Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @summer. Nee toen pas met 6 wk spugen. Maar mn zo lang is de mk nog niet geleden dus misschien maak ik wel flink hcg aan en herkend mn lichaam het nu beter? Geen idee het maakt ook niet uit.
    Ik vind het spannend deze maand voor jullie

Groetjes

2. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Vervelend hoor dat je bent begonnen met spugen.
    Ach je weet waar het voor is.

@ Summer
    Het is inderdaad een vruchtbare maand! Ik ben benieuwd hoe de cb test morgen is en wat hij aangeeft.
    Ik hoop zo dat het zo blijft en dat het een plakbeebje is.
    Ben toch wel heel erg bang....

@ Lizzy
    Dank je voor de felicitatie, ik ben nog voorzichtig, zit toch nog voor mijn NOD.
    Gezellig hoor 2 avonden weg.

@ hier
    Straks beetje roze afscheiding gehad, maar bij afvegen niets.
    Nog steeds gevoelige boobs en moet echt vaak plassen.
    Ben benieuwd voor morgen.....can't wait!

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey meiden,

Vriend is mee geweest!
    Vandaag was de uitslag van de fm aleen helaas weer niet positief!
    Rechts (kleinste ei) is gestopt met groeien & links (grootste ei) is kleiner geworden... en bms is ook dunner geworden.
    De gyn heeft ons schema van begin tot nu goed bekeken en besloten dat we de dosering omhoog doen per vandaag.
    Heb dus nu net voor het eerst de hogere dosis gespoten.
    Woensdag hebben we de volgende fm.

We lopen nu wel 2 risico's;
    1: Kans op bloeding, dan meteen stoppen en is deze ronde over
    en dan dus het hele circus opnieuw.
    2: Overstimultie, kans dat veel of alle eitjes ineens mee gaan doen
    en ook dan staken en het hele gedoe van begin af aan.

Ze hopen dat de 2 of 1 van de 2 eitjes weer gaan groeien, kans is dat dit niet gebeuren zal maar dat er zich hele nieuwe ei-tjes aandienen.

Als we komen tot een iui maar deze niet zal uitkomen tot een zwangerschap dan moeten we aan andere hormonen. Probleem is alleen (of nou ja probleem).... ''normaal'' is de volgorde met hormonen; chlomid (pillen) --> Menopur of Puregon... Daarnaast is er GonalF maar die gebruiken ze meestal met IVF of ICSI... en dus als de poging door gaat maar niet zwanger word het overleg met gyn om over te gaan omdat ze dan denken dat Menopur z'n werk niet meer doet ondanks eerdere positieve ervaring.

Al met al word dit dus nog een spannendere ronde!

xxx

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey Missjuf ik snap dat je voorzichtig blijft.. Hoop voor jullie op een plakbeeb..

Sjors wat balen dat je weer geen goed nieuws hebt gehad..Maar wel superfijn dat je vriend mee is gegaan! Hopen op goed nieuws woensdag. Spannende tijden weer...

@hier.. vandaag echt last van mn buik, alsof er vanbinnen een elastiek zat, echt raar... mar goed kunnen ook mn darmen zijn want heb redelijk wat alcohol genuttigd de afgelopen dagen.. :pMisschien niet echt bevorderlijk voor mn eisprong maar jaa, kga nu eens genieten :)

Vandaag een bbq gehad, was erg gezellig :) Ga nu mn bedje induiken.
    Fijne zondag allemaal!

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @missjuf: het is wel toevallig dat als het hier ook raak zou zijn we dan weer ongeveer precies gelijk lopen. Ik heb ook alle kleertjes bewaard hoor;)! Als het een jongetje zou worden, zouden er echt dozen weg kunnen. Heel mijn berghok staat vol.

@summer: we wachten wat af zo met z'n allen;)!

@sjors: Jeetje meid, wat balen dat je weer een negatieve uitslag had. De risico's zijn wel heftig zeg! Hoop zo dat alles nu goed gaat. Poeh! Wel heel fijn dat je vriend mee is geweest. Gaat het alweer iets beter tussen jullie?

@Lizzy: Lekker genieten meid! Je weet het toch nooit en je kan niet alleen maar hiermee bezig zijn.

@hier: Ik ga vandaag naar de theatervoorstelling van woezel en pip met kleine meid en mama. Heb er zo veel zin in. Helemaal leuk! En vanavond lekker uit eten met heel de familie. Wat een leuke dag!

Wat een heerlijk weer was het gister toch. Lekker in de tuin gespeeld met de zandbak, de watertafel en zelfs het zwambadje met het dametje. En een goed oefenmoment voor het zindelijk worden. Ze heeft meerdere plasjes en zelfs een poepje op het potje gedaan.
    Joepie:D:D:D!

@missjuf: hoe gaat dat bij jullie of zijn jullie hier nog niet mee bezig? Ik vond het echt jammer dat we zo'n slechte zomer hebben gehad, anders hadden we veel meer kunnen oefenen.

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Misjuf. En nu een duidelijke test gehad?

@Sjors: Goed dat je vriend mee gegaan is. Wel jammer van de egs, misschien is dit wel de goede dosis positief blijven. Ik hoop dat je nu niet meer last krijgt van je hormonen...

@Banjabes. Wanneer ga je testen dan?

@all willen jullie de lijst even updaten?

Ik ga naar het strand, nu kan het nog;) laatste keer samen denk ik zo:D

7. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ all
    Vanmorgen de cb test gedaan, nou de uitslag is duidelijk!!!
    Ik durf het nu wel te geloven....................ben zo blij!!!!:D:D:D

Hieronder de foto's!

8. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjors
    Ongelofelijk rot dat de uitslag weer niet positief was.
    Ik ben heel erg benieuwd hoe deze ronde voor jullie gaat verlopen. Maar ze willen Gonalf voor IVF nog niet gaan gebruiken, dit eerst nog een kans geven begrijp ik?
    Wat een gedoe zeg.... En ik klaagde al bij na de 2e ronde na mk dat ik niet zwanger raakte.... Jullie moeten er echt zoveel voor over hebben! Petje af! Ik hoop dat jullie ook nog een zomerbaby krijgen!!! Alleen al voor jou ga ik meedoen aan moeders voor moeders!

@ Lizzy
    Het kan goed dat je je eisprong hebt gevoeld!
    Hebben jullie goed geklust de afgelopen dagen? Wie weet is het raak!

@ Banjabes
    Het zou inderdaad toevallig zijn als we weer gelijk lopen! Heel leuk. Jullie weten zeker dat het bij 2 blijft? Omdat je zegt dat als het een jongetje wordt heel veel dozen weg kunnen.
    Misschien wil ik ze dan wel overnemen hihi.
    Wat een leuke dag vandaag voor jullie! We gaan lekker relaxen en vanmiddag nog even naar de speeltuin.
    Wat fijn dat je dochtertje op het potje wat doet. Mijn dochtertje wil altijd met me mee naar de wc, gaat op het potje zitten met of zonder kleren, maar er komt niets..... Ik wil het niet pushen, maar misschien vanmiddag nog eens proberen met een broekje aan. Gisteren zei ze tegen me dat ze een poepje gedaan had, maar dat was niet zo (ik dacht een pufje of zo), 10 minuten later had ze gepoept, dus had ik haar maar op het potje gezet!
    Eigenlijk wilde ik de zomer ook gaan oefenen, maar door het weer ging dat hier ook niet idd.

@ Lin
    Lekker hoor naar het strand!
    Laatste keer samen, ja inderdaad.
    Wat ik wel iedereen aan kan raden is om in de winter of het voorjaar samen op vakantie te gaan, voordat de baby komt. Is zo bijzonder, je bent met 2en maar eigenlijk met 3en, heel fijn is dat. We zijn toen ik 7 maanden zwanger was op vakantie geweest en dat was de beste vakantie ooit!

@ hier
    Helemaal blij nu met een 2e duidelijke test.
    Heb nog 1 cb liggen, die ga ik volgende week gebruiken denk ik.
    Ga mijn banner maar eens veranderen....het is nu zeker.
    Nu hopen dat dit kleintje wel bij ons blijft!!!

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok mijn banner staat erin....
    @ Lin
    Ik vond jouw banner zo leuk, dus heb dezelfde als die van jou gemaakt. Hoop dat je het niet erg vindt. Heb wel andere kleuren gekozen. Je bent trouwens precies een week verder dan ik ben.

10. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Missjuf, jaaaah super, duidelijker kan niet !!!
    Gefeliciteerd met dit goede nieuws !! Nu duimen op een plakbeeb..

@ Sjors, Wat balen dat je geen goed nieuws hebt gekregen wat betreft het groeien van de follikels. Hopelijk slaat de hogere dosering aan en krijg je woensdag goed nieuws, spannend !! Zal voor je duimen...

Hier verder niet zoveel nieuws. Hoop zo dat ik deze ronde ook op Roze mag, zo spannend allemaal !! Wachten het maar weer af...

11. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Summer
    Ja duidelijk kan niet, dat dacht ik ook.

@ all
    Ik heb wat foto's in mijn fotoalbum geplaatst van de testen, ook de ovulatietesten. Mijn ovulatietesten afgelopen maand waren niet duidelijk (heb ze vaak duidelijker gehad), maar ben toch zwanger geraakt. Dit kan misschien een voorbeeld zijn voor iemand.

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeuj missjuf das duidelijk! Keileuk nogmaals gefeliciteerd :D
    Vrijdagnacht geklust, vandaag en mogen ook maar doen als we zin hebben en dan zien we maar of het gelukt is :) vandaag bbq bij mn ouders dus nog ff genieten van mn laatste vakantiedagje :D
    Idd lin nog ff lekker genieten met zn 2tjes :)
    En wij willen idd ook nog op vakantie gaan mocht ik zwanger raken. Maar we hebben ook gezegd dat als het volgend jaar nog niet gelukt is dat we een rondreis door Amerika gaan doen, want dat zouden we ook heel graag willen. Een beeb alleen nog liever :D
    Dag lieve meiden, wat ben ik toch blij dat ik gezellig met jullie kan kletsen :D

13. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd missjuf!! Super!!

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @lin: Ik ga 8 oktober testen. Ik weet echt niet zo goed wat ik van deze maand moet denken. Ik wacht maar af (duurt wel lang hoor dat wachten:().

Missjuf: Wow, wat een knaltest zeg! Jeetje, duidelijker kan niet:D! Nou, nu helemaal gefeliciteerd meid. Ga er lekker van genieten. Ik heb ffies in je fotoalbum gekeken en het lijkt inderdaad wel of je twee keer een ei hebt gehad. Hmmmm:(. Wie weet zijn het wel 2 beebjes.

Wij willen er zoals het er nu uitziet inderdaad twee. Dat past in ons huis, in de auto en in ons budget:D! We willen wel graag leuke dingen blijven doen en jammer genoeg is alles tegenwoordig zo duur (en verdienen we als leerkrachten nou eenmaal niet zo bizar veel) dat we bij drie kinderen een hoop moeten gaan laten. Daarbij komt natuurlijk de hoofdreden: wij vinden zelf dat twee kinderen voor ons goed voelt!

We zijn begonnen met het plassen met na het eten (vaak komt er 5 min. na de maaltijd een plas) op het potje. Wij lazen dan boekjes voor over plassen als zij op het potje zat. We zijn een stickervel gaan gebruiken. Als hij vol was kreeg ze iets (denk aan: bellenblaas, fluitje, stoepkrijt of iets anders kleins). Sommige dagen lekker thuis in de blote billen en maar oefenen. Tijdens het spelen is het nog heel moeilijk. Dan vergeet ze het gewoon. Gister een plasje tijdens het spelen. Dat is super! Als ik weg ga gebruik ik nog wel luiers, maar we hebben gister afgesproken dat we vanaf nu thuis geen luier meer aan gaan doen, omdat ze zoveel succeservaringen heeft nu.

15. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lizzy, Dilann en Banjabes
    Thanks voor de felicitatie.

@ Banjabes
    Geloof niet dat het er 2 zijn, heb gelezen dat je dan tegelijk aan 2 kanten een eisprong moet hebben. Misschien was de ovutest positief omdat ik zwanger was, maar dat zou wel snel zijn dacht ik. Ik weet het niet, ik ben in ieder geval zwanger.

@ all
    Ik hoop dat er volgende week nog meer aan kunnen sluiten in het lijstje zwangeren!
    Ik heb me nog niet gemeld bij juni 2012 mama's, vind het hier heel gezellig. Dacht net dat we ook ons eigen topic kunnen maken met mei/juni 2012 mama's miskraam juli of zoiets. We kennen elkaar al en dat is makkelijker.
    Ben benieuwd wie er nog meer aansluit deze maand...

16. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    26/09 NOD mamavanjailyn
    27/09 fm Sjors
    28/09 Echo Troelie
    3/10 NOD MissJuf
    6/10 NOD Zien
    8/10 NOD Banjabes
    8/10 NOD Yvon
    9/10 NOD Summer
    16/10 NODLizzy
    17/10 Echo Lin
    18/10 Echo Hoop
    25/10 NOD Sweet
    ../10 NOD missillie
    27/10 Echo Afrola
    10/11 Echo (termijn) + intake vk Afrola

Zwanger!!
    Troelie-ronde 2, 1 ronde na MK op 14/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 9 mei 2012 (?)
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012 (?)
    Lin-Ronde 4, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 5 juni 2012 (?)
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 12 juni 2012 (?)

17. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hoop
    Met hoeveel weken heb jij een echo, ook met 7 weken?
    Bij de gyn of vk, heb je er zelf om gevraagd?

@ hier
    Ik ga deze week de vk bellen voor een afspraak, denk dat ik het gewoon op 10 weken laat staan, is hier normaal.
    Maar wil deze week ook naar ha om via hem een echo bij de gyn te krijgen. Toen ik vorige maand naar de poli van de gyn belde, zeiden ze dat ik daar uitbehandeld was en ik naar de ha moest gaan. Zo vreemd, dus ga maar niet weer bellen en het via de ha spelen.

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    26/09 NOD mamavanjailyn
    28/09 Echo Troelie
    03/10 NOD MissJuf
    05/10 fm Sjors (dosering Menopur omhoog)
    06/10 NOD Zien
    08/10 NOD Banjabes
    08/10 NOD Yvon
    09/10 NOD Summer
    16/10 NOD Lizzy
    17/10 Echo Lin
    18/10 Echo Hoop
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    27/10 Echo Afrola

Zwanger!!
    Troelie-ronde 2, 1 ronde na MK op 14/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 9 mei 2012 (?)
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012 (?)
    Lin-Ronde 4, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 5 juni 2012 (?)
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 12 juni 2012 (?)

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    05/10 fm Sjors (dosering Menopur omhoog)
    06/10 NOD Zien
    08/10 NOD Banjabes
    08/10 NOD Yvon
    09/10 NOD Summer
    16/10 NOD Lizzy
    17/10 Echo Lin
    18/10 Echo Hoop
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    27/10 Echo Afrola

Zwanger!!
    Lin-Ronde 3, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 5 juni 2012 (?)

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo meiden. Wat een gezellige kletsclub is het toch he.
    Ik heb wel even wat dingen op de lijst verwijderd. Zo is ie up tot date en staan er geen moeilijke momenten meer op. (troelie dr datum en nod datums die niet meer kloppen)

@Misjuf.
    Allereerst Mis juf: Wauw vetcool dat het raak is:D Wist ik al (kvtest) maar jij nog niet zeker genoeg dus hartstikke gefeliciteerd! Een weekje na mij. Leuk hoor. ik vind je idee van de zwangerkletsclub ook leuk. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat vanzelf wel op dit forum gebeurd. De rest volgt ook echt wel. Het juni forum is mega druk en niet bij te benen ik reageer alleen op sommige vraagjes als er nog niet gereageerd is. Hij is nu al te vol en het is nog niet eens eind juni. Wat wel zo is, ik kan me voorstellen dat de nog niet zwangere niet op de zwangerschapskwaaltjes zitten te wachten en zelf willen bepalen of ze dat meelezen etc. Dus ik vind beide goed. En anders open je gewoon een topic en zie je wel of het een succes is(?)/ gaat worden.
    Ik vind tot 10wk wel erg lang om te wachten zeker na een mk. Je hebt gewoon recht op een echo met 7-8wk na een mk toch? Of niet..Waarom niet even checken of het hartje het doet? Gewoon de vk bellen en uitleggen en niet te makkelijk doen over 10 wk wachten. Dat klinkt nu nog niet ver maar over 2 wk gaat de tijd kruipen he. Leuk is die banner he. Tuurlijk mag je m pikken daar zijn ze voor:) Enne komen dromen toch nog uit;)

@Banjabes: Nog 6 dagen:D Ik hoop op roze!!
    Spannend weer:) Hoe voel je je?

@hier. Vandaag naar zee geweest. Was lekker maar voelde na een paar uur me niet zo heel lekker meer dus maar naar mn lijf geluisterd en weggegaan. Precies goed, stond geen zuchtje wind ook. Wel even lekker ontspannen geweest.
    vakantie, ja misschien een weekendje weg ofzo maar de eerste vakantie word pas als de kleine er is zoals het er nu uit ziet.
    We hebben deze week weer een lijstje NOD's dus allemaal duimen en hopen op roze. Meiden die aan de klus kunnen... knallen!!

GRoetjes

Deel Deze Pagina