@dilann, ik heb ook een beter gevoel deze keer. Dat had ik al voor de 2e bloeding. Toen kreeg ik echter die bloeding en toen dacht ik: hmm, dan zegt mijn gevoel dus niks.. Maar goed, nu blijkt het toch nog goed te zijn ! Ik heb er een goed gevoel over deze keer, maar durf niet goed op mijn gevoel te vertrouwen.. Hoe ver was jij vorige keer toen het fout ging? En kwam het uit zichzelf naar buiten?
Ik was bijna 5 weken en het ging idd vanzelf, gelukkig... Een curettage lijkt me best heftig... @all: goedemorgen dames! Zijn er nog testers vandaag?
@Dillan: Goeiemorgen!...bij mij ging het ook vanzelf,was ook binnen 3 dagen over(het bloeden) Echo daarna was goed. Ik ben nog niet zover dat ik kan testen.Ik hoop dat het onderweg is om in te nestelen En hoe is het bij jou?
@Dillan: ik zie dat je weer zwanger bent!!! geweldig!! En alles goed nu? Wanneer was je miskraam dan?
Oh nee! Ik heb net op de wc ontdekt dat ik wat bruinverlies heb! Hoewel ik weet dat het niet iets ergs hoeft te zijn schiet ik na vorige maand nogal snel in de stress... Pfff bah! Had gehoopt het zonder blOedingen door te komen...
Oh nee Dilann, dat is schrikken. Maak je niet te veel zorgen he. Het hoeft helemaal niks te betekenen en zeker als het bruin is. (is toch oud bloed??) Zijn er nog mensen die geteste hebben?? Ik moet nog even wachten van mezelf. Ik zit op dag 31. Enne krampen in mijn borsten, mmmm die klacht heb ik ook nog nooit gehad :-D. Het gekke is, is dat ik ga zoeken naar symptomen die ik de vorige keer wel had. En ik herken eigenlijk niks, omdat ik het vergeten ben hoe het was!!! Ik weet niet meer wanneer ik echt last van mijn borsten kreeg. Volgens mij nadat ik wist dat ik zwanger was. Ook de krampjes die ik heb kan ik niet goed vergelijken. Een vriendin zij dat elke zwangerschap anders is en dat het helemaal niet hetzelfde hoeft te zijn. Ik hoop snel op duidelijkheid, want ik maak mezelf een beetje gek...
Ik heb in 7 aug een mk gehad ik wacht nog steeds op me NOD ik heb de 6 weken al bereikt en nog niets de gyn zei tussen 4 en 6 weken............ik heb vrijdag negatief getest
@hoop42 en missillie, volgens mij zijn jullie nieuw hier, toch?! Welkom!! @dilann, das minder ja, weet hoe je je voelt. Ik hoopte ook op een zwangerschap volgens het boekje, zonder onzekerheden. Maar dat ging bij mij gelijk al niet op ! Bruinverlies hoeft echt niks te betekenen, probeer het van je af te zetten. Weet dat het moeilijk is, maar probeer het toch maar. We kunnen niks beinvloeden, moeten toch gewoon afwachten.. @sweet, wanneer ga je testen?! Ik ben een wandelende kraan afgelopen dagen. Tranen komen vrij makkelijk opzetten.. Wat een raar fenomeen toch he die hormonen!
Ik wilde volgend weekend gaan testen, maar mijn vriend is dan een weekend weg. Ik dacht dat hij zondag weer terug kwam en dan zou het wel leuk zijn als ik goed nieuws had! Maar hij komt pas maandag terug!!! Grrr mannen :x. Ik zie m de hele week dan bijna niet. Dinsdagavond is ie weg, woensdag, donderdagavond (terwijl we een etentje hebben met vrienden, maar mannen hebben geen agenda nodig) en dan is hij vrijdagochtend al weg tot maandag. Gelukkig heb ik dan niet mijn eisprong (dat was zuur geweest) Hij vertelde dit mij net eventjes door de telefoon. Lekker makkelijk...Ik ben er in iedergeval nog niet klaar met hem . Dit wordt voor mij een heerlijk verwen weekend
@ nieuwe meiden Welkom hier. @ Sweet De 22e was je NOD toch? Kun je dan niet testen? Dan is je man er nog. Vervelend dat hij het zo druk heeft. @ hier Ik snap niets van mijn lichaam! Natuurlijk ben ik niet 100% nu, maar behalve keelpijn een beetje spierpijn gaat het wel. Sauna hebben we maar niet gedaan, maar als ik weer ok ben. Maar anyway ik voel een paar dagen een soort druk in mijn borsten (het is geen pijn, maar een soort druk). Net voelde ik me opeens raar, het leek op een hele lichte misselijkheid... Als die test gisteren toch positief was, wist ik waarvan het kwam. Vanmorgen de ovutest gedaan en deze was negatief, zou ook wat verklaren als die positief zou zijn. Ik weet het echt niet, maar vind het wel raar. Op de een op andere manier kan ik niet geloven dat ik niet zwanger ben, vooral met deze klachten, maar de testen liegen er niet op. De menstruatie was ook maar 3 dagen vorige week, misschien toch een innestelling (2 weken na eisprong). Ik weet het niet....
@ Dilann Hoe gaat het nu? Nog bruine afscheiding gehad? Bruin is niet erg, zoals Sweet al zei is dat oud bloed, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot schrikt. Bij elke afscheiding of kramp schrik je natuurlijk.
@missjuf, wat irritant dat het allemaal zo tegenstrijdig en onzeker is he?! Bij mij is mijn intuitie vaak waarheid gebleken.. Misschien toch nog gewoon ff geduld hebben.. @sjors, heb je al getest?! Ik hoop zo dat je lekker zwanger bent! @dilann, nog bruin gehad of is het inmiddels weer weg?! @all, vandaag een bed gekocht!! Fijn, hebben echt heerlijke matrassen uitgezocht van m-line. Daarna gesopt in huis, nu uitgeput op de bank. Mijn schatje is lekker eten aan het koken. Gaan jullie vanavond of morgen nog wat leuks doen?!
Zo anders moet ik even 3 pagina's bijlezen. Hopelijk vergeet ik niemand. @Misjuf: En ben je nog gegaan? en wel geklust? Als het het niet vertrouwd, ga je toch bloedprikken? Dan weet het het zeker. @Dilann: Ow irri dat alles weg was! Thanks voor het duimen. Ja, ik hoop dat het gelukt is. Bij jou klinken je klachten wel goed. Wel vervelend van dat bloedverlies. Mag je niet gewoon wat eerder ivm de vorige mk en die onzekerheid? Ik zou ook je laatste menstruatie aanhouden maar goed die week maakt ook geen verschil. Aan wie ik het zou vertellen.. Nou van mn vriend mag ik het aan niemand vertellen maar hij kan ook veel beter zn mond houden ik ben ook een flapuit als ik heel enthousiast over iets ben. Dus ik zou denk 3 vriendinnen het wel binnen 2 weken na de test vertellen, die hebben het de vorige keer ook voor hun gehouden en me erg gesteund. Mn ouders konden het ook niet voor hun houden dus die horen het pas als ik echt in de veilige zonne zit net als de rest. Ivm mn werk wat risico's heeft ik denk dat ik het tot 10 weken probeer en zo en zo tot 8 weken mn mond hou. Eerst echo's! T zal wel lastig worden maar tegen mn vriendinnen kan ik het toch niet voor me houden. Je moet het toch tegen iemand zeggen! Mn vriend heeft daar echt helemaal geen moeite mee, ik wel. Laat even weten hoe moeders voor moeders 'bevalt' ik zit er ook aan te denken om mee te doen mocht ik zwanger raken. Maar hoe gaat het nu @Troelie: Fijn dat mensen leuk reageren! Dat doet goed. Lastig die onzekerheid. Ik denk dat we dat allemaal wel zullen hebben. Fijn een lekker bed! Zeker straks als je een dikke buik hebt. @sweet je houd het spannend! Wanneer ga je een testje doen? Kan je nog een week wachten? Mannen zijn echt eigenwijs en makkelijk heel herkenbaar. Fijn dat je op de wachtbank zit en niet op de klusbank in die periode. @Sjors: Heb je al duidelijkheid, het zou echt super gaaf zijn als je nu niet de medische molen in hoeft. Ik blijf duimen tot je wat laat horen hoor. @Hoop: O leuk dat je ons gevonden hebt. Ik had je al op het augustus forum gezien maar hier is het ook erg gezellig. Ik ben hier wat actiever hoor. @hier. Klussen is gisteren gelukt. Daarvoor was het om de dag. Gewoon echt te druk verder. Hopelijk was het genoeg. Dus nu maar duimen en aftellen tot mn NOD. Ik probeer er wel wat losser over te doen want soms beheerst het echt al mn gedachten en dat is niet altijd even leuk. Het kost best wel moeite. Ik ga niet zoveel doen, eigenlijk een verjaardag maar mn vriend gaat alleen ik ben echt te moe. Al 54 uur gehad en nog 2 diensten en dan 1 dag vrij en dan weer 2 stuks. Dus ik ben er even klaar mee. Morgen na het werk weer een verjaardag. En ben heel saai de was aan het doen. De tuin is nog niet helemaal klaar maar wel een heel stuk hopelijk morgen af. Dus morgen sta ik wederom om 5.30 naast mn bed:S Verder geen nieuws. De ovutest was vandaag echt een stuk lichter gisteren werd ie al lichter en ik hoop wel dat het voldoende geweest is. Duimen dus nog 11 dagen dan is mn NOD:S Groetjes en een fijn weekend
Even je NOD/status aanpassen s.v.p. NOD! 11/09 NOD Yvon ?/09 NOD Sjors 22/09 NOD Sweet 23/09 NOD Afrola 26/09 NOD mamavanjailyn 28/09 NOD Lin 3/10 NOD MissJuf 6/10 NOD Zien 7/10 NOD Summer 8/10 NOD Banjabes ../10 NODLizzy? Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012 (?) Troelie-ronde 2, 1 ronde na MK op 14/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 9 mei 2012 (?)
@Misjuf Onze gyn heeft duidelijk een NO-GO gegeven voor de sauna, zeker voor mijn partner. Een temp verschil van 2 graden kan crusiaal zijn voor zaad. Wij hebben eerder ook een test gehad met begweeglijkheid 0%. Dit klopte dus niet (want was daar voor ook zwanger geweest *de bbz*) maar goed sauna doet hij dus for sure niet. Het duurt ook 8 weken voor nieuwe aanmaak zaad... dus ook als een man ziek is geweest (koorts) kan dat invloed hebben. Wij moeten deze dingen aangeven want anders heeft de iui geen zin. Ik wil je niet ontmoedigen hoor meid maar dit is onze info + ervaring. @Dilann Vervelend van je bloed(bruin)verlies. Hoe staat het er nu mee???? @Troelie Fijn hé die leuke reactie's! Volgens mij vroeg jij aan de hand van m'n handtekening of mijn zwangerschap van voor de iui notitie's van nature was? Ja dat klopt, nog voor iui was ik ineens spontaan zwanger. Maar dat liep dus met 11 weken en 5 dagen uit op een ma. Mijn cyclusse zijn zonder medicatie tusse de 67 en 78 dagen... dus vandaar dat we met een traject zijn gestart. En bovendien heb ik vaker GEEN dan wel een eisprong (van nature dan hé). Met medicatie was me cyclus gelijk top... behalve nu dan haha @sweet Jij houd het spannend! Wanneer ga jij testen? @Hoop O leuk dat je ons gevonden hebt. Ik had je al op het augustus forum gezien maar hier is het ook erg gezellig. Ik ben hier wat actiever hoor. @Lin Ik duim voor je dat jullie klussen positief nieuws gaat brengen!! @Misselli het kan zelfs 6-8 weken duren meis... maar ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt!
@ALL Hier nog altijd geen ongi.... had vanmorgen 1x een soort kramp... 't was even mega heftig en maar een halve min stond echt even stil en gebogen .... was in me onderbuik en ging van links naar rechts en daarna was het weg Ik dat nog van nou dan komt ongi.... maar heb de hele dag al niks. xxx *Als de ongi weg blijft test ik maandag
@sjors: Heb je nog niet getest? Meid hoe hou je het vol?:S @ Hier ik zit me ineens af te vragen of we wel goed geklust hebben.. Woe einde van de middag (dag14) werd mn test donker. Ik test elke 24 uur. later die avond geklust. De dag erna donkerder niet kunnen klussen. Vrijdag super knal test weer 's avonds geklust en vanmiddag was ie wat lichter. (nog) niet geklust. Ik ben even helemaal onzeker. Is dit genoeg of heeft het nog zin om te klussen? Met andere woorden zal ik wakker blijven tot mn vriend thuis is? :S:S:S
@Lin Zou toch vanaaf nog klusse meid Maar zit al wel oke denk. Eh ja en testen... pfffff ja tis zo lastig nu ik geen idee heb wanneer we spong is geweest. Maar ik wacht nog even. We hebben al 3x bij de echo's (de follikel metingen) een telleurstelling gehad... dus wil nu niet zomaar een nieuwe telleurstelling erbij.
Toch wel dus pfff ben gaar! Maar je moet er wat voor over hebben he. Ik hoop dat het er nog van komt hoor. Het is zn onwijze week. ik weet ook niet wanneer die gesprongen is. ik snap er niks van en heb voor het eerst positieve testen dus word daar ineens onzeker van. Normaal voelde ik mn ei, ik heb nu ook vanalles gevoeld maar geen idee of het mn ei was:S Ik hoop dat het goed geweest is. En dat ik over 11-12 dagen mag testen.. Maar als je ei voor 5/9 geweest kan zijn... Dan is het nu 12 dagen later.. Dus kan het positief zijn toch?
@Lin Als vanaaf niet lukt ist denk ik ook geen ramp hoor meis.... zaadjes blijven nog ff in leve... en gister ben je nog geklust toch... zit vast goed. Ik duim voor je. Ja zou idd nu minimaal dag 12 zijn idd.... maar ik heb geen kv2v5 in huis. En wil echt die eerst doen voor ik die digi doe. Misschien dat ik 'm morgen scoor.. en anders toch echt maandag (alas ongi weg blijft natuurlijk xxx