Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Ik zou vanavond weer klussen, je had gisteren een positieve test en de test zegt binnen 24-48 uur te klussen, dus dan zit je goed. Bovendien heb je woe en vrij avond geklust, dus denk wel dat het goed zit. Je wordt er zo onzeker van vind je niet?

2. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjors
    Wat ben ik blij dat we vandaag niet gegaan zijn!
    Ik was niet lekker dus dat was de reden, maar in mijn achterhoofd de sauna voor mannen.
    Dan maar wachten tot ik zwanger ben..... hoewel het dan ook niet goed is....of verkopen op marktplaats.

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Sjors en @misjuf:
    Nou ik ga gewoon wakker blijven laatste kans deze maand he!
    Hopelijk heeft ie wel zin want hij is ook moe volgens mij.
    Ja, zwanger willen worden ik word er onzeker van. Maar ik vind die ovutesten wel een houvast. Vorige maand echt veel geklust voor niks. Wel vervelend want ik had geen ei dat heb ik nu wel dus dat is wel fijn, nu hopen dat ie bevrucht word/is. inmiddels dag 17 en begon op dag 14 met een positieve test dus die is 36 uur donker gebleven. Had meer willen klussen maar ja, soms loopt het net even anders.

Hopelijk word juni onze uitgerekende maand meiden!!!

ik ga wel vast in bed liggen. Trusten alvast.
    Sjors succes met testen:) ik krijg onderhand lamme duimen maar ik duim door hoor:)
    Groetjes

4. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Pfff.. stressvol dagje vandaag… Jeetje wat schrok ik vanmiddag van dat %&*$# bruinverlies. De vk heeft me er al voor gewaarschuwd, dat enig bloed/bruin verlies zou kunnen optreden en dat dat niet iets ergs hoeft te zijn…. Maar toch… door vorige maand zit de schrik er goed in.
    Nadat ik het vanmiddag had geconstateerd op de wc de keer daarna ook nog een beetje en nu is het weer weg.
    Op zich fijn, maar ik ben er niet helemaal gerust op en vind het moeilijk niet van ergste uit te gaan. Ik denk dat ik hoe dan ook maandag wel even met de VK ga bellen of ik iets eerder terecht kan dan over 3 weken..
    En natuurlijk maar afwachten hoe het nu verder gaat.. hopelijk blijft het nu weg en zet het niet door of wordt het niet erger.. jeetje, ik durf steeds bijna niet naar de WC gaan, bang voor wat ik aantref. Aaahhh.. waarom ben ik zo’n neuroot?!

@Hoop42: sorry was vanmiddag even geschrokken door het bruinverlies en dus jouw bericht over het hoofd gezien. Welkom hier.
    Ik ben dus inderdaad al weer zwanger, gelijk de volgende cyclus na de vmk vorige maand op 30 juli. Hoop dat het bij jou ook snel zal gaan.
    @Sweet: ik herken dat zoeken naar kwaaltjes wel idd. Bij mij is het nu heel anders dan de vorige keer, hoewel het natuurlijk toen ook veel korter was.
    @Missillie: welkom hier. Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang zal komen.
    @Troelie: Dank voor je bemoedigende woorden. Ik riep gister nog zo enthousiast dat het nu veel beter voelt. Op zich is dat ook wel zo, maar dit bloedverlies gooit roet in het eten… Fijn, die hormonen bij jou haha. Zijn het ook tranen bij geluksmomenten, of alleen bij boosheid of verdriet?
    En ik wil ook zo graag een nieuw bed! Maar eerst nog even sparen.. :S Wat zal jij lekker slapen straks met die dikke buik!
    @Lin: Ik duim mee! Goed dat je er wat losser over probeert te zijn… erover stressen helpt ook niet. (altijd makkelijker gezegd dan gedaan, I know) Maar goed, ik duim mee dat het klussen (naast wat leuke uurtjes) ook nog wat heeft opgeleverd… Ik kan je geen advies geven over de ovu testen.. heb ze nog nooit gebruikt. Maar voor de zekerheid vandaag ook nog maar?!
    @Missjuf: oh wat een onduidelijkheid allemaal.. ik kan er ook niks zinnigs over zeggen. Blijf hopen dat je snel duidelijkheid krijgt.
    @Sjors: Spannend! Zag ik toch bijna de kleine lettertjes over het hoofd…. Hopelijk wordt het maandag een posi test!

@all: Vanmiddag ondanks het gedoe even met een vriendinnetje naar Amsterdam geweest.. nu weer thuis en lig voor dood op de bank. Zo maar naar bed, ik ben echt op.
    Morgen krijg ik de kleine hummel (4 maand) van een vriendin over de vloer… oppasdienst ;) Even oefenen voor (hopelijk) over een maand of 7…

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @MissJuf
    Onze gyn zei dat als ik gewend ben te gaan... dus als mijn lichaam echt met regelmaat sauna gewend is dan zou ik nog mogen gaan.... liever niet in de lf fase. En idd zoals je al had gelezen over het begin en einde van zwangerschap.... dompel of bubbelbaden zijn ook taboe omdat de bm in het begin en einde van de zwangerschap iet wat open kan staan en dus gevaarlijk ivm infectie/bacterië.
    Maar goed voor de man is het dus idd tijdens zwanger worden fase NO-GO. Wij hebben het er echt specifiek over gehad gezien wij wel eens gingen.

De gyn heeft (mbt de dus slechte kwaliteit zaad) van vriend ook gevraagd of hij aub geen slib meer aan wilt doen maar alleen een boxer. Door een slib trek je de boel op en word het te warm... en bij ook geen laptop op schoot... verder vroeg hij ook of hij heel intensief doet sporten (goed bewegen is belangrijk maar ''te'' ook weer niet... bijv hele heftige gewichten of dus zoooo mega inspannend zweten enz is weer slecht). Ook vroeg hij naar zijn beroep en autorijden... veel vrachtwagen chauffeurs hebben slechte kwaliteit door vele zitten/rijden. Dan zit hun '''goedje'' zeg maar opgekropt.. hahaha maar gelukkig zit liefje niet hele dagen...

A fijn.... hoop dat je wat hebt aan onze info ;)

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Gelukt hoor:)
    Ik ga rennen moet werken:S
    Dilan rustig aan meis. Sjors ik duim gewoon verder

Gr

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey meiden,
    Ik zit even jullie verhaal te lezen. Maar ik ga het einde van de maand net na mn NOD naar de sauna met een vriendin. Dat kan niet? mocht het raak zijn dus? Ik wil die gratis bonnen wel opmaken. Ik had begrepen dat wanneer je vaak gaat en je niet langer dan 10 minuten erin bent en niet te grote overstappen maakt in het warmte verschil er niet zoveel kan gebeuren.
    het is stil hier op het werk.
    Dag 17,16,14,12,10 geklust op dag 14 tm dag 16 een donkere test. Ik ben benieuwd hopelijk heb ik nu een normale cyclus en gaat alles goed en zit er wat:S Owww spannend!!
    Wanneer zou ik kunnen testen? Ik weet mn cyclus niet ik heb mn banner maar op 28 dagen gezet maar de eerste cyclus was 26 en de 2e zonder eisprong 18.. Daarvoor zat ik gemiddeld op 28 dagen en de langste was 30 dagen..
    Dus 1/9 was dag 1 van mn cyclus en op dag 14 mn ei.
    Spannend!

@Dilann
    Hoe is het met je bruin verlies? Helemaal over. Gewoon morgen even bellen en je onzekerheid en onrust erover laten weten hopelijk mag je dan al langs komen.

GRoetjes

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Lin2011
    meid ik denk dat je heel goed hebt geklust! Over 14 dagen na eisprng kan je testen ;)
    Verder over sauna... als jij dus gewend ben te gaan gewoon gaan meis... en mocht het evt raak zijn... idd niet langer dan 10 min en zou effies dompel/bubbel baden niet doen. Verder kan het gewoon.

Werkse!

Ow en hier nogaltijd geen ongi!!!! We hebben vannacht hier ook eh sex gehad dus ik dacht nou misschien daardoor morgen bloed.... maar ben dus naar de wc geweest en niks! Voel ook niks!
    Pffffffff toch spannend dit.

xxx

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

@ Dilann
    Je bent geen neuroot. Ik denk dat iedereen het heel goed begrijpt hier op het forum en dat we allemaal dezelfde paniekreactie zullen hebben na de miskraam.
    Veel plezier met oppassen vandaag, kun je idd vast oefenen.

@ Lin
    Hoe weet je eigenlijk dat je geen eisprong gehad hebt vorige maand? Ik herinner me niet meer goed hoe het was, je had toen toch wel positieve testen?

Je hebt goed geklust deze maand! Je zei dat je positieve testen had tussen dag 14 en 16 en je hebt dag 14, 16 en 17 geklust.
    Bij een positieve test moet je binnen 24 en 48 uur klussen, denk dat je goed zit. Je zou vandaag nog kunnen klussen, als jullie nog energie over hebben :). Dan heb je binnen de 48 uur na dag 16 positief getest te hebben 3 kansen.

@ Sjors
    Denk dat ik de sauna maar ga verkopen hihi. Het was een mooie deal (sauna (incl slippers, badjassen, handdoeken) en een behandeling van 50 min voor maar 24 euro pp, had ze al een tijdje geleden gekocht maar ze moeten voor november op.

We gaan zo 1 keer in 3 maanden, dat is denk ik niet frequent genoeg om er gewend aan te zijn.
    Of we moeten gaan na een positieve test en dan ga ik niet 10 min maar slechts een paar min in de sauna elke keer. Dompelbad doe ik toch al niet. Ben afgelopen weekend nog wel in een bubbelbad geweest, wist dat niet eens, maar ja had negatieve testen en dacht ongesteld te zijn (3 dagen maar ok).
    We zien wel....

Thanks voor je info in ieder geval, je hebt veel vragen beantwoord!

Wat spannend bij jou, nog steeds niet ongesteld!
    Heb je helemaal geen krampen meer gehad? Ik ben benieuwd hoor. Stel dat je 5 sept op z'n laatst eisprong gehad hebt, dan zou je morgen kunnen testen. Hebben jullie in die periode goed geklust? Ik snap dat je wilt wachten met een test totdat je zeker kan testen, om een teleurstelling te voorkomen.
    Ik gun het jullie zo! Hoop het echt!

@ hier
    Nog steeds die gekke druk in mijn borsten, heel vreemd.....
    Ik heb vrijdag weer 2v5 testen gekocht, maar wil ze eigenlijk niet doen omdat ik al 3 negatieve testen gedaan heb.
    Die druk in mijn borsten is wel pas vanaf vrijdag, maar vrijdag nog negatief getest.
    Misschien later deze week als het aanhoudt.
    In ieder geval zometeen weer een ovutest doen.

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @MissJuf
    Fijn dat je voor jezelf nu antwoorden hebt op heel wat vragen meis.
    Vaag wel van je drukkende gevoel in borsten. Ik kan me je dillema indenken toch weer te testen, lastig hé?!

Ja hier vind ik het ook lastig, ik heb helemaal geen kramp meer gehad. Het is echt gebleven bij dat vage van gister ochtend en dat duurde slechts een halve min :(
    Ik heb idd precies zoals jij ook rekende uitgaande van 5 sept dat ik nu 13 dpo zou zitten dus zou het kunnen wagen. Maar ja ik wil echt persee de kv2v5 eerst doen en die heb ik niet in huis. Weet dat ik me niet kan bedwingen als ik m thuis heb dus vandaar. Verder zit er ook angst. Naast alle teleurstellingen van hoe lang we al wel niet bezig zijn, ma, mk, zaadkwaliteit enz en dan de niet gelukte iui's en deze afgelopen 2 weken 3x gehoord bij de meting dat het niet goed is... maakt me dus bang voor nog een negatieve uitslag. Ben zo bang voor een negatieve test. Ik heb namelijk ook geen idee meer of we nou toen geklust hebben. Klinkt misschien dom, maar omdat we toen dus aan het spuiten waren onthou je het niet want het is ''soort van'' niet belangrijk. Vind het heel lastig nu.

Me vriendin belde me ook eergister op, die had haar 1e echo gehad. Helemaal blij, het hartje klopt gewoon en ben 9 weken rond meid. Pfffffffffffffff dat viel ''weer'' ff zwaar. Toen ze vertelde dat ze zwanger was vond ik het al moeilijk (omdat 't in de 2e ronde al raak was). Haar eerste kindje was in 1 keer raak... lastig lastig lastig!

xxx

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken ben! Bruin of rood willen we absoluut niet zien.Doe een beetje rustig aan.De arts zei toen tegen mij dat dat geen nut had,maar vroeger moest dat wel en vaak zijn de dingen van vroeger toch beter als al dat moderne gedoe.Probeer wat afleiding te zoeken als je er erg over in zit.Maar ik begrijp je volkomen.Wel heel gweldig dat je al zo snel weer zwanger bent! Je bent dus niet meer ongesteld geweest na je miskraam?

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@lin2011: dank zei jou heb ik deze topic gevonden;)

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    :$:$:$ Ik voel gerommel in me onderbuik!!! :(:(:(
    :x:x:x Denk dat de rode duivels komen!!! :(:(:(

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Neee sjors, dat mag niet hoor!! Ik ga nog harder duimen, hopelijk verjaagt dat de duivels!! Moet je niet gewoon poepen ;)?!

15. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Sjors....we verjagen ze gewoon!

16. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een ovutest gedaan en er is nu heeeel licht een 2e streep. Misschien dus over een paar dagen inderdaad de eisprong, ben benieuwd. Ik kan mezelf tegenhouden om een zwangerschapstest te doen, is wel moeilijk hoor hihi.
    Even een paar dagen aankijken, als de druk in mijn borsten blijft, doe ik misschien nog een test.

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Troeli
    Nee is niet poepen... hahaha net geweest, niks.... maar het blijft lichtelijk rommele :(

@MissJuf
    heyyyyy ei in zicht!!!

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @ Misjuf: Ja, ik dacht dat ik een positieve test had vorige cyclus maar nu blijkt dat ik vanmezelf al best donkere testen heb. Ik had dus helemaal geen positieve test... Daar kwam ik deze cyclus achter toen die echt donkerder werd als de controle streep. Ik had ze namelijjk in een schriftje geplakt en zo kon ik het zien. Dus eigenlijk is het deze maand pas voor het eerst dat het een eerlijke kans heeft. Ja, tenzij het weer een rare cyclus word.
    Ik zou gewoon je ovutesten doen, die blijven vanzelf wel donker als het raak is.

@Sjors: Ja ik vermijd die baden dan gewoon, gewoon zwemmen kan wel?Dat doe ik namelijk ook best vaak. Ik duim nog steeds voor je hoor. Of is de ellende toch begonnen?

@Hoop: Gezellig topic toch!
    Lekker mee beppen:)

Vandaag klussen? misschien wel maar gister kwam me vriend me wakker maken dus die had het zelf ook wel id gaten gehad. Toch wel een fijn idee dat ik niet de enige ben die erop let en mee bezig is. ik was namelijk toch inslaap gevallen.

Ik ga nog even een paar uur werken en dan hopelijk optijd weg. Ben bestwel moe. (symtoom;) nee hoor grapje daar is het nog te vroeg voor!

GRoetjes

19. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sjors: Gerommel kan ook iets anders zijn, toch??

@Missjuf: Ga er maar alvast voor zitten en ontvang je ei met open armen :-D.

@ hoop42:Welkom!!

@hier: Ik kan niet meer wachten, nog een week!! Ik krijg er gewoon de zenuwen van. Ik ga zaterdag testen dan zit ik op dag 38 en dan ben ik ook echt overtijd. Ik test namelijk niet meer voor of op mijn NOD, want dat waren elke keer teleurstellingen. Ik heb genoeg kwaaltjes om te denken dat het raak is, maar ik blijf zo twijfelen (deed ik bij mijn vorige zwangerschap ook ik dacht toen namelijk dat mijn lijf me weer voor de gek hield).

(Mannetje zit nu voetbal te kijken. Keeper van PSV kreeg een schop voor z'n hoofd, hij ligt echt voor apegapen. Ambulancepersoneel e.d. op het veld. Ziet er heftig uit.....)

20. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @missjuf: het blijft wel spannend he? Nu weer die druk in je borsten erbij. Hoop op een mooie test voor je!

@dilann: o bah, bruinverlies is niet leuk. Bah! Weg ermee!

@hoop: welkom hier!

@sjors: he getsie....weg duivels weg!

@lin: van al dat geklus wordt je toch ook moe! Heel herkenbaar hoor! Wij zijn sinds gister ook weer aan de klus. De komende twee weken dus om de twee dagen vrijen. Nou, ik ben dan aan het eind van die twee weken ook kapot;)!

@hier: dus veel aan de klus (waar halen we de energie vandaan;))? Hoop zo dat het gewoon lekker raak is deze maand. Ik begin me beter in mijn vel te voelen. Er zijn meer dagen waarop ik me lekker voel, dan dagen waarop ik heel verdrietig ben. Langzaam krijgen dingen een soort van een plekje. Natuurlijk nog steeds wel dipjes, dat zal wel blijven. Maar het gaat echt wel beter met me. Hebben jullie dat ook? Ben hier zo blij mee. Vorige maand ging het heel slecht met me.

Deel Deze Pagina