@ Banjabes Ja het is een hele leuke leeftijd, af en toe die nee maar mijn meisje is ook echt een schatje. Stel dat je morgen een positieve test in handen hebt, wanneer ben je dan uitgerekend? Hoe oud was je dochtertje toen jullie voor een 2e wilden gaan?
Hai lady's Mn vriendje heeft me vandaag meegenomen naar de bios, lief he Laatste harry potter had ik nog niet gezien... Ff alles loslaten heerlijk @banjabes... Spannend morgen! Ga voor je duimen! @sjors.. Dat wist ik ook niet va die eitjes.. Naja weer wat geleerd. Ff vol houden nog meid! Heb zoveel respect voor je positiviteit! @sweet... Misschien komt je eisprong er we aan zoals missjuf al zei? Hier ook 2 jaar pabo gedaan nu in de kinderopvang.. wat een toeval
Ik heb gr op een reguliere basisschool.... Eisprong heb ik als het goed is woensdag gehad,de testen waren wel wat donkerder,maar ik was niet echt zeker van mn zaak. Had ook elke keer erg lichte urine.....ik zit nu op dag 20 van de 34. Theoretisch zou het kunnen,maar ovutest was candaag echt negatief en dit keer heb ik me aan de testvoorwaarden gehouden...En al due andere keren had ik mijn ei op dag 14/15 met een cyclus van ongeveer 34....Ik snap er niks van zal nog wel onregeld zijn...
@bajabes: Ik duim voor je maar ik denk als ik straks wakker ben dat je al meer weet! Ik hoop het want we zijn wel weer toe aan goed nieuws! Dus nog even een paar uur geduld en dan morgen als je wakker word. Nou ja ik hoop gewoon dat het goed nieuws is! @sweet: Werkse morgen en maak je niet te druk het komt echt wel goed. Pak ook wat tijd voor jezelf als je dat nodig hebt hoor. Niet teveel stressen. En ik zie dat je pendels deze en volgende maand gunstig gestemd zijn. @misjuf: Spannend he... ook bloed is niet raar heb ik inmiddels begrepen. Het is bijna weekend! @lizzy: Leuk is die potter film he. Wij zijn laatst ook geweest wel 3D gezien? @sjors: Meid wat een gedoe maar als je straks dat lieve kindje hebt ben je dat echt allemaal vergeten. Komt goed! Nog even volhouden meis. @hier: Sinds gisteren middag echt geen druppel bloed meer! Ik heb toch wel een beetje hoop gekregen ik vind het toch wel spannend worden het weekend. Als het dan maar duidelijk is Weltrusten allemaal en wat een spannende week weer
Nee 3d draaide alle dagen behalve vandaag en wij wilden perse vandaag Pfff vind het nu ook wel spannend worden hoor.. Heb er op een of andere manier een goed gevoel over.. weet ook niet waarom..als het straks maar niet te erg tegenvalt dan..maar ja heb iets om naar uit te kijken, vertrek volgende week voor 8 dagen naar gran canaria
Hallo allemaal, Jeetje drukke boel hier vandaag! En vooral veel spanning en onzekerheid dus... @mamavanjaylin: welkom terug! Fijn dat je er weer bent! @het juffen clubje: ook ik heb de Pabo gedaan Nu alleen op een heel ander gebied werkzaam! @all: hier alles ok... Wat pijntjes in m'n onderbuik afgelopen dagen en onrustige darmen, maar verder nog geen klachten. Heb vandaag ook de vk gebeld... Ik mag pas 10 okt. Omdat ik niet zo goed weet hoe ver ik ben (4-6 wkn). Ze zei dat hoe verder in de zwangerschap hoe nauwkeuriger de duur te bepalen is. Dus dat het dan handiger was om niet te vroeg te doen... Maar nu dus nog wel 5 weken spanning of 't uberhaupt echt zo is... Hm, ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Nou meiden, sterkte met wachten of klus ze ! Morgen ben ik er niet, ik heb een bruiloft. Tot donderdag!
Hey dilann, fijn dat je je goed voelt wel errug vervelend dat je pas 10 oktober mag komen, ik snap het ergens ook wel van je vk maar voor jou is het slopend om zo lang te moeten wachten!! Wij slepen je er wel doorheen AAAARGH ik kan niet slapen.. Alleen maar aan zwanger worden denken.. Echt heel irritant.. En wat doe ik dan.. Op zwangerschapspagina zitten lezen, ja da zal wel helpen hoezo verslavend Nou ga nog een poging wagen om te slapen Veel plezier morgen op de bruiloft dilann, banjabes ik ben nu al plaatsvervangend zenuwachtig voor jou en voor de rest.. Tot morgen
Even snel een ego berichtje voordat ik ga werken. Ik werd vannacht wakker om 5 uur met heftige buikpijn/steken aan de rechterkant. Hoe ik ook ging liggen niets hielp, naar de wc gaan ook niet. Uiteindelijk ben ik weer in slaag gevallen. Had dit de vorige cyclus ook, zal hier vanmiddag eens even teruglezen wanneer dat precies was. Herkent iemand dit?
@Banjabes, en en en..???!!! Hoop zo dat je positief nieuws hebt!! @Dilann, jeetje 5 weken wachten nog... Das wel heeeel veel geduld moeten hebben! Heb je wel aangegeven dat je al een keer een miskraam hebt gehad? Misschien mag je dan eerder? Ga er maar gewoon vanuit dat het goed is meis, als het niet goed is dan merk je het vanzelf. Probeer er een beetje van te genieten, want je hebt er niks aan om pessimistisch te zijn. teleurgesteld ben je toch wel als het niet goed zou gaan. Dan kun je er maar beter van genoten hebben de eerste weken. Klinkt heel makkelijk gezegd natuurlijk, maar het heeft mij wel geholpen afgelopen keer. @Missjuf, dat heb ik nog nooit gehad geloof ik.. Sorry kan je er niet bij helpen. @Lizzy, ik ben ook een Harry Potter fan ! Heb hem in de laatste week van mijn vakantie gezien. Ook niet in 3d omdat hij bij ons die dag ook niet draaide. De hond die je op je foto hebt staan, is die van jullie? Ziet er wel erg schattig uit!! @sjors, nog 2 dagen en dan heb jij maximaal 3 perfecte eitjes en gaat het helemaal goed komen!! Heb ook bewondering voor jullie!! @sweet, wat kunnen we onszelf toch gek maken met al die testen he? Het was makkelijker geweest als die testen er niet waren geweest en we niet al die informatie en speculaties hadden.. Soms word ik wel een beetje moe van mezelf, dat ik me dat allemaal aan doe. Probeer het deze keer ook anders aan te pakken. Iets meer met de instelling dat het wel goed komt en dat ik toch niet veel meer kan doen dan de natuur zijn werk laten doen.. Gewoon lekker klussen en dan moet het goedkomen. (pff, zeg ik nu, ben heel benieuwd wat ervan terecht komt )!! @Lin, spannend zeg! Dit weekend ga je testen he?! Succes met wachten nog ff. @All, jeetje wat veel juffen hier! Dan val ik wel een beetje uit de boot als accountant.. ! Zijn er nog meer mensen die geen juf zijn? Dilann, wat voor werk doe jij nu? Nou meiden, ik ben vandaag lekker een dagje thuis aan het werk, dus ik kan af en toe met een gerust hart ff komen kijken hier! Dikke kus, mij
@troel...ben ook helemaal fan van harry potter. Zo jammer dat het nu afgelopen is @banjabes.. Zo spannend, ben erg benieuwd! @missjuf.. Nee sorry ken het ook niet.. @all.. Toch nog redelijk snel in slaap gevallen vannacht.. Zo weer werken en echt geen zin, ben echt zo toe aan vakantie!
Hoi @lbanjabes, we zitten te wachten hier! Hoe is je testje? Ik ben benieuwd. @lizzy: Ik heb dat zelfde 'goede'gevoel maar ik vind dat ik zo gek doe met mn bloedverlies... @troelie: Ik vind het echt knap en moedig van je dat je zo met je 2e miskraam omgaat. @misjuf. Ja ik voel ook vanalles. Maar wat het is, joost mag t weten. @all. Ik werd vanmorgen wakker met steekjes rechts in mn buik. T was snel weer over. Ook mn onderrug voelt moe, ik voel me een beetje bleh. Nog niet eerder gehad. Vanmorgen was er weer een heel klein beetje vers bloed verdund kwa kleur. Ik vind het maar VAAG! Ik moet echt mn best doen om niet al steeds te testen want die testen liggen mij aan te kijken in de kast. O ik ben geen juf maar een agent (bijna het zelfde toch) Groetjes
Hey lin Kunnen jouw testen ook al zo roepen weer dat het nutteloos is want heb gister nog negatief getest maar moet me echt inhouden om niet weer te testen Ik werk momenteel op een naschoolse opvang en voel me vaak ook net een politie agent @troel..jep das onze beagle Wally op de foto toen hij nog een pup was... Lief issie zeker maar super ondeugend en luisteren...zelfs net zulke flappers van oren lukt hem dat niet
Oooh heerlijk, ik hou van ondeugende honden!! Wij hadden vroeger een hollandse schapendoes en die was ook zo heerlijk ondeugend. Kan nog wel eens verdrietig worden als ik aan hem denk (hij is 16 geworden en nu een jaar of 6 geleden overleden). Hij is het grootste deel van mijn leven bij ons geweest en vond het wel moeilijk toen we hem in moesten laten slapen hoor. Dat vind ik het nadeel van honden . @lin, ik heb deze miskraam heel anders ervaren als de vorige. Toen hadden we ook al een aantal echo's gehad en had je er meer gevoel bij. Toen was ik ook nog 'naief' wat dat betreft en zo'n 2e keer ben je dan toch veel meer op je hoede. Ook al hoop je heel erg dat het goed gaat. Ik ben echt wel eens verdrietig erom en denk er ook veel aan, maar minder intens dan de vorige keer. Ik kan wel heeeel verdrietig en onzeker worden als ik denk aan of het ooit wel goed gaat komen.. Dat is mijn grootste angst, dat het nooit een keer goed zal gaan. Maar voorlopig blijven we nog maar positief!! Kan me slecht concentreren op mijn werk de laatste tijd, nu ook weer. ben gelukkig thuis aan het werk, dus kan wel mijn eigen tijd indelen, das wel fijn . Ik ben benieuwd naar banjabes, we hebben er nog niks van gehoord!! Banjabes, we zijn nieuwsgierig!!
Hoi @troelie: Ja, ik denk dat we dat allemaal wel zullen zijn een volgende keer. Toch vind ik het echt heel knap van je hoe je met deze tegenslag omgaat. @Lizzy: Ja dat kan ik me voorstellen. Het verschilt ook niet zoveel hoor Ja, ze roepen wel hoor. Ik twijfelde net ook want stond mn ovulatietest te doen. Ik laat even niks meer aan t toeval over. Want ik wil als ik niet zwanger ben ook mn ei niet gemist hebben. Maar toen dacht ik zou ik het proberen? Maar een klein stemmetje zei doe maar niet. @all Ik heb zo mn laatste late dienst en dan heel lang weekend! Heerlijk maandag pas weer werken. Zoals de afgelopen dagen wel vaker gebeurd is weer wat bloedverlies een kwart mini tampon met wat bloed. Thats all. Dat is nu weer bijna weg. Vanaf maandag avond tot vanmorgen helemaal geen bloed gezien, nu wel weer wat. Nog steeds geen stolsels of donker bloed. Het is of vers rood of waterig rood. Schoon bloed zeg maar. Soms is er wel wat slijm maar meer niet. Dit gaat al sinds vorige week donderdag zo. Normaal ben ik 5 dagen ongesteld met stolsels en de eerste 2 dagen flink bloedverlies en daarna neemt het af. maar het stopt nooit tussen door.. Ik weet wat de dokter gezegd heeft maar ik vind het toch allemaal maar gek. Ik lees op internet ook verschillende verhalen. Van mensen die zwanger bleken te zijn tot cyclussen die maanden van slag waren. Ik probeer er niet teveel op te letten maar ik heb wel wat dingetjes. Die ook weer heel goed kunnen komen omdat er een andere reden voor is. Maar stel dat ik zwanger ben dan kan ik achteraf zeggen dat ik dus nu in week 3? last had van. Al een paar dagen gapen en moe na 20:30 uur, ( ik ben een avondmens en de vorige zwschap werd ik vroeg wakker en kon ik niet meer tegen laat slapen iets wat me opvalt dus) vaker plassen ( ik drink niet meer en ik hoef normaal 's nachts mn bed niet uit nu wel) Het vreemde bloedverlies (zie forum!) Lager libido (even geen zin meer sinds een paar dagen, ben moe) Een trekkerig gevoel in mn baarmoeder(?) Geen menstruatieklachten, als kramp,chago,pijn,chocolde kick,pukkels etc Bij de eerste zwangerschap had ik maar 2 overeenkomsten met nu. Dat is dat gapen en dat trekkerige gevoel. Daarbij was ik heel erg wisselend in mn stemming. Dat laatste heb ik nu niet. Ik testte toen met 3 weken en 2 dagen positief. Daar zit ik nu al overheen maar ik probeer te wachten tot zondag met testen aangezien de test afgelopen maandag nog negatief was. Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik denk het ene moment, joh het is niet zo en het andere het tegen over gestelde.. zucht... Enne BANJABES!! Kom het even vertellen ofzo!!!!
Hoi meiden, Ik moest goed zoeken, maar heb jullie weer gevonden. Ik ben weer terug van twee weken vakantie. (heerlijk en onverwachts supergoed weer gehad, altijd fijn op vakantie ). En nu weer terug. Ik zie dat er onwijs veel is bijgekletst, dat jullie een Nodlijstje bijhouden en dat er inmiddels weer nieuwe kletsers zijn. Ik spring er hier weer gewoon in. Bijlezen is te veel . In de eerste week van mijn vakantie ben ik flink ongesteld geworden. De eerste dagen had ik echt heel gemene krampen. Ik stond soms even krom van de pijn. Zwager was een beetje ongerust en stond wel heel verbaasd te kijken toen ik een kruik tevoorschijn haalde bij 34 graden , warm of koud weer, dat werkt bij mij toch het best om de pijn te verlichten . @ Lin, jeetje wat een onzekerheid lees ik. Tsja met je kwaaltjes kun je alle kanten op. Lastig. Moet zeggen dat ik na de opgewekte miskraam (pillen) en ook m'n eerste ongi na mk ik heel lang een beetje bloedverlies had. En voor het eerst had ik ook 2 dagen spotting voor de ongi doorbrak. Ik wijt dat toch aan dat er nog een grote schoonmaak moest worden gehouden van binnen. Is er nog een kansje dat er restweefsel bij jou is achtergebleven? Ik moest bij langdurig en ongewoon bloedverlies namelijk de gyn weer bellen zodat ze er eventueel iets aan kunnen doen. @ Troelie, wat lees ik nu voor naars in je onderschrift. Alweer een mk . Dikke knuffel. @ Lizzy, oh je zit in de vreselijke spannende laatste dagen van je cyclus. Nog even geduld dus voor je iets weet. Helaas gister een nega test @ juffen, veel zijn er hier zeg. Maar ik ben er geen , ben epidemioloog/onderzoeker gezondheidszorg). Dus wel echt iets anders . Mag ik nu nog wel meekletsen ??? @ Harry Potter, ook groot fan. Alle boeken gelezen, bijna alle films gezien. Alleen de laatste dus nog niet. Maar dat komt omdat we daarvoor eerst oppas moeten vinden voor onze dochter. En onze oppasadresjes zijn niet heel dicht in de buurt. Dus dan moeten we altijd tijdig regelen. Staat dus nog op het to-dolijstje voor de aankomende maand . (gelukkig hoor ik er zo toch nog een beetje bij ) @ Misjuf, vervelend dat je vannacht wakker werd van steken/krampen. Ik heb soms bij de eisprong flinke buikpijn/steken. Maar verder niet. Dus ik kan je helaas niet helpen. @ all, zo even het nodlijstje zoeken en berekenen wanneer mijn nod is. In de vakantie hebben ik het zwanger worden/mk echt heel goed los kunnen laten heerlijk! Maar eenmaal terug en al struinend op zp komt het weer helemaal terug .
Gevonden NOD lijst 07/09 NOD Banjabes 09/09 2e Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 09/09 NOD Lizzy 10/09 NOD MissJuf 10/09 NOD Lin 11/09 NOD Yvon 22/09 NOD Sweet 23/09 NOD Afrola 26/09 NOD mamavanjailyn 27/9 NOD Lin 3/10 NOD Troelie Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11
Hoi allemaal.... ..vinden jullie het goed als ik er bij jullie inspring? Ik had ook een MK in juli: gelukkig alles 'natuurlijk' kwijtgeraakt. Nu uiteraard met een heel ander gevoel bezig met zwanger worden: de vorige keer was eigenlijk 'echte ronde 1', ofwel de eerste keer dat we juist wél op de juiste dagen hebben geklust. Dus nu is elk vreemd gevoel, steekje in mijn in onderbuik, elke pukkel, gaap en vooral die zere tietjes héél spannend! Nog een paar dagen! Liefs, Zien
eeeeeeeehhhhhh meiden volgens mij veel spanning en ''bijna'' nieuws... jee wat kunnen jullie je bedwingen zeg! Knap hoor Hier gaat het goed, me bijwerkingen zijn er ngo steeds maar iets minder. Dank trouwens voor respect... en ja hier dus ook een juffie. Ik werk op het vo, ben mentor van de 3e.
@ Lin Jij hebt ook allemaal van die vage dingen... Bloedverlies natuurlijk en veel plassen, hier ook. @ Lizzy Wat een lieve hond zeg! @ Troelie Fijn dat je thuis kan werken, dat is heerlijk. @ Afrola Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. @ Zien Welkom hier! @ hier Ik heb even teruggelezen en de vorige keer had ik die steken in mijn buik 14 augustus gehad. Dus even op een rijtje: 14 juli begin miskraam, even stop met bloeden, dan 21 juli weer een paar dagen lang 7 aug bruin verlies en buikpijn daarna weer weg 13 aug ongesteld geworden 14 aug 's morgens linkerkant flinke buikpijn 1 sept lichtroze afscheiding. van 2 sept t/m nu bruine afscheiding en buikpijn op en af, het komt en gaat zeg maar 6 sept bloeddruppels bij grote boodschap doen 7 sept (5.00) werd wakker van heftige steken aan rechterkant in buik, kon er niet door slapen en kon niet goed doorademen zo'n pijn. 7 sept bloeddruppels bij grote boodschap doen Hmmm als ik het zo terug lees, kan ik er echt niets aan vast knopen. Ik heb trouwens besloten door die buikpijn vannacht niet te wachten tot zondag met een test. Mijn NOD zou zaterdag zijn, maar wil vrijdag gaan testen. Heb een paar Clearblue digital liggen en Kruidvat 2 voor 5, welke kan ik beter 1 dag voor NOD doen denken jullie? Vrijdag is ook de verjaardag van mijn oma die alweer een paar jaar geleden overleden is. Bij mijn 1e zwangerschap getest op mijn vader's verjaardag, toevallig eigenlijk en laatste dag menstruatie was toen de verjaardag van mijn zusje. Misschien bijgelovig, maar misschien brengt vrijdag wel geluk.
@missjuf, gewoon doen! Als hij negatief is, gewoon zondag nog een keer testen. Dan maak je het jezelf niet zo moeilijk. wachten is veels te lastig . @Afrola, volgens mij hadden wij elkaar nog niet 'gelezen' . Ik ben volgens mij pas zo'n 2 weken op dit forum, aangezien jij 2 weken weg bent geweest en ik me jouw naam niet zo goed kan herinneren, denk ik dat ik jou nog niet ken. Gezellig dat we hier met elkaar kunnen kletsen! Zo te lezen had je een fijne vakantie gehad, lekker bijgekomen van alles wat er gebeurd is?! Ik moet zeggen dat ik door de 2e miskraam nu weer meer moet denken aan de 1e miskraam.. Net nu ik er weer een beetje van bijgekomen was. @zien, welkom! Tuurlijk mag je meekletsen! Ik hoop dat je er net zoveel aan hebt als dat ik dat tot nu toe heb gehad. vind het erg fijn om hier met 'lotgenoten' te kunnen kletsen over onze ervaringen. @banjabes, ik zie dat je online bent: vanochtend getest??