Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hey summer wat balen :(
    Ik herken het ook wel dat ik vooral als ik ongesteld word er erg veel moeite mee heb en meteen denk dat ik nooit meer zwanger zal raken :(

Ik heb over deze maand ook niet echt een goed gevoel.. Wel veel geklust maar niet echt een gevoel erbij.. We zullen zien..

Nog een knuff voor jou summer :)

2. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Dankje Lizzy.. Gewoon vandaag een flinke baaldag en dan maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde !!
    Merk dat ik idd erg onzeker wordt en bang ben dat het zwanger worden niet meer gaat lukken.
    Weet ook wel dat het geen zin heeft om zo te denken, maar elke maand is het dan weer zo'n teleurstelling. Hopen op volgende ronde meer geluk dan maar ...

Hopelijk heeft jou gevoel geen gelijk en mag je op Roze !!

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee je verstand zegt dat het geen zin heeft om zo te denken maar dat veranderd idd niks aan hoe je je voelt.
    Gun je ook echt snel een plakbeeb meis!

Nu moet ik opschieten anders kom ik te laat op mn werk :p

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    He girls,

Ik heb gisteren tabletjes gekregen bij gynaecoloog. Vanochtend ingebracht en 2 uur later zat ik op de wc.. Er is heel wat uitgekomen, hoop dat het alles was. Morgen weer afspraak bij gynaecoloog om te checken of alles weg is. Mijn schatje is vandaag de hele dag bij me gebleven en zorgt lekker voor me. Morgen gaat mijn moeder mee naar zh. Ik bloed nu nog wel, hopelijk blijft dat niet al te lang. Wij gaan het in ieder geval ff een maandje laten rusten, even laten bezinken allemaal. Daarna ws vol goede moed weer ertegenaan. Laat morgen wel weer even weten hoe het gegaan is. Dikke kus, mij

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

@Troelie: Pff heftig allemaal. Ik hoop dat dit het was en alles schoon is nu. Sterkte morgen. Logisch hoor dat jullie even rust willen het is niet niks wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Dikke knuf

@Summer. Ah balen zeg. Zn teleurstelling he. Misschien kan je is googlen op tarwekiem olie kan je lf verlengen en zorgt voor een goede doorbloeding van je bm. Kijk maar of dat wat is. ik heb het wel gebruikt afgelopen keer.
    Wees maar lief voor jezelf. Voor jou ook een knuffel!

Hoe is het met de rest?

@Hier. Ik heb afgelopen nacht over gewerkt en was pas 10.30 in bed. Dat vind ik nu toch wel dubbel zo zwaar. Nog een paar weken want begin november wil ik toch echt van straat gaan hoor. Die onregelmatigheid hakt er best wel in.
    Mvm komt zo ben benieuwd.
    Verder gaat alles goed. Ben aan het aftellen tot 17/10 voor de echo. ik hoop dat het hartje het doet die moet volgens de boekjes ieder moment gaan kloppen nu.

Groetjes

6. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    We gaan af en toe naar de sauna, laatste keer was juni, voordat ik zwanger raakte. Ik heb een mailtje terug van de sauna en dit is hun antwoord:

Ik heb even overlegd met de masseur die hier werkt en die geeft aan dat massage zelfs heel goed kan zijn tijdens de zwangerschap maar dat specifieke drukpunten juist niet gebruikt mogen worden. Alleen masseurs die daarvan heel goed op de hoogte zijn mogen massages uitvoeren tijdens de zwangerschap. Onze masseur Ton is bekend met masseren tijdens zwangerschappen en daarom raad ik je aan om, als je voor een massage kiest, speciaal naar hem te vragen

Wat zouden jullie doen? Hij is ermee bekend staat er.

@ Banjabes en Yvon
    Ik zal het artikel op internet eens proberen te lezen.

@ Summer
    Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden.
    Is wel weer een hele klap en teleurstelling.
    Op naar een nieuwe ronde en nieuwe kansen en een plakbeebje hopelijk.
    Even een extra knuffel voor je.

@ Troelie
    Wat heftig zeg! Moeilijk om daar doorheen te gaan. Wel fijn dat je geen curretage nodig hebt, maar het er met pillen allemaal uit kan komen.
    Hopelijk is het snel schoon en kan je lichaam goed herstellen.
    Fijn dat je man thuis is gebleven en dat je moeder morgen met je mee gaat.

@ Lin
    Hoe was MVM?
    Ik kan me voorstellen dat onregelmatigheid zwaar is, nog een paar weekjes volhouden.
    We duimen allemaal dat het hartje klopt voor je!

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Misjuf: Ja was een hartstikke leuk mens. Die mag elke week wel cadeautjes komen brengen! :D Ik heb een mooie ketting, magazine en het nieuwste boek van mvm net uit gekregen. Ze was er maar een half uurtje hoor. En die flessen worden door dhl opgehaald net een pakketje wat gebracht word. Wel gevraagd om tot de 10wk tassen erom te doen zodat de buren het niet zien staan. Daarna maakt het me niet meer uit. oja en een dikke vette knal test gedaan echt leuk om te zien dat die nu zo donker is!

Massage, ja dat moet je zelf weten ze zullen het wel weten maar ik wil gewoon geen risico dus als je aan mij vraagt wat ik zou doen dan zou ik voor een gezichts behandeling met gezicht massage kiezen. Dat is ook relax etc.

Gewoon ontspannen dagje sauna kan wle maar niet dompelen en opgieten en niet langer dan 10 minuten en eruit gaan als het te warm is.
    het juni forum is echt te druk geworden niet meer bij te benen,

Groetjes

8. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hier
    Ben mijn NOD nu zeker voorbij.... :)
    Temperatuur blijft hoog, dus het zit goed. Wel voelen mijn borsten niet zo gevoelig als bij de 1e zwangerschap (dat had ik bij de 2e zwangerschap ook niet zo sterk).
    Ik ben aan het twijfelen om morgen of maandag nog een cb test te doen. Wat zouden jullie doen?
    Met nog een positieve test wil ik naar de vk bellen, want heb ik nog niet gedaan.
    Heb even jullie advies nodig.
    Samenvatting: vrijdag positieve kv test en zondag cb test 1-2 weken.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @misjuf. dat testen kan je wel blijven doen maar dat helpt niet hoor. Mijn borsten doen ook veel minder pijn. Wel af en toe wat jeuk rond mn borsten en buik.
    Niet raar dus. Gewoon de vk bellen:) heb je iets om naar uit te kijken.

Groetjes

10. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Ik weet het wel, maar wilde nog een test na mijn NOD doen. Misschien voor mezelf ook een extra zekerheid.

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Troel wat heftig allemaal meis :( Wat fijn dat je mannetje zo goed voor je zorgt en je mama morgen meegaat :)

@Missjuf.. Ik zou het risico niet willen lopen met de sauna en de massage maar goed je moet doen wat voor jou goed voelt..

@Lin leuk dat mvm zown gezellig mens was, je bent goed bezig ;)

@all... Hier ontzettende chagerijnige klotedag gehad en ontzettende behoefte aan chocolade.. Het voelt echt als ongesteld worden.. Ben benieuwd...

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow missjuf over dat testen.. Gewoon nog een testje er tegenaan gooien. Het helpt dan misschien wel niet mar leuk is het wel :) En misschien net ff de bevestiging dat het goed zit :)

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Misjuf. Meid doe je toch zn testje. Ik vond die mvm test wel leuk echt een knaller vergeleken met de 26/9 test.

@all
    Nou niet allemaal ongi gaan worden he meiden. We hadden roze afgesproken deze maand niet rood.

Groetjes

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heb het gevoel dat roze er deze maand niet inzit..

15. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien ga ik ze maar gewoon proberen te verkopen dan....
    Het was een mooie deal maar wil geen risico lopen!
    Iemand interesse die niet zwanger is? Het is in Eindhoven.

16. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben even naar het Wij tijdschrift aan het kijken online en zie een stukje staan over een tweeling. Dat oudste meisje lijkt heel veel op mijn dochtertje, zo grappig.

17. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @missjuf, wat houden je kaarten voor massage precies in?! Is er ook een website van deze plek?! Ik kan best een relaxkuurtje gebruiken, misschien wil ik ze wel van je overkopen..

18. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Troelie
    Ik PB je even. Kan me voorstellen dat je een relaxkuurtje kunt gebruiken.

19. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pff It's one of those days...
    Heb weer echt een dipdag.. Zou nu 27 weken zwanger zijn.. *zucht*
    :(

20. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Lizzy, meid knuffel voor jou... Verdrietig he als je je beseft dat je al zover was geweest in je zwangerschap.
    Ik tel ook nog vaak de weken door, gaat vanzelf.
    En tuurlijk mag je wel even een flinke baaldag hebben en verdrietig zijn, is helemaal niks mis mee..

Onze tijd komt zeker, al wordt ik er zelf ook soms zo onzeker van..
    Helaas veel geduld hebben is het enige wat we kunnen doen.

Deel Deze Pagina