Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik voelde ook niks bijzonders schreef ik een week voor mn positieve test. t zegt allemaal niks hoor.
    Duim duim duim.
    Groetjes

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Gelukkig is het maar bij 1 x gebleven linn!

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ Sjors; ik ga voor jullie duimen hoor! Wat een spanning iedere keer zeg!

@ afrola; jeetje wat naar van de buren, zoiets gaat nogal snel rond... Ik woon ook in een dorp en daar gaat het net zo vlot!

@ summer; spannend hè? Ik mag ook van het weekend, merk ook niks geen sypmtomen, maar je weet ooit nooit! Ik ga voor je duimen!

4. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Yvon, dankje !! Idd heel erg spannend, wordt nu steeds ongeduldiger. Voor jullie ook spannend !!
    Hopen dat we samen op Roze mogen dit weekend, zal ook voor jou duimen...

@ Linn, idd maar hopen op goed nieuws dit weekend. Heel spannend !! Had de vorige keer toen ik zwanger was ook helemaal geen opvallende symptomen, was echt een verrassing dat ik een positieve test had. Met jou ook alles goed? Nog weer misselijk geweest? Lijkt me zo bijzonder om weer een positieve test in handen te hebben..

Duimen duimen duimen duimen op ROZE !!!

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou ja afrola...wat een stomme mensen. En je ook gewoon gaan feliciteren. Ik vind het gewoonweg lomp.

@summer+Yvon: Nou meiden, we zijn alle drie niet echt positief over deze maand he? Hopelijk hebben we het mis...net zoals we het de afgelopen maanden mis hebben gehad, maar nu juist de andere kant op;):D!

@sjors: fijn dat er wat groei is. Hopelijk zal het vrijdag helemaal goed zijn.

@hier: ik blijf zo'n last van mijn buik hebben. Het lijkt echt mijn linkereierstok. Ik word er een beetje moe van. Ik kijk het nog heel even aan, maar als dit aanhoudt dan ga ik toch even langs de dokter.

6. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Banjabes, jaah zou echt super zijn dat wij ook positief testen dit weekend, zo spannend !! Ik hoop dat ons gevoel niet klopt..
    Ga ook voor jou duimen !! Succes en sterkte met het wachten.. Ben zo benieuwd !!

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    3 duimers bij elkaar dan zal het toch goed komen hahaha, je weet ooit nooit!

8. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Haha jah idd, dan zal het toch goed moeten komen !!
    Ben heel benieuwd...

9. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sjors: er is in ieder geval vooruitgang! Gelukkig groeit er in iedergeval 1. (hoewel ik snap dat jullie een beetje teleurgesteld zijn dat het er maar 1 is). Waarschijnlijk is dit gewoon een super ei en eist het gewoon alle hormoontjes op!

Summer,Yvon,Banjabes: Ik ga duimen voor jullie! Een spannend weekend dus! Ik ga duimen voor een positieve test en dan hoop ik dat ik 2 weken later mag aanhaken aan die positieve slinger!

Afrola: Wat een rare mensen heb je toch!Ik woon ook in een dorp, gelukkig bemoeien mijn buren zich nergens mee...Hoewel nieuwtjes en roddels ook wel erg snel door het dorp gaan...

10. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1350 MissJuf, 5 okt 2011
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
    @ Lin
    Leuk idee hoe je het wil vertellen aan je ouders en schoonouders. Bij de eerste hadden we het hele gezin bij elkaar, ik had voor ieder stel een kaart waarop stond jullie worden peetoom en peettante of opa en oma. Bij sommigen duurde het wat langer voordat ze het begrepen, maar bij anderen meteen een reactie. Heel leuk. Ik weet niet zo goed hoe ik het dit keer wil doen. Mijn ouders weten van de miskraam, dus ze verwachten het wel snel nu denk. Ik heb het vermoeden dat mijn moeder een idee heeft. Ze zei donderdag je straalt heel erg, maar ik wist echt nog niets, vrijdag pas, zei haar dat ook. Nu begin ik er maar niet over want dan begint ze weer....:)

Wat betreft het sporten, fijn dat je het gevraagd hebt aan de docente. Ik durf het nog niet zo goed, wil eerst een paar weten verder zijn. Wat doen jullie precies met pump?
    Dus je mag helemaal geen rug en buik oefeningen doen? Wat bedoel je met : ze vertelde dat buik om je buikorganen kan doorwerken?

Ik ben ook vrij rustig onder de zwangerschap, misschien wel omdat ik weet dat je er niets aan kan doen als je een miskraam krijgt. Hoewel het ook wel eng is....

@ Sjors
    Fijn dat er toch wat groei is, wel heel vervelend dat het zo langzaam gaat. Hopelijk krijg je geen last van de verhoging.
    Hopelijk zal er vrijdag een goed eitje bij zijn!

@ Afrola
    Dank je wel!
    Jij doet ook aan fitness, maar je doet alle oefeningen nog, behalve buikspieren? Ik merkte gisteren dat ik het wat eng vond, bij heel veel oefeningen gebruik je toch je buikspieren, bijv squad. Heb je nagevraagd wat wel en niet kan?
    Wanneer is je dochtertje jarig? Er staat nog niet 2 jaar...

Leuk dat er 2 dames zwanger zijn die je kent, maar kan me heel goed voorstellen dat het ook steekt.
    Dat heb ik zelf ook. Iemand die mijn moeder kent is nu 21 weken zwanger, ik zou 18 weken zijn. (Gisteren ging ik iets op een website veranderen van de zwangerschap en zag dat ik 18 weken zou zijn....). Op werk wordt iemand zwanger die 15 weken is of zo, zou ook verder moeten zijn.
    Maar ben wel heel blij dat het nu weer raak is, anders zou het nog moeilijker zijn.

@ Summer
    Ik hoop toch dat het raak is bij jou, je weet nooit.
    Sommige dames voelen pas op NOD iets en sommigen helemaal niets. Wanneer wil je gaan testen?

@ Yvon
    Jij ook geen symptonen, maar het hoeft niet inderdaad. Je weet nooit, wanneer wil je gaan testen? Ik hoop dat het raak is bij je.

@ Banjabes
    Wat vervelend dat je pijn blijft houden. Is het een stekende pijn, zeurende pijn of zijn het steken?
    Je bent nog steeds niet positief, ik ben toch benieuwd.
    Wilde je vandaag eigenlijk niet gaan testen?

@ hier
    Ik voel krampjes en steekjes in mijn buik, maar verder niets bijzonders. Af en toe ben ik duizelig (dat is nieuw voor me).
    Ik heb het idee dat mijn buik al dik is, zo raar, ben pas 4 weken.... Bij de 1e kreeg ik pas een buikje rond 12 weken.
    Af en toe twijfel ik zou ik dan toch verder zijn? Maar eigenlijk kan het niet, de cb test gaf ook 1-2 aan afgelopen zondag.
    Ik wil eigenlijk geen strakke kleren meer aan, en heb die bijna alleen maar...denk dan dat het opvalt, dus hou ik mijn buik maar in. Na 1e zwangerschap had ik wel een buikje, maar nu is het veel erger.

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ missjuf, ik denk zondag maar vorige keer teste ik ook pas twee dagen na nod positief dus weet nog niet of ik afwacht... Mijn menstruatie is altijd op tijd dus ligt eraan wat ik dan voel....

12. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Yvon
    Spannend hoor. Ik duim voor je mee!

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Het is een zeurende pijn heel de tijd en mijn darmen doen nu ook gezellig mee. Als er iets tegenaan komt, doet het wel heel erg zeer. Is toch niet helemaal goed volgens mij:( Kijk na mijn ongi wel even. Als het dan nog zo is, dan ga ik even langs de dokter. Ik test zaterdag pas. Zonde om testen nu. Nog even wachten!

Ik hoor veel mensen over een snelle dikke buik bij een tweede zwangerschap. Schijnt er helemaal bij te horen. Het lijkt me wel leuk om lekker snel dikker te worden. Hier was ik de eerste keer ook laat met dikker worden en uiteindelijk ben ik ook helemaal niet zo dik geweest. Was in totaal maar 10 kilo aangekomen. En door de vroeggeboorte was die buik ook al heel vroeg weer weg. Lijkt me zo leuk om echt een grote buik te krijgen dit keer;)! Kan me daar helemaal op verheugen.

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Misjuf. Ja ze bedoelde dat je door buikspier oefeningen contracties kan veroorzaken in de bm. Dus daarom die over slaan. Bodypump is met gewichten op muziek met een stang. Dat is dus geen aanrader. Bodybalance is een yoga t-chi en pillatus conminatie. Dus sommige strekkingen in de rug en buik zijn niet zo goed. Waarom niet dat weet ik ook niet precies daar wilde ik niet teveel op door gaan want het is nog erg pril anders weet ook hier heel de sportschool t.

Ik ga werken

trusten allemaal

GR

15. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Banjabes
    Ja heb ook gehoord dat het bij een 2e sneller gaat. Maar de zwangerschap die eindigde in een miskraam daarbij had ik dat niet... of ben ik misschien gewoon aangekomen en nu ik zwanger ben, valt het nog eerder op, ik weet het niet.
    Bij mij bij 12 weken bij 1e, daarna ging het heel snel. Ik was echt super dik, mensen dachten dat ik veel verder was, ik droeg ook helemaal naar voren., was trouwens 12 kilo aangekomen. Ik vond het geweldig, een collega van me was 3 weken minder lang zwanger dan ik en bij haar zag je bijna niets. Na de bevalling was zij haar buik dan ook zo kwijt en ik nog steeds niet helaas....

16. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was een paar weken geleden, (weekend voor de eisprong) aan het twijfelen om naar de sauna te gaan, we wilden toen gaan, maar uiteindelijk was ik niet lekker dus niet gegaan, en was blij achteraf toen ik las dat het niet goed is voor het sperma.
    Ik dacht dan ga ik deze maand als ik zwanger ben.
    Nu was ik op internet aan het kijken en de 1e 3 maanden wordt het afgeraden, ok dat wist ik al. Nu willen we een massage erbij (het was een bon voor sauna en behandeling) en nu lees ik op de ene website dat massages afgeraden worden in de 1e 3 maanden, op de andere website weer niet.
    Ik heb dus maar een email gestuurd naar die sauna, ben benieuwd wat ik voor antwoord terugkrijg.

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Misjuf. Ik heb het id sauna gevraagd afgelopen vrijdag geweest. Als je het gewent bent is het niet zn probleem. Max 10minuten id sauna geen dompelbad/opgietingen doen dat is te heftig. Krijg je een hoge hartslag van enzo.
    Massage is niet aan te raden, heb zelf 10jr geleden een massage opleiding gedaan. Mocht je het toch willen geef dan aan dat je zwanger bent. Ik zou lekker een gezichtsbehandeling nemen, dat hebben wij ook gedaan vrijdag.

Ik ga even werken.
    doeidoei

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi meiden. Ik las toevallig een heel artikel in de wij jonge ouders (die ik deze maand dus weer gewoon gekregen heb) over zwangerschapsmassage en dat wordt zeker afgeraden als je al een keer een miskraam hebt gehad. Neem contact op met je verloskundige als je perse wilt, stond erbij.

Lijkt me wel heerlijk btw. Kan ook wel een massage gebruiken;)!

19. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ja ik las het net ook, heb hem gister ook weer gekregen....

20. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hallo meiden,

Hier helaas geen hoop meer deze ronde.
    Temp was vanmorgen al gedaald en nu sinds een uur menstruatiekrampen en bruinverlies... Dus reden genoeg voor mij dat mijn menstruatie eraan komt, echt balen !
    Merk dat het voor mij steeds zwaarder wordt het zwanger worden en vooral als ik weet dat het niet gelukt is. Was vanmorgen dan ook even erg verdrietig en onzeker.. Hoop maar dat het ooit goed komt.
    Dus voor mij op naar de volgende ronde !
    Cyclus is helaas ook nog niet als voor de MK, nu korte luteale fase van 9 dagen. Hopelijk volgende ronde meer geluk.

Yvon en Banjabes en Lizzy, sterkte met wachten en hopen op goed nieuws !! Alle zwangeren veel geluk en op naar een goede echo !!
    Blijf voor jullie duimen !!

Deel Deze Pagina