He Lizzy, Kan je raar dromen he. Hoewel ik emotioneel al aardig weer de oude ben heb ik sinds de miskraam elke nacht nachtmerries. Droom iedere keer ook dat m'n baarmoeder eruit valt. Een keer zelfs dat de hond van mn moeder m opat. Dat soort vreselijke dromen. Achteraf denk je, t zal wel, maar als je net wakker schrikt... Hier nog meer meides met nachtmerries? X jetje
Jepz, ik ook. Het is een manier van verwerken zeggen ze. Maar fijn is het niet. Heb een paar keer gedroomd dat ik een verand babytje kreeg. Ook heel akelig. Krijg er kippenvel van als ik eraan terug denk. Ik moet zeggen dat het hier vanaf gister wel iets beter gaat. (nu hebben we afgelopen week weer een dierbare verloren waar we veel voor moeten regelen. Dus misschien verplaatst het zich naar de achtergrond door de drukte) Ik ben een paar dagen afwezig. Wens jullie al het goeds toe! En tot van de week! Liefs yvonne
nou dames ik dacht dus dat gisteren mijn ongi eraan kwam heb ik alleen een heel klein beetje bloed verloren,nog geen tampon vol en nu is alles weer weg?? yvon, veel sterkte
O wat vreselijk, je was net zo blij dat alles weer 'normaal' was. Ik hoop dat t alsnog door zet, zodat je een nieuwe cyclus kan beginnen. Snap dat je flink zit te balen nu.
Wat een k*tdag Kan alleen maar huilen.. Zo oneerlijk.. waarom gaat het nou fout.. Ik mis het zwanger zijn zo En die onzekerheid.. Wanneer ben ik weer zwanger.. En als ik dan weer zwanger ben gaan we weer die stress in :S Pfff bluh!
Oh meid.... wat vervelend dat je zo'n rotdag hebt.... En ik weet precies wat je voelt! Ik heb ook deze momenten, maar ik plan mijn weken zo in dat ik deze momenten niet eens de kans geef om dor te komen....(misschien ook niet helemaal de juiste beslissing...) Gooi het er hier maar lekker uit, daar zijn we voor.
Gisteravond was m'n laatste pil van de primolut, maar lijkt mij toch niet dat m'n lijf nu al gaat krampen voor de ontrekkingsbloeding. Blijft maar in mn hoofd spoken of ik misschien een ontsteking heb, echt zonder aanstellen misselijk van de pijn. Dokter is op vakantie en een afspraak met een gynaecoloog lukt voorlopig niet ook ivb met vakantietijd. Maar even de bloeding afwachten en kijken of het dan over is, hoop maar dat ie snel komt.
Jetje, als de pijn niet te houden is, is de huisartsenpost daar voor he! Er wordt 24 uurs zorg geleverd op die manier! En morgen is er een andere huisarts die je eigen huisarts vervangt, en daar moet je langs kunnen komen als je zo veel pijn hebt. Lizzy, balen dat je even een slechte dag hebt. Maar eruit gooien werkt toch het beste! Sterkte.
Hoi vlinder, Ik kreeg op woensdag ( tijdens de crematie van mijn schoonmoeder!! ) bloedingen. Op Zaterdag heb ik een spontane miskraam gehad en op maandag bleken er nog restjes te zitten. Toen kon ik als nog op dinsdag gecureteerd worden. Heb dus beide gehad.
Ben ook ongesteld geworden. Om precies te zijn 32 dagen na de MK. Verdrietig en opgelucht gevoel tegelijk.
hey dames, ik ben gister weer ongi geworden, helemaal happy hahaha stom he maar nu heb je iig t gevoel weer door te kunnen dat is wel fijn, dat je weet dat je lichaam weer doet wat t moet doen mamavanj; jeetje wat heftig zeg op de crematie van je moeder...pfff alsof je die dag nog niet genoeg aan je hoofd had gecondoleerd! maar jij bent dus na 32 dagen weer ongi geworden...hoever ben je inmiddels?eisprong al gehad?? liefs vlinder
Hey vlinder, Ben vandaag ongesteld geworden. Zou het dus echt niet weten. Dacht dat ik hem wel gevoeld had ongeveer 2 weken na de MK. Maar niet dus Wil deze maand gaan kijken voor zo een ovulatietest van clearblue om een beetje te kunnen bepalen wanneer de eisprong nu is. Heb er alleen helemaal geen ervaring mee. Jij dus ook inmiddels weer ongie geworden. Ken het gevoel wel hoor, nu weet je idd zeker weer dat je er voor kunt gaan. Suc6 dan maar hè! Hopelijk is het snel weer raak. Liefs Brigitte
Wat ik trouwens heel vervelend vind is dat ik nou al inmiddels 4 mensen ken die tussen de 11 en 15 weken zwanger zijn. Pffff heel confronterend! Het is niet dat ik het die meiden niet gun, juist integendeel! Maar als ik ze zie of ze erover hoor praten dan voel ik me zo ellendig en verdrietig Gister vertelde me vriendin dus dat iemand die wij beide kennen 13 weken zwanger is. Dan is het het net of je een messteek krijgt want ik had ook 13 weken geweest. Hebben hier meerdere meiden last van? Zou bijna zeggen dat ik jaloers ben maar zo ben ik niet en dat wil ik ook helemaal niet zijn Liefs Brigitte
Herkenbaar... iedere zwangerschap die ik hoor is even zuur.... Maar van die zwangerschappen is er ook 1 een mk geworden.... kan je zeggen dat is veel zuurder ik gunde die mensen namelijk een kindje... dat zure herken ik nu dus als het zelf missen zwanger te zijn.
Ooh meiden wat een verhalen, en tuurlijk ben je dan blij als je hoort dat die mensen zwanger zijn maar het is net of je dan zelf daarna door de grond heen zakt.... Zo'n ellendig gevoel is dat bllleegghhh Als het meezit kan ik evt a.s maandag testen mocht ik niet ongi geworden zijn!! Heb ook zo'n raar gevoel nu! Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet zo beetje zeurende pijn onderin mijn buik, afgelopen 5/6 juli een miskraam moeten opwekken met cytotec. en volgens de gyn had ik 27 Juli mijn eisprong en die heb ik gevoeld en hadden daarvoor al sex gehad en daarna na die 27e weer zou het dan ook echt nog zijn dat ik evt misschien wel zwanger kan zijn?? Bang zijn weet niet meer wat ik moet denken en doen!!! Liefs xxxxxxxx