Mijn gyn zei idd ook bel maar als je een week of 8 zwanger denkt te zijn, dan doen we een echo, dan kunnen we ook meteen zien of de zwangerschap intact is..
He Lin, dat is fijn dat je zo bent afgevallen. Altijd fijn om net weer in je oude kleding te passen Toch? Wat fijn dat je zo snel mag komen voor een echo. Bij mij is het allemaal helemaal niet via de gyn. gegaan, maar via mijn verloskundige. Ik heb haar opgebeld en het was haar duidelijk dat ik een miskraam had. Er is verder ook niets aan gedaan. Na een week stopte het met bloeden. Vond het best eng. Wat nou als er nog iets was blijven zitten? Maar ik heb nergens last van gehad verder, dus het zal wel goed zijn. @troelie: jeetje meis, dat klinkt niet echt goed wat je daar beschrijft, zeker die stukjes stolsel niet. Hoop echt heel erg dat het allemaal meevalt voor je. Dikke, dikke knuffel!
Net bij vk geweest; er zit niks meer in baarmoeder, dus het is niet goed. Helaas!! Ik ben er wonder boven wonder redelijk nuchter over deze keer. Ik hoop dat het snel weer raak is dan maar.. Dus als iemand op het lijstje mijn NOD aan wil passen naar maandag 3 oktober?! Ik kom vanaaf weer ff kijken en reageren op jullie verhaaltjes, ga nu ff op de bank knuffelen met mijn vriendje!!
@ Lin We vergelijken elkaar met elkaar inderdaad, komt ook omdat de data zo overheen komen. Fijn dat de bloeding gestopt is. Goed hoor dat je afgevallen bent, dat is nooit gemakkelijk. Wat fijn dat je 3 weken na je positieve test al bij de gyn mag komen. Moet je dan ook onder controle van gyn? Bij mij zeiden ze dat ik gewoon naar vk mocht, aangezien er verder niets bijzonders was, alleen de miskraam dan. Denk dat als ik volgende week positief test ik wel snel een echo wil, voor mijn eigen rust. @ Banjabes Mocht je vandaag eigenlijk niet al testen? Dacht dat eerder gelezen te hebben, of is je NOD verplaatst? De kwaaltjes lijken er wel op, maar natuurlijk ben je voorzichtig. @ Troelie Oh nee wat rot dat het is misgegaan! Fijn dat je er nuchter onder bent. Dit is dus al de 2e miskraam in korte tijd, wordt je verder onderzocht? Ga maar lekker knuffelen en heel veel sterkte! @ Lizzy Gefeliciteerd met je moeder. Leuk dat het zo'n verrassing was. @hier Ik heb nog bruine afscheiding, bloed heb ik eigenlijk niet gehad. Wel weer buikpijn.....ik snap er niets van. Ik hoop zo dat het goed is, maar ben wel bang. Zo'n gevoel had ik bij mijn miskraam ook, buikpijn en eigenlijk afwachten of er iets komt en toen begon het te bloeden. Dit was wel pas na de positieve test maar dan toch. Je bent gewoon bang dat je niet zwanger bent. Nog een paar dagen wachten en mag dan testen, ben benieuwd. Hopelijk klopt de droom van mijn moeder.
@troelie. Jeetje meis wat klote.Alsof je nog niet genoeg op je bordje hebt gehad. Heel veel sterkte en je weet ons te vinden als je behoefte hebt aan van je afschrijven. Ik zal zo je nod aanpassen. En 3 keer is gewoon scheepsrecht! Misschien wel een idee om je te laten doorverwijzen naar de gyn nu? Dikke knuffel! @Misjuf: Klinkt beter bij jou dan bij mij. Krampjes kan je hebben van het rekken van je baarmoeder, dat is niet gek.. Ik hoop dat je moeders droom uit komt! @lizzy: o jij mag bijna testen! Spannend. Nog van harte met moeders. Leuk idee hoor! @banjabes: Ja ik moet nog 4 kilotjes hoor. Niet alles past al. Hoe is het bij jou? @hier:ik heb weer verdunt bloed. Alsof er water bij zit kwa kleur. Het is steeds smorgens/begin vd middag. Waarschijnlijk door de nachtrust. Ik ben net bij de Kv geweest. Wat nieuwe testjes gekocht, ze lagen zomaar in mn mandje. ik had ergens gelezen van een lever probleem dus heb even 2 doosjes gehaald. ik denk dat ik ze alleen volgende week niet nodig heb, want het bloeden stopt maar niet. En komt steeds een beetje terug. Ik heb echt enorme twijfel of dit allemaal wel goed is en klopt. Ik denk op het moment dat mn cyclus van slag is. Maar het is nog steeds geen menstruatie bloed wat ik tegen kom. Veel minder veel lichter soms een beetje helderder. Anders gewoon. Om gek van te worden allemaal. Bleh heb het even gehad met al dat gedoe! Groetjes
De NOD lijst aangepast: Ik heb ook mn eigen datum aangepast ik ga er namelijk vanuit dat mn cyclus van slag is. Dus heb er nu voor mezelf 2 NOD's instaan... @Sjorsjette hoe ging het vandaag? NOD lijst 03/09 NOD mamavanjailyn 05/09 Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 07/09 NOD Banjabes 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 22/09 NOD Sweet ../.. NOD Yvon 27/9 NOD Lin 3/10 NOD Troelie Zwanger!! Dilann- ronde 3 na MK op 30/7/11
@ Lin Oh nee weer meer verdund bloed, dat klinkt niet goed. Wat word je er onzeker van he. Ik hoop zo dat het bij jou niet doorzet en het gewoon weer stopt. Het is toch geen gewone menstruatie, maar het kan natuurlijk ook dat je cyclus van slag is. Hoe kom je eigenlijk aan de nieuwe NOD datum?
Hey Misjuf. Nou ik heb ook al nieuwe ovulatietesten besteld hoor want ik denk echt dat ik niet zwanger ben. Op 1 september begon ik met roze en de dag erna met bloed, ik heb mn gemiddelde cyclus genomen dus die dagen erbij kom ik op mn nieuwe NOD. Deze maand goed mn ovutesten gebruiken, goed klussen. Duimen! En als het weer raar is dan ga ik toch echt bellen met de gyn dat er iets niet goed gaat met dat bloeden, maar dat is voor latere zorg en hopelijk niet nodig. Eerst even de aankomende maand aankijken. Mocht het bloeden nu weer stoppen dan doe ik voor de zekerheid alsnog de 11e een zwtest maar ik verwacht er niks meer van. Nu niet depri worden van mijn verhaal want bij jou is het heel anders, je verliest amper bloed. En ik denk dat het bij jou weleens raak kan zijn. ik blijf voor iedereen duimen. De anderen volgen ook al bijna! Spannende tijd. Groetjes
@ Lin Ik denk dat het goed is dat je ervan uitgaat dat je niet zwanger bent, dan valt het nooit tegen. Maar wat gek is dat je ovutesten toch echt positief waren. Je had de ovutesten toch goed gebruikt de afgelopen maand of niet? Hoe gaat het nu met het bloeden? Ik duim toch nog steeds voor je hoor , ik word niet depri van je verhaal. Spannende tijd inderdaad, voor iedereen hier.
Ja, het word iets roder en blijft weinig bloed. Dus kan het geen normale cyclus noemen. Maar ja een mk is ook niet normaal... Ik was vorge maand op dag 11 pas begonnen met ovutesten dus dat is niet helemaal goed. Maar ze waren za en zo wel donker maar voor het complete beeld. Daarom nu maar eerder starten... ik denk op dag 7 ofzo? Want ik weet dat ik vaak een vroege eisprong had voor mn mk.. Dus overmorgen al. Als het wel zo is sta ik echt verbaasd daarom ga ik er maar vanuit van niet. Ik ga even strijken wat nuttigs doen, want ik ben alleen maar druk met zwanger worden lijkt het wel. bleh ik heb een rotdag! Groetjes
NOD lijst 03/09 NOD mamavanjailyn 09/09 2e Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 07/09 NOD Banjabes 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 22/09 NOD Sweet ../.. NOD Yvon 27/9 NOD Lin 3/10 NOD Troelie Zwanger!! Dilann- ronde 3 na MK op 30/7/11 Hai meiden, Ff een snel tusse door berichtje, ben op me werk... Ik had dus de fm meting vanmorgen om 11:05... mijn bms dikte liet goede ontwikkeling zien... was 25 aug 2mm en is nu dus 8mm.. maar zowel links al rechts zijn er nog geen eitjes die groot genoeg zijn voor iui. Er zijn wel eitjes aan beide kanten... en er is dus meer te zien dan 25 aug maar moet nog 4 dagen spuiten. Vrijdag heb ik een 2e fm meting. Hopen dat de komende 4 dagen spuiten dan echt gaat helpen. xxx Sjors Reageer vanaaf ff op jullie berichtjes!
@Troelie Wil alleen nu wel snel kwijt aan jou dat ik het enorm K*T vind voor jullie!! Ondanks alles toch een dikke knuff!!! Liefs Sjors
Even een aanpassing in de rondes.. NOD lijst 03/09 NOD mamavanjailyn 09/09 2e Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 07/09 NOD Banjabes 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 22/09 NOD Sweet ../.. NOD Yvon 27/9 NOD Lin 3/10 NOD Troelie Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11
@Troelie: jeetje wat een vervelend nieuws.. en zo onverwacht ineens. Ik vind het heel naar voor je, 2x achter elkaar. Knap dat je er nu al zo nuchter in bent hoor... Sterkte en ik hoop zo ontzettend dat jullie snel een volledige zwangerschap mee mogen maken! @Sjors: oh het blijft spannend dus.. nou ik blijf duimen tot vrijdag! @Lin en missjuf: wat rot die onzekerheid.. hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. En probeer af en toe ook nog te beseffen wat voor andere leuke dingen er zijn dan alleen nu de focus op zwanger worden. (is heel makkelijk praten zo dat weet ik, want zo makkelijk is het niet om het een beetje uit je hoofd te kunnen zetten...) @Lizzy: nog gefeliciteerd met je moeder. En super spannend... jij mag bijna testen! @all: hier geen nieuws eigenlijk. Heb vanochtend toch weer getest en het was een knal test. Binnen 3 minuten een super duidelijke streep. Ik ga nu dan ook niet meer testen. Vandaag het nummer van de vk opgezocht, morgen bellen voor een afspraak. Hoop dat ik snel mag komen voor een 1e echo.. Ik weet niet meer wie het zei over de gyn.. maar ik heb vorige x ook alleen contact gehad met de vk.. dus denk nu eerst ook maar gewoon naar de vk.
Ja, dat was ik. Okay ja want het is wel fijn als je nu dan eerder mag komen voor een echo. Ik ben benieuwd wanneer je mag. Fijn dat het bij jou goed gaat en je hcg omhoog vliegt. Een goed teken dus. Probeer er maar gewoon van te genieten! En dat je maar snel een bolle buik hebt Ik denk dat ik niet zwanger ben. Ik denk dat alles id war is nog. Maar ja ik ben vandaag begonnen met ovutestjes aangezien ik niet weet hoelang mn cyclus is nu, dag 5. Ik heb een berg besteld dus het komt vast goed, zo mis ik hem niet en kan ik ook zien of ik echt een ei zie en wanneer precies. Groetjes
NOD lijst 03/09 NOD mamavanjailyn 09/09 2e Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 07/09 NOD Banjabes 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 22/09 NOD Sweet ../.. NOD Yvon 27/9 NOD Lin 3/10 NOD Troelie Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 @Yvon weet jij wanneer je NOD is? Hij staat er nog niet op
Hey meiden! @Troel... Meis wat ontzettend klote dat het mis is gegaan En wat ontzettend knap dat je er zo nuchter onder bent.. Ik denk echt dat ik in zou storten als ik nu weer een miskraam krijg. Een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje!!! @Sjors.. Goed nieuws dat je bms dikte goed was! Hopen op een goed ei vrijdag! @Lin&Missjuf.. Klote he die onzekerheid, ik baalde met die tussentijdse bloeding ook zo... Je wil gwoon je lichaam snappen en dat alles werkt zoals het moet werken.. Maar goed.. Komt goed meiden! @Dilann... Stop idd mar met testen meid ! En ga genieten Al kan ik me voorstellen dat het spannend is.. Pff volgens mij word ik ook echt een stresskonijn als ik weer zwanger ben Idd gwoon de vlos bellen.. Ben in het ziekenhuis behandeld door de gyn dus misschien dat ik daarom terug mag komen. En misschien omdat ik gecurreteerd ben.. Of omdat het al zo groot was.. Ik weet niet waarom haha @all.. Ben uitgegaan van een korte cyclus Foutje van mezelf.. Naja .. We zien wel.. Ga morgen misschien toch testen.. Gevoelige borsten enzo.. Kweenie.. Heb niet het idee dat ik zwanger ben, maar dat had ik vorige zwangerschap ook niet
Zo mn banner is weer up 2 date.. Irritant want dan duurt het weer gelijk zo lang voor ik mag testen.. Zou wel mooi zijn als ik mn eerste vakantiedag (zaterdag) posi test.. Als ik het volhoudt Ik d8 dat Yvon ook 9/9 dr nod had maar weet het niet zeker..