Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Vervelend, zou er toch mee naar de huisarts gaan, waarschijnlijk krijg je dan neusspray. Wat meestal goed helpt.
    Je kan ook zelf neusspray halen zoutoplossing, misschien volstaat dit ook al. En veel kauwgom eten,
    Wel vervelend zeg

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ evy, ik ken de drang om snel weer zwanger te willen worden! Vervelend is dat. Je zit er dan zo op.
    Je hebt wel op de goede dagen geklust!
    probeer hem vanavond nog eens te verleiden hahaha,
    Mannen zijn soms wel wat raar, maar misschien is presteren onder dwang ook niet prettig.

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    #1523 Lizzy1986, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    Thanks voor de tip yvon :)
    Ga gezellig met jullie mee de volgende ronde in. Ben net ongesteld geworden..
    Scheelt een week!! Met mn vorige cyclus :( Mar wel lekker kort :) (voor mijn doen dan he)

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    He lieve meisjes,

@lizzy, wat naar van je oor! Je kunt jezelf zo beroerd voelen als er iets niet in de haak is he?! Ik hoop voor je dat je ongesteldheid niet doorzet, maar dat het gewoon innestelingsbloed is.

@lin, fijn dat je broek weer iets beter zit. Kun je het nog even voor jezelf houden :).

@evy, gewoon lekker doorklussen, dan komt het vanzelf goed!!

@missjuf, fijn dat je over 2 weken al mag komen! Wij hebben gereserveerd voor donderdag de 27e, we hebben allebei vrij genomen (misschien dat dat voor mijn vriend niet eens meer nodig is). Gaan lekker voor een massage! Heb er nu al zin in!

@yvon, denk dat ik dit weekend (als ik eindelijk van de pijnstillers af ben) ook eindelijk weer eens een wijntje neem!

@all, vandaag thuis gebleven van het werk. Heb de gynaecoloog ook ff gebeld. Vannacht voor de 5e nacht op rij echt 4/5x wakker geworden, badend in het zweet. Heb ook nog steeds pijn in mijn buik. Volgens haar hoort het er toch nog bij. Het bloeden is inmiddels zo goed als gestopt. Als ik weer zou gaan bloeden en meer buikpijn zou krijgen, moest ik het maar weer even laten weten. Voor nu maar even een pijnstiller en afwachten. Zit nu dus lekker op de bank.

Zijn er nog mensen die binnenkort mogen testen (sorry, heb het allenaal niet heel goed onthouden wat ik gelezen heb, het was ook zoveel)?!

Veel liefs van mij!

5. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    #1525 Evy77, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    Denk dat het idd niet altijd leuk is. Snap wel dat als je vrouw anders al sneller eens zegt 'nu heb ik geen zin' maar plots als het op kindjes maken aankomt weer wel wil, dit niet even leuk is.

@troelie: lees net je banner, wat balen! Neem je dit weekend maar een lekker glaasje wijn, je hebt het verdient!!

Net m'n eisprong gevoeld dus vanavond ZEKER klussen :D

6. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hallo meiden,

@ Troelie, wat vervelend dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt. Gelukkig is het bloedverlies wel gestopt. Hopelijk knap je gauw weer wat op..

@ Lizzy, oh wat balen dat je toch ongesteld bent geworden !
    Maar je had zelf ook al niet zo'n goed gevoel over deze ronde toch..
    Weer vol goede moed mee naar de volgende ronde, komt goed!

@ Yvon, jah idd wat toevallig onze eisprong op dezelfde dag. Haha en hopelijk ook daarna samen een positieve test! Daar gaan we voor !! Succes naar het vinden van je ei...

@ Banjabes, hoe gaat het nu met jou? Al meer duidelijkheid ??

@ Evy, wat fijn dat je je eisprong hebt gevoeld, nu idd vanavond klussen. Heel veel succes !!

Hier verder weinig nieuws. Duurt nog wel even voordat mijn eisprong komt.. Wel alvast begonnen met klussen voor de fun.
    Vanmiddag mijn nicht op bezoek geweest, is 30 weken zwanger. Was gezellig, maar oh wat zou ik graag zo'n mooie dikke buik willen.

7. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Mijn NOD even aangepast..

08/10 4eiuiSjors 20/10 testen
    06/10 NOD Zien
    07/10 NOD Banjabes
    16/10 NOD Lizzy
    17/10 Echo Lin
    17/10 Intake VK Dilan
    18/10 Echo Hoop
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    24-28/10 Echo MissJuf (7 weken)
    27/10 Echo Afrola
    31/10 Echo (termijn) Dilan
    05-11 NOD Summer
    10/11 Echo (termijn) + intake vk Afrola
    16/11 Echo MissJuf (10 weken)

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012
    Lin-Ronde 3, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 5 juni 2012 (?)
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 12 juni 2012 (?)

8. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Ik ben ook blij dat ik over 2 weekjes al mag komen voor een echo.
    Hoe is het met de misselijkheid? Gaat het al wat beter?

@ Yvon
    Zeker fijn dat naast het forum hier ik nog iemand heb tegen wie ik het kwijt kon. Kan me helemaal voorstellen dat je graag zo snel mogelijk zwanger wilt zijn, je hebt je er zo op ingesteld en bent er zo mee bezig.

@ Lizzy
    Wat vervelend zeg die oorpijn! Oorpijn doet zo'n pijn.
    Net ongesteld geworden, wat jammer zeg. Op naar de volgende ronde!

@ Evy
    Jullie zijn goed aan het klussen!
    Op commando ja dat ken ik, vond vriend hier ook niet zo fijn.

@ Troelie
    Heerlijk zeg dat jullie de 27e naar de sauna gaan en lekker een massage erbij. Geniet ervan! Jullie verdienen het!

Wat vervelend dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt en 's nachts zwetend wakker wordt. Had je dat bij je vorige miskraam ook?
    Als je het niet vertrouwt, gewoon weer bellen hoor!

@ Summer
    Leuk dat je nicht 30 weken zwanger is, maar kan begrijpen dat je dan toch een beetje jaloers bent en graag ook zelf zwanger wilt zijn. Hopelijk een vruchtbare ronde voor jullie, jullie zijn in ieder geval al goed begonnen met klussen!

@ hier
    Mijn werkweekje zit er alweer op. Ik had gehoopt al een brief van de vk binnen te hebben zodat ik precies weet wanneer ik mag komen, maar helaas. Hoop deze morgen binnen te krijgen, anders bel ik even. Hoezo nieuwsgierig? :)

Ik heb er wel een goed gevoel over, maar toch twijfel ik af en toe. Heb natuurlijk 2 keer bloedverlies gehad, maar alleen op de wc en verder niets. Dag erna wat bruin verlies en dat was het. Dat is niet genoeg voor een miskraam zou je zeggen. Nu gewoon weer normale afscheiding. Toch wel spannend die echo, ga er een beetje vanuit dat het goed zit, maar hoop dat ik niet een enorme klap krijg over 2 weken.

9. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een ego berichtje, ik zal volgende week reageren op alles wat jullie vertellen de komende week (tenminste ik ga het proberen...)
    Vandaag studiedag op werk gehad. Ik ben halverwege de dag een beetje ingestort. Het was iets heel kleins wat er gezegd werd en ik schoot vol. Toen kwam de directrice met een lieve woorden en toen ging de kraan open en kon ik niet meer stoppen.
    Iets te veel hooi op mijn vork genomen. Ik ben iemand die maar doorgaat en mezelf geen rust geeft. Hoewel ik denk en zeg dat ik het allemaal een plekje heb gegeven is het diep van binnen nog niet helemaal verwerkt. Gelukkig heb ik lieve collega's en vriendinnen en 2 daarvan weten zelf ook wat het is en weten heel goed hoe ik in elkaar zit. Ze hebben me met beide benen op de grond gezet en ik moest mijn rust pakken, dus dat ga ik maar doen (op het strand....)

10. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sweet
    Dat klinkt niet goed meisje. Doe maar rustig aan en gun jezelf de tijd om bij te komen. We zien je volgende week wel weer hier.
    Fijn dat de directrice zo fijn reageerde. Neem je rust!

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is echt een schat van een mens. Ze heeft al heel vaak gezegd dat ik soms moet accepteren dat niet alles gaat hoe ik wil dat het gaat. En dat dat dan geen falen is, maar gewoon je doel bijstellen. Aangezien ik een groep jongens in de klas heb die gewoon de sfeer bepalen. En ik weet wie het zijn, wat ze doen en wanneer, ik kan alleen mijn vinger er niet opleggen. En dat frustreerd mij. Gelukkig hebben we nu een studiedag gehad over omgaan met pestgedrag e.d.

12. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sweet
    Voor de klas staan kan moeilijk zijn, ik weet er alles van.
    Heel vervelend als je niet precies kunt zeggen wie de sfeer verpest, maar dat het een groep is. Vergeet niet dat het schooljaar nog niet zo lang bezig is en de tijd waarschijnlijk wel zal leren.

13. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @sweet, hele dikke kus voor jou! Wanneer ga je op vakantie?! Heel veel plezier alvast, geniet ervan meis!!

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou dames,

Ik weet het allemaal niet hoor. Mijn borsten doen echt geen zeer en dat was in mijn vorige zwangerschappen wel. Wel wordt ik elke nacht weer wakker nog steeds. Heel vervelend.

Ik heb echt nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Zit nu op dag 38! Precies een week overtijd en vanmorgen maar weer eens een testje er tegenaan gegooid. Maar weer negatief. Als er woensdag nog geen ongi of knaltest is, dan ga ik maar eens naar de dokter. Dit klopt niet bij mijn lijf! Trouwens woensdag zou ik 1 dag overtijd zijn met mijn 'nieuwe NOD', dus moet er dan toch gewoon wel iets te zien zijn:(

15. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Banjabes
    Was je eisprong niet aanstaande dinsdag 2 weken geleden?
    Dan zou je namelijk aanstaande week je NOD hebben.
    Misschien begin van de week nog eens testen. Ik ben benieuwd.

@ hier
    Net gebeld naar MVM en ze bellen met terug voor een afspraak.

16. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Banjabes, wat vervelend dat je nog steeds zo in onzekerheid zit. Misschien dat je cyclus nog wat van slag is van de MK? En dat je eisprong later is geweest ?? Hopelijk gauw meer duidelijkheid voor je..

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mijn NOD even aangepast..

06/10 NOD Zien
    07/10 NOD Banjabes
    17/10 Echo Lin
    17/10 Intake VK Dilan
    18/10 Echo Hoop
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    24-28/10 Echo MissJuf (7 weken)
    27/10 Echo Afrola
    05-11 NOD Summer
    15/11 NOD Lizzy

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012
    Lin-Ronde 3, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 5 juni 2012 (?)
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 12 juni 2012 (?)

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @banjabes.. balen dat je nog steeds geen zekerheid hebt :( Misschien is je cyclus idd nog in de war van de mk.. Bij mij scheelt het ook een week met vorige cyclus..

@missjuf.. Goed bezig met mvm :D Logisch dat je ergens nog bang bent dat het mis gaat, maar je moet maar denken dat bloed was innestelingsbloed dus zit je beeb stevig vast ;)

@Troel.. Lekker gaan genieten de 27e meis, dat heb je wel verdiend *knuffel*

@Sweet.. Lieverd wat naar om te horen dat je er ff doorheen zit, maar kan het me helemaal voorstellen. Ik merk aan mezelf dat ik er momenteel ook meer mee bezig ben en weer erg verdrietig ben.
    Goed dat je zulke lieve collega's en vriendinnen hebt :) Lekker je rust pakken meis, tis allemaal niet niks en het heeft gewoon tijd nodig. Goed dat je ff gaat uitwaaien aan het strand.

@summer.. Leuk dat je nicht zwanger is! Maar jaa voor jou nu wat minder leuk.. Hopen dat jij snel weer iets hebt om blij over te zijn :)

@evy.. goed aan de klus.. en jaa op commando vind ik zelf ook niet je van het.. :p

@hier.. *moppermodus aan*
    Chagie.. Ok.. ik had er al geen goed gevoel over.. maar dan word je ongesteld en dan is het toch een teleurstelling... Pff gister weer voor het eerst echt gejankt.. Had het zooo gehad ff... Op mn werk ook nogal stress dus dat helpt niet echt..
    En vriendje die dan zegt.. Het komt wel.. Geniet nog ff van alle vrijheid die we nu hebben.. Is ook waar, maar ik wil geen vrijheid ik wil gewoon zwanger zijn...
    *moppermodus uit*
    OOww jaa.. gister mijn eerste spaanse les gehad.. Was erg leuk :D

19. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1539 MissJuf, 14 okt 2011
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
    @ Lizzy
    Je had je deze maand voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn, maar als je dan ongesteld wordt is het toch een teleurstelling en dat is logisch. Inderdaad moet je denken zoals je vriend, genieten van jullie vrijheid. Lekker uitgaan en zo dat wordt moeilijker als er een baby is.

@ hier
    Net de verlangde brief binnengekregen van de vk.
    Ik mag 28-10 komen voor de echo. Ze had me via telefoon al gezegd dat het ma-woe-vrij kon. Had stiekem gehoopt eerder die week maar prima. Dus nog 2 weken en dan weet ik wat meer.
    Heb net ook het boekje Jonge Ouders binnen gekregen. Ik vind het zo vreemd, heb het al eerder gezegd, maar bij mijn vorige zwangerschap toen ik de miskraam had, had ik me ook aangemeld op de website, maar kreeg niets binnen. Toen ik mijn gegevens bij deze zwangerschap ging wijzigen, bleek dat de gegevens er gewoon nog in stonden van de vorige zwangerschap, maar nooit een boekje gekregen. Zal gewoon zo moeten zijn denk ik, was achteraf ook een miskraam. Nu al binnengekregen, misschien wel een teken dat het gewoon goed zit.

20. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    06/10 NOD Zien
    07/10 NOD Banjabes
    17/10 Echo Lin
    17/10 Intake VK Dilan
    18/10 Echo Hoop
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    27/10 Echo Afrola
    28/10 Echo MissJuf
    05-11 NOD Summer
    15/11 NOD Lizzy

Zwanger!!

Deel Deze Pagina