Ik vind het ook moeilijk te zeggen. 2 weken geleden miskraam begonnen, 2 dagen bloeding en de week erna weer 3 dagen gebloed. Weet niet wanneer het nu echt is geweest. De zwangerschapstest was vandaag weer donkerder dan die van dinsdag, snap er niets van, zou toch af moeten nemen?
weet je zeker dat je een mk hebt gehad? ben je het vruchtje wel verloren? heb je nog een echo gehad om te kijken of alles eruit is? anders ben je wellicht nog gewoon zwanger? hoever was je dan??
Hier ook iemand die in juli een miskraam heeft gehad. toen ik acht weken zwanger was bleek het hartje niet te kloppen. De miskraam heeft plaats gevonden op 2 juli. Heb het er zwaarder mee dan ik dacht en hoop dat ik snel weer zwanger mag zijn. Ik voel me letterlijk leeg van binnen Ben nog steeds stuk van verdriet. Liefs Brigitte
ik heb even een vraag aan degene die ook een curretage hebben gehad: mijn curretage is woensdag gedaan. Sindsdien gaat het goed, geen bloedverlies, voel me goed. Het enige wat vervelend is, is naar de wc gaan. Plassen doet zo'n zeer! En dan niet aan mijn blaas ofzo, maar volgens mij echt mijn baarmoeder(mond) omdat er dan druk op komt te staan. Herkennen jullie dat? en hoe lang duurde dat?
@ birgitte, ik weet precies wat je bedoeld! Hier van het zelfde. Ook ben ik van mening dat een nieuw wondertje de leegte zal opvullen. Maar het duurt zo lang, mijn geduld is op! @ zwaaistaart, ik heb geen curettage gehad maar natuurlijke mk. Moet wel zeggen dat ik in het begin een Laar dagen ook pijn had met plassen. Het heeft bij mij 3 dagen geduurd.
Vervelende buikpijn, Ik heb sinds vanmiddag vervelende last van buikpijn, vooral aan de linkerkant, ik weet zeker dat het niet mijn darmen zijn. Mijn ei kan het ook niet zijn ... Maar wat wel? Hebben jullie er ook last van, na mk?
Yvonne: ik heb daar ook last van en ik heb ook geen idee wat het zou moeten zijn....Ban morgen een zwangerschapstest gedaan en hij was nog heeeel licht positief dus het hcg is nog mijn lijf niet helemaal uit, dus een eisprong kan het dan toch niet zijn??
Hoi sweet, Ik had 10 juli mijn mk en 19 juli teste ik negatief, een omo witte test. Denk niet dat het bij jou je ei is, Bij mij ook niet,,,, Maar wat wel ? Haha Een innesteling? Een nieuwe menstruatie die eraan komt? Heb geen idee....
Ik heb geen testen gedaan om te kijken of ik nog evt hcg had.. Afgelopen 27 juli bij de gyn geweest of ik schoon was en dat was ik. Wat was ik opgelucht toen ik dat hoorde, en toen constateerde ze dat ik een eisprong had en die voelde ik ook!! Wel misschien raar/vreemd omdat we/ik toch wel weer zwanger willen worden dus toch wel geklust. Nu is het wachten op dat ik of ongie word of dat ik ongesteld word!! Maar dat laatste hoop ik niet.. Nu gaan die ellendige wachtdagen beginnen... Maar alles voor het goede doel natuurlijk, hoop zo dat we na 2 miskramen en 2 gezonde kindjes weer een prachtig mooi kindje op de wereld mogen zetten of ben ik nu erg zoetsappig bezig.. Liefs xxx
hoi elina joan, Ik hoop met jullie mee, die ellendige wachtdagen zijn hier ook begonnen. Voel mijn ei nooit, maar hebben (hoe tegenstrijdig het soms ook voelde) braaf om de dag geklust. Ik was vergeten hoe het afwachten tussen je ei en je menstruatie (die je liever niet wil hebben) voeld. Maar ik weet het weer precies!
@yvon, erg hè pfff ben er echt heel veel mee bezig terwijl ik dit zo wel bij mijn dochter als bij ons sterretje niet had, zo van we zien het wel. En nu ..... Pffff ik zie en hoor overal baby's wordt er helemaal gek van. @zwaaistaart, ik herken idd wat je zegt, vond het ook een heel raar gevoel ... Dacht is dit niet een blaasontsteking?? Maar daar voelde het helemaal niet naar. Na een dag was het eigelijk over en heb ik het niet meer gevoeld! Maar wat het nou was?? Geen idee!
Haha ik herken het helemaal, misschien komt het omdat het er was, maar je hebt het einde niet goed meegemaakt dat je daarom zo graag snel weer wil. Vond het ook erg zonde van mijn "gemiste maanden" maar ik hoop voor jouw dat je wegegooide test een voorteken was. Je weet maar nooit. Probeer er toch blanco in te gaan, dit zeg ik om je zelf een beetje te beschermen, wil niet dat je weer een tegenslag krijgt omdat je het zo graag wilt.
Hoi meisjes, Ik heb eind juni een MA gehad en ben daarna gecuretteerd... ben nu nog steeds in afwachting van m'n mentruatie en heb t idee dat ik deze maand gewoon mijn eisprong ga overslaan... Inmiddels is de hcg uit m'n lichaam(ovutestjes en zw restjes gedaan afgelopen weken) dus weet dat we nu weer de goeie kant op gaan. Morgen is t 5 weken geleden dat m'n curettage was, had afgelopen week wel ontzettend veel vruchtbaar slijm, baarmoeder mond stond ook weer helemaal open, maar m'n temp en ovutestjes zeiden toch echt dat er geen eisprong te vinden was... Nu hoop ik dan ook maar dak zo snel mogelijk ongi word kunnen we weer door Hopelijk voor ons allen snel goed nieuws!!!
hoi vlinder, Wat naar voor je! Hoop voor je dat het snel opgang komt, dan weet ook jij wat meer van je cyclus af! Ik ga met je mee zitten op het "wordt maar snel ongesteld" wachtbankje
Jeeeeeejj Cindy kan weer aande slag stom hè zo loop je maanden te hopen dat er niks komt en zo kun je ineens ontzettend naar je ongi verlangen hahsha! Ja yvon idd samen op de wachtbank... Wie van de dames hier is er met als ik gecuretteerd!? Of heeft iedereen een spontane miskraam gehad? Liefs vlinder...
Hey meiden! Wat fijn om te zien dat er zo ontzettend gekletst word! En dat ik dus niet de enige met de behoefte ben om erover te praten.. Een paar flinke K*tdagen gehad.. Voel me zo klote.. Zo leeg.. Zo onzeker.. Zo bang en vooral boos.. Boos op alles.. Arm vriendje Toen we net hoorde dat ons kindje niet meer leefde had ik zoiets van pff voorlopig geen zwangerschap voor mij..En nu verander ik gewoon weer in een geobsedeerd wanneerbenikvruchtbaarenwanneerkaniktestenmonster.. Heb donderdag ff een testje gedaan om te kijken of ik nog HCG had... Nu ruim 3 weken na curretage.. Omowit, wat ik graag wilde natuurlijk want je wil verder... Maar 10 minuten later toch verdrietig.. Stom he dat je zo heen en weer geslingerd word... Droom ook steeds over dat kleine hummeltje in de wc.. Echt vreselijk.. Pff sorry hoor dames ff een egoberichtje.. Heb alles wel bijgelezen maar kan niet op iedereen apart reageren Dus pik er een paar uit @zwaaistaart gezellig dat je hier ook mee komt kletsen.. Hoop dat je je een btje goed voelt? @Cindybaby raar he dat je daar zo blij mee kunt zijn! Maar mooi op tijd idd, hopelijk voorlopig je laatste menstruatie @yvon erg he die dagen w88, it's all coming back to me too Naja we hebben geklust wanneer we zin hadden.. Ff nog geen ovutestjes.. Volgende maand maar mee beginnen want denk toch dat weer zwanger zijn het beste "medicijn" is..