Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @ Sjors..joehoe waar ben je dan?

@ Troelie. Wel rustig aan he jij! ;)

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hoi lieve meiden,

Ik had idd ff niet zo'n zin in communicatie... was verdrietig, wanghopig, enz. Niet helemaal lekker in me hum dus.

Nou zal idd even me verhaal doen;

Gister hadden we dus de 3e fm, op de echo was helaas negatief beeld te zien. Aan de rechter kant gebeurde er niets en aan de linker kant waren de eitjes kleiner geworden! De gyn was helemaal in shock net als dat ik was.... ik had het al gauw door en vroeg dus meteen van joh tis niet goed hé? Er werd meteen eerlijk aangegeven dat ze het beeld heel raar vond en dat ze er niets van begreep. Ze zei dat ze niets anders kon zien aan de eierstokken en in of rond om de bm dus wilde ze dat ik met spoed bloed liet prikken op progesteron waarde. Ik ging behoorlijk bezweet naar de bloedprikbalie en daar ging het ineens ook niet zonder slag of stoot. Ik bleef bloeden :$ heb ik echt nog nooit gehad!!!! Die dame daar vroeg gelijk of ik bloedverdunners gebruikte e.d. en bellen met de poli van de gyn hoe en wat.... moest ik daar een bam eten en een half uur blijven zitten :( ik was ten einde raad want was ook nog is alleen :(.

A fijn, ik zou de uitslag vandaag telefonisch krijgen. Als de progesteron hoog was betekende het dat we de sprong hebben gemist. Was ie laag dan was er iets mega vaags aan de hand... en zou dus het verhogen van de Menopur dosis niet zomaar helpen.. en dus eerst een gesprek met eigen gyn en mogelijk zelfs meer onderzoeken.

Maar goed, na een behoorlijke klap dat ik dus mogelijk voor Jan *** had gespoten... en dus die mega hormonen last/bijwerking/kwaaltjes ook niet nodig was geweest. Pfffffffffffffff.

De uitslag was een hoge progesteron... en dus betekend dit voor ons dat we de sprong dus echt gemist hebben. Ze weten alleen wel zeker dat ik me eisprong niet gehad met sinds 5 sept tot nu... want 5 sept was de 1e echo... daar was niets op te zien aangaande een eisprong... en de echo van de 9e en de 12e (gister dus) ook niet.
    Wij waren 25 aug geweest bij onze eigen gyn (die eerste afspraak na de mk) en toen ook een echo gehad en aan de hand daarvan was ook geen eisprong te zien. Dus al met al moet het tussen 25 aug en 5 sept zijn geweest... en dus zit ik heeeeel dicht bij m'n nod.....

Ik moet nu wachten op ongi en mag dus niet meer spuiten (heb ik ook niet gedaan gister). Als ik ongi word dan moet ik bellen voor een echo afspraak op dag 8 (ipv de voorheen dag 10) en dus op dag 3 weer starten met Menopur. Ik zou dit weekend als niet ongi mogelijk kunnen testen ;) zou het??????? Ik had en heb natuurlijk veellast van hormonen... boobs die erUg zeer doen en gevoelig zijn... maar ja mijn lichaam en ik zijn behoorlijk in de war dus weet echt niet wat ik nu voel en waardoor het komt. Afwachten dus.

Mocht ik trouwens zwanger zijn dan kan het spuiten van de afgelopen weken niet zo'n kwaad behalve dan dat het dus me hele hormoon huishouding ee behoorlijke optater geeft (hahaha en dat hadden we nog niet gemerkt hoor :p)

ik spiek later nog even. Sorry even voor m'n echo bericht!

Liefs Sjors

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou wat een verhaal dan Sjors!
    Ik hoop dat het eindelijk een happy eind krijgt!
    Ik duim gewoon nog een paar dagen verder voor het weekend hoor!
    T zou wel een hoop van je hormoon gedoe verklaren...
    Pfff wachten wachten wachten!!!

Groetjes

4. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjors
    Wat een verhaal zeg! Echt een shock gisteren! Ik ben benieuwd wat er nu gebeurd, misschien ben je wel zwanger of word je toch ongesteld.
    Het kan ook goed zijn dat je lichaam van streek is, dat heb ik denk ik ook en meerdere meiden hier.
    Veel sterkte en succes!

5. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    He Sjors, wat een rollercoaster van emoties voor jullie zeg! We hebben allemaal heel hard voor jullie geduimd, dus eigenlijk moet het gewoon goed komen! Begrijp ik het nou goed dat het dus kan dat je nog voordat je aan de menopur bent gegaan al een 'natuurlijke' eisprong hebt gehad?! Dat zou natuurlijk fantastisch zijn, toch?! Of begrijp ik het dan niet goed..?

Ga nog iets harder voor je doorduimen voor komend weekend, spannend en een hele andere wending dan we allemaal verwacht hadden!! Dikke knuffel voor jou!

6. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

Sjors, wat een verhaal meid! echt flink kl*te als je lichaam zo in de war is.

Sterkte en heel veel suc6!

Liefs Brigitte

7. mamavanjailyn

Hoi meiden,

Even jullie raad of jullie gedachten over iets nodig.

Helaas is mijn man na de miskraam niet meer zo van de klus :(
    Natuurlijk een hoop gebeurd. Z'n moeder kwijt geraakt, z'n kindje, z'n vader ziek, z'n bedrijf in de problemen kortom een hoop stress en verdriet dus. Uiteraard begrijp ik hem en steun ik hem al is daar ook nog steeds dat kleine ego stemmetje die schreeuwt om zwanger te worden. Nou ben ik al heel blij dat het niet meer zo sterk is anders wist ik helemaal niet meer hoe ik er mee om moest gaan.

Nu dan het volgende: voor dat ik zwanger raakte heb ik 2 keer een menstruatie gehad na het stoppen met de pil. De eerste keer was na 27 dagen de 2 de keer na 33. toen zwanger!

Na mijn miskraam eerste keer 33 dagen en nu de afgelopen keer 28 dagen. Nu is mijn vraag, welke moet ik nu aan houden? Heb nu afgelopen vrijdag op dag 11 geklust en afgelopen zondag op dag 13. Ben bang dat er deze maand niet veel meer van het klussen komt. Vorige maand had ik op dag 17 mijn ei maar wanneer zal ik hem dan nu ongeveer moeten hebben??? Denken jullie dat ik nog een kansje maak of zal het niet?? Pffff wordt een beetje gek van dit allemaal. Slijm vandaag wat dunner en wateriger ( sorry ) verder nergens last van. :( weet het even niet meer?

Liefs brigitte

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames!

@troel, lekker over zwanger zijn kletsen... Tis je heel erg gegund meis!

@sjors wat een gedoe zeg :( en dan was e ook nog alleen :(
    Naja hopelijk dit weekend een posi test!

@brigitte... Snap dathet lastig is voor je man, tis niet niks wat er allemaalis gebeurd. Maar snap jou ook heel erg goed, ik kan ook heel erg pissig zijn als mn ventje een keer geen zin heeft rond de vruchtbare periode.. Nou komt dat gelukkig bijna niet voor :p
    Vervelend die onregelmatige cyclus he, dan weet je niet goed wanneer je ei springt... Misschien toch ovu testjes doen of temperaturen!
    Hoop dat je hem niet mist deze maand!
    Waterige afscheiding was trouwens bij mij echt een zwangerschapskwaal :)

@hier... De tandarts heeft mn kies weer goed gefikst :D toch nog 3 kwartier daar in de stoel gelegen... Ben echt blij dat het net voor de vakantie gebeurde!
    Helemaal ready voor de vakantie :) we kunnen wel wat rust gebruiken, lekker alleen met zn 2e heerlijk!

Ga vast we een keer binnenvallen in mn vakantie want de ipad gaat mee :p

Tot snel lieverds!

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Brigitte: De langse cyclus (33) aanhouden. Dat slijm kan er ook opwijzen dat je vruchtbare periode eraan komt.

Negatief dag 30 vandaag.
    Ik hoop dat mn ovulatietest vanmiddag wat duidelijkheid geeft. Ik denk dat ik dan toch in de eisprong fase zit en dat bloeden een rare menstruatie is geweest?
    :(
    Ik moet gaan werken..

Groetjes

10. mamavanjailyn

Thanks! Lizzy, fijne vakantie! Geniet er van meid! Lin, werkse meid, wel flink balen! w.s verklaart dat ook je lichte positieve test. Je eisprong kan dit veroorzaken vertelde de dokter mij. Had Nl het zelfde verhaal.

Hier ook weer flink balen! Net toch maar even een ovulatie test gedaan! Weet het nu zeker mij eisprong valt hoe dan ook op dag 16/17 had nl een positieve test. Zondag voor het laatst geklust wat betekend dat de kans wel eens minimaal kan zijn.

Pffffff bahhhhhh ben sago :(

11. mamavanjailyn

Betekent dus 3 tot 4 dagen geklust voor de ovulatie ..... Mmm misschien nog een inimini kansje?? Whaaaaa worden jullie soms ook zo gek van jezelf? Kan er soms echt niet meer tegen hoor bahhhhhh

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Brigitte,

Wat een vervelende situatie waarin jullie zitten zeg, emotioneel gezien niet de beste tijd van je leven denk ik?! Ik snap jouw gevoel heel goed van het graag zwanger worden. Ik ben zwanger geworden tijdens of na de eisprong deze ronde, dus het kan gewoon nog hoor! Verleid je vriend vanavond maar gewoon, hij kan je vast niet weerstaan en misschien wordt ie er nog wat vrolijker van ;)!

13. mamavanjailyn

Thanks troelie. Denk alleen niet dat het me gaat lukken want deze fase in zijn leven is heel zwaar en sex is wel het laatste waar hij aan denkt. Dus hoop er een beetje op dat zondag dan voldoende was al schat ik die kans erg klein. Mn eisprong nadert iig wel zal vandaag of morgen gebeuren.

Klinkt eigelijk heel erg egoistisch van mezelf, ik weet het :( maar na de miskraam is de verlangen om weer zwanger te worden des te groter :(

14. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Sjors, jeetje wat een dag voor jullie gister, heftig allemaal! Zou wel mooi zijn dat je toch wel een eisprong hebt gehad en dat er dus een kans kan bestaan dat je nu zwanger bent ?? Ook ik zal hard voor je duimen...

@ Missjuf, duurt idd altijd erg lang als je ergens op moet wachten.. Ik heb meestal een cyclus van 29 dagen met op dag 18 een eisprong, dus hopelijk is het deze ronde ook weer zo. We beginnen in ieder geval maar op tijd met klussen.
    Bij jou dus ook nog onduidelijkheid, vervelend is dat he..

@ Dilann, thanx !! Hoe issie met jou? Al last van kwaaltjes ??

@ Brigitte, wat vervelend nu deze situatie, ook wel heftig allemaal deze dingen tegelijk meemaken. Kan me heel goed voorstellen je gevoel van het graag zwanger willen worden. Na de MK is dat hier ook alleen maar sterker geworden. Hopen dat jullie klusmomenten positief uitvallen en misschien toch nog 1 keertje klussen deze week ??... Afwachten dus.

@ Linn, ook nog geen duidelijkheid dus, vervelend dat je nergens van uit kunt gaan.. Ook afwachten dus.

@ hier, verder geen nieuws. Straks aan het werk en dan lekker weekend !!

Meiden fijne dag allemaal !!

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Brigitte, dit is heel makkelijk gezegd, maar wilde het toch even zeggen; zou het voor jou niet ook leuker zijn dat mocht je zwanger raken, je vriend weer iets beter in zijn vel zit? Ik weet alles van de 'drang' om zwanger te willen raken, dus snap dat het moeilijk is om er niet mee bezig te zijn en er over na te denken. Alleen soms is ons ongeduld misschien wel een bottleneck voor onszelf. Weet ook niet hoe jouw vriend op het moment denkt over een 2e kindje? Of hebben jullie het er niet zoveel over? Het kan natuurlijk ook positief werken voor je vriend.. Het is jullie gegund in ieder geval, een positieve boost in jullie leven!!

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ZO IK WEET WAT ER LOOS WAS EINDELIJK!

Zo eerst even mn ego berichtje ik zal straks even terug lezen:)
    Ik heb duidelijkheid. Ik ben niet zwanger. Ik heb echt een mega dikke vette ovulatietest 2 keer donkerder dan de controle lijn. Terug gekeken. Ik heb vorige cyclus van 18 dagen of mn ei tijdens mn menstruatie gehad of helemaal geen ei. Ik had die cyclus ervoor natuurlijk een dubbele eisprong en 5 dagen later de menstruatie. Ik weet wel zeker nu dat het nog van slag was.
    Ik wist dus ook niet hoe donker mijn testen moesten worden dacht dat ik al donkere gehad had.. niet dus deze is echt zo duidelijk dat ik gelijk weet waar ik aan toe ben. KLUSSEN!!!!
    Ik vind het natuurlijk jammer dat het nog niet zover is maar ik ben allang blij dat ik weet wat er is en ik op dag 14 heel netjes een positieve test heb:)
    Ik zal mn NOD en handtekening ook even aanpassen. Ik ben een soort van blij dat ik weet wat ik heb. Gek he..
    Groetjes

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even je NOD/status aanpassen s.v.p.

NOD!

11/09 NOD Yvon
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Afrola
    26/09 NOD mamavanjailyn
    28/09 NOD Lin
    3/10 NOD MissJuf
    6/10 NOD Zien
    7/10 NOD Summer
    8/10 NOD Banjabes
    ../10 NODLizzy?

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012 (?)
    Troelie-ronde 2, 1 ronde na MK op 14/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 9 mei 2012 (?)

18. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Brigitte: Ik weet hoe je je voelt. Mijn vent is ook niet echt van de klus de laatste tijd. Erg druk op werk en erg moe. Het is dan frustrerend als hij op een 'belangrijk' punt niet wil.... Als ik je verhaal lees, heeft hioj behoorlijk wat op zijn bordje gehad. Geef hem wat tijd en vertroetel hem lekker. Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, achter een laptop, maar bij mij mannetje hielp het....

@Troelie: lekker blijven praten over je zwangerschap, misschien worden we ook wel besmet....En ik vind de verhalen heerlijk om te horen/lezen....en zeker van de mensen die ik het gun!

@Lizzy: fijn dat je gebit weer compleet is!! Tandarts bezoeken zijn nooit leuk.

@Missjuf: Ik snap ook niks van. Ik zou als ik jou was gewoon 33 dagen aanhouden. Met ovulatietesten kreeg ik meer duidelijkheid, hoewel ik die deze maand ook niet had....

@Sjors: Jeetje meid wat een vervelend verhaal. Ik weet eigenlijk niet wat ik verder moet zeggen. Het liefst zeg ik iets om je op te beuren, maar ik kan de goed worden niet vinden. Ik hoop in ieder geval dat het de volgende maand wel jullie maand wordt.

Iedereen die ik vergeten ben, sorry.....maar alles goed met jullie?

Hier:
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een onderzoek naar mijn B12, schildklier, diabetes en antistoffen....En nog een aantal dingen, maar die weet ik niet meer.
    5 oktober de uitslag. Mijn schildklier was wel wat vergroot, maar dat kan door mijn vorige zwangerschap komen. (of een nieuwe???hoop,hoop,duim,duim)
    De internist heeft al wel toegezegd dat ik 1 keer in de 2 maanden een b12 injectie mag gaan halen.

Verder ben ik aan het wachten, ik ga nog steeds uit dat mijn NOD 22 september is. Dan voorkom ik ook teleurstellingen.
    Dus nog een weekje wachten.....en ik wil niet wachten.

19. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lin: Fijn dat je duidelijkheid hebt!! Maare wat doe je hier nog??? Aan de klus!

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Sweet: Ja, ik weet het. Mn vent wil eerst sporten:S Pfff lastig is het om ze over te halen. Eergister en de dag ervoor voor het laatst dus het zou goed zijn als het nog lukt vandaag;)
    Ik doe me best maar er is steeds wel wat. Dus ik herken dat gevoel wel wat jullie zeggen over die mannen. Vervelend dus.

@Brigitte: Wat een gedoe allemaal.
    Gelukkig is het hier niet steeds nee, of voor een langere periode nee. Dat lijkt me irritant. Ik ben zelf ook moe hoor. Maar ja ... hihi je wil wat ook. Ik herken het wel een beetje als vrouw maak je misschien ook wat makkelijker zin.
    Dus hopelijk komt het hier vanavond ook nog goed want het is een beetje hektiek hierzo. sporten, de tuin word gedaan, veel werken. Lekker moment voor mn ei dus:S JA! heel herkenbaar gek worden van jezelf. Ik ben ook weer met beide benen op de grond gezet en van mn wolk afgedonderd:S
    Ah direct weer er voor willen gaan. zoals ik al zei

@Summer: Werkse en fijn weekend! Lekker lang:D Gewoon blijven klussen he;)
    @Mis juf: Hoest daar?

@Troelie: Nog 34 weken te gaan:D Gaat het goed nu?
    @Dilann Gaat het bij jou ook lekker. Geniet ervan he!
    Hopelijk komen er snel weer meiden achter jullie aan!

@ iedereen die ik vergeten ben: Sorry het was zoveel!

@allemaal: Dus KV 2 voor 5 kan vals testen met je eisprong en dat is wel fijn om even te weten niet dan.
    Ik ga even alle charmes in de strijd gooien want ik ben dood moe maar dat zeg ik lekker niet;) zwanger worden is helemaal niet altijd leuk. Zow ik ben even van mn wolk gedonderd door al dat gedoe de laatste 2-3 weken en ik wil jullie nog bedanken voor al dat geluister en advies:) Thanks meiden. Zo nieuwe rondes nieuwe kansen! Klussen> Doei

Deel Deze Pagina