Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou troelie wat je zegt.
    Maar word ie donkerder? Mmm vreemd. Ik ben benieuwd laat je wel even wat weten?
    Ik hoop dat alles okay is voor je.

Ik heb geen idee wat ik ermee aan moet, maar ik voel me wel hartstikke zwanger en die test van gister is nog iets duidelijker geworden. Als het maar geen mk is ofzo:s Alleen ja die van vanmorgen is echt wit. Misschien teveel gedronken gisteren avond, het kunnen zoveel dingetjes zijn. Ik gedraag me wel alsof ik zwanger ben, met eten en drinken en de kattenbak bedoel ik dan. Mn vriend is nog steeds overtuigd ik snap er geen biet van.
    Die ovutesten blijf ik ook maar doen, dr liggen er nog zat dan weet ik in iedergeval dat ik niet in een nieuwe cyclus zit....
    Ik zal deze week wel antwoorden krijgen. Ik ben al niet erg geduldig van nature en dan dat gewacht... Ik ga zo toch even een setje extra testen halen hoor. Kosten maar 5 euro he dus dan ben je ook wat makkelijker. Ik heb nog een digitale CB liggen maar als kv al vaag is dan is cb denk nog niet duidelijk genoeg. Vandaag precies 4 weken 28 dagen in mn cyclus dus ik kan nog te vroeg zijn soms heb ik weleens 30 dagen cyclussen gehad..

GRoetjes

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames

@lin.. He balen en dan ook dat wachten pfff lijkt me vreselijk om nu een witte test te hebben :(

@troel.. vreemd, succes vandaag *knuffel*

@sweet.. Hmm toch maar een zw testje doen denk ik..

@sjors.. Veel succes vandaag, zal een kaarsje branden voor geluk :)

@all.. Nieuwe kwaal.. Opvliegers.. Nog geen ongi

3. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjors
    Veel succes vandaag!

@ Sweet
    Raar is het allemaal he! Ik snap er ook niets meer van.
    Ik denk dat het heel goed kan dat je lichaam van streek is.
    Je had het over de stand van je baarmoeder, heb je inwendig gevoeld bedoel je dan? En hoe moet die zijn bij je eisprong? Ben wel benieuwd. Wil er wel meer over weten.

@ Lin
    Een witte test? Wat raar toch he en ook nog niet ongesteld.
    Hmm afwachten is moeilijk ja, ik weet het.

@ Lizzy
    Jij ook nog geen duidelijkheid.

@ Troelie
    Ik ben benieuwd hoe het bij de vk ging.

@ hier
    Ik heb net de poli van de gyn gebeld over die heftige buikpijn van vorige week en dat ik het allemaal maar raar vind en het idee heb dat er iets mis is.
    Ze zei dat ik daar niet meer in behandeling ben en met de huisarts contact op moet nemen. Beetje raar dat ze me niet verder willen helpen maar ja. Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts.
    Mijn menstruatie is weer zo goed als over...ik snap er niets meer van. Vorige maand duurde de menstruatie super lang, bijna 10 dagen en nu maar 4 a 5 dagen. Snappen jullie het nog?

Ik heb vanochtend een cb test gedaan en die was duidelijk niet zwanger.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja, maar ik heb nu iets 'nieuws' Zoals jullie weten heb ik 12 dagen geleden een week last gehad van hele kleine bloedingen. Innesteling/menstruatie what ever geen idee wat het was... Nu heb ik vandaag een positieve ovulatietest in handen.... Ik heb ze namelijk wel gewoon gedaan om geen kans te verspelen mocht ik niet zwanger zijn.
    Nu voel ik me zwanger en die test van gister ja die gaf een licht streepje aan.
    Net bij de kruidvat gevraagd aan de kassa of er weleens vals positeve testen komen, indrooglijntjes of iets. Nee hoor zei ze dat is niet met deze testen zo, wel met predictor. Doe m over een paar dagen nogmaals. Dit komt overeen met wat ik op internet erover kan vinden.
    maar je ovulatietest kan toch ook op hcg reageren. Kan je zwangerschapstest ook op je ovulatie reageren??
    Zucht nu weet ik het helemaal niet meer.......:(

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wat een stomme reactie van de poli! Daar ben je mooi klaar mee.
    Ik heb dus nu een positieve ovulatietest gister een lichtpositieve zwangerschaptest en vandaag een omowitte zwangerschapstest. Om gek van te worden allemaal..

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @missjuf.. Wat een stomme reactie zeg van de poli.. Naja fijn dat je morgen al jee huisarts terecht kan :) tis idd vreemd maar jaa tis natuurlijk ook niet niks wat er in je lijf gebeurd is!

@lin.. Tsjaa ik weet het niet, misschien ben je nog wel te vroeg met testen? Of heb je een valspositieve test gehad? Ik weet het ook niet maar dat afwachten is vreselijk...

@hier... Nog steeds geen ongi.. Wel buikkrampjes maar niet echt menstruatie gevoel... Ik snap er niks meer van en word er echt een beetje pissig van :x als ik niet zwanger ben, ook goed, maar wil nu gewoon weten hoe het zit. Heb geen zin om op vakantie in onzekerheid te zitten... We vertrekken woensdagmiddag.. Wat zal ik doen, morgen of woensdag een testje.. Mn laatste was gister... Bluh gedoe:(

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou das wel heel snel dat ikduidelijkheid krijg :p het bruinverlies is begonnen.. Aankondiging van mn menstruatie.. Jammer maar ook fijn:)

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    love Google!

Bron: Vragen over het gebruik van ovulatietesten.
    Kan ik een ovulatietest gebruiken om een zwangerschap vast te stellen:
    In principe kan het maar het wordt afgeraden. Wanneer je zwanger bent kan een ovulatietest een positief resultaat geven. Dit komt doordat LH en hCG bijna identiek zijn. Hieronder een simpel voorbeeld van een LH molecuul en hCG molecuul:

Een ovulatietest test op de stof die bij beide aanwezig is (blauw). Dus wanneer je zwanger bent kan de ovulatietest een positief resultaat geven. Omgekeerd werkt het niet want een zwangerschapstest test op de stof die hCG uniek maakt (grijs).

Dat zou dan nu voor mij betekenen dat ik in tijd van 3 weken 2 keer ovuleer... Dat kan toch niet?
    Toch zwanger???? Ow man wat is dit erg!
    Sorry voor mn echo berichtje maar ik ben zow nieuwsschierig

@Lizzy
    Ik zou morgen gewoon testen. Om de dag elke 2 dagen hcg aanmaken.. Wel irritant he ik heb het nu ook.
    Maar ik leef al alsof ik zwnager ben want t lijkt er wel op

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey ja jammer inderdaad. Maar nu heb je wel duidelijkheid wat er aan de hand was.
    Het duurde even..

Trouwens ik ga die laptop uitdoen ik zit mezelf en jullie helemaal gek te maken:S
    Thanks dat ik mocht zeuren.
    Groetjes

10. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    He meiden,

Ik heb ook duidelijkheid: toch gewoon zwanger :)!!! Dat geloof je toch niet?! Ik was helemaal perplex toen de vk zei; zien jullie wat ik ook zie? Een vruchtzakje!! Ben wel minder ver dan gedacht, ws een week of 5,5. Over 2,5 week moet ik weer terugkomen. Ben nog helemaal van de leg.. (maar wel happy)!

Sorry meisjes voor mijn blijdschap, hoop dat jullie ook snel allemaal zwanger zijn!!

@lizzy, is het al helemaal doorgezet of blijft het bij bruin?! Misschien nog innestelingsbloed?!

@lin, ben nog steeds aan het duimen..

@Sjors, hoe ging het bij jou?! Hopelijk ook positief nieuws??! Ben nieuwsgierig!! Ook voor jou blijf ik nog steeds duimen!

Pfff, ik ga het nog ff laten bezinken..

Wil nog ff zeggen dat ik jullie allemaal heel lief vind en blij met jullie ben! Kan echt mijn ei bij jullie kwijt!!

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Missjuf, rare reactie inderdaad!! Kan me zo voorstellen dat de huisarts je alsnog doorstuurt naar de gynaecoloog hoor?! Dus dan ben je er, met een omweg, alsnog..

12. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Troeli!!!! Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws! (stiekem een klein beetje/heel erg jaloers) Het is je van harte gegund!!

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    #913 lin2011, 12 sep 2011
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
    Troelie!! Wauw!!! Ik vond het al zo gek allemaal.
    Dus dan kom je op begin mei uit?
    Jeetje wat vind ik dat leuk voor je:)
    Van harte. Is er nog aangegeven hoe het gegaan is? En mag je dan nog snel terug voor naar het hartje te luisteren?
    En even voor mn eigen gemoedsrust... op welk moment terug gerekend had jij dan bloedverlies??

Groetjes

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    #914 lin2011, 12 sep 2011
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
    Even je NOD/status aanpassen s.v.p.

NOD!

10/09 NOD Lin
    11/09 NOD Yvon
    12/09 3e Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Afrola
    26/09 NOD mamavanjailyn
    3/10 NOD MissJuf
    6/10 NOD Zien
    7/10 NOD Summer
    8/10 NOD Banjabes
    ../10 NODLizzy?

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum:........
    Troelie-ronde 2, 1 ronde na MK op 14/7/11 Voorlopig uitgerekende datum:.......
    ------------------

15. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

Wauwww troelie!!! Gefeliciteerd meid!!!! Geen sorry zeggen , Ben super blij voor je! Wij volgen hopelijk gewoon allemaal snel!

Knuf brigitte

16. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaa!!! Troelie, dus toch!! Gefeliciteerd meis, ben super blij voor je! En eindelijk weer gezelschap onderaan de NOD lijst... We gaan aardig gelijk op nu, leuk!

@andere dames: hoop natuurlijk dat de rest ook snel positief bericht mag krijgen!

17. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sjors: ik ben zo benieuwd hoe de meting is gegaan!!

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Inderdaad geen sorry zeggen. We willen allemaal zwanger worden maar we gunnen het elkaar ook.
    Ik heb er een uitgerekende datum bij gezet kan je straks zien wie er rond dezelfde periode uit komen.

Groetjes

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel lieve schatten! Ik ga heel hard duimen voor jullie!

@lin, dit was onze 2e poging, de eerste weer na de miskraam. Dus 2x over gelijk zwanger geworden. Dus 2e ronde, 1e ronde na miskraam.

Oooh, nou jullie nog!!

Sjors, hoe ging ie vanmiddag?! Hoop zo dat je goede eitjes had!!

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Dilann, inderdaad gaan gelijk op! Ik denk rond 9mei uitgerekend. Ik ga 28september weer naar vk en dan kunnen we ook zien hoe ver het is. Als ik eerder wilde komen mocht ik gewoon bellen. Heb echt een lieve vk, gelukkig!

Deel Deze Pagina