Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld en 1,5 week daarna een positieve test. Dat was 30 september, 2 oktober duidelijkere test, 3 weken daarna zou dus in week van 24 oktober zijn.
    Dat is dacht ik mijn 7 weken en mijn vakantie.

@ Yvon
    Oh nee je bent toch ongesteld geworden!
    Jammer, maar inderdaad de volgende ronde nieuwe kansen.

@ hier
    Dochter was al om 5.50 wakker, vriend eruit, ze ging daarna weer liggen (slapen weet ik niet) maar we konden niet meer slapen. Ben wel blijven liggen, maar uiteindelijk het vroeg naar bed gaan gister heeft dus niet geholpen.

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ missjuf
    Ja idd, en juli is ook niet erg, is ergens ook wel leuk met verjaardag buiten, al weet je dat in nl nooit,
    Wow dat is vroeg, jeetje.krijg je wel voldoende nachtrust?

Ik ga aan de arbeid!

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @iedereen: bedankt voor de verwelkoming

@zwangere dames: proficiat, hoop dat ik snel weer deel mag uitmaken van jullie groepjes ;)

@missjuf: een hele leuke leeftijd hé, ze wil alles al zelf doen en eigenwijs, zo schattig

@yvon: spijtig, maar nieuwe kansen in de volgende ronde hé

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Misjuf, nou dan schelen we precies een week. Ben benieuwd of je dan rond de 24e mag.

@Yvon. Balen meis het klonk zo voorspoedig. Stomme cyclus iedere keer. Neem dr maar wat lekkers op hoor.

Groetjes

5. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Yvon, ah wat balen dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde !! Deze ronde voor ons Roze, duim duim

@ Lizzy, hopelijk blijft het bij roze en wordt je niet ongi, maar heb je goed nieuws.. Zal voor je duimen..

@ Banjabes, spannend nog voor jou, ben heel benieuwd!

@ Sweet, Fijn gevoel he dat je ovu-test donkerder wordt. Toch weer een bevestiging dat je lichaam weer werkt. Succes en veel klusplezier ;)

@ Sjors, wat fijn dat je een goed gevoel over deze ronde hebt! Zou echt super goed nieuws zijn als je ook op Roze mag !! Ik duim voor je meid ...

@ Zwangeren, lijkt mij ook echt onzekere tijd tot de eerste echo, spannend !! Komt vast helemaal goed.. Succes nog even met wachten!

Hier menstruatie weer voorbij. Nu weer wachten op mijn eisprong en kunnen we er weer tegenaan. Toch wel een fijn gevoel als je weer aan de slag kunt. En ik hoop zo dat ik deze ronde mijn banner mag veranderen in Zwanger..

6. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag niet zo druk geweest als gisteren, wat een verschil.

@ Yvon
    Inderdaad juli is ook een leuke maand en kans op mooi weer, dat is het voordeel van een zomerbaby.
    Heerlijk buiten wandelen met de kleine in de zomer...... als je kind in de winter wordt geboren is dat wel anders.

@ Evy
    2 is zeker een leuke leeftijd.
    Ze zal dadelijk ook echt de grote zus zijn. Had er liever minder verschil in leeftijd tussen gehad, maar het is nu eenmaal zo gelopen.
    Succes met klussen! Zie dat je je eisprong vandaag hebt!
    Heb je al flink geklust de afgelopen dagen?

@ Lin
    Ja we schelen een week ja, zo staat het ook in onze banners.
    Kom zo even terug op vk.

@ Summer
    Op naar de eisprong en flink klussen! Je kunt nu alvast beginnen en zorg dat er net voor de eisprong (1 of 2 dagen) ook geklust wordt.

@ hier
    Vandaag vk gebeld. Ik had een tussenuur en na school kon ik niet bellen omdat ze dan dicht zouden zijn. Er was verder niemand in de personeelskamer maar durfde het niet te gokken dat er een docent of leerling binnen zou lopen.
    Ben naar buiten gegaan en ben in de auto gaan zitten om even te bellen :).
    De assistente maakte een afspraak met me voor 10 weken, dat is normaal daar. Kon alleen woensdagochtend, dus nu in mijn pauze/tussenuur gelukkig iets kunnen plannen, hoeven alleen maar 15 min van mijn les overgenomen te worden. Normaal plan ik dokter/tandarts etc altijd op mijn vrije dag of na schooltijd, vind het vervelend als dat niet kan, denk dan meteen dat het opvalt.
    Maar anyway ik vroeg toen of ik niet over 2 weken al een echo kon krijgen om te het hartje te horen, omdat ik erg onzeker ben na mijn miskraam. Ze moest het even navragen en kwam daarna met de mededeling dat ik een echo krijg met 7 weken, dus ik ben super blij! Ze stuurt me een brief van beide afspraken toe, dus dan weet ik welke dag ik over 2 weken mag komen. Ik ben zo blij dat ik dan al mag komen, nog maar 2 weken. De weken vliegen toch snel nu, werk maar 4 dagen en dan is een week alweer bijna om. Twee weken lukt nog wel....Het voelt wel goed, dat scheelt natuurlijk ook wel.

Moest straks naar een afspraak (zeg even niet waar naar toe, anders zullen bekenden me door hebben). Die vrouw is 11 weken zwanger vertelde ze. Ik heb haar verteld ivm medische redenen dat ik 5 weken zwanger ben. Ben blij dat ik het tegen iemand kon zeggen. Daarna nog even over de buiken gepraat, ze had ook echt al een grote buik. Liet mijn buik zien en ze zei ook dat ze dat al vroeg had, gelukkig met wijdere topjes valt het niet op, maar weet niet hoe lang me dat nog gaat lukken.
    Bij de 1e kon ik nog tot 12 weken verborgen houden, nu is het zo anders bij de 2e zwangerschap.

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,
    vandaag een druk dagje gehad met een kraamvisite (erg gezellig en leuk) en nu even tijd om een reactie te tikken.
    Moest wel goed zoeken, topic was helemaal weggezakt.

@ Yvon, balen van je ongi ;). Alvast veel succes in de nieuwe ronde dan maar! Wel een heftige dus. Hopelijk is snel de ergste heftigheid voorbij! Knuf.

@ Lizzy, al een paar dagen rozeverlies. Ws heeft je gevoel dan toch gelijk gehad. Al blijft het altijd spannend totdat je ongi echt doorbreekt ;). Knuf.

@ Summer, weer op zoek naar je ei. Succes en ik duim voor je!

@ Lin, gaat toch hard die buik van je als je broek nu echt niet meer past. Zo jammer als je het daarom nu al zou moeten vertellen ;).

@ Evy, succes!

@ Missjuf, fijn dat je weer een hele goede test had :). Morgen meer duidelijkheid over echo bij de vk. Hopelijk mag je idd met 7 wk terecht.

@ Sjors, spannend hoor. En lekker aftellen ;). Nog steeds dikke buik dus, haha zou wat zijn als het echt het begin is :p

@ Banjabes, zou ook van vorige wk di uitgaan en dan volgende wk di dus 14 dagen na ei dus betrouwbaar om te testen. Vanavond vrijdag zou je een testje kunnen wagen met kv2v5. Nu is denk ik echt nog veel te vroeg ;)

@ Sweet, succes met je mannetje verleiden! Wel jammer dat je ei idd net voor je vakantie valt. Maar ja dit soort dingen zijn helaas niet te plannen ;)

@ Troelie, dikke knuf.

@ Dilann, fijn dat alles goed gaat en je een mooie echo hebt gehad. Gaat vast rond 12-14 wk weer beter met je zw.kwaaltjes ;)

@ all, gister en vanmiddag echt onwijs moe. Ook stonk en smaakte het eten me gister voor geen meter. Terwijl er gewoon een standaard rijstprutje was gekookt dat ik normaal heerlijk vind. Volgens mij kan ik daarvan alleen de hormonen de schuld geven en moet ik me idd niet al te druk maken. Als de echo een goed vruchtje heeft laten zien dan zal de onzekerheid echt wel afnemen ;)

8. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    08/10 4eiuiSjors 20/10 testen
    06/10 NOD Zien
    07/10 NOD Banjabes
    09/10 NOD Summer
    16/10 NOD Lizzy
    17/10 Echo Lin
    17/10 Intake VK Dilan
    18/10 Echo Hoop
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    24-28/10 Echo MissJuf (7 weken)
    27/10 Echo Afrola
    31/10 Echo (termijn) Dilan
    10/11 Echo (termijn) + intake vk Afrola
    16/11 Echo MissJuf (10 weken)

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012
    Lin-Ronde 3, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 5 juni 2012 (?)
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 12 juni 2012 (?)

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even mijn data erbij gezet, de datum over 2 weken is nog niet duidelijk, wel de week.
    Heb Yvon's NOD even weggehaald.

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames...

Hier echt een rotdag.. Voel me niet echt lekker.. Flink oorpijn.. D8 vandaag ook echt ongi te worden, had wel een btje bloed al dus ben bang dat het einde oefening is deze ronde..
    Fijn dat je zo snel al voor een echo mag missjuf :)
    Ga nu mn bed in..

Bye bye

11. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lizzy
    Even een knuffel voor je. Ga maar lekker slapen en hopelijk voel je je morgen wat beter.
    Ben heel blij dat ik snel mag komen voor de echo, toch weer wat meer zekerheid. Hoop niet dat je ongesteld wordt....

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Thanks lieverd :) Ben ook heel blij voor je.. Hoop dat je dan een btje gerustgesteld bent :)

13. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lizzy
    Ik ben inderdaad gerustgesteld en helemaal blij :).
    Ga jij maar lekker rusten....

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik heb jullie allemaal gelezen. Heb een drukke dienst gehad en ben echt dood op. Dus ik ga naar bed.
    Reageren doe ik morgen avond wel even.
    Alleen even Misjuf, wat fijn nog maar 2 weekjes en dan al een echo top!

Weltrusten!

15. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin op jou advies gister een lekker wijntje gedronken en hij smaakte goed!

@ summer, idd volgende keer roze! Ik zie dat wel op dezelfde dag een eisprong hebben, toevallig!

@ missjuf fijn dat je het tegen iemand kon zeggen! Dat lucht toch een beetje op als er iemand vanaf weet. En idd de zomer is een mooie periode haha beter als het weer. An de afgelopen dagen , maar goed eigenlijk maakt het niet uit, je wilt het toch zo snek mogelijk, wat goed dat je zo snel voor je echo kon!

@ afrola, dat is minder dat het eten je tegen gaat staan, maar wie weet gaat het vandaag beter.

@ lizzy, hè wat rot. Hopelijk zet het niet door! Wat heb je aan je oor? ( vraagt een nieuwsgierige audicien? )

16. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Lin , draai je veel wisselende diensten? Dat lijkt me zwaar, het is maar net wat je gewend bent maar toch...

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @yvon.Ja, ik werk als agente dus ik heb alle soorten diensten die je je kan bedenken. Wel pittig als je zwanger bent hoor.
    Mn buik gaat trouwens beter dus mn broek knelde gisteren iets minder. Nog 3 weekjes volhouden hoop ik.
    Goed dat je een lekker wijntje op hebt. Zou dr soms ook wel een lusten maar dat doe ik niet hoor.

@afrola. Erg he al die geurtjes en smaakjes!
    @lizzy. oorpijn? Au dat is echt niet leuk en dan ook een naderende ongi is helemaal niet leuk! Hopelijk zet t niet door.

@hier. Ik ben zo misselijk! En moe.
    Ga zo zwemmen is goed zeggen ze!

Groetjes

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @yvon.. had voor mn vakantie al wat last van mn oor. Toen in bet vliegtuig erg veel last gehad. Dagen erna na ploppend oor.
    Nu echte steken inmn oor, trekt door naar mn wang. Ook met kauwen last.. Als ik hem afsluit zeg maar en weer open doe doet het pijn.. Ook al een paar dagen hoofdpijn.
    Nu ook misselijk. Wat een irri lijf heb ik :p

19. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @MissJuf: we proberen het te houden om de twee dagen, zodat er wat tijd is om nieuwe 'goed' sperma aan te maken. Maar heb gisteren m'n ei niet gevoeld en ook niet geklust, dat zou vandaag terug moeten gebeuren :D. Hou m'n vruchtbare periode bij en van zodra deze begint, beginnen we te klussen (dus nu al 2x geklust lol)
    Ik had er ook liever minder tijd tussen gehad, maar ja heb bijna een jaar BV gegeven (al die tijd geen menstruatie) en dan na 3x proberen terug zwanger, na 10w miskraam en dan toch even verwerkingstijd nodig gehad.

Hier het gevoel dat ik verkouden ga worden, nog steeds geen ei 'gevoeld', maar misschien voel ik het deze keer wel niet, dus toch maar 1x extra klussen lol.
    Vriend heeft dan steeds het gevoel dat het op commando moet, maar tja geen keuze hé ;). We hebben nu eenmaal een beperkte tijd dat we vruchtbaar zijn (durft dit soms wel eens te vergeten). Aangezien dit de 1e ronde is na m'n MK, ben ik wel héél gefocust op dat klussen :p

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen

Deel Deze Pagina