ik heb gehad was 2 dagen na NOD dus niet echt innestelingstijdstip. Als ik zo lees op internet lijkt het op pseudo ongesteldheid. Heb ook 3 dagen gebloed. Maar ik heb ook veel andere dingen over bloedingen gelezen en innesteling kan ook lijken op ongesteldheid hoor, qua hoeveelheid en duur. Dus alles kan..!! Voor het bijwerken van het lijstje, bij ons is het 1e ronde na miskraam. Voor de meiden die komende week gaan testen; heel veel succes met het geduldig moeten zijn !! Ik moet ook ff geduld hebben tot donderdag. Ohja, volgens mij was het Banjabes; ik hen ook bij beide zwangerschappen pas op 2 dagen na NOD positief getest. Dus gewoon woensdag maar weer ff testen!! Knuffel aan iedereen
@Linn Ik ben ook super benieuwd hoe mega de ei-tje(s) zijn morgen . @Linn & MissJuf Meiden jullie zijn beide zoooo in me gedachte... hoop voor jullie dat zit vage roze enz gauw gewoon duidelijkheid gaat geven... het liefst natuurlijk positief! Ik blijf duimen @Troeli Meis ik had vorig jaar pas op dag 23 na positieve ovulatietest een positieve zwangerschapstest! Dus alles kan! haha. @All Hier wacht ik vol spanning op morgen... de fm meting. Vanaaf nog wel 1x spuiten. Het gaat verder wel goed met je. De verjaardag enz is lekker voorbij en nu lekker genieten met me liefje samen. Nog meiden met nieuws????????? Ow eh over onze lijst... ik sta er nog goed op mogelijk dat ik morgen een iui datum erop kan plaatsen maar daar nog effies geduldig voor zijn. xxxx
Jeetje wat een spanning allemaal! 2 meiden zitten nog in spanning....(mmm dat is 2x spanning ) Ik hoop voor lin en missjuf dat jullie snel met goed nieuws komen! De teller van zwangeren staat nu op 2!! Dilann gefeliciteerd! Wat fijn. Troeli en sjors, ik hoop ook voor jullie dat jullie snel goed nieuws krijgen. Sjors morgen en Troeli donderdag met de echo. Hier: De ovulatietesten hebben niet echt veel duidelijkheid gegeven. Ik heb wel woensdag vruchtbaar slijm verloren en de ovu test was wel wat donkerder dan de andere testen. Maar niet donkerder dan de controle streep. Het kan ook zijn dat ik iets teveel thee heb gedronken op werk....Dat kan ook de boel beinvloeden. En de stand van mijn baarmoeder was woensdag hoog en zacht (sorry voor de details) Vandaag was ie al iets lager en weer hard. Dus ik denk dat mijn ei toch al geweest is en dat op dag 14!!! Dus mijn ei is nog eerder geweest dan voor mijn zwangerschap. Maar het kan ook een slecht ei geweest zijn.... Ik weet het echt even niet meer. Ben steeds excuses aan het zoeken wat het toch kan zijn. Ik ben heel erg moe de laatste tijd kan komen door mijn B12 tekort, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Ik kon echt overal in slaap vallen. Maar dat kan toch niet... zo snel al kwaaltjes kan toch niet?
@Sweet denk idd niet dat het al een kwaaltje kan zijn (zo kort na ovu) Gebruik je wel iets tegen je b12 tekort?
Ik hem in mei mijn laatste injectie gehad. Ik moet 14 september naar de internist. Het lijkt me niet handig om voor die tijd een injectie te vragen, dit kan misschien het onderzoek beïnvloeden. In kwaaltjes zo snel na mijn ei geloof ik ook niet zo, hoewel ik de vorige keer ook al snel klachten had, zoals moeheid en last van mijn borsten. Maar toen gaf ik ook de b12 de schuld en mijn aankomende ongi. Mijn lijf heeft namelijk elke ronde wel andere klachten gehad.... Dus daar kan ik ook niet op vertrouwen. Ach we wachten af...en dan nog het is nog niet een ingenesteld.....
@ Lin Inderdaad we slepen ons erzelf doorheen. Hier eigenlijk niets meer, zelfs de buikpijn is weg. Vorige menstruatie begon het ook zo, maar toen was het al snel erger. En dan zou het een week te vroeg zijn nu, dus we hopen gewoon dat het inderdaad een innestelling is. @ Troelie Fijn om te lezen dat alles kan bij bloedingen, maar het maakt je toch onzeker. Maar je uitspraak stelt me toch weer gerust. @ Sjors Veel succes morgen! Bedankt voor je lieve woorden. @ Sweet Het zou goed kunnen dat je je eisprong gehad hebt. Hebben jullie ook geklust in die dagen? Dan kan het raak zijn... Ik ben benieuwd...
Even kort, sorry, morgen meer. @troelie: dankjewel! Nog niet met de vk gebeld, ga ik morgen doen denk ik. @Sjors: heel veel succes morgen!
Even snel hoor kom net thuis van een druk dienstje en wil slapen @troelie: Welkom terug, ik hoop dat je genoten hebt van je uitje want dat zullen een van de laatste zijn zonder beeb! Het is zo donderdag nog een paar nachtjes slapen. Je berichtje stelt me wel gerust over dat bloeden. Thanks. @ Mis juf: Ja, het is in iedergeval allemaal maar gek wat er gebeurd. Ik zal zo even schrijven hoe het hier is. Ik leef met je mee want zit het toch een beetje te vergelijken maar dat zal jij ook wel hebben denk ik. @Sweet. Nou dat van je baarmoeder is niet gek of raar hoor. Daar let ik ook op Je slijm is een goed teken. Ik had op dag 23 van mn cyclus en positieve test en op dag 17 mn eerste symtoon (janken) dus het kan echt wel hoor zo snel. Als jij een vroege eisprong heb ik had m op dag 11 dus 6 dagen later reageerde ik er al emotioneel op. Die week nog 3 keer toen dacht ik nog voor mn NOD. nou als het zo is moet ie ook al positief uitslaan want ik ga niet voor niks janken en inderdaad zwanger. Dus het kan wel maar het vervelende van zwanger worden is dat alles ook op een andere manier is uit te leggen. Maar sluit gewoon niks uit. Want je weet het gewoon niet. Bij mij kwam moeheid en spugen pas een paar weken later en mn borsten dat volgens mij ook. @ Sjors: Is dat nog pijnlijk dat onderzoekje morgen? Nou veel sterkte en succes en ik hoop op een mooi bericht van je! @hier: Geen bloed meer. Wel steekjes en een opgeblazen gevoel maar geen ongigevoel of klachten. Dat bied hoop. Totaal dus donderdag roze en slijm, vrijdag wat druppels, zaterdag begin vd dag meer bloed, smiddags over, zondag druppeltjes bloed aan t begin vd dag, nu weer weg. Tampon blijft echt wit en inlegkruisjes ook. Slaap lekker allemaal en niet te veel piekeren (hoor wie het zegt) Groetjes
NOD-tjes 03/09 NOD mamavanjailyn 05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 05/09 NOD Banjabes 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 22/09 NOD Sweet ../.. NOD Yvon Zwanger!! Troelie-ronde 1 na MA op 14/7/11 Dilann- ronde 3 na MK op ../7/11[/QUOTE]
NOD-tjes 03/09 NOD mamavanjailyn 05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 07/09 NOD Banjabes 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 22/09 NOD Sweet ../.. NOD Yvon Zwanger!! Troelie-ronde 1 na MA op 14/7/11 Dilann- ronde 3 na MK op ../7/11 Hihi, heb het toch maar even aangepast. Ben zo benieuwd. Mijn borsten voelen helemaal beurs. Durf het haast niet te geloven hoor. Ben zo bang dat ik ineens toch gewoon ongi wordt. Nog ffies wachten maar!
Hoi lieve meiden, Hier een niet zo goed bericht; gisteravond begon ik te bloeden. We hadden sex gehad, dus dacht eerst nog dat het daar van kwam. Maar het werd steeds meer en heb vannacht ook bloedpropjes verloren. Waarschijnlijk is het dus misgegaan :x.. Ik heb vanmiddag afspraak bij vk, hou jullie op de hoogte. X
@troelie. Nee toch! Gatverdarie. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ik hoop nog steeds dat het okay is.. Pff wat een gedoe. @hier. Bloed was nog steeds weg wel een beetje roze en ik voelde krampjes dus eigenwijs dat ik ben en omdat ie vorige keer ook zo snel uitslag gaf een zwtest (kv2voor5) gedaan. Hartstikke wit geen streepje te bespeuren:S Niet zo gek met 6 dagen te vroeg he. Ik ben hier gewoon helemaal niet goed in. Ik heb ook nog goed nieuws. Ik ben nu ik weer mn eigen werk weer doe en niet teveel snoep al wat gewicht kwijt. (1,2 kilo nu in 2 weken) Ik was namelijk van 70 naar 75 kilo gegaan. Dus ik kan niet al mn broeken meer terug aan. Hebben jullie daar ook last van? Niet dat ik dik ben want ben bijna 180cm alleen ik wil mn oude gewicht terug en wil alleen maar dik worden als ik zwanger ben. Dus ik ben niet aan de lijn want dat is slecht als je een baby wilt maar ik let op mn frisdrank, snoepgedrag en beweging. Door die maanden bureau werk en de zwangerschap was ik toch al wat aangekomen. Groetjes
NOD-tjes 03/09 NOD mamavanjailyn 05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 07/09 NOD Banjabes 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 22/09 NOD Sweet ../.. NOD Yvon Zwanger!! Troelie-ronde 1 na MA op 14/7/11 Dilann- ronde 3 na MK op 30/7/11
Ps. ik vergeet nog wat Trouwens mijn gyn zei bij mn nacontorle: "Je mag 3 weken na je positieve zwangerschapstest al komen voor een echo, dat is omdat dit nu gebeurd is. Je hoeft niet eerst langs de verloskundige dat komt later". Ik lees bij troelie en bij Dilann dat jullie naar de vk gaan.. Schoot me even te binnen. En Banjabes: Spannend ik duim voor je Groetjes
Hey meiden... JESUS wat heb ik veel bij moeten lezen!! Heb het zo druk gehad en ondertussen wel bijgelezen op mn telefoon maar antwoorden is daar zo onhandig op... @ Dilann Wat een supernieuws meis! @Troel.. Wat dubbel dit maar meis ik duim voor je dat alles oke is.. Bloedingen in het eerste trimester gaat in heel veel gevallen gewoon goed.. Steek ff een kaarsje voor je aan! Zo hij staat te branden @Sjors... nog gefeliciteerd (lekker laat) En vandaag je FM toch?? Ben benieuwd meis! @Linn.. Als ik het goed heb allemaal hoor Heb zoveel gelezen.. bloedingen tussendoor toch?? Heb ik een week geleden ook gehad.. Snapte er niks van.. tis nu helemaal gestopt.. Misschien toch een innesteling meis?? @Missjuf.. Fijn dat het allemaal wat beter met je gaat! Ik hoop idd dat het maar een kwestie van weken is! @Banjabes.. Balen een negatieve test! Maar misschien ben je wel te vroeg.. Ik kon het dit weekend ook niet laten.. natuurlijk negatief.. Bluh.. tis wat zwanger zijn @Sweet... Irritant he, ovulatietesten die geen duidelijkheid geven.. Hier ook keilang getest, nog niet echt duidelijkheid.. Misschien toch maar een maandje die van clear blue met die smiley gaan doen hier, dan weet ik iig wanneer mn ei ongeveer springt want nu weet ik nog niks.. @Hier... Druk druk druk.. Vorige week echt vreselijke week op het werk gehad :S Vrijdagavond surprisefeestje van mijn mama (ze werd 50) in een kroeg.. Echt TE leuk! Ze had niks door toen ze binnenkwam stond daar ff 100 man Echt leuk Zaterdag was ze jarig dus daarheen geweest.. Gister Tilburg Ten Miles.. Heeft mijn vriendje gewoon ff 16 km hardgelopen.. Zo trots!! Ikke ook moe van het aanmoedigen Zo ben blij dat ik er weer ben! Had jullie gemist! Liefs!