Ik heb gebeld. Ze belt me zo terug en gaat even overleggen. Ze zei eigenlijk vrij snel:"Kan je zwanger zijn?" Toen ik zei ja dat kan maar mn test was gisteren negatief zei ze wanneer ik ongi moest worden. Dus ze ging even overleggen. Ze zei wel dat het ook niet gek is dat het zo van slag is. Al vond ze zo met tussen pauzes bloeden wel vreemd. Maar ze overlegd nog even met de gyn en dan belt ze terug... Ik hoop dat ze nog voor 13:30 belt want ik moet zo gaan werken.. Groetjes
Super snel zijn ze daar: Ik ben net gebeld. Zn fijn ziekenhuis. Het antwoord van de gyn is: "Het kan vanalles zijn. Doe het weekend maar een zwangerschapstest". Is die negatief, dan mag ik als ik me zorgen maak volgende week langs komen (ze zetten me er wel ergens tussen dan). Dan kijken ze me na. Als die positief is dan mag ik over 3 weken een echo laten maken. Het zou heel goed een zwangerschap kunnen zijn maar ik moest er ook rekening mee houden dat mn cyclus verstoort is en dat dit bij sommige wel een paar maanden duurt. Ben wel een soort van gerustgesteld dat het niet raar is wat ik heb. Of iets is waar ik me druk over moet maken. Dat zeiden ze ook. Een soort bevestiging Groetjes
Ow wat super snel! Fijn idd dat je iig nu weet dat het niet raar is wat je hebt. En dat je zo snel langs mag komen als je ongerust blijft.. Natuurlijk hoop ik dat je pas over 3 werken langs mag komen omdat je dit weekend positief test Kun je met een gerust hart gaan werken
@lizzy, ik vind er ook niks aan dat hele zwangerschapsgebeuren! Ik had 'vroeger' altijd een bepaald beeld bij het zwanger worden/zijn, maar dat is echt totaal verstoord inmiddels! @lin, wat fijn dat ze je dan toch even gerust kunnen stellen he? Al is het maar om het idee dat je dan volgende week gewoon even zou mogen komen. Ik hoop ook voor je dat het pas over 3 weken hoeft @mamavanjailyn, welkom terug!! gaat het weer wat beter met je? Ik voel me meestal wel weer wat beter als ik richting ovulatie kom en de 2 weken daarna. Dan is er weer hoop en ben je met de toekomst bezig ipv terug te kijken. @bajabes, morgen testen toch?! ik hoop het zo voor je! Zal voor je duimen. @Dilann, hoe gaat ie bij jou? Alles goed, heb je al last van kwaaltjes?! Ik ben jaloers op je hoor, we zouden gelijk opgaan deze keer. Ik hoop dat het bij jou wel een 40 weken zwangerschap wordt! @all, ik hoop dat komende maand een beetje snel gaat en dat we ook deze ronde weer gelijk zwanger worden. Het is wel een geruststelling dat we beide zwangerschappen gelijk in de 1e ronde zwanger zijn geraakt. Het kan dus. Hoop alleen niet dat het nu heel lang gaat duren, want ik ben nu natuurlijk wel verwend geweest. Ik heb nu nagenoeg geen bloedverlies meer, alleen nog een heel klein beetje een zeurend gevoel in mijn buik. Zal vanaf volgende week wel weer ovu testen gaan doen, ff bijhouden wanneer hij komt en dan weer aan de klus!
Hey troel, Ik denk dat iedereen wel een beeld heeft bij hoe het allemaal zal gaan, en als je dan dit voor je kiezen krijgt snap ik dat dat beel totaal verstoord is.. Tis idd wel fijn dat je steeds zo snel zwanger bent, nu maar hopen dat het deze keer weer zo snel raak is! Liefs
@lizzy Ook ik vind er bijna niks meer aan, het hele zwangerschaps gedoe. De lol gaat er zo wel af. @lin Fijn dat je geruststelling hebt gekregen. Ik duim heel hard voor je dat je een positieve test hebt dit weekend. @mamavanjailyn Welkom terug!!!!!!! Fijn dat je er weer bent. @Bajabes Hou je het nog vol tot morgen????? Toi toi toiiiiii @Dilann Hoe gaat Het bij jou? @TroelieWauw meis wat ben jij een kanjer! Fijn dat het bloeden zo goed als over is. Hoop voor je dat het idd snel weer raak is, je boft idd met 2x raak in 1x. @All Ik hoop echt idd vrijdag goed ei-tj(s) maar niet te veel natuurlijk anders gaat het hele feest niet door! Pffffffff heb echt deze ronde voor het eerst last van de hormonen zeg! Ahhhh ben er helemaal klaar mee. Maar goed ik hou vol en zet door.... tis voor een goed doel
@mama van jailyn: Wat fijn dat je er weer bent. Wij hebben jou ook erg gemist hoor! @Lizzy, troelie, sjors en Lin: Oh hier ook zo veel lol weggenomen door alles wat er gebeurd is. Eerste zwangerschap kwam mijn dochter te vroeg op de wereld. Dus ik dacht echt daar gaat een zware tijd aankomen als ik weer zwanger wordt in de laatste drie maanden en nu een miskraam, zodat ook de eerste drie maanden hartstikke stressvol worden. Ik had laatst een gesprek met mijn moeder en zij vindt het heel erg, maar voor mij is zwanger worden echt niet zo leuk meer. Iki kan er heel negatief over zijn. En dan meer uit een soort zelfbescherming. @Lin: Wat goed van het ziekenhuis dat ze je zo goed begeleiden. Helemaal super meid! Dan weet je tenminste snel waar je aan toe bent. @troel: Wie weet lukt het wel weer in 1 keer. Je bent iig hartstikke vruchtbaar meid! @Sjors: Zet 'em op meid! Nog even. Maar ik snap dat je het zat bent. Heb echt veel bewondering voor je. Het wachten wordt idd wel moeilijk hoor. Morgenochtend is het zo ver. Kan haast niet wachten!
Even snel een reactie van mij..... Mamavanjailyn: Welkom terug!!! Troeli: Geen idee of ik al gereageerd had (ik vergeet de laatste tijd alles)Maar wat een vervelend nieuws zeg! En wat je zelf al aangeeft 3 keer is scheepsrecht.... Lizzy: Zwanger worden is echt niet leuk idd. Terwijl het wel leuk moet zijn. Hoewel....Er zitten wel leuke dingen in het hele proces, maar dat wachten!!! Sjors: Ik zal duimen voor je! Ik hoop voor een positieve (vr)ei-dag....Ik dacht trouwens dat de hoeveelheid eitjes niet uitmaakte. @all: Ik ben zo moe....moet vanavond nog weg, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen puf voor. Ik heb vandaag al de hele dag krampjes en geen idee wat het moet zijn. Heb nog een ovutest gedaan, maar die was negatief, dus het is geen eisprong....Mijn borsten voelen niet gezellig aan. En ik vergeet alles.....gek word ik ervan. Ach ga nog even wat voor werk doen, moet morgen mijn klas doorspreken met de intern begeleider. En ik heb me niet voorbereid....vergeten...
@Sweet Succes morgen met intern begeleider! Pfff ik heb dat gelukkig voorlopig niet. Maar wel veel voorbereidingen. Met iui gaat men tot max 3 eitjes... dus als je meer dan 3 echt rijpe eitjes hebt gaat de iui niet door. De kans op meerlingen is al groter en dus risico voller dus dat doen ze niet. Met ivf of icsi gaat het er juist om dat je zo veel mogelijk rijpe eitjes hebt, en de eitjes halen ze dan weg bij je en die worden dan buiten je lijf bevrucht.... En bij ivf en icsi plaatsen ze ook maar max 2 eitjes terug (dit nooit de eerste poging en altijd in overleg) Bij iui worden de eitjes qua groei en ontwikkeling+baarmoederslijmvlies gestuurd en de eisprong word ook gestuurd en dan het zaad slechts ingebracht.
Bedankt voor de uitleg...heb er niet heel veel verstand van (gelukkig maar, sorry dat ik het zeg) Nou laten we dan in jouw geval hopen op max 3 eitjes. Ach ja de intern begeleider....ik heb de grootste klas en ook nog met aardig wat zorgleerlingen, dus vandaar dat ik morgen al aan de beurt ben...
@Sweet Snap je opmerking hoor... wees maar blij dat je er niet zo in thuis bent... gun dit niemand hoor! Welke klas heb jij... en welk type onderwijs? Grappig om hier nog meer juffies tegen te komen.
Hier ook nog een juf, tja de naam zegt het al. Ik geef les op een middelbare school. Ik reageer zo even op iedereen. Hier de hele dag nergens last van gehad, beetje bruinige afscheiding, ga ik net naar de wc (had een grote boodschap om het even netjes te zeggen) en had wat bloeddruppels.....daarna bij afvegen ook. Zou dit nou komen door de druk? Had nog niet eerder echt bloed gehad.... Ohh wat is dit toch spannend.....hoop zo dat het raak is, maar ben ook erg bang dat het niet zo is.
Oe, spannend miss juf. Ik ben een kleuterjuffie en ik werk alweer 7 jaar op een montessorischool. Hiervoor ben ik werkzaam geweest op een reguliere basisschool.
@ Lin Als je ziet hoe vaak jullie geklust hebben, zou het toch eigenlijk raak moeten zijn. Wat fijn dat ze je zo snel terugbelden. Fijn dat je gerustgesteld bent, nu even afwachten. @mamavanjailyn Fijn dat je weer terug bent! @ Lizzy Haha al een test gedaan. Het is moeilijk om je nieuwsgierigheid te bedwingen, hoewel je weet dat het beter is om te wachten. @ Troelie Fijn dat je beide keren zo snel zwanger bent geraakt maar hopelijk heb je de volgende keer een plakbeeb! Hoe voel je je nu? @ Banjabes Morgen mag je testen!!! Spannend hoor! Ik heb de Pabo gedaan, maar werk nu op een middelbare school. Erg leuk ook! @ Sweet Het zou kunnen dat je eisprong eraan komt. Wanneer ben je ongesteld geweest?
@ Banjabes Wilde het elke keer al vragen, maar vergat steeds. Wanneer is jouw dochtertje geboren? Mijn dochtertje 14 juni 2009.
Ja inderdaad. Ik zag het ook net. Oeps foutje...rikkie zwanger! Heel fijn:x! Mijn dochtertje is van 16 mei 2009. Dan schelen ze maar een maandje. Grappig hoor! Wat een heerlijke leeftijd is dit toch he? Kan zo genieten van haar. Wel af en toe de heerlijke 2 = nee taferelen in dit huis, maar niet heel extreem gelukkig.