Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @lin2011
    Hoop ook een happy eind ;)
    Dank voor het door duimen!
    Ow en meid, klus-se toi toi toiiii

@MissJuf
    Voorlopig gebeurd er niks meid.
    Klopt dat het lichaam van een hoop meiden hier behoorlijk in de war is. Maar los van de ''gemiste'' eisprong zag&ziet alles in en om de baarmoeder er goed uit. En los van de ''nu hoge progesteron'' is alles in het bloed ook goed.

@Troelie
    Je begrijpt het soort van goed.... maarrrrr
    Het is niet 100% zeker dat de eisprong is geweest vóór het Menopur spuiten. De schatting is tussen 25 aug en 5 sept... en ik was begonnen met spuiten op 29 aug. Dus het zou ook kunnen zijn dat het spuiten een zetje heeft gegeven. Hoe dan ook zit ik nu rond NOD... dus weet het hoop ik gauw.

@mamavanjailyn
    Thnx!!!
    Je moet altijd uitgaan van je langste cyclus. Ik zou alsik jou was proberen toch nog een keer te klusse... vandaag nog...
    Balen dat manlief een dipje heeft meid, ik herken je gevoel hoor!

@Lizzy
    Ik hoop het meis! ALs geen ongi dan doe ik denk ik zondag een test (als ik dat vol hou)
    Geniet van de vakantie.

@Summer
    Dank voor duimen meid.

@Sweet
    Ik duim voor je dat je zwanger bent meis... en voor positieve uitslagen 5 okt!

@ALL
    Voel me goed, nog geen ongi... ik wacht het rustig af.

Liefs Sjors

2. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo hier een vent die behoorlijk opgewonden is.....maar niet op de manier die ik wil;)
    Voetbal op tv, tja dat is ook heeeeeeel spannend:D

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Jeetje meiden, wat is er weer veel gebeurd de afgelopen tijd.

@Lin: wat fijn dat je duidelijkheid hebt meid! Nu weet je waarop je je de komende dagen kan richten:D. Toch blijft het vreemd dat je op die zwtest een vaag lijntje kreeg.

@brigitte: wat lastig joh! Je hoopt natuurlijk dat je er zo snel mogelijk gewoon weer volledig voor kan gaan, zodat het weer raak kan zijn. Wat vervelend dat alles zo tegen zit:(! Dikke knuf!

@missjuf: Wat kunnen cyclussen toch lastig zijn he? Ga geen ovutesten doen, maar ik ga het gewoon twee weken lang om de twee dagen doen. Ik heb het gevoel dat mijn ei vrij laat komt en dat ik hem daarom net heb gemist iedere keer. Ga dus iets langer door deze ronde (vind mannetje helemaal niet erg hoor;)).

@sweet: wat goed dat je de injecties mag krijgen. Super fijn!

@hier.....geduld is een schone zaak (en dat heb ik NIET:x). Haha, ik ben ongeduldig dus!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even je NOD/status aanpassen s.v.p.

NOD!

11/09 NOD Yvon
    ?/09 NOD Sjors
    22/09 NOD Sweet
    23/09 NOD Afrola
    26/09 NOD mamavanjailyn
    28/09 NOD Lin
    3/10 NOD MissJuf
    6/10 NOD Zien
    7/10 NOD Summer
    8/10 NOD Banjabes
    ../10 NODLizzy?

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012 (?)
    Troelie-ronde 2, 1 ronde na MK op 14/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 9 mei 2012 (?)

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Trouwens waar is Yvon gebleven? joehoehoe? Hoe gaat het Yvon? Je NOD is voorbij en ik ben even benieuwd hoe het gaat...

@Banjabes: Ja zwanger (willen) worden is een raar iets. Die test ja schijnbaar door het ovulatiehormoon ofzo Geen idee maar het was ook echt een super vage test maar ja.
    Ik was echt wel overtuigd zo kan je er dan naast zitten he.
    Ik heb ook geen geduld.

@vraagje voor allemaal...
    Ik hoop dat mn vent zo thuis komt want die vond het nodig om te gaan sporten.. Zucht mannen!
    Nu zit ik ook weer met wat raars in mn hoofd. even advies gevraagd.
    Ik moet een aantal keren per jaar trainingen doen voor mn werk. Die zijn niet gewenst als je zwanger bent. Dat is gewoon een groot fysiek risico voor de baby. Nu had ik net natuurlijk even gekeken maar mocht het nu raak zijn dan ben ik bij de ene training 7 en bij de andere 9 wk zwanger.
    Ik heb een slechte ervaring met vroeg vertellen, na de vorige keer wist binnen een week iedereen het al heel vroeg. Dus het liefst wil ik tot de 10 weken wachten. Zodat ook onze prive omgeving daarna kan worden ingelicht. Ik mag als ik het meld ook gelijk niet meer naar buiten. Dus die grens is echt wel 10 weken daarna word het ook te link allemaal. Tot die 10 weken zit het kindje nog tussen je bekken.
    Maar wat zouden jullie doen? Ik ben bestwel een eerlijk persoon en ziekmelden is wel een keertje een optie voor die 7wk dan en misschien dan toch met die 9wk maar vast zeggen?
    Het valt door de MK ook direct op als ik van straat gehaald word he. Dus dan weet gewoon iedereen hoe laat het is. Vandaar mn dubio.
    Onze familie willen we rond 11-12 wk pas inlichten.
    Wat zouden jullie doen? Misschien nu nog niet van toepassing maar zo zijn er elke keer wel dingen (oud en nieuw/Koniginnedag zijn ook zulke momenten) en elke 3 maanden hebben we minstens die trainingen...
    Hopelijk vinden jullie mn vraag niet raar ofzo

Groetjes

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @lin: Ik zou me lekker ziek melden voor een keertje. Ik denk dat je best voor een keertje niet helemaal eerlijk mag zijn. Je zegt zelf dat je verder een heel eerlijk persoon bent. En in dit geval mag een leugentje om bestwil best wel een keertje. Maar dat zou ik doen hoor! De vraag is: kan jij er zelf mee leven om dit te doen;)? De tweede keer zou je het dan eigenlijk wel moeten vertellen denk ik. Alleen weet iedereen het dan inderdaad gelijk als je van straat wordt gehaald. Hmmmm, dilemma hoor!

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja, he. Geen gekke vraag dus.
    Zeker omdat de vorige keer zo gek gelopen is. Toen had ik echt met 5wk mn chef ingelicht en met 7 weken zat ik binnen. Mn nieuwe werkplek daar halen ze je die dag nog naar binnen dus dat valt zo op. Dus ja, ik baal er best wel van maar ik wil gewoon niet zo snel al iets zeggen. De vorige keer lukte het niet om het stil te houden en dat zal nu nog lastiger zijn want er is toch 'de verwachting'.
    Hoe gaan jullie met die verwachting om van mensen die het weten?
    iemand nog suggesties?
    Soms is vrouw zijn best wel complex;)
    Groetjes

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    :D mannen:S

9. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, ik zou ook mezelf ziek melden denk ik. Desnoods vertel je het wel al aan je leidinggevende, zodat hij/zij snapt waarom je niet aan de training mee kan doen. Misschien dat hij/zij dan ook wel een oplossing heeft voor de 2e training?

Ik ben op het moment heel onzeker en kan me heel slecht concentreren op mijn werk. Doe dus ook wat langer over alles, dus heb ook mijn leidinggevende ingelicht. Dan weet hij wat er speelt en snapt hij mij ook. Gelukkig hebben ze er hier begrip voor. Wat dat betreft ben ik blij dat ik een open persoon ben en het mezelf niet zo moeilijk hoef te maken.

Ik heb vandaag wat steekjes in mijn onderbuik/schaamstreek en wat rozige afscheiding. maak me er uiteraard een beetje bezorgd over... pff, het is allemaal geen lolletje die onzekerheid zeg!

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @troelie:
    Gewoon bellen met je vk he. Lekker belangrijk dat je er al 8x geweest bent:) Je hebt gewoon geen normale opstart. Wel vervelend voor jullie want je maakt je al zorgen en dan dit weer. Onbezorgdheid is ver te zoeken.
    Nou ja ik werk natuurlijk als agent en als ik het bij mn leiding meld word ik direct van straat gehaald dus ja... Dan weten al mn collega's het ook. Dus dat is geen optie. De vorige keer was het daarom al uitgelekt voordat onze prive iets wist. Dat wil ik nu toch wel voorkomen. Dus ik denk dat het melden bij de 2e training word. Nou ja eerst maar eens kijken of het gelukt is allemaal. Klussen is gelukkig gelukt gister en nu ga ik naar de sauna. 1 dagje vrij deze week dus even ontspannen.

Groetjes

11. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een berichtje.
    Ik had gisteren een verjaardag dus geen tijd om te komen lezen.
    Heb vanmorgen even snel gelezen, maar heb nu geen tijd om op iedereen te reageren. Zal dat vanavond even doen.

@ Lin
    Jammer van die negatieve test, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Flink klussen dan!

@ hier
    Dadelijk weer een ovutest doen, was gisteren nog negatief.
    Als de eisprong vroeg zou zijn, zou die zondag komen, anders een paar dagen later. Ben benieuwd.
    Alweer 2 keer geklust deze week.

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Haiiiiiiiii

Nog steeds geen ongi hier!!! :D:D:D

Heb alleen een CB digi liggen.... durf niet omdat ik bang ben dat ik te vroeg test. En kv2v5 is gevoeliger dus kan beter eerst streepje teste en dan de digi toch?

xxx

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Sjors! Spannend. Ik zou morgen ochtend een testje doen als ik jou was.

@Misjuf: Goed bezig en dat ei komt vast snel.

@ Allemaal: Sauna was lekker! Nu relaxen vanavond:)
    En vroeg naar bed:)

Groetjes

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Spannend Sjors!! Ik zou ook morgen testen, maar ik ben dan ook heel ongeduldig!! Als hij negatief is, is er geen man overboord, gewoon 2 dagen later nog een keer testen!

@lin, sauna klinkt goed. Ik lig nu in bad, ga ook op tijd naar bed. Moet ook nog ff wat voor het werk doen, maar niet zoveel zin in. Ga maar even mailen of het ook later mag;).

@Missjuf, hoe was je ovutest?! Hoop dat ie snel positief is!!

Ik ga ff mijn haren wassen en het bad uit. Kom straks wel weer ff kijken. Xx

15. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,
    Ik heb afgelopen dagen wel meegelezen, maar even niet de puf gehad overal op te reageren... ik ben zo moe.. pff.
    Vermoeidheid komt natuurlijk voor een deel door zwangerschap, maar ben daarnaast ook nog aan het reintegreren van een burn out.. is niet een heel handige combinatie.
    Wil niet te veel klagen hoor.. ik heb het er voor over, maar daarom even op de achtergrond.. van het weekend weer wat actiever hopelijk!

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Troelie en Dilann Rustig aan meiden ontspan:)

Groetjes

17. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Troeli en dilann: Wel rustig aan doen he meiden. Ontspan en geniet!

Lin: Het is wel een dilemma idd. Tja wat voelt goed? Bij mij weet nog niet iedereen het op werk. Maar komt het toevallig ter sprake dan vertel ik het wel. Alleen ik heb al een paar dagen last van mijn buik en bij de raarste geuren moet ik kokhalzen. Ik krijg dan van sommige collega's gelijk te horen, goh ben je misschien niet zwanger??

Vandaag nog aan een collega verteld, omdat het opeens tersprake kwam en ik kwam er ook niet meer onderuit... Want ja wat is de reden dat ik gister naar het ziekenhuis moest. Die collega vertelde mij dat zij ook een miskraam heeft gehad. En ondertussen heeft ze binnen 5 jaar 4 kinderen op de wereld gezet. Dus ik denk dat het bij ons ook wel goed komt meiden!!

Verder prima dag gehad vandaag op werk. Deze week zijn de kids echt lief en gezellig. Het volume kan soms nog wel omlaag en de leswisselingen duren te lang. Maar ach ik ben deze week voor het eerst aan het genieten....Dit is waarom ik mijn werk zo leuk vind!!

Mijn vent is vanavond aan het tennissen.en is pas om een uur of 10/half 11 thuis. Zit dus lekker in m'n 1tje op de bank en is de afstandsbediening van MIJ!!!

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @sweet, hahah you go girl! die mag ook wel eens van ons zijn :)

19. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dilann
    Zeker fijn dat de huisarts niets geks heeft ontdekt, bij de echo in juli bij de gyn ook niet, dus het zal wel goed zijn.
    Moeheid hoort bij de zwangerschap ja, gewoon lekker rustig aan doen en op tijd gaan slapen.

@ Brigitte
    Ik zou ovutesten doen of doe je die al? Dan weet je wanneer je ei komt en kun je gericht gaan klussen.
    Ik zou 2 cyclussen aanhouden, van ongeveer 27/28 en 33 en proberen net voor de eisprong te klussen.
    Moeilijk is het he!
    Misschien kun je je man vandaag of morgen zover krijgen...
    Raakte je bij je 1e snel zwanger?

@Lizzy
    Fijn dat je kies weer goed is voordat je op vakantie gaat.
    Veel plezier! Geniet ervan!

@Summer
    Klussen kan geen kwaad, kleine kans dat je de eisprong mist.

@ Sweet
    Nog een weekje en je kunt testen, spannend zeg.
    Als je erop wacht duurt het zo lang.....Vorige week duurde bij mij heel lang, maar afgelopen week is voorbij gevlogen.
    Dat je niet tegen geuren kan, zou iets kunnen betekenen.....
    Wisten je collega's dat je een miskraam gehad hebt?

@ Lin
    Moeilijke situatie met die training. Je moet die training nu doen, dat kan niet later? Ik zou ervoor gaan en stel dat het raak is inderdaad ziek melden met 7 weken en misschien rond de 9 weken vertellen. Als je dan een echo met 8 weken kan krijgen, heb je toch een beetje extra zekerheid voordat je het gaat vertellen op het werk.
    Familie inlichten? Ik denk na de 1e echo.
    Bij de 1e hebben we het bij 6 weken verteld, omdat de moeder van mijn vriend er ook bij was (woont aan de andere kant van de wereld). Bij de afgelopen zwangerschap wilden we het niet zo vroeg vertellen, omdat mijn schoonzusje een miskraam had gehad en ze er een flinke klap van gehad hebben (ze heeft gezondheidsproblemen), dus wilden echo afwachten, maar helaas is het niet zover gekomen.
    Het is heel persoonlijk, voor iedereen anders. Wist je familie van je zwangerschap en miskraam?
    By the way geen enkele vraag is raar hier hoor!

@ Troelie
    Weer onzekerheid....Kan me het heel goed voorstellen.
    Gewoon de vk bellen als je zekerheid wil.
    Ik had helaas weer een negatieve ovutest.
    @ Sjors
    Spannend hoor... Je weet natuurlijk niet wanneer je eisprong precies geweest is en wanneer je NOD zal zijn. Ben benieuwd. Hoop het zo voor je!
    Ik zag bij je staan dat je 28-1 1e keer zwanger was, was dit spontaan? Want daarna lees ik pas 1e IUI.

@hier
    Hier ook af en toe moeilijk met klussen. Man vindt het niet leuk om gericht te klussen, hij vindt spontaan beter. Drie jaar geleden toen ik zwanger raakte van de 1e was er geen probleem, we klusten toen een paar keer per week en ook gericht en meteen zwanger. Nu 3 jaar verder wil hij niet meer zo vaak......bovendien werkt hij van donderdagavond t/m zondagavond elke avond/nacht wat het er niet gemakkelijker op maakt, bovendien is hij erg moe de laatste tijd van het werken.
    Dit weekend heeft hij zaterdag en zondag waarschijnlijk vrij, hopen dus op positieve ovutesten, maar ze zijn nog steeds negatief.

Lekker hoor sauna Lin, wilden dit weekend gaan maar nu moet man toch even werken (overdag waarschijnlijk).... Oppas was al geregeld, zelfs het slapen, dan zouden we de avond en volgende ochtend mooi hebben om te klussen...... mijn ei zou tussen zondag en woensdag kunnen komen, dus zou perfect zijn. Dacht relaxen voordat ei komt zou goed zijn, dan ga je relaxed klussen en misschien wel meer kans dat het raak is.

Ik vind het toch heel raar allemaal en wil jullie advies.
    Ik moet nog steeds zo vaak plassen.....daardoor had ik vorige week wel goede hoop dat ik zwanger was.
    Iets in me zegt om toch nog een test te doen, misschien morgen of dit weekend. Heb nu negatieve ovutesten, kan dat samen met een eventuele zwangerschap? Volgens mij niet toch? Ik weet het niet, pieker pieker pieker.

20. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Missjuf:
    Er zijn een paar collega's die weten van mijn miskraam. Het voelde voor mij goed en ik heb er nog steeds geen spijt van. Hierdoor heb ik het vrij snel een plekje kunnen geven.

En wat betreft jouw getwijfel en gepierker.
    Ik snap wat je bedoeld. Ik plas me suf soms. En heb ook geen idee wat het dit keer is. En wat betreft ovutesten en zwangerschapstesten. Ik snap er ook niks meer van. Ze zeggen dat bij een zwangerschap je ook een positieve ovu-test kan krijgen. Als je erg twijfeld kan het toch geen kwaad om een zwangerschapstest te doen?

Deel Deze Pagina