Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    17/10 Intake VK Dilan
    18/10 Echo Hoop
    22/10 NOD Sjors (8/10
    4e iui gehad --> 22/10 testen)
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    27/10 Echo Afrola
    28/10 Echo MissJuf
    31/10 Echo (termijn) Dilan
    05/11 NOD Summer
    09/11 Echo (2e)(termijn) Lin
    10/11
    Echo (termijn) + intake vk Afrola

15/11 NOD Lizzy
    16/11 Echo MissJuf (10 weken)

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012
    Lin-Ronde 3, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 7 juni 2012 (?)

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Lin, gefeliciteerd met de goede echo. Nu echt genieten :D

@ Sjors, 5 dagen voor NOD is wel echt vroeg hoor. ik zou zeker nog 2/3 dagen wachten. Een positest geeft je nu alleen nog maar onzekerheid ;). Moeilijk he wachten :p

@ rest, zwaai

3. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh Lin, fijn!! Wat een opluchting om het bevestigd te zien he? Ben blij voor je!

4. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjors
    Inderdaad een dilemma. Het heeft geen zin voor je om woe al te testen lees ik, dus gewoon lekker vrijdag doen. Want dadelijk is de test positief maar voel je jezelf onzeker over het feit of het klopt.
    We helpen je er doorheen! Komt goed!

@ Lin
    Wat fijn zeg!!! Een kloppend hartje!!! Ik ben echt blij voor je!
    Raar he 2 dagen teruggezet, terwijl je weet wanneer je je eisprong gehad hebt. Snap dat niet goed.
    Jij mag 9 november terugkomen, dan mag je een weekje eerder dan ik voor de 2e keer mag, ik 28-10 en dan 16-11.

Ik werk natuurlijk in het onderwijs, dus volgende week herfstvakantie. We wilden eigenlijk niets gaan doen, maar gaan misschien samen (zonder kind) een nachtje weg.

Je hebt me alleen weggehaald bij de zwangeren.....
    Ga het meteen even aanpassen.

@ hier
    Gisteren toch niet echt vroeg gaan slapen, moest nog veel doen. Uiteindelijk werd mijn dochtertje 2 keer wakker en sliep dus niet voor 1.00. Dat was wel minder. Vandaag maar wat eerder naar mijn bedje.
    Kan eigenlijk niet wachten tot volgende week vrijdag, heb die week vakantie en denk nu dat ik er de hele week tegenop/naaruit zie. Had ik maar eerder kunnen komen.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja, echt een opluchting. Toch nog wel een onzekere tijd hoor. Maar was niet zn leuke gyn. Beetje zakelijk en negatief.
    Dus ook maar kort en snel de beeb gezien. Maar het hartje doet t en hij zit perfect kwa dooier en dooierzak en groei. 6.4mm
    Met ruim 10 wk weer een echo en morgen de vk bellen want ga gewoon naar de vk terug. De echo is in het ziekenhuis, mijn vk heeft geen eigen echo machine.

Groetjes

6. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    17/10 Intake VK Dilan
    18/10 Echo Hoop
    22/10 NOD Sjors (8/10
    4e iui gehad --> 22/10 testen)
    25/10 NOD Sweet
    .../10 NOD missillie
    27/10 Echo Afrola
    28/10 Echo MissJuf
    31/10 Echo (termijn) Dilan
    05/11 NOD Summer
    09/11 Echo (2e)(termijn) Lin
    10/11
    Echo (termijn) + intake vk Afrola

15/11 NOD Lizzy
    16/11 Echo/Intake MissJuf (10 weken)

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?)
    Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012
    Lin-Ronde 3, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 7 juni 2012 (?)
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 12 juni 2012 (?)

7. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hey meiden,

Na een rare cyclus van 40 dagen ineens, weet ik ook meer. We zijn weer ongesteld. Dat is wel weer heel jammer. De komende maanden gaan we wachten. We zijn nu 5 maanden bezig met daar tussenin een miskraam. 16 juli hebben we een vakantie geboekt. Ik wil daar absoluut heen en de komende cyclus kan dus niet en rekening houdende met een vroeggeboorte die twee maanden daarop dus ook niet. Het is wel even balen, maar ja. Na oud en nieuw gaan we weer verder. Een nieuw jaar met weer nieuwe kansen. Het is wel even heel moeilijk, maar ik wil gewoon nog een leuke vakantie voor onze kleine meid. Zij is nu bij ons en daar wil ik gewoon volop van genieten. Mocht er ooit nog een tweede komen, dan vind ik dat geweldig, maar zolang dit nog niet gebeurt wil ik genieten met z'n 3en. Wel ga ik even naar de dokter, want er zit iets niet goed in mijn lichaam. Ik heb zo'n pijn in mijn linkereierstok gehad. Misschien is het ook wel even goed om er even niet mee bezig te zijn.

Kom zeker af en toe nog even buurten om te kijken hoe het met jullie gaat.

Kus banjabes

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @banjabes: hé hopelijk knalt het dan direct bij het begin van het nieuwe jaar. Veel succes.

Bij mij begint het nu toch ook te kriebelen hoor, vanaf gisteren zou de innesteling moeten begonnen zijn, dit maakt me weer meer bewust van alles, probeer er niet te veel mee bezig te zijn.
    Het is nog zo lang wachten tot 26/10 ;)!

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @banjabes. O jammer zeg. Nou dan word het een winter beeb voor jullie:)
    Komt vast allemaal goed. pijn is niet fijn. Ben benieuwd wat je hebt.

@Evy: Duim duim duim. zou wel erg leuk zijn:)

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Evy
    Ja dat doe ik dus elke ronde ook braaf meid, maar deze had ik nog over… tja daar kan ik dan ook niks aan doen.

@Lin2011
    Ow meuid wat geweldig!!!!
    Ik duim nog voor je door hoor, maar fijn dat je al een mooi knippertje hebt kunnen zien!

@Afrola
    Ik heb ook nog helemaal niks gedaan hoor :p;)

@MissJuf
    Ik kan best 2 dagen voor NOD testen, dan heeft pregnyll geen invloed meer… weet alleen uit eerdere ervaringen dat ik vaak vrij laat tot heeeeel laat pas positief test. A fijn we zulle zien.
    Ik heb trouwens nu al vakantie, oh echt heeeeerlijk!
    Dat van terug zetten meid is puur vanwege groei en ontwikkeling.
    We pinne ons zelf vast op data van eisprong maar als je een late innestel hebt gehad dan is dat de verklaring vaak. Maar meestal trekt dat terug zetten zich rond termijn echo weer recht… en zo niet dan dus idd een late innestel.
    Ik werd vorig jaar een 8 dagen terug gezet!! Kan je vertellen dat je je dan rot schrikt… en de 2e echo slechts 2 dagen vooruit… en de 3e echo was ’t weer helemaal oke. Ja helaas werd het wel een ma maar dat ter zijde.

@Banjabes
    Jeetje meid, ik en er effies beetje stil van maar snap het heel goed. Fijn dat je af en toe blijft spieken.
    Zal aan je blijven denken! En succes nog bij de ha… hoop voor je dat het niets ernstigs is!

@ALL
    Nou hier gaat tie goed, ben erg moe. Komt niet veel uit me handen.
    Moet ook zeggen dat nu het vakantie is ik ook wel echt ff alles los kon laten pfffffffffff heerlijk!
    Allenig stort ik na 20:30 HE-LE-MAAL in :$ :(
    Vandaag helaas beetje bagger weer, ga stofzuigen en verder een beetje werken aan me kalender…
    Ben zelf een verjaardags kalender aan het maken met foto’s van alle jarige enz.
    Nou verders ff geen nieuws… genoeg interMEP tijd dus zal hier blijven spieken.

xxx

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @misjuf. ik lees nu pas dat je eraf gevallen was. sorry!

@sjors. Klinkt goed allemaal. lekker he vroeg slapen, doe dat ook al heel de week lig er voor 21.30 in! Niks voor mij normaal maar slaap me een ongeluk. Ik ben wel heel benieuwd vrijdag!

Ik ben ook nog thuis en zou nu nog een nacht en een dag dienst moeten doen. Denk dat ik dat even niet doe en me donderdag 'beter' meld. hopelijk gaat t eten dan ook goed. Dan nog ruim 2 weken werken en dan kan ik het zeggen. Kan ik ook bureau werk gaan doen. Vind 6,5 wk nog te vroeg om t te zeggen.

Groetjes

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Lin2011
    Ik snap het dat 6,5 week heel vroeg is om te vertellen. Hoop voor je dat de tijd zal vliegen.. maar vergeteen dan niet te genieten in de tusse tijd hé :p

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @sjors. Ja, als ik nou wat meer energie had en minder misselijk was.. Ah gaat wel weer over! Ga zo ook even de bende opruimen hier en wat was doen.
    Ik heb ook een snotneus en keelpijn. Misschien toch een griepje? Al voelt het echt als zwangerschaps misselijkheid.

Trekt je vriend het nog het wachten of is ie net zo zenuwachitg als jij?

xx

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Die is voor ook mega zenuwachtig... elke dag sinds iui kijkt hij naar me buik. Nou moet ik zeggen (dat had ik hier al vanaf iui laten weten) dat me buik idd deze ronde erg opgezet is.
    Hij zegt dus echt van nou het is nog bol, en de volgende dag... ZOOOOO je lijkt wel een ballon :$... kan je vertellen dat het soms niet leuk is... want ik denk ook wel is... wat nou als het niet zo is... dan wored ik ineens DIK! WHaaaaaaa hahahaha..
    Hij zei ook gister nog; Je bent moe hé... ja hopen dat het om een goede reden is.. hij is er dus nu wel degelijk mee bezig! :p

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ah wat lief. Dr is ook wel heel wat met je hormonen gebeurd dus die buik zal daar ook wel op reageren. Nog een paar dagen! Spannend. Gaan jullie samen testen?

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ik heb alle keren zeg maar alleen getest en het dan op speciale manier vertellen en laten zien... zo hebben we het ook aan fam op speciale manier laten weten.. niet gewoon hallo wij zijn zwanger.

Maar goed... mijn crea bea hoofd loopt zo langzamerhand wel leeg.
    Ik heb nog wel een idee hoor... denk ook dat ik die ga doen.

Alleen hoe we het de fam gaan vertellen moet ik wel nog nieuw idee verzinnen.

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @sjorsjette: nee das waar ;)

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O ben benieuwd.
    Misschien had ik t al verteld maar,
    Wij hebben geboorte chocola gehaald (bij een snoep winkel) dat in een bonbon doosje met roze en blauw lint. Nog niet gegeven want dat komt pas na de 2e echo. We willen de spannende weken onze ouders besparen.

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Zit thuis, heb me ziek gemeld. Verkoudheid, beroerd voelen van zw.schap en een slechte nacht heeft me er toe gedwongen.

@ Lin, ook nog even thuis bijkomen. Hopelijk lukt het je donderdag weer om wat te werken.

@ Banjabes, meid wat een teleurstelling dat het niet is gelukt. Wel 'fijn' dat je zekerheid hebt nu. Ook wel jammer dat je nu even moet stoppen. Maar als die vakantie voor jullie zo belangrijk is dan begrijp ik dat heel goed. Dus nu toeleven naar een mooie vakantie ;)

@ Sjors, goed hoor dat je nog niks gedaan hebt. Succes dan maar met je verjaardagskalender. Om die af te krijgen moet je wel iets doen hoor :p;)

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @afrola.
    Ah ook al ziek. Nou ik zit een broodje te eten. Maar moet steeds eten terwijl ik geen trek heb. Doe ik het niet dan ga ik spugen..
    Ook als ik meinspan is het spugen. Wasje ophangen is al veel:(
    Nou ja kijk wel even voor donderdag daarna heb ik lang vrij hoef ik dinsdag pas weer. Hoop echt dat het beter gaat want wil nog niks vertellen..
    Beterschap en lekker slapen!

Deel Deze Pagina