Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors: hoe is de meting gegaan?

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @sjors, hoe is het gegaan vandaag?! Hopelijk goed nieuws!!

@de rest, nog spannende nieuwtjes?!

@hier, gisteren minder leuk nieuws gehad; bij mijn vriend op het werk moeten ze halveren en hij heeft gisteren gehoord dat hij helaas weg moet. Hij werkt op een constructieadviesbureau en het werk is door de crisis aanzienlijk minder geworden. De dag begon dus leuk vanwege alle nieuwe zwangeren, maar eindigde wat minder leuk..

Hopelijk is morgen met ons babytje wel alles goed. Ik heb wel het gevoel dat het goed zit, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik hoop dat mijn gevoel er niet naast zit!! Vind het wel spannend hoor!

3. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Je hebt dus ongeveer 10 dagen na je positieve ovutest een zwangerschapstest gedaan. Ik ben nog aan het twijfelen over vrijdag wel of niet testen.....
    Wat betreft darmen, ik had vandaag veel last van mijn darmen, zou het een goed teken zijn?

@ Yvon
    Knap hoor dat je ondanks de pijn goed geklust hebt.
    Waarom ben je aan je oor geopereerd? Hoe gaat het nu?
    Ik had ook wat opgezocht over dubbele eisprong omdat ik na 2 dagen een negatieve ovutest weer positieve testen had en heb gelezen dat een dubbele eisprong altijd tegelijk is, daar kunnen geen dagen tussen zitten.

Ik voel nu ook de eisprong, na de miskraam pas, daarvoor nooit.
    Doet het bij jou ook pijn? Ik liep een avond bijna krom van de pijn.

@ Troelie
    Wat vervelend zeg dat je vriend dadelijk zonder werk zit.
    Per wanneer moet hij eruit? Het is volgens mij niet gemakkelijk om nu werk te zoeken.
    Ik duim voor je voor morgen, hopelijk is alles goed!

@ Sjors
    Hoe is het gegaan? Ik hoop op het beste.

@ hier
    Vandaag gewerkt en net een informatieavond op school gehad, even hier en dan lekker slapen.
    Gisteren een beetje menstruatiepijn, zou innestelling kunnen zijn (ongeveer een week na de eisprong). Vandaag flink last van mijn darmen, misschien een teken, hoop maar niet te hard. Ik ben zo bang bij elk pijntje of als ik naar de wc ga. Hoop zo dat ik niet weer een teleurstelling krijg deze maand! Nog even geduld hebben......

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ja, dat is wel minder. Hij moet het even laten bezinken allemaal. Hij vond het de laatste tijd wel al minder op kantoor en is in vrije tijd ook al veel bezig geweest met eigen bedrijf in websites. Misschien daar in verder.. In principe opzegtermijn van 2 maanden, dus dan zou hij wegmoeten. Maar kan zijn dat hij al eerder stopt, omdat er gewoon geen werk meer is.

Morgen wordt echt spannend, denk dat ze morgen op het werk weinig aan me hebben. Heb om 16.15 uur afspraak. Laat het jullie weten!

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie, vervelend zeg! Hopelijk vind hij snel wat anders. Is er in die sector nog veel werkgelegenheid? Succes morgen! Ik duim voor jullie mee. Hopelijk heb je een super goede echo en wordt je gevoel bevestigd!

@ missjuf, begin mei werd ik wakker en was aan 1 kant doof. De kno arts wist niet waar het vandaan kwam, en wilde toen een mei maken of via narcose kijken wat er loos was. Dit kon toen niet omdat ik zwanger was. Na de mk heb ik meteen een afspraak gemaakt. En kon vrijdag terecht. Morgen weten we of alles gelukt is dan mag het gaas er uit. Wel spannend! De kno arts heeft zoiets nog nooit meegemaakt/ gezien. Ik ben zelf audicien en ik ook niet. ( het leek of mijn trommelvlies gekristalliseerd was)
    Het gaat nu wat beter gelukkig.

Ik had ook best veel last van eisprong, ook een paar uur dat ik zowat krom liep. Maar dat heb ik twee keer gehad dus best raar maar goed,,,,, we nemen weer plaats op het wachtbankje.

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi Meiden,
    Helaas weinig tijd om op iedereen te reageren. Misschien vanmiddag als ik wakker ben.

Troelie ik duim voor goed nieuws vandaag en dat je een mooie beeb te zien krijgt! en wat rot van je vriend zn werk.

Misjuf: Ja, maar iedereen is anders ik vind het lastig om er wat over te zeggen.

@All. Ik ben me een beetje zorgen aan het maken. Beetje bruinige echt een veegje afscheiding op een inlegkruisje gehad vannacht. Geen pijn, geen bloed etc maar toch schrok ik even.
    Ik wil even horen dat het niks raars is.....

Groetjes

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @lin, dat moet wel schrikken zijn geweest voor je.
    Ze zeggen altijd dat bruin bloed oud bloed is. Zolang het niet rood is met buikpijn hoef je je geen zorgen te maken. ( alhoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is)
    Slaap lekker

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks Yvon. Het was echt alleen een klein veegje bruin gekleurde afscheiding zeg maar. Alles is weg nu en mn baarmoeder zit hoog en dicht. Ik heb geen pijn en het is nu weer weg.

Groetjes

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin, dat is toch positief.
    Denk gewoon dat het komt omdat je anders je nod had vandaag. Hopelijk komt er niks meer voor je.

10. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

Alle nieuwe zwangere meiden! van harte gefeliciteerd!

Hier weer ongesteld geworden! ben echt een beetje van slag en heel erg verdrietig! mijn man wil niet voor een tweede nu ivm de zwakke economie. hij wil dat ik weer aan de pil ga dus ik ga maandag weer beginnen aan de pil. Ik schrijf dit nu met tranen in mn ogen en weet ook niet meer wat te zeggen.

Ik ga ook mijn account hier verwijderen ik trek dit even echt niet meer.

Meiden heel veel succes in jullie zwangerschap en voor de meiden die nog zwanger moeten/mogen worden ook jullie heel veel succes met alles in de toekomst!

Liefs brigitte

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja, ik doe me best. Mn gevoel zegt ook dat het okay is.
    Nog 2 weken en 6 dagen tot de echo:S

Hoe is het bij jou?

Ik ga nu echt slapen, heb nog een nacht voor de boeg.

Groetjes

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey Brigitte

Wow wat een klap. En zo plots ook. Wat heftig..
    Ik wil je bedanken voor je steun en wens je al het goeds. Hopelijk komen jullie hierop terug. Sterkte kanjer.

Groetjes

13. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Birgitte,
    Ik vind dit heel erg om te lezen voor je!
    Ik ben wel van mening dat er ook wat anders speelt bij je man. Aangezien je miskraam in juli, en dat er in de economie behalve de jaarlijkse veranderingen niet echt slechter is vanaf juli.
    Ik wens je alle goeds toe en hoop dat jullie er samen uit zullen komen.

Liefs yvonne

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lin2011: ik had eergisterenavond een klein beetje oud bruin bloed in mijn slip.Ik schrok ook! Gisteren was het weg en was het gekleurde afscheiding9weet niet hoe ik het anders moet zeggen).Ik ben ook bang!! Maar heb ook goede hoop hoor!!

@mamavanjailin: wat erg dat je weer aan de pil moet! Ik geloof niet dat de slechte economie de reden kan zijn.Ik za toch nog maar eens goed praten met je man!Sterkte met alles!

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lieve brigitte,
    Wat vervelend dat je weer aan de pil moet :(
    Ik denk ook dat er meer achter zit bij je man. Wat natuurlijk niet wegneemt hoe vreselijk je je nu voelt, de wens is zo groot.
    Ik hoop dat je er uitkomt met je man en je snel van nog een wonder mag genieten.

Hopelijk tot ziens

Liefs!

16. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hallo meiden,

@ Brigitte, wat rot dat je man op dit moment niet meer voor een tweede kindje wil gaan en jij dit wel heel graag wilt. Hopelijk bedenkt hij zich gauw, misschien een goed gesprek samen?

@ Troelie, wat vervelend dat je man straks zonder werk zit, wel even flink balen! Vandaag spannende dag voor jullie.. Zal duimen op een hele mooie echo met kloppend hartje..

@ Missjuf, succes op het wachtbankje, hopelijk mogen wij deze ronde ook op ROZE !!

@ zwangeren, echt super dat er alweer 5 zwangeren zijn in dit topic, dat geeft de burger weer moed ! Hopelijk mogen wij ook gauw volgen..
    En bruinverlies hoeft niks te betekenen, is natuurlijk altijd wel even schrikken, maar positief blijven he !!

@ Lizzy, hoe gaat het met jou? Aan het wachten op je ei?

Hier nu ook officieel op het wachtbankje plaats genomen. Eisprong was 2 dagen later dan mijn vorige 2 cyclussen. We hebben goed geklust, dus hopelijk goed nieuws over 10 dagen !!

Fijne dag allemaal !!

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @troel.. wat balen zeg van je man :( Is wel echt een tegenvaller.. Maar komt vast goed met jullie, Vandaag echo spannend!

@sjors.. Hoe is je echo gegaan? Ben benieuwd, hoop op goed nieuws :)

@de zwangeren.... enjoy ;)

@all... Spannend voor degene die op het wachtbankje zitten.. Hoop op roze voor jullie!
    Hier een stuk rustiger, voor mn gevoel is de druk er af... klussen als we zin hebben, we zien het wel. Moet zeggen dat ik me er goed onder voel. heb ook gezegd als het nog een jaar duurt is dat maar zo, we gaan nu genieten van alles wat we WEL hebben..
    Hoop dit zo vol te kunnen houden :)

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    He girls,

Ben nu op mijn werk, dus kan niet teveel zeggen.

@brigitte, jeetje wat heftig voor je zeg! Wat vervelend dat jullie gevoelens op dit moment even niet overeen komen. Ik hoop dat je vriend snel bijtrekt en jullie er samen weer vol voor kunnen gaan! Ik zal voor je duimen!

@sjors, hoop dat je afwezigheid geen slecht voorteken is voor je echo van gisteren. Ben erg benieuwd hoe het gegaan is. Kom maar snel met ons delen.

@hier, ontzetten nerveus vandaag. Ben al 2x in tranen uitgebarsten, die hormonen ook.. Ik heb net bij het afvegen weer wat bloed gehad, hoop dat dit niks ernstigs is. Je hart gaat er toch weer even sneller van kloppen op zo'n moment.. Nog 3 uurtjes en dan weten we meer..

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lizzy, hele goede instelling!!! wat fijn dat je die knop om hebt kunnen zetten! we weten allemaal hoe moeilijk dat is! (dat wilde ik nog even zeggen ;))

20. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey troel, nogmaals veel succes! Spannend! Xxx

Deel Deze Pagina