Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Troelie, bah wat een klote nieuws !! Onzettend rot om dit voor een tweede keer mee te maken. Heel veel sterkte toegewenst en neem je tijd om het te verwerken...

@ Sjors, wat balen dat je tweede meting niet zo positief was, wel fijn dat er groei in je eitjes zitten. Hopelijk is de volgende meting weer positief !! En hopeijk draait je man snel weer bij, lijkt me niet gemakkelijk als hij al voor de 6e keer niet met je mee geweest is..

@ Missjuf, oehh wat spannend zeg !! Hopelijk over paar dagen ene duidelijke streep !! Ben wel heel benieuwd naar je foto... Zal voor je duimen !!

Hier op 3 DPO, had voor mijn miskraam altijd duidelijke eisprong symptomen als pijnlijke tepels en borsten, deze ronde stukken minder. Hopelijk wel een goed ei geweest en zitten de hormonen allemaal nog goed daar binnen.. Hopen dat ik ook op Roze mag dezr ronde !!

Fijne dag allemaal !!

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Troelie, nee, oh ik was er al bang voor. Wat ongelofelijk ***. Het was al zo'n rare start en dan gaat het uiteindelijk echt mis :(. Hele dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je er kapot van bent!

@ Missjuf, wat spannend. Kan een mooi begin zijn. Maar kan ook nog fout gaan ;). Ik duim voor je dat het goed nestelt en groeit en je testjes alleen maar duidelijker worden!
    Open baarmoedermond heb ik ook altijd na de bevalling van mijn 1e ;)

@ rest, zwaai, moet weer werken.

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @MissJuf
    FOTOOOOOOOOOOO!!!!!????
    Niet piekeren is trouwens erg moeilijk voor me nu. Vind echt erg lastig.

@Lizzy
    Hoop dat hij zal starten met praten. En ben benieuwd of hij morgen mee zal gaan. En idd hoop morgen op mooie eitje(s)
    Waar ben jij weze eten met collega's?

@Summer
    Hoop ook dat vriendlief snel bij zal draaien, vind toch wel heel lastig!
    Ik duim voor je meis!!!!

xxx

4. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de foto's van de test. Als je goed kijkt zie je een 2e streepje.
    Ik heb ook foto's ingezoomd gemaakt maar die zijn helaas wazig geworden.

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou duidelijk hoor miss juf! Helemaal super meid!
    Gefeliciteerd!!!!

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Proficiat!!

7. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vinden jullie het een duidelijke streep?
    Voor mij was het een lichte streep.
    Ik zal zondag nog eens testen met een cb, weten we meteen hoe lang ongeveer.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo ik heb weer wat te lezen. Sauna was heerlijk kon niet in alles maar was wel erg lekker. Voorlopig wel de laatste keer geweest. Goed voor mn pukkels geweest, vooral die gezichtsbehandeling!

@Sjors: Ik duim gewoon verder voor morgen hoor. Balen van je vriend. Het zal ook wel de weerslag op jullie samen hebben al dat ziekenhuis gedoe. Is niet erg om even een baal moment te hebben. Morgen is het hopelijk weer anders. Probeer maar een beetje te ontspannen, lekkere douche/bad boekje etc. Dikke knuf en ik duim voor morgen:)

@Lizzy, nachtbraker. als het maar gezellig was. Wat heb je gegeten?

@Misjuf, dat klinkt gunstig dat had ik eerst ook en 2 dagen later een hele duidelijke test en die dag erna een digitale cb test. Klinkt hoopvol, spannende week voor je.
    :) Ik zie nu je foto. Je bent hartstikke zwanger hoor! Die test is duidelijker dan mijn eerste van de week. Over 2 dagen zal die wel knallen hoor. Jeee eindelijk!!! Van harte:D:D:D
    Pas jezelf je bijzonderheden lijstje aan als je zeker genoeg bent?
    Op welke datum kom je uit?

@summer, verwarrend kan het zijn he je lichaam na zn mk. Ik hoop dat het allemaal weer werkt en je ook snel roze hebt!

Groetjes

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    MIssJuf

GEFELICITEERD!!!!

Echt VET duidelijk!

10. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ all
    Bedankt voor jullie felicitaties!!! Goed om te lezen dat jullie het duidelijk vinden, voor mij is dat nog niet helemaal het geval. Er staat wel een 2e streep maar die is wel licht.
    Ik ben nog even terughoudend erover, dus laat mijn banner even zo en pas nog niets aan in het lijstje, misschien kan ik dat zondag doen :).

De kwaaltjes (veel plassen en gevoelige borsten) had ik de vorige maand ook, maar toen was het niet raak.
    Ik had vorige maand echt last van menstruatiepijn wat uiteindelijk ook eindigde in een menstruatie. Nu heb ik ook de hele tijd buikpijn maar het voelt niet als menstruatiepijn.
    Heeft iemand van de zwangeren dat hier ook?
    Kan dit niet herinneren van mijn 1e zwangerschap.

@Afrola
    Goed om te lezen dat jouw baarmoedermond ook niet helemaal gesloten is. Bij mijn miskraam vond ik het gek dat deze nog openstond en voelde me er ongerust over. Toen ik daarna die miskraam kreeg, dacht ik zie je nu wel.

@ Sjors
    Hoe gaat het nu met je vriend en jou? Is hij van plan om morgen mee te gaan?
    Dank je wel voor je felicitatie :). Hoe voel je je?

@ Banjabes, Yvon
    Nu jullie volgende week ook he! Dat zou leuk zijn!

@ Lin
    Het doet me goed je reactie te lezen, dat je mijn test duidelijk vindt. We will see.
    Met hoeveel weken heb je een afspraak bij de gyn? Krijg je dan een inwendige echo?

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Misjuf. ik ben dan of bijna of net 7 weken. 3 weken na de positieve test heb ik een echo. Die is wel inwendig want tot 8 weken geeft dat een beter beeld heb ik begrepen. Het maakt met niet uit als ik maar weet of het okay is.

Groetjes

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @missjuf, hier geen kwaaltjes en geen klachten,, dus denk deze ronden geen succes. Wacht rustig af....

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @missjuf: Ik weet niet precies wanneer mijn innesteldag is. Was gister ineens heel misselijk. De dag ervoor een hele erge lachbui, maar die eindigde is een enorme huilbui (had ik ook in Zoey haar zwangerschap) en mijn borsten lijken te vullen.

Borsten vertrouw ik niet meer. Had ik vorige maand ook en toen was ik echt niet zwanger. Misselijk is misschien toeval. Ben ook niet helemaal lekker. Maar die moodswing vind ik wel typisch.

We wachten geduldig af! Volgende week rond dit tijdstip weet ik meer;). Ergens durf ik er ook niet meer in te geloven. Vorige maaand had ik heel duidelijke symptomen maar die bleken niet waar te zijn.

14. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Ik denk dat als zondag positief is ik naar de vk bel om een afspraak te maken en dat ik ook naar de ha ga, via hem proberen om een echo rond 7 weken te krijgen.

@Yvon
    Geen klachten hoeft niets te zeggen. Nog een weekje wachten.

@ Banjabes
    Klinkt goed....Ik was ook heel sceptisch aangezien ik vorige maand mijn borsten ook voelde en veel moest plassen, maar toen was ik ook niet zwanger.
    Vandaag voel ik mijn borsten weer meer, dat is alleen maar positief, dat had ik bij mijn 1e ook.
    Ik weet natuurlijk niet precies wanneer mijn NOD is, maar volgens 3 data berekeningen zou het 3 oktober zijn. Ik doe morgen nog een test met cb, heb dan nog een cb test liggen en die doe ik dan volgende week misschien wel.
    Wanneer wil je testen?

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Klinkt allemaal goed die kwaaltjes. Nog even geduld dus.
    Hier is het spugen inmiddels een feit. "O ja zo was dat...:("
    Fijne dag allemaal:)

16. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik ga 7 of 8 testen. Ik weet het nog niet precies. Ik denk gewoon 8 oktober hoor! Wel heel spannend allemaal. Drie jaar geleden hield ik op 16 oktober een positieve zwangerschapstest vast;)!

17. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Banjabes
    Als je dit keer zwanger zou zijn, zit je ook rond dezelfde periode als 3 jaar geleden, ik ook.
    Ik vond het eerst niet ideaal,maar ben super blij dat het nu eindelijk gelukt is, hoop dan ook dat ik niet rond 11-12 juni uitgerekend ben, maar eerder en dat de baby eerder komt. Mijn dochtertje is 14 juni jarig.
    Ik had vorige keer 1e menstruatie 14 sept, nu 8 sept maar kortere cyclus. Had toen op 13 okt NOD, nu denk ik 3 okt en testte toen op mijn vader's verjaardag 18 okt, nu op mijn opa's verjaardag (vader van mijn vader) op 30 sept.
    Wie weet is dit weer een meisje en kan ik alle kleertjes van haar wassen en opnieuw in de kast leggen.....ach niet op de feiten vooruit lopen.... :)

18. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,
    Sorry drukke week gehad... nu ook zo weg, dus reageer later dit weekend even op iedereen...

Nu al wel even voor Troelie... lieve lieve Troelie, wat rot voor je! Ik had zo gehoopt dat alles goed zou zijn en je gerustgesteld zou worden. Maar in tegendeel... sterkte meis. Hopelijk kun je dit ook weer een plekje geven en moed verzamelen voor een nieuwe poging... Voor nu sterkte en hoop je snel weer in dit topic te zien!!

19. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Missjuf, Jaaah ik zie een tweede streepje, wat super goed nieuws !!
    Hopelijk is hij morgen donkerder.. Alvast gefeliciteeerd !!
    Hopelijk mag ik volgend weekend ook op ROZE !!
    Wel een hele vruchtbare maand deze ronde haha...

@ Linn, zo jij hebt al vroeg last van misselijkheid, had je dat de vorige keer ook ??

@ Banjabes, spannend jij dus ook op het wachtbankje, hopelijk voor jou ook goed nieuws !!

Hier helemaal nergens last van, maakt me soms best wel onzeker.
    De rondes voor mijn miskraam altijd duidelijke eisprong symptomen, nu helemaal niks.. Wel een duidelijke temp-stijging en een positieve ovu-test gehad, dan zal de eisprong vast wel geweest zijn..
    Oooh vreselijk die onzekerheid !!

20. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Waaaah missjuf die is vet duidelijk!
    Ik zeg gefeliciteerd!!

Donderdag lekker met alle collegas japans gegeten, gister met een paar collegas naar de london knights geweest, echt zoooo fout maar we hebben erg gelachen.. Nu lichtelijk een kater:p

Hoeist gegaan sjors? Is je mannetje meegegaan?

Deel Deze Pagina