Even je NOD/status aanpassen s.v.p. NOD! 10/09 NOD Lin 11/09 NOD Yvon 12/09 3e Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 22/09 NOD Sweet 23/09 NOD Afrola 26/09 NOD mamavanjailyn 3/10 NOD MissJuf 6/10 NOD Zien 7/10 NOD Summer 8/10 NOD Banjabes ../10 NODLizzy? Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum:........ Troelie-ronde 2, 1 ronde na MK op 14/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 9 mei 2012 (?) ------------------ @Troelie: Ja en je ik zat te lezen je had dus rond je innesteling die bloeding gehad en dus rond de 4 weken 'de miskraam'wat geen miskraam was? Of begrijp ik m nu niet goed? @Sjors: Ik ben benieuwd..... @Dilann: Ik hoop zo dat ik er van de week ook opsta. Zucht, wat een gedoe hier. @allemaal: Ik probeer tot donderdag te wachten met testen want ik vind het echt niet cool die negatieve testen. Ik doe wel die ovulatietests. Maar heeft iemand van jullie weleens gehoord van 2 eisprongen in 15 dagen tijd en dan zn rare bloeding na 5 dagen? Wat een gedoe en onzekerheid..
@linn, sorry ben beetje chaotisch in het antwoorden zie ik. Jij vroeg nog naar bloedingen. Ik heb gebloed bij ongeveer 3,5 weken, dat was vergelijkbaar met een menstruatie. Verder heb ik bij ongeveer 4,5 week die bloeding gehad met stolsels. Geen zwangerschap volgens het boekje dus!
Okay Ja, ik heb totaal geen geduld ik wil het weten. Moet ik klussen/ben ik zwanger:S Zow vervelend dit. @ Allemaal: Wanneer zouden jullie weer testen? Vanmorgen een witte zwangerschapstest. Vanmiddag een positieve ovulatietest. Gisterenochtend een licht positieve zwangerschapstest. Het ziekenhuis zei het einde van de week moet je wel wat zien hoor.. Mn vriend zegt donderdag morgen. Zelf neig ik naar woensdag ochtend. Ik heb nog 3 kv testen en 1 cb digitaal liggen...
Ik zou morgen gewoon weer een ovulatietest doen. Als je zwanger bent zou die nu in principe aanhoudend positief moeten zijn. Als die morgen positief is, zou ik woensdag nog een zw test doen.
@troelie: wat een super nieuws zeg! Toch nog zwanger. Wat fijn! @lin: Jeetje, wat een onzekerheid zeg! Hoop dat je snel een duidelijke test kan vast houden. @sjors: Spannend, laat je ons snel wat weten? @Missjuf: Wat raar dat je niet gewoon mocht komen. Dan maar via de huisarts, maar toch vind ik het niet echt netjes! @hier: wachten, wachten, wachten tot we weer aan de klus kunnen:x. Het wachten duurt zooooo lang!
Ja, in de gebruiksaanwijzing staat ook dat als de ovulatietest 4-5 dagen positief is dat je dan pas er iets over kan zeggen. Maar hij is vandaag positief geworden en de vorige keer dat ie positief was was 29/8 het is nu 12/9 dus dat is wel heel rap en gek. Maar ik ga woe gewoon testen hoor. Wat een gedoe he. Groetjes
9 mei is mijn verjaardag super fijn dat je zo'n lieve vk hebt! Ik mag dus pas 10 okt... Ook benieuwd hoe ver ik echt ben, kan ook nog 10 dagen verder zijn... Ach we zullen zien. Nu uitgerekend op 12 mei. Nu maar lekker gaan genieten van dit goede nieuws!! Wauw!!
Even je NOD/status aanpassen s.v.p. NOD! 10/09 NOD Lin 11/09 NOD Yvon 12/09 3e Fm meting (iui nr 4) Sjorsjette 22/09 NOD Sweet 23/09 NOD Afrola 26/09 NOD mamavanjailyn 3/10 NOD MissJuf 6/10 NOD Zien 7/10 NOD Summer 8/10 NOD Banjabes ../10 NODLizzy? Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012 (?) Troelie-ronde 2, 1 ronde na MK op 14/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 9 mei 2012 (?)
@Dilann, wat balen dat je pas 10 oktober mag zeg!! Kun je nog zo lang wachten denk je? Anders gewoon bellen of je eerder mag hoor. Ik ben nou inmiddels al wel 8x bij haar geweest (vorige keer 6x in 10 weken zwangerschap) en nu al 2x.
@ Troelie Wat een geweldig nieuws! Super zeg! Gefeliciteerd. Ben wel jaloers hoor.....maar het is jullie gegund. Ik had toch echt een negatieve test vanochtend, dus hier zal het wel echt niet zo zijn ondanks de korte bloeding. Heeft de vk een inwendige echo gemaakt? Hier doen ze dan alleen in het ziekenhuis. Fijn dat je zoveel mag komen bij je vk en dat ze zo lief is. Waarom was je bij je eerste zwangerschap ook zoveel geweest? Had je toen ook bloedingen? Als je jouw verhaal leest, geeft het anderen hier denk ik toch weer een beetje hoop. Helaas heb ik geen positieve test gehad dus zal het wel echt niet zo zijn. @ Lin Ik zou inderdaad morgen gewoon weer een ovutest doen en dan woensdag weer een zwangerschapstest. Ik hoop voor je dat het gewoon raak is. Ik had hier ook gehoopt dat het raak zou zijn, zo goed geklust in vruchtbare periode. Moet nog steeds veel naar de wc en een hele korte menstruatie, maar een negatieve test.
@Missjuf, misschien ben je nog wat te vroeg?! Ik heb vandaag een uitwendige echo gehad, vorige week inwendig. Vorige keer zo vaak vanwege licht bloedverlies en onzekerheden qua ontwikkeling van het vruchtje. Ben heel blij met mijn vk ja. Hoop moet je houden, je ziet het bij mij; echt alles kan.. @all, ik kan me voorstellen dat jullie stiekem een beetje jaloers zijn hoor, daarom vind ik het extra fijn en lief hoe jullie reageren. Ik gun jullie ook zsm een positieve test. Ik zal zo min mogelijk praten over het zwanger zijn, dat is voor jullie het fijnst! Maar blijf wel gezellig met jullie meekletsen hoor!!
Wauw troel wat een geweldig nieuws! Wat heerlijk voor jullie! Hopen dat het verder een onbezorgde zwangerschap zal zijn en fijn dat je zijn lieve vlos hebt @hier... Zet nog niet echt door maar duurt altijd ff voor het op gang komt.. Weet daarom mn nieuwe nod ook nog niet...
Hai Meiden, @ Troelie, gefeliciteerd. Toen je zw.test positief bleven had ik al zo'n gevoel . Dit is toch wel een grote verrassing voor je @ lin, geen idee wat verstandig is. Als je ovutest aanhoudend positief blijft dan zou ik een zw.testje proberen. Als die weer lichter wordt dan heb je een lh piek gehad. Misschien wil je ei niet springen en heb je daarom snel weer een poging van je lichaam en duurt je cyclus zo lang. Dan zou je lichaam gewoon erg in de war zijn??? (ik speculeer even) @ Sjors, hoe was het gister bij de gyn? @ lizzy, aha ongi in aantocht. Fijn dat je duidelijkheid hebt en dan lekker op vakantie en aan de wijn @ all, nou ik word hier ook gek van mezelf. Heb nog steeds geen eisprong gehad maar heb al wel een week last van buikpijn en rugpijn. Gek word ik er van :x. Vorige week ook zo'n dag dat ik inene lichtroze afscheiding had. Dat heb ik nog nooit middenin ene cyclus gehad. En waar dat dan vandaan komt??? Volgens mij is mijn lichaam toch nog van slag van de MA en dat er zo lang HCG in mijn lijf heeft gezeten...
Hey meiden, @ Troelie, WAUW wat goed nieuws, super zeg !! Gefeliciteerd !! Het is je van harte gegund... @ Linn, wat een onzekerheid allemaal, hopen op gauw meer duidelijkheid voor jou en positief nieuws !! @ Afrola, hopelijk kun je gauw je ei vinden en dan aan de klus.. Een beetje duidelijkheid over je eisprong is altijd wel prettig. @ Lizzy, dus toch al begin van je ongi, balen, maar in ieder geval wel duidelijkheid en op naar de volgende ronde !! Alvast een hele fijne vakantie toegewenst en lekker gaan genieten !! @ hier, wachten op mijn eisprong, duurt allemaal zoooo lang, wordt steeds ongeduldiger. Hopelijk kan ik mijn ei vinden deze ronde zodat we aan de klus kunnen en gauw weer een positieve test in handen hebben... Duimen duimen duimen voor ons allemaal !!
Het zet allemaal niet lekker door hier.. Zit nu bij de tandarts, vulling eruit gevallen gister.. Ben blij dat het nog voor mijn vakantie gebeurd.. bah..zit te zenuwen, hou niet van dw tandarts, maar ja wie wel haha
@ Troelie Ja het idee dat ik te vroeg testte, ging ook even door mijn hoofd. Maar ik ga er maar vanuit dat het echt negatief was. Bij mijn 1e zwangerschap had ik vanaf NOD last van mijn borsten, dat heb ik nu niet. Het enige wat ik heb is dat ik veel moet plassen. @ Lizzy Vervelend dat het niet doorkomt. Ik had dat gevoel ook voordat ik ongesteld moest worden. Hopelijk is het goed gegaan bij de tandarts. @ Afrola Wat gek dat je eisprong er niet aan komt, nog even geduld hebben. @ Summer Kan lang duren als je ergens op wacht. Ik las op een website dat veel vrouwen niet eens tijdens vruchtbare periode zwanger raken, maar erom heen. Dus klussen kan geen kwaad. @ hier Net bij de huisarts geweest. Hij heeft me aangehoord en een inwendig onderzoek gedaan, hij voelde niets geks. Hij zei dat ik geduld moest hebben en even aankijken (met die buikpijn dan), maar natuurlijk wil ik niet aankijken maar zwanger raken. Heb dat maar niet gezegd hihi, dat is onze frustratie natuurlijk en dit forum voor. Hij zei je raakt wel zwanger, er is maar 20% kans elke maand. Bij mij misschien toeval geweest dat ik 2 keer meteen zwanger raakte en nu al (voor mijn gevoel) 2 maanden niet. We zien wel.
@ Summer Je hebt een lange cyclus dan als je bij dag 20 je eisprong hebt. Ik zit normaal rond de 28 dagen, maar afgelopen maand was het 26 dagen. Ga van beide uit, langer klussen dus.
@afrola: oooh wat irritant dat er geen eisprong aankomt.. hm, en dan ook nog die afscheiding. Hoop dat je lichaam snel weer een normale cyclus oppakt. @MissJuf: ja snap je ongeduld.. maar op zich wel heel fijn om te weten dat hij niks geks heeft ontdekt toch? @Lizzy: oeh.. tandarts, bah! Heb je het overleefd vandaag? Hopen dat je ongi ook snel doorzet, dan heb je dat ook maar weer gehad. @Summer: Ik duim voor je! @Troelie: Nou ik denk dat je best wat over je zwangerschap mag zeggen hoor..-hoewel het voor mij misschien makkelijk praten is-. Maar persoonlijk vind ik het wél heel leuk om te horen hoe het met je gaat.. evenals ik het ook leuk vind om te lezen hoe het met de andere meiden gaat. En uiteraard hopen we dat het hier binnenkort alleen nog maar over zwangerschapskwaaltjes, het wel een wee bij de vk en tips en tricks voor de babyuitzet gaat.. @Sjors: waar ben je nou? Ben een beetje bang dat je geen goed nieuws hebt gehad, gezien je afwezigheid. Maar ik hoop zooooo dat ik er naast zit en je gewoon lekker druk bent met andere dingen ipv rondhangen op zp en je wél goed nieuws hebt gehad! @all: hier geen spannende dingen.. wachten wachten wachten op 10 okt..
@Misjuf: Ja, je hebt er niks over te zeggen. Meer dan je best doen kan je toch niet. Verwarrend is het allemaal he. Hier ook! @Troelie: Wees gewoon lekker jezelf en als je even over zwanger zijn wilt praten heb ik dr geen probleem mee hoor. Geniet er maar gewoon van! Heerlijk gevoel (bijna altijd dan) @Lizzy: Jo vulling eruit! Wauw lekker gedoe. Jij blij dat het nog hier gebeurd:SGeniet lekker van je vakantie en tot gauw! @Afrola: Ja, ik zal zo even e,a schrijven over hoe het hier is. Je kan gelijk hebben ik weet het echt niet meer:S Ik hoop dat je je eitje snel gaat vinden! En @ Summer natuurlijk ook! Succes meiden! @Hier. Vandaag geen zwtest gedaan. Maar eens geluisterd naar mn vriendje. Wel de afgelopen 2 dagen aan de klus geweest. Gister was mn ovutest het zelfde als vandaag. Donker dus. Morgen maar een zwangerschapstest proberen? Ik weet het echt niet meer, het kan alle kanten op. We hebben ons steentje eraan bijgedragen vorige maand en deze maand en hopelijk is het al zover! Morgen zou voor mij dag 30 zijn 4 dagen overtijd en de allerlangste natuurlijke cyclus vanaf dec 2010. Wel heb ik die bloeding gehad waar ik nog niet weet wat ik ervan moet denken dat kan altijd nog een menstruatie geweest zijn en het kan ook dat ik dus nu op dag 13 zit:S Nou ja jullie weer op de hoogte! Groetjes
He meiden, Vandaag cursus gegeven. Nu ff snel thuis om om te kleden en dan door naar tennisles. Zal blij zijn als ik op bed lig vanavond, ben kapot. @lizzy, tandarts sucks!! Maar je moet maar zo denken; morgen ga je lekker op vakantie!! Ben retejaloers op je hoor !! @Sjors, waar ben je nou, je laat ons zo in spanning!! Hoop heel erg dat het goed gegaan is! Ik ga nu tennissen, maar kom vanaaf nog ff neuzen. Dikke kus voor iedereen!