Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lizzy1986, Jul 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    @(nog) niet / (nog niet bekend) zwangeren. Ik denk dat het misschien prettig is om een los topic te openen. Dan kan jezelf beslissen of je daar op mee wilt lezen met de zwangeren van deze club? Ik kan me heel goed voorstellen dat het helemaal niet leuk is om daar steeds mee geconfronteerd te worden..
    Voor de zwangeren misschien ook wat losser praten. Kan je ook mee praten als je er wel behoefte aan hebt en niet zwanger bent maar ook wegblijven als je er geen zin in hebt.
    Ik hoor graag wat jullie willen.

Groetjes

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Is wel een idee maar denk dat het hier dan snel leegloopt..
    Als ik er geen behoefte aan heb kom ik gewoon niet op zp..
    Dus wat mij betreft hoeft het niet..

3. sweet84

sweet84 Bekend lid

Apr 16, 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat mij betreft ook niet hoor! Ik vind het leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. En jullie zijn zo gezellig. En wat Lizzy zegt als je er geen behoefte aan hebt, dan lees je het niet.

Bij mij kwam alles even tegelijk en dat is dan even moeilijk. Maar buiten het internet wordt je er ook mee geconfronteerd. En ik hoor liever de verhalen van jullie, dan van mensen die ik niet ken. (mmm eigenlijk ken ik jullie ook niet, haha)

Maar gisteren Leids ontzet gevierd en jeetje wat lopen er dan veel zwangeren rond....
    Ach 1 voordeel, ik mocht een drankje drinken....
    Hoewel ik wel even erbij heb stilgestaan dat als het allemaal goed was gegaan, ik nu 20 weken zwanger zou zijn....

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Hier ook niet jammer genoeg. Ik weet dat het niet gelukt is deze maand. Ik voel het gewoon. De afgelopen twee maanden twijfelde ik. Nu niet. Twee weken lang om de dag geklust en weer niet. Word er wel een beetje moe van hoor.

Wie heeft er wel eens pijn in haar eierstok? Ik heb sinds gister echt onwijze pijn in mijn linkereierstok. Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL

Meiden niet weg gaan hoor!! Ik vind het juist heel fijn met jullie te kletsen!

Ik heb hier na genoeg geen last van hogere dosis... voel wel link en rechts soort van ehh gerommel in me buik... kant niet echt benoemen.
    Morgen om 11:40 de fm... spannend!!!!

Ow en eh meiden die mee doen of gaan doen aan MVM... MIJN DANK IS GROOT!!!

@MissJuf
    Mooie foto/testjes hoor meis... had al felicitatie gedaan maar toch nogmaals!

xxx

6. Troelie

Troelie Bekend lid

Jun 21, 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @missjuf, gefeliciteerd!! Wat fijn dat het raak is, weer een geluksvogel erbij!

Hier ff snel een kleine reactie van mijn kant. Wat mij betreft hoeft er geen nieuwe topic geopend te worden hoor, als ik geen zin heb om te lezen, dan kom ik gewoon niet. Vind het fijn met jullie te praten, we weten immers inmiddels elkaars situatie en dat praat gewoon fijn. Hier gaat het leven gewoon door. Ene kant voel ik me opgelucht omdat ik weer ff verlost ben van die onzekerheid, andere kant natuurlijk verdrietig. Gaat wel goed komen met mij. Ik lees en reageer af en toe ff als ik me goed voel, dus jullie zien me wel weer verschijnen! Sjors, succes morgen!! Ga voor je duimen!

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Troelie
    Dankje meis! Ik hoop positief nieuws morgen.
    Jij dikke knufffffffff take care, en we zijn er als je je verhaal kwijt wilt. xxx

8. MissJuf

MissJuf Actief lid

Nov 6, 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sweet
    Dank je wel! Ik hoop voor jou ook dat het snel raak is. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Maar ik denk dat je volgende week weer moet klussen of niet? Ik raad je aan een paar dagen voor je eisprong flink te klussen zodat er zeg maar wat zaadcellen wachten als de eisprong komt. Dan natuurlijk rond de eisprong en erna. Ik heb trouwens gelezen dat veel vrouwen juist niet rond de vruchtbare periode zwanger raken, maar meer ervoor en erna.

@ Lizzy en Sweet
    Ik vind het ook gezellig hier en ik hoop dat we snel een nieuw topic kunnen openen waarbij we allemaal zwanger zijn.

@ Banjabes
    Pijn aan eierstok had ik heel erg rond de eisprong. Ook in augustus 2e dag van menstruatie en in september een paar dagen voordat ik ongesteld werd. Dat ik krom liep van de pijn.
    Je hebt er geen goed gevoel over? Dat is jammer.....
    Maar je bent nog niet ongesteld....dus er is nog een kans.

@ Sjors
    Dank je wel!
    Ik hoop dat jij morgen positief nieuws hebt!

@ Troelie
    Dank je wel!
    Fijn dat je er weer even bent.
    Je kreeg pillen toch om de mk te stimuleren? Is er al iets gebeurd?
    Veel sterkte! Twee miskramen achter elkaar is niet niets....
    Hopelijk snel een plakbeebje voor jullie

@ hier
    Hier gaat het goed. Ik had deze maand naast ovutesten ook temperatuur elke morgen opgenomen en dit op FertilityFriend ingevuld, om een extra kans te hebben.
    Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, had met dag 23 een lichte positieve test en met dag 25 de cb test.
    Vorige maand was mijn cyclus korter, 26 dagen, dus zou ik nu al over mijn NOD zitten.
    Normaal is mijn cyclus 28 dagen, ben blij als morgen zonder problemen voorbij is. Straks voelde ik wat lopen, dacht oh nee wat is dat, maar was gewoon afscheiding.
    Je schrikt toch weer elke keer.
    Ik heb de vk nog niet gebeld, ga vrijdag denk ik bellen.

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

Nov 6, 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog iets vergeten....
    Straks eindelijk weer gaan sporten, helemaal trots op mezelf.
    Maar nu was er dus een vriendin van me met wie ik vaker sport.
    Heb minder actief meegedaan ook de gewichtjes en zei maar ja het is weer de 1e keer dus voorzichtig opbouwen, maar ik merkte dat ik niet veel durf te doen. Wel cardio gedaan, maar gewichtjes minder. Toen gingen we buikspieren doen, hopelijk viel het niet op maar heb er letterlijk 3 gedaan :) en dan de schuine.... Best moeilijk...

10. sweet84

sweet84 Bekend lid

Apr 16, 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik raakte de virige keer ook 3dagen na mijn eispronng zwanger,dus er is genoeg hoop(haha).... We gaan idd vanaf aankomend weekend weer aan de slag en in de herfstvakantie gaan we pp vakantie,dus laten we hopen dat we zwanger terugkomen:-D. Ik had afgelopen weekend ook last van linksonder in mijn buik,of dat mijn eierstok was weet ik niet ik weet namelijk echt niet meer welk krampje of pijntje waarbij hoort....
    En sjors,ik zal voor je duimen morgen!

En Troelie,ik heb nog helemaal niet naar jou gevraagd!Jeetje meid wat een wat erg dat je het weer heb moeten meemaken.Ik wil je nog heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je je weer snel wat beter gaat voelen. Krijg je nog iets van een onderzoek?Het is niet normaal 2 miskramen achterelkaar....

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Okay. Dan blijven we lekker hier kletsen. Ik wilde het gewoon even checken.
    Zit op mn werk dus kan niet zoveel zeggen.
    Banjabes zolang je niet ongi bent weet je niks meer of minder. Dat gevoel kan ook van een zwangerschap komen. Relax:)

12. MissJuf

MissJuf Actief lid

Nov 6, 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Goed dat je het gecheckt hebt, kan me voorstellen dat iedereen er anders overdenkt.
    Hoe gaat het met jou? Alweer 5 weken!

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Ja, gaat goed. Wel erg moe hoor. Maar probeer gewoon echt mn rust te nemen wanneer t kan. Morgen weer nacht diensten in dus dat vind ik wel even pittig. Maar nog een paar weken dan kan ik maanden bureau diensten doen. Niet mn hobby maar dat is voor een goed doel. Wel gek dat niemand het weet behalve ik op mn werk. Zal het rond de 10 weken gaan vertellen. Hopelijk heb ik dan ook al een 2e echo gehad voelt gewoon wat beter. Dan ook mn ouders en schoonouders inlichten enzo.
    Al wel een beetje bedacht dat we de echo inlijsten en bij de hema iets van taartjes maken met de datum of iets erop.
    Komen we op de koffie zeg maar.
    Spannende tijd he

ik hoop dat er meer komen het is weer tijd voor goed nieuws!

Troelie. Ik wens je veel sterkte hopelijk herstel je ook vlot want dat is ook niet prettig dat gewacht.

Groetjes

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ff snel vanuit mn bed :p
    Dikke knuffelvoor jou troel!
    Sjors ik duim voor je!
    Tot morgen :)

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Nou ben net geweest voor de 4e fm, er was groei te zien maar gaat nog altijd vrij langzaam. rechts is helemaal niks... er zitten wel eitjes maar allen kleiner dan 10mm, links is nu 13,9 en bms is ook weer gaan groeien! Ik moet weer door (met nog steeds de hogere dosis) en vrijdag gaan we voor de 5e fm.

We zijn blij dat er wel ''wat'' groei is maar toch viel het een pietsie tegen. Zeker omdat we nu een hogere dosis spuiten. Daarnaast hebben vriendlief en moi net nog effies gesproken en kwamen we beide op het feit dat we een klein beetje hadden gehoopt op meer dan 1 ei... (puur vanwege het meer spuiten en dan de kans iets vergroten) maar goed dat is dus niet zo.
    Nou afwachten maar weer.

xxx

@MissJuf
    Kijk je wel uit met de buikspier oefeningen mop!;)

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Heel berichtje weg! Irri!

@Sjors. Nou beter dan teveel eitjes of niet? Hoe groot moet zn eitje worden dan? Klinkt al vrij groot. Wat een geduld moeten jullie opbrengen zeg. Morgen heb ik de mvm afspraak en met liefde ga ik piesen hoor:)

@misjuf. Ik ben vandaag wezen sporten. Bij de balance les aan de docente gevraagd hoe en wat. Is de eigenaresse van de sportschool doet meerdere lessen. Pump werd inderdaad afgeraden. En balance mocht wel maar geen rug/buik oefeningen. Dus onder het mom ik heb last van mn rug kreeg ik alternatieve oefeningen uitgelegd. Ze vertelde dat buik om je buikorganen kan doorwerken. Ik ben liever te voorzichtig dan dat ik contracties veroorzaak. Over hoogtepunten staat niks beschreven trouwens op internet, alleen dat het gewoon mag en geen kwaad kan.
    Hier gaat het goed. Ben wel moe en moet wat vaker iets eten. meer trek en als ik dat niet doe merk ik dat wel. Mn spijsvertering is anders. Gelukkig pas 1 keer gespuugd dus dat valt mee. Voel me wel okay. Ben wel redelijk rustig eronder. Ik had verwacht dat ik veel meer zou gaan stressen bij een nieuwe zwangerschap maar dat valt nog wel mee. Ben wel heel benieuwd of alles goed is. Aankomende week gaat het hartje kloppen (volgens de boekjes) Wel spannend dat wel.

En al testdrang dames??

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Linn
    Het is inderdaag beter dan geen groei.
    De eitjes moeten minimaal 16 zijn maar het aller liefst 18-20.
    We moeten idd heel geduldig zijn. Voor de mmm had ik echt geen idee dat het zooooooo veel van je kan vragen. We realiseerde ons wel dat het niet ff simpel mmm was maar dit ook weer niet. En er zijn nog ergere gevallen pfffff (niet aan denken!)

18. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi lieve meiden,

Ben ik weer even. Van het weekend uitgebreid de verjaardagen van mijn dochter en mij gevierd en daarna 2 hele drukke werkdagen gehad. Ben echt gesloopt vandaag. Maar denk ook dat de hormoontjes daar ook wel aan bijdragen ;). Gelukkig slaapt mijn meiske en heb ik even tijd om hier te reageren.

@ Missjuf, van harte gefeliciteerd! Superleuk dat het ook bij jou is gelukt :D. Ik sport ook twee keer in de week fitness en ik ga er nog gewoon mee door. Ik doe ook een combi van cardio en spieren. Buikspieren sla ik nu regelmatig over, maar de rest doe ik wel. Maar ik doe nu wel sneller een stapje terug, alhoewel het tot nu toe heel goed gaat :).

@ Troelie, meisje hoe gaat het nu? Is het al losgekomen of moet het worden opgewekt/curretage. Heel veel sterkte nog de komende dagen/weken!

@ Sweet, dikke knuffel. Het is niet zo raar als je even een dipje hebt rond je menstruatie. Kan ik me heel goed voorstellen.

@ Lin, lief dat je voorstelde om een ander topic te openen. Ik zat me ook al af te vragen of dat zou worden gewaardeerd. Maar het is goed om dat zo te bespreken. Vind het ook wel fijn dat iedereen aangeeft dat het goed is zo. Nu kunnen we iedereen blijven steunen bij het zwanger worden ;)
    Fijn dat je je goed voelt. Gelukkig nog maar 1 keer gespuugd. Dat is toch altijd een lastig kwaaltje ;). Meer/vaker eten moet ik ook doen, anders voelt het niet zo lekker ;)

@ Sjorsjette, wat vervelend dat je zo moeilijk te stimuleren lijkt zeg. LIjkt me ontzettend frustrerend. Jullie doen zo je best met die meds en dan gebeurt er zo weinig ;). Dikke knuffel en ik stuur posi groeigedachtes naar je ei hoor ;)

@ Lizzy, hoe gaat het bij jou?

@ Banjabes, geen testdrang, maar juist het gevoel dat het niet gelukt is, balen zeg. Ik blijf toch nog even hopen voorje!

@ Lizzy, banjabes, sweet, troelie, lief dat jullie zo positief op lins berichtje hebben gereageerd en ons zwangeren er gewoon nog bij willen hebben. Ik wil jullie ook graag steunen bij het opnieuw zwanger worden. Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger!

@ all, hier gaat het goed. Ik voel me zwanger. Soort spierpijn gevoel in onderbuik. Opgeblazen darmenbuik, gevoelige borsten, met regelmaat moeten eten. Vanmorgen nog een testje gedaan en de C-streep is veeeel lichter als de T-streep dus dat zit wel goed ;)
    Afgelopen maandag kwam een buurvrouw naar mijn man toe om hem te feliciteren met onze zw.schap. Hij snapte er niets van hoe kon ze dat nou zo snel weten. Bleek dat zij dus via via van andere buurvrouwen had gehoord dat onze direct buurvrouw bij ons van de zomer blauwe mvm kannen had zien staan en vandaar denken ze nu dat ik zwanger ben. Leuk zo'n kletsende buurvrouw :x. Man heeft toen verteld hoe het werkelijk zat en er ook bij verteld dat we het niet op prijs stelde als dit verhaal nu ook de hele straat langs ging. Dan kwamen al die buurvrouwen maar bij ons vragen hoe het precies zat. We wonen nu 1 jaar in een kleine nieuwbouwstraat en de sociale controle is dus best wel sterk ;). Ben blij dat ik pas met mvm mee wil doen na een 1e goede echo. Aan de andere kant. De buurvrouw zal wel raar staan te kijken als er nu weer blauwe kannen op onze stoep staan . Misschien dat ze dan beselft dat ze niet te vroeg moet gaan roddelen???

Van het weekend en afgelopen maandag vertelde een vriendinnetje en een directe collega dat ze zo'n 12-13 wk zwanger zijn. Wel gezellig als bij mij alles goed gaat en we straks samen zwanger zijn. Tegelijk steekt het ook een beetje. Ik had verder moeten zijn dan hen :)

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    @afrola. Leuk dat je weer even wat laat horen. goed te lezen dat het goed gaat met jou en de uk. Wat een verhaal van je buren zeg. Bemoeials. ik ben benieuwd hoe dat hier gaat ik zal het morgen met de intake wel bespreken. Misschien kan ik ze wel weg brengen ofzo. Lief van je man dat hij dat zo heeft aangepakt met haar. Ben wel benieuwd naar dat gezicht.
    ik mag gaan plassen per 17/10 dan heb ik ook een echo dus dat loopt gelijk op.

Ik hoop ook dat de anderen snel zwanger zijn met zn allen is veel leuker!
    Ik ga ook nog even een tukkie doen want moet de hele nacht nog gaan werken. En die nachtdiensten hakken er wel in als je zwanger bent. Ah nog even een paar weken volhouden.
    Ik hoop dat ik naar dezelfde afdeling mag waar ik de vorige keer gezeten heb. De andere optie zie ik best wel tegen op aangezien dat een ongeregeld zooitje is met chago mensen.
    Nou dat is voor latere zorg.

@Sjors. En dr is niemand die er meer aan kan doen. Dat lijkt me echt frustie maar goed rustig aan. Laat ze maar lekker groeien en word maar snel een mooie broedkip ;). (duim duim duim)

20. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    Hey meiden !

Hier ook weer even een berichtje van mij..

Fijn te horen dat het met de zwangere dames allemaal goed gaat!
    Hopelijk mag ik en de anderen ook gauw aansluiten in het rijtje zwangeren.
    Al zegt mijn gevoel dat het deze ronde niet raak is helaas... Voel namelijk niks bijzonders. Geen andere sypmtomen als voorgaande rondes. Maar blijf toch stiekem een klein beetje hoop houden dat ik aankomend weekend ook op Roze mag !!

Wat mij betreft kunnen de zwangere dames hier gewoon gezellig blijven mee kletsen, vind ik geen probleem.

Succes en sterkte voor de wachtenden onder ons, wij gaan ook voor ROZE !!
    En de zwangeren heerlijk gaan genieten... Fijne avond allemaal !!

Share This Page