Hoi dilan, sja dat is bij iedere vk anders. Ik zou 1x naar het zkh moeten voor een echo maar krijg er ( mocht het weer zo ver zijn) in totaal 3 extra door een aangeboren hartafwijking bij mijn vriend. Van die combinatie test is je eigen keuze, ben wel benieuwd hoe ze daar op reageerden? Sommige vk's kunnen dan zo door zeuren. Hoe gaat het verder met je?
18/10 Echo Hoop 22/10 NOD Sjors (8/10 4e iui gehad --> 22/10 testen) 25/10 NOD Sweet 26/10 NOD Evy .../10 NOD missillie 27/10 Echo Afrola 28/10 Echo MissJuf 31/10 Echo (3e - termijn) Dilan 03/11 VK intake Lin 05/11 NOD Summer 05/11 NOD Yvon 07/11 NOD JeetjeB 09/11 Echo (2e)(termijn) Lin 10/11 Echo (termijn) + intake vk Afrola 15/11 NOD Lizzy 15/11 Controle VK Dilan 16/11 Echo/Intake MissJuf (10 weken) Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Voorlopig uitgerekende datum: 12 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?) Hoop- Ronde 2, 2e ronde na mk op 30/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 Lin-Ronde 3, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 7 juni 2012 (?) MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 12 juni 2012
Heb je op de NOD lijst gezet! Nee de VK heeft er verder niks over gezegd... vond het wel een hele lastige keus hoor... maar goed, we wachten gewoon op de 20 weken echo nu en hopen natuurlijk dat daar niks geks op te zien is. Verder gaat het ok met mij, bedankt voor het vragen... misselijkheid wordt steeds beter, nou ja minder dus eigenlijk. Gelukkig. Nog wel moe moe moe moe moe. En zo´n ontzettend onrustige huid. Maar goed, ook dat zal wel weer over gaan. Overigens heb ik sinds vorige week een waterijsjes verslaving... Hm.. ook bijzonder haha. Hoe is het met jou?
@ dilan dankjewel! Het is zo koud! Moet niet aan ijsjes denken hahahha. Fijn dat het wat beter gaat met je. Ieder heeft zo zijn eigen mening over de combi test,,, het is en blijft een kans berekening,
@JeetjeB Meid wat naar dat je ook een mk hebt gehad... Ik hoop dat ook jij gauw bij het lijstje zwangeren mag aanschuiven! @Yvon Hahaha eelt al.... en je moet nog effe whaha Ik ehhhhh denk dat ik morgen een testje ga wagen
@ Lin Jammer dat de gyn zo kort en zakelijk was, ach ja je hebt in ieder geval het hartje zien tikken. Je wilt het over 2 weken op het werk gaan vertellen? Wacht je tot na de 2e echo? Wat fijn dat je 3-11 al mag komen! @ Banjabes Jammer dat je ongesteld geworden bent. Moeilijk om nu even alles stop te zetten, maar begrijp je wel. Je kunt er natuurlijk niet vanuit gaan dat het kindje eerder komt en die vakantie staat vast, die kun je niet verzetten. Goed om even naar de dokter te gaan, ik had ook 2 keer na mijn miskraam zo'n pijn in mijn buik, weet ook niet wat het geweest is, even laten checken is zowiezo goed. @ Sjors Ook al zo moe, ik ook. Hopelijk is het een goed teken! Ben benieuwd. Wat fijn dat je vriend er ook zo mee bezig is! Ga je toch morgen al een testje doen? Wat een leuke manieren om het te vertellen. Ik ben al hard aan het denken hoe ik het mijn familie en 2 beste vriendinnen ga vertellen. Ben er nog niet uit. Wil het eigenlijk vanuit ons dochtertje doen... @ Afrola Beterschap. Als je je niet lekker voelt en ook niet goed geslapen hebt, moet je er gewoon aan toegeven. Vooral nu. @ Summer Op naar een goede klusweek en een bevruchting!!! @ JeetjeB Welkom hier! Het is fijn om hier je hart te kunnen luchten! Je zou eventueel nog ovutesten kunnen gebruiken, dan zie je wanneer je eisprong eraan komt. Bij temperaturen zie je het daarna pas eigenlijk. Je woont in Turkije? Hoe kom je daar terecht? Is je man Turks? Wat voor vertaalwerk doe je? @ Dilann Fijn dat je 2 extra echo's krijgt. Wat heeft jullie doen besluiten de combinatietest niet te doen? Wel een bloedtest? Wat voor bloedtest is dat? Je bent alweer 10 weken! Het schiet op, 1/4 deel van de zwangerschap zit er al op! Haha een waterijsjes verslaving en dat met deze kou . @ hier 6 weken vandaag!!! Erg moe, wel goed geslapen maar dochter werd middenin de nacht wakker, vriend ging eruit maar toch slaap even verstoord. Ga zo slapen...... Heb vandaag foto's van buik gemaakt, toch al best wel groot. Hihi als ik dit vergelijk met 1e zwangerschap had ik dit buikje pas bij 14 weken of zo. Wie weet ben ik toch verder en is die bloeding 8 september geen menstruatie geweest, kan bijna niet want was wel veel maar toch. Hoop het stiekem dat ik wat verder ben en dat er meer kans is op een mei kindje, begrijp me niet verkeerd hoor, mei of juni maakt niet uit maar omdat mijn dochtertje 14 juni jarig is...
@MissJuf Ben nog hard aan het denken hoe het te gaan vertellen als het nu raak is. Heb al wel een idee hoe ik het vriend ga vertellen. Maar ehhhh ik lees dat je buikfoto hebt gemaakt... dus ik snel naar je profiel.... zie NIKS... SHowe die hap!!! Ben schieuwnierig
@Missjuf: ja ovutesten zat ik ook aan te denken, maar misschien dat ik dat volgende ronde erbij ga doen als het deze keer niet raak is. Mijn man is inderdaad Turks. Ik ben hierheen verhuisd om bij hem te zijn. Omdat ik als freelancer werk, was die stap voor mij een stuk makkelijker en ook omdat het voor hem een stuk lastiger is natuurlijk om in NL te komen wonen. We kennen elkaar via internet, via een website voor vertalers. Ik doe ondertitelwerk, heel afwisselend. Soms heel leuk en soms heel vervelend, hangt van het programma af
Hey girls!! Hier ff een kort berichtje van mij @lin... jeuj!!!! Het hartje doet het! wat fijn! Snap dat je nog wat voorzichtig bent maare klim toch maar op die roze wolk @sjors.. Hihi toch morgen al testen? Spannend hoor! @JeetjeB.. Welkom! De reden is niet leuk maar tis wel fijn hier te kunnen kletsen.. @banjabes..Wat k*t zeg ~Bah weet helemaal hoe je je voelt.. Naja niet helemaal want een maand overslaan zit hier niet in de planning, maar tis iedere keer weer een teleurstelling @dilann.. heb ook een te hoog bmi dus krijg ook extra echos als het weer zo ver is.. boeiend Lekker genieten van het extra zien van je frummel @all... Mijn vlos vorige keer zeurde helemaal niet over de combitest.. Wij hebben er toen ook voor gekozen om het niet te doen.. Omdat er aan de uitslag geen garantie af te lezen is en een gehandicapt kindje hier ook welkom zou zijn, hoe moeilijk ook.. Dat is natuurlijk voor iedereen een persoonlijke keuze...
@ missjuf, spannend nog 10 daagjes en je weet meer! Hoe voel je je verder? Zou wel leuk wezen als je eerder uitgerekend bent. Weet de kleine het al van mama's baby in haar buik? Of nog even stil gehouden? Voor ze het gaat vertellen aan iedereen? Hahaha
@ lizzy, was benieuwd hoe het met je ging? Is je banjer gebasseerd op je langste cyclus? Zie dat het bij jou nogal schommeld?
Goedemorgen meiden, @MissJuf Waar blijft die buikfoto haha @ALL Nou hier een testje gedaan van kv2v5 en er lijkt een streepje te willen komen... krijg 'm niet op de foto Dus ehhhh toch ff wachten dan maar Me vriendin die komt straks langs (ze belde net al) en die zei dat ik een vroege van predictor ook kon doen, die heeft zij onlangs gebruikt. hmmmzzz ik weet het nog niet zeker. Maar 't zal me niet verbazen als ze 'm koopt en straks bij haar heeft! xxx
Sjors spannend!!!mijn ervaring is dat de digitale van clearblue ( met indicator) gevoeliger is dan die vroege test van predictor. Ik duim gewoon door!
@Sjors. O dat klinkt hoopvol. Die predictor moet je is googlen is geen goeie test. Die CB met indicator is digitaal en heeft een gevoeligheid van 25 net als kv 2 voor 5. Je schijnt ook nog vroege cb testen te hebben maar de meningen zijn daar ook over verdeeld. Ik had toen toch ook een tuur streepje en 2 dagen later een duidelijke test! Owww leuk spannend! @Misjuf. Nou ik wil proberen te wachten met vertellen tot de 2e echo omdat die 9/11 al is. Maar ben nog steeds zo misselijk en al heel de week ziek thuis dus het hangt ervan af of ik minder misselijk ga zijn want dit kan ook niet zo doorgaan. 6 weken al. Ik morgen 7 weken volgens het ziekenhuis.. Heb je ook 'berichtje uit je buik?" zo niet moet je is www.berichtjeuitjebuik.nl" intikken. Erg leuk. @lizzy. Ja, ben onderweg met klimmen hihi
@yvon.. Ik heb 34 gepakt Schommelt idd nogal.. Voor mn mk een keer 43 gehad maar verder niet meer dan 34 dus die houd ik aan.. Laatst ook weer een cyclus van 38 dus pak het maar een btje gemiddeld @sjors.. Ben benieuwd meid!
Snap dat wel hoor, bij m'n dochter was ik uitgerekend op 31 mei, maar dochter van m'n vriend is jarig op 1 juni en wou dit liever ook niet. Onze dochter dan uiteindelijk op 4 juni geboren en vind dit toch ook héél kort bij elkaar hoor. Ik voel sinds maandag regelmatig krampen in onderbuik => hoop zo op innesteling
@ Sjors, Jaah wat spannend meid !! Hopelijk wordt het streepje alsmaar duidelijker en donkerder Blijf voor je duimen !! @ Evy, klinkt spannend. Hopelijk idd een innesteling en binnenkort een mooie positieve test !! Succes met wachten.... @ Yvon, jullie al begonnen met klussen ? En gebruik je ook ovu-testen, vanaf welke dag ga je daar mee beginnen ?? Ik had voor mijn MK meestal op dag 17 een positieve ovu-test en vorige ronde op dag 19, dus ik begin denk ik op dag 14-15 met ovu-testen. Wil ook zooooo graag op Roze !!!