Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lizzy1986, Jul 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    @lin: Nee, we hebben geen ovutesten gebruikt. Weet dus ook niet of dat het ook geweest is, zou misschien best kunnen. De eerste maand had ik een cyclus van 32 dagen, de tweede 31 dagen en nu zit ik al op dag 33 en nog helemaal niet te zien of te voelen. Had dus niet verwacht dat mijn cyclus zo van slag zou zijn deze maand na de vorige maanden. Ik ga vrijdag weer een keer testen als er dan nog niets gebeurd is. Ben dan een week overtijd.

@troelie: jeetje meid. Wat heftig allemaal. Hoe gaat het nu met je?

@missjuf: Oh wat vervelend. Dit hoeft inderdaad niets te zeggen. Toen ik zwanger was van Zoey had ik ook heel erge buikkrampen rond 5 weken. Kon helemaal niet meer. Deed zo'n zeer joh! Dit duurde drie dagen, maar er was dus niets aan de hand. Ook heb ik toen ook een keer bloed gehad. Hoop voor je dat dit ook niets voorstelt lieverd!

2. MissJuf

MissJuf Actief lid

Nov 6, 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Afrola
    Dank je wel voor je knuffel.
    Als je gewone broek te strak zit, kun je een haarelastiekje door het knoopsgat halen en een lusje ervan maken, dit kun je dan om je knoop halen. Zo kun je je gewone broeken toch nog even doordragen.

3. MissJuf

MissJuf Actief lid

Nov 6, 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update.
    De hele avond geen bloedverlies meer, alleen dus 1 keer bij afvegen vanmiddag. Ook binnenin zit geen bloed meer, dus denk en hoop dat het hierbij blijft.

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    gelukkig maar meid!

5. MissJuf

MissJuf Actief lid

Nov 6, 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Banjabes, hoe is het bij jou?

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Ja, hier zijn we zwaar in de afwachtmodus;)!
    Nog steeds geen bloed in ieder geval:). Ik had heel erg het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden, omdat ik zeker weten niet zwanger was. Mijn lichaam voelde in ieder geval echt niet zo. Nu weet ik gewoon even niets meer:).

7. MissJuf

MissJuf Actief lid

Nov 6, 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm vreemd.
    Heb je al een test gedaan?

@ Sjors
    Hoe is het bij jou gegaan gisteren?

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Afrola
    Dat klinkt allemaal goed meis, misselijk en moe.
    Leuk hoor de verjaar viering van jullie kleine!

@Lin2011
    Spannend nog 9 dagen tot de echo!

@Dilann
    Leuk hoor aan mensen vertellen. Ja wel jammer dat het is omdat je je beetje bléh voelt maar goed.
    Ook voor jou spannend weer een echo.

@Victoriya
    Welkom meis, ik duim voor je!

@Yvon
    En en en???

@Troelie
    Nou meis je zei dat je kippevel kreeg van mijn nieuws maar ik krijg het nu van jou verhaal.
    Jee meid, sterkte ermee! Ik denk aan je.

@MissJuf
    Jeetje meid kan me heel goed voorstellen dat je schrikt meis.
    Wat vervelend dat je het eink niet echt aan iemand kwijt kan. Fijn dat je het hier van je af kunt schrijven. Maak je niet gek met de ligging van bm enz lieverd.

@ALL
    Nou iui nr 4 is gister dus geweest bij ons.
    De zaadjes waren perfect! We hebben zelfs bij het lab toen we gingen ophalen even in de microscoop mogen kijken. Echt zo cool!!! En dat deed vriendlief natuurlijk ook erg goed.
    Onderweg van lab naar de afdeling waar de iui plaats zou vinden sprak vriendlief de zaadjes nog aan hihi; nou jongens en meiden, niet alleen sjansen maar aan de haak slaan die hap! Het vrouwtje heeft nu zal lang geploeterd en gezwete om een mooi eitje te kweken dus eh neem het er van! Whaha zo lief!!!
    De iui zelf is erg zwaar en pijnlijk geweest. De verpleegkundige van de ivf poli kreeg het niet voor elkaar. De eendebek ging al moeizaam en ze kreeg me baarmoedermond maar niet in zicht.
    De stoel kiepen enz niets hielp dus uiteindelijk na 3 pogingen is ze een gyn gaan halen.
    Die had ook enorme moeite. Ik had behoorlijk pijn. Er moest zelfs een tang aan te pas komen en
    uiteindelijk is het hun met z’n 2tjes gelukt.
    Heb de hele dag na weeën gehad. Pas toen ik vanmorgen op stond was het over.
    Nu dus afwachten geblazen!

xxx Liefs Sjors

9. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Ik heb gisteren een clear blue test gedaan en die gaf echt heel snel al NIET ZWANGER aan.

10. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    wow sjors, super! Duimen, duimen, duimen draaien geblazen!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    08/10 4eiui Sjors 20/10 testen
    06/10 NOD Zien
    07/10 NOD Banjabes
    08/10 NOD Yvon
    09/10 NOD Summer
    16/10 NOD Lizzy
    17/10 Echo Lin
    18/10 Echo Hoop
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    27/10 Echo Afrola
    10/11 Echo (termijn) + intake vk Afrola

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012 (?)
    Lin-Ronde 3, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 5 juni 2012 (?)
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 12 juni 2012 (?)

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    @ missjuf gelukkig is het bloeden gestopt. Hopelijk blijft het weg en kun je gaan genieten.

@ Sjors, fijn dat het achter de rug is, hopelijk is de ellende niet voor niets geweest, zag het er vorige keer ook zo goed uit? De meting enzo? Spannend !

Banjabes, wat raar hè, misschien toch een hele late innesteling alhoewel hier mijn lijf ook behoorlijk van de wap is, vandaag wordt ik denk ik ongi, heb gister getest maar die was omo wit. Helaas weer een vette teleurstelling....

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Gisteren avond/nacht een paar gebeurtenissen die me redelijk doen twijfelen. Ik had een enorm gekke bui. Zo eentje waarbij je alleen maar heel erg moet lachen, wat weer omslaat in een huilbui. Ik ben gewoon lekker gaan slapen en ik werd om half 2 weer wakker. Even een plas gedaan en gewoon echt niet meer kunnen slapen. Pas toen mijn man zijn wekker afging:$, kon ik weer in slaap vallen. En mijn borsten lijken voller en pijnlijker te worden.

Nou, wil ik mezelf niet gelijk gek maken, maar dit zijn wel precies de dingen waar ik last van had tijdens mijn eerste zwangerschap.

We wachten rustig af, maar als het deze kant opgaat, heb ik wel de neiging om toch eerder te testen.

Misschien komt die droom die ik toen had toch nog uit;) (of ik zit mezelf weer heel erg gek te maken natuurlijk!

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    @Yvon: misschien kan het nog. Ik had ook steeds het gevoel ongesteld te worden, maar ben het nu ook nog niet!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Banjabes
    Ow wat jammer dat je negatief hebt getest!
    kan je niet een kv 2v5 test doen? Wat ik weet is dat die toch gevoeliger zijn dan de
    CB digi enz.

@Yvon
    Nee dit was de eerste keer dat het zo is gegaan.
    De vorige 3 iui’s was het bij de 1e meting al goed. En we hebben
    2x zaad van minder kwaliteit gehad.
    Nu dus enorm emmeren met hormonen en dosering voor een goed ei.
    Moeizame inseminatie maar wel superrrr zaad. Dus hoop hoop hoop!

@ALL
    Pfff ik heb (ik weet het erg vroeg) maar goed sinds de inseminatie een opgezwolle buik!
    Wil maar niet zakken :-l ?? En boobs worden zachtjes aan gevoelig… echt WA-ZIG!
    Vriendlief vroeg gister voor ik naar boven ging of ik me om wilde draaien, dus ik dat gedaan en zegt hij; ehhh of het is heel snel of er is iets niet goed. Vanmorgen aaide hij over me buik en zei hij weer; het is nog steeds hé… als het zo blijft misschien het zh bellen wat dit kan zijn???
    Aaaaaaaahhhh het kan toch echt nog niet! Maar krijg het hier wel warm van. Heb dit eerder nog niet gehad na de iui’s. Me buik word wel snel dik als zwanger. Was bij 7,5 week dat ik me broek al niet meer dicht kreeg en 10 weken al positiekleding. Maar dit is echt wappie! Volgens mij is het door het forceren ofzo. Ja de boel van binnen heeft het ff voor de kiezen gehad met vroete enz toch???????

xxx

16. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    @ banjabes spannend hoor! Ik duim voor je. Ik denk alleen bij mij dat mijn gevoel klopt maar ja mijn lichaam heeft me vaker in de steek gelaten....

@ Sjors, dat zou wel heel snel zijn, omdat denk ik het eitje nog niet in zo'n korte tijd ingenesteld kan zijn. Wat ik natuurlijk wel hoop voor jullie! Gezien de vorige keren is nu de kans wel groot, eitjes prima, super zaad ;)
    Dat moet goed komen!

17. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    @ Sjors, wat vervelend dat de behandeling zo pijnlijk en moeizaam ging, maar gelukkig wel super zaad. Nu duimen duimen, spannend !!

@ Troelie, jeetje meid wat heftig allemaal !! Gelukkig gaat het nu alweer wat beter met je. Hopen weer gauw op goed nieuws ..

@ Banjabes, ooh wat spannend zeg !! Wie weet een laat ei en alsnog een positieve test, hoop het van harte voor je..

@ Yvon, bij jou dus ook nog onzekerheid. Hopelijk wordt je niet ongi en heb je goed nieuws..

Hier de menstruatie alweer bijna voorbij. Ben altijd maar 3 dagen ongesteld, waarvan 2 dagen veel helderrood bloedverlies en daarna neemt het alweer af. Soms maakt het me wel eens onzeker, heb het gevoel dat mijn baarmoederslijm niet voldoende opgebouwd wordt.
    Maar de gyn zei dat je minimaal 2 dagen helderrood bloedverlies moet hebben en dat dit gerekend wordt als normale menstruatie.. Dus tsja.. Hopelijk een vruchtbare ronde !!

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hey girls!!

@Sjors.. wat vervelend om te horen dat de inseminatie zow pijnlijk was :( Mar goed, super eitjes en super zaad kan alleen maar een superbeeb worden ;) En dat van je buik.. tjaa tis wel heeel snel idd, maar misschien idd doordat het wat moeizaam ging dat het wat opgezet is allemaal.. Ik hoop natuurlijk doordat je gwoon hardstikke zwanger bent :D

@Troel.. Ff een hele dikke knuffel voor jou! Vind je zo sterk! Ik weet niet hoe ik eraan toe was geweest als ik dat zo snel weer had door moeten maken..

@banjabes.. Kijk dat klinkt nog eens hoopgevend!! Zeker omdat je zoveel herkend! Ga ontzettend voor je duimen!

@Yvon.. Bij jou ook nog steeds spannend zie ik!

@hier... Zo'n ontzettend gezellig weekend gehad.. Vrijgezellenfeestje van een vriendin, was echt heel erg leuk.. Heb me zo super gevoeld :) Ik probeer mezelf voor te houden dat het deze maand niks is.. Maar das iedere keer, hoe dichter bij NOD hoe gekker ik word duss we zullen zien :p

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Zow het is druk hier!
    En ook heel spannend.

@banjabes en Yvon:Geen bloed geeft moed! ik duim gewoon door meiden! Roze roze roze!!

Sjors. Wauw wat goed. Wel balen dat het zn pijn deed maar het is wel gelukt. Mijn buik is nu ook sneller dik ik denk door de mk ( ik ben nu rond of tegen de 6wk) en loop in positiebroeken. De rest zit niet lekker meer. Maar zo snel opgezet denk ik niet zal wel door het gerommel komen. Hopelijk word ie nog veeeeeeeeeel dikker de aankomende maanden! Nog 10 dagen:D

@Lizzy. Nog een klein weekje. Ben benieuwd, goed dat je gewoon geniet van het leven en ik hoop dat er snel een beeb komt!!

@summer. Wel lekker dat je menstruatie zo snel over is.. Hier is het altijd lang. Nieuwe ronde nieuwe kansen. elke maand 20% kans dus hoelanger het duurt des te dichterbij je komt dat het een keer wel zo is.

Ik heb volgende wk maandag de echo en bent dood nerveus. Ik was relax maar vind het nu erg spannend worden. Ik ben ook benieuwd of ik dan als het okay is bij de gyn blijf of naar de vk ga en wanneer de volgende echo dan is..

Ik ga even boodschappen doen!

Dikke knuffel voor iedereen

20. sweet84

sweet84 Bekend lid

Apr 16, 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!
    Hier weer een berichtje van mij!

Sjors: Wat vervelend dat het zo pijnlijk was, maar laten we hopen dat het niet voor niets is geweest.
    Gek trouwens die opgezette buik! Ik heb er ook last van, maar geen idee van waar het vandaan komt.

Banjabes: Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Lin: Spannend hoor volgende week een echo! Een vriendin heeft mij aangeraden gewoon in het ziekenhuis te blijven als het weer zover is. Bij de vk krijg je niet altijd een echo (tenminste bij ons in de buurt maakt de vk geen echo's).

Lizzy: Nog een weekje, maar ik snap dat het de laatste dagen altijd weer spannend wordt. Ik krijg namelijk nu al de zenuwen en ik heb nog niet eens mij ei gevonden.

Summer: Ik heb ook altijd een menstruatie van 3 dagen alleen de afgelopen cyclus niet. Erg verwarrend als het niet gaat als je het gewend bent.

Meiden die ik vergeten ben, sorry!

Hier: Ik heb een nieuw navigatiesysteem nodig, mijn ei heb ik nog steeds niet gevonden! Nog steeds een cyclus die van slag is, bah het mag van mij wel weer normaal worden!
    Mijn buik is wat opgezet en ik ben weer een kilo aangekomen! Geen flauw idee waar dat nou weer vandaan komt.
    Hopen dat mijn ei snel komt, maar niet te snel, we gaan vrijdag op vakantie. En dan hebben we alle tijd voor elkaar en we zijn dan ook niet te moe om ervoor te werken ;) Dus het wordt hopelijk een vakantie baby!
    Verder gaat alles ok hier! Werk gaat lekker en we doen thuis lekker rustig aan. Geen gekke dingen gisteren lekker met z'n tweeën op de bank gehangen.

Share This Page