Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Graag gedaan. Dat heb je soms even nodig t is gewoon helemaal niet leuk zwanger willen worden en dan al die hobbels onderweg.
    Ow ja dan kan je ze gewoon bellen net als ik gedaan heb.
    Gewoon morgen bellen dat het je niet lekker zit etc,

Ja en nee eigenlijk. Vandaag was ik bij die vriendin op kraambezoek en ik kreeg daar toch wel wat dingen te horen die ik herkende dus ik zit stiekem wel een beetje te hopen...Zij had ook roze verlies gehad..
    Ik zit vandaag dan ook pas op dag 24 van die cyclus. Dus dat zou te vroeg zijn. Ah ik weet het echt niet meer. ik doe maar en zwangerschaps en ovulatietesten! En klussen! Nou dan moet het goed komen toch.;)

Groetjes

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He verdorie missjuf :(
    balen zeg! Nou denk dat het hier ook snel los zal barsten..
    Ben al een stuk minder hyper :p

3. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net even een test gedaan, maar hij is duidelijk negatief.
    Dat dacht ik wel, maar dan sluit ik alles even uit.

Ik heb vanaf vorige week donderdag bruin slijmverlies en af en toe een paar druppels bloed, maar gisterochtend is voor mijn gevoel de menstruatie echt begonnen. Dan moet ik toch gisteren als 1e dag rekenen of niet?

4. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zwangeren
    Hebben jullie tips wat jullie de afgelopen maand gedaan hebben?
    Hebben jullie ovutest gebruikt, zo ja welke?
    Las eerder ook iets over tarwekiem of zoiets?
    Ik wil mijn kansen nog meer vergroten komende maand.

Dacht om volgende week naar de sauna te gaan (heb nog een bon liggen met een behandeling erbij) samen met manlief om even te relaxen voordat de eisprong eraan komt.
    Dan kijken of dochtertje volgende week 1 nachtje in weekend ergens kan slapen.
    Heb berekend dat als mijn cyclus kort is (26 dagen) of normaal (28 dagen) ik van 18 september t/m 22 september vruchtbaar ben. Dus dit keer nog meer klussen dan afgelopen maand denk ik zo.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @misjuf:
    Pff jammer hoor. Ik ben nog niet zwanger maar ik gebruik tarwekiem en gravitamon. Tarwekiem zorgt voor meer energie en voor een goede doorbloeding van de baarmoeder zodat een vruchtje goed kan nestelen.
    Gravitamon daar zit foliumzuur in en is een multivitamine voor mensen die zwanger willen worden/ zwanger zijn/ borstvoeding geven. Dan hoef je niet over te stappen. De gravitamon gebruik ik al sinds april. De Tarwekiem gebruik ik pas sinds vorige maand. Ik heb m van vogel maar hij is er ook in kruidvat. Niet verwarren met teunisbloem, die is om je cyclus normaal te krijgen maar kan bij zwangerschap een mk veroorzaken dus die niet nemen!
    Anders kun je nog even googlen. Staan ook wat ervaringen op het forum over tarwekiem. ik gebruik sensitesten maar nog niet lang genoeg om daar al iets positiefs over te zeggen. Behalve dat ze niet duur zijn en de volgende dag in huis hebt in een bruine anonieme enveloppe (sensitest.nl verkoopt ze)
    Misschien stom maar ik blijf wel wat langer op bed liggen na het klussen. Zodat ik niet alles verlies....(;)) Minstens een half uur (als ik er de tijd voor heb)

@Hier na het klussen een druppel bloed en nu weer weg... Gaat al meer dan een week zo:S ik zit nu op dag 25 van de 2e cyclus of op dag 8 van een 3e cyclus ik weet ook niet of ik al moet rekenen vanaf dat bloed verlies. Ik doe dus ook maar ovutesten dan weet ik dat ik of een ei krijg ergens volgende week of dat ik zwanger ben.

Groetjes

6. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Dan zal ik eens op zoek gaan naar de tarwekiem. Zijn dat pilletjes?
    Heb je de dipsticks van sensitest? Volgens mij zijn ze hetzelfde als die van zwanger en kids, die had ik. Ik heb er nu nog maar 1, dus moet nieuwe kopen.
    Ik blijf na het klussen ook altijd langer liggen en met de benen omhoog, maar niets heeft mogen helpen. Foliumzuur gebruik ik ook al een paar maanden.
    Ik snap het nog steeds niet, aangezien ik normaal zo snel zwanger raak en nu veel geklust heb in de vruchtbare periode, maar toch niet zwanger.

7. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    NOD!
    09/09 2e Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette
    09/09 NOD Lizzy
    10/09 NOD MissJuf
    10/09 NOD Lin
    11/09 NOD Yvon
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Afrola
    26/09 NOD mamavanjailyn
    27/9 NOD Lin
    3/10 NOD Troelie
    7/10 NOD Summer
    8/10 NOD Banjabes

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11

Hallo meiden

Mezelf even op het NOD lijstje gezet.
    Hopen op veel ROZE deze ronde !!

@ All, bedankt voor jullie ontvangst na mijn vakantie. Fijn om hier weer mee te kunnen kletsen, voelt goed.

@ Missjuf en Lizzy, balen van jullie negatieve testen !! Lizzy misschien het weekend nog kans op een positieve test ??
    Missjuf ook veel succes in de volgende ronde, we gaan er voor !!

8. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD!
    09/09 NOD Lizzy
    10/09 NOD Lin
    11/09 NOD Yvon
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Afrola
    26/09 NOD mamavanjailyn
    27/9 NOD Lin
    3/10 NOD Troelie / MissJuf
    7/10 NOD Summer
    8/10 NOD Banjabes

Zwanger!!

Ik heb even mijn nieuwe NOD erbij gezet, 3-10 is de vroegste NOD, 6-10 de laatste.

9. Zien

Zien Lid

5 sep 2011
    62
    0
    0
    Ik heb een creatieve functie bij een zoetwarenfabr
    Het Brabantse Land
    NOD!
    09/09 NOD Lizzy
    10/09 NOD Lin
    11/09 NOD Yvon
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Afrola
    26/09 NOD mamavanjailyn
    27/9 NOD Lin
    3/10 NOD Troelie / MissJuf
    6/10 NOD Zien
    7/10 NOD Summer
    8/10 NOD Banjabes

Zwanger!!

------------------

Ik heb mezelf er even bij gezet... :( Is de vroegste NOD: kan ook de 8ste zijn.

10. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik ben op het werk, dus kan niet zoveel typen. Zal vanaaf wel weer even rustig voor gaan zitten op de bank :)!

@Sjors, wilde jou nog snel even heel veel succes wensen voor zometeen! Je zult wel op van de zenuwen zijn op dit moment! Hoop echt voor jullie dat er 2 of 3 mooie, nieuwe, goed gegroeide eitjes zijn!! Ga voor jullie duimen! Wel even laten weten hoe het gegaan is he?!

11. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    hoi meiden ook ik heb een miskraaam gehad 29 juli en wil graag weer zwanger worden
    wens jullie allemaal veel succes groetjes vik

12. Zien

Zien Lid

5 sep 2011
    62
    0
    0
    Ik heb een creatieve functie bij een zoetwarenfabr
    Het Brabantse Land
    Ik duim voor jou als jij voor mij duimt!

Succes, en sterkte met de verwerking van de MK..

Liefs!

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @mis juf: Ja zijn een soort kleine capsules met olie erin. Baat het niet dan schaad het niet he. Maar een zwangerschap is van veel dingen afhankelijk en als er maar iets niet klopt dat zet het soms niet door of pakt de bevruchting niet. Probeer maar een beetje positief te zijn en vertrouwen te hebben dat schijnt te helpen. Je druk maken en negatief denken dat doet zeker geen goed. Ik doe ook mn best;)

@Lizzy: Meid hoe is het? Is er nog een kansje? Rustig aan ik hoop dat je monstertjes weer wat gezakt zijn.

@Zien: Jammer dat je ongi bent geworden. Gebruik je ovu testen?

@Viktoriya: Vervelend dat je ook tot de club behoord. Lees/schrijf lekker mee. Hoe gaat het met je nu?

@Allemaal: Nu gaan jullie me misschien voor gek verklaren maar ik ben vandaag bij een vriendin geweest die best wel goed is in het paranormale. Nou ja laat ik het zo zeggen. Ik heb toch wel goede hoop ondanks dat bloed verlies. Nu hopen dat het inderdaad een plakker is. Ik hoop dat jullie me nu niet achterlijk vinden en ik blijf ook wel relativeren dat ze er ook naast kan zitten. Maar mn ovutesten blijven nog licht het is nu dag 9 geteld vanaf dat bloedverlies enne ik heb normaal omstreeks dag 11 een eisprong. Dus mocht dat ding de aankomende week niet donker worden.
    Ik voel dat er wat gaande is getrek in mn buik geen menstruatiepijn. Dus dan ga ik toch nog die zwangerschapstesten doen. Maar die nod is lastig te bepalen na een mk kan de cyclus ook anders zijn. als ik voor de zwangerschap kijk kan het ook 30 dagen zijn de langste cyclus en na de curretage had ik 27 dagen dus dat is dan ergens tussen zondag en donderdag...
    Duimen dus nog maar. En ondertussen nog klussen ook want ja.. stel dat ze het mis heeft dan wil ik ook niet het risico op mn ei missen lopen..
    Het bloed verlies was alleen vanmorgen een druppel na het klussen..Gek he ik snap er geen snars van. Al 9 dagen steeds wat druppels en dan weer een dag niks etc..

Groetjes

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Sjors, hoe is het gegaan vanmiddag?! Ben heel erg benieuwd, moest vanmiddag echt aan je denken!!

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Sjors! Vertel, ik ben ook benieuwd.

Okay, of ik word mega ongi of ik ben zwanger. Ik ben super onredelijk en emo vanavond:s iets er tussen in kan ik me niet voorstellen....
    pfff spannend zondag echt testen

groetjes

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Meiden sorry voor het wachte :p maar hier ben ik....

Nou komt ie;

@ALL
    Nou thnx voor duimen maar helaas was het nog steed :$ niet genoeg :(
    Er was wel groei te zien... had wederom/nog steeds links & rechts veel eitjes zitten maar er was er één die nu 10mm is... nog altijd dus niet voldoende. Zucht... moeten nu nog 3 dagen door met spuiten en heb maandag de 3e meting. Was echt een tegenvaller zeg! En juist nu ook in deze ronde nu ik zo'n last heb van de hormonen.
    Maar goed, me bms was/is nu dus nog perfecter :D toch nog iets top :).
    Ze hebben verder aangegeven dat de kans er absoluut wel is dan er maandg meer dan 1 eitje groot genoeg is... want ze zei dus het is niet zo dat er maar 1 aan het groeien is maar ze tellen pas vanaf 10 dus vandaar momenteel 1. Verder gaf ze ook aan dat ''als'' (wat zij niet verwacht) het maandag nog niet groot genoeg is dat we dan in onze dosering omhoog moeten :$ nou op hoop van! (ik ben nu namelijk wel angstig omdat ik nog nooit een 2e meting had gehad... en nu dus zelfs een 3e nodig).
    Al met al... innestelle kan echt niet mis gaan met zulk bms... nu nog een goed ei en een bevruchting! GEDULD DUSZZZ whaha onze sterkste kant AHUM!

Liefs Sjors

17. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh Sjors.. jeetje, nog steeds in spanning dus..
    Nou fijn dat bms helemaal goed is en maar hopen dat er maandag een paar super eitjes zitten!

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Missjuf en lizzy, hoe gaat ie nu bij jullie?! Ongesteldheid al doorgebroken? Balen weer hè als je weer een maand moet wachten. Ik ben er te ongeduldig voor hoor :(!

@lin, jeetje jij houdt het wel spannend hoor!! :)! Zondag testen, spannend, ga voor je duimen!!

@viktoriya, welkom hier! De reden is inderdaad niet leuk, maar het is wel fijn om er over te kunnen praten met mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt. Hopelijk ervaar jij dat ook zo. Hoe gaat het nu met je?!

Ik heb vandaag mijn eerste echt bloedvrije dag vandaag. Hopelijk is mijn cyclus niet van de wap na de 2e miskraam en heb ik over ruim een week gewoon mijn eisprong.

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Sjors, ook jij houdt het spannend;). Snap dat het ff schrikken was, maar alles heeft een reden. Dat je bms nu extra goed is, is misschien wel nodig geweest.. Nu gaat het helemaal lukken maandag, we gaan gewoon nog ff door met duimen!!

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @ Sjors: Jeetje joh. Nou het is geen slecht nieuws alleen geduld is zo moeilijk. Ik duim gewoon verder voor maandag hoor! Fijn dat je bms goed is. Toch ook fijn om te weten na een mk enzo.

@nou mn vriend begon al tegen mn buik te praten dat ie me even met rust moet laten. hahhaha die zat me steeds van de overtuiging af te halen maar hij herkend mn achterlijke gedrag nu ook. Zouden we er allebei naast zitten? Ik ben nog net niet aan het nagel bijten:S

Ik heb een boek te leen van "Het grote wonder van"lennart Nilsson en Lars Hamberger"
    Daar staan we veel antwoorden in rondom de kansen bij bevruchting. Volgens mij vroeg iemand van jullie dat nog hoeveel de kans is na de eisprong. ik zal he tzo even overtikken uit het boek. ik werd er wel vrolijk van.

"
    3 dagen voor de eisprong 0%
    2 dagen voor de eisprong 11%
    1 dag voor de eisprong 15%
    dag van de eisprong 20%
    1 dag na de eisprong 26%
    2 dagen na de eisprong 15%
    3 dagen na de eisprong 9%
    4 dagen na de eisprong 5%
    5 dagen na de eisprong 0%

Dit is natuurlijk gemiddeld en ook van conditie van de personen afhankelijk. O en een zaadcel kan op zn vroegst binnen een half uur bij de eicel zijn maar het kan ook 5 dagen duren.

ik heb het boek nog niet uit dus als ik nog meer leuke weetjes tegen kom zal ik ze met jullie delen:)

Groetjes
    Groetjes

Deel Deze Pagina