Alles was goed vanmiddag bij de gyn.Er zaten geen restjes meer.We mogen gewoon doorgaan.Als ik weer zwanger ben,mogen we direct bellen voor een vroege echo en goede begeleiding.Dat vinden we wel erg fijn. Dus we gaan er weer voor!
@Hoop: oh da's positief nieuws meid! Gelukkig maar. @Yvon: ze kosten ongeveer hetzelfde als in NL. Die ik bij de apotheek koop kosten 5 lira per stuk en dat is nu omgerekend ongeveer 2 euro. Vandaar dat ik er wel drie mag kopen van mezelf (misschien wel vier denk ik nu! hahaha) Als ik nu niet zwanger ben ga ik misschien wel op internet zwangerschapstesten bestellen, wel zo handig! @Lin: ooh jee, nu maak je me wel aan het twijfelen! Maar ik heb echt geen zin in tuurstreepjes en die onzekerheid dus ik probeer toch echt te wachten tot minimaal zondag denk ik. @Afrola: da's ook wat dat mensen het al zo goed zien! Of had die collega het ergens gehoord? Je buikje zal wel hard groeien! Vind het echt zo bijzonder dat we hier in ons clubje iemand hebben die een tweeling verwacht! Nou truste! Ik ga ook zo slapen. Begin trouwens nu wel wat menstruatieachtige krampen/gevoel te krijgen. Maar is nog zo vroeg!! Ach ja, kan ook nog alle kanten op natuurlijk. Ben benieuwd hoe mijn temp gaat zijn morgen. Vandaag was ie iets hoger. Maar ja, zelfs dat zegt lang niet altijd alles heb ik ook weer begrepen. Begin nu ook wel een beetje gek te worden van mezelf! Dus, ga gauw mijn bedje in. Slaap lekker allemaal.
@hoop.. Wat fijn dat je iig goede begeleiding krijgt en je meteen terecht kan voor een echo.. Hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger zullen zijn! @ Jeetjeb.. Fijn he hoe gek je jezelf kan maken @ all.. Vanmiddag wat roze afscheiding :S Weet het ook niet.. We zien maar.. Ga mn bedje in, lekker nog even lezen Truste!
Summer,hahaha strooi hier ook maar wat! @ lin, oh dat is wel jammer. Maar het is niet anders, nog even geduld dan maar... @ afrola, haha klopt, erg ben ik hè? Ik geef het toe 12 dpo is netjes, maar is het niet zo omdat het er twee zijn dat je dan meer hcg aanmaakt? Hopelijk gaat doe moeheid snel over.
? Huh in mijn banjer staat dat ik over 5 dagen kan testen maar heb het zelf geteld en kom echt op 5 november uit? Raar!
@ hoop , dat is toch wel fijn nieuws na alle omstandigheden dan. Hoe gaat het verder met je? @ jeetjeb, 2 euro per stuk? Dat valt wel heel erg mee. Nou alle moed verzamelen, je loopt naar de dame, en vraagt mag ik 1 zwangerschapstest? Of nee doe er maar 4 voor de zekerheid Denk niet dat hun raar op kijken, vond condooms kopen altijd nog erger! @ lizzy, spannend hoop het beste!
Goedemorgen meiden, @Yvon: wat gek je banner! Maar ik zou gewoon testen morgen hoor. Denk dat je het zelf beter weer dan zo'n banner! Mijn banner klopt ook niet helemaal. Ben vandaag (volgens FF) pas op 9 DPO namelijk. Ja, ik ga gewoon zeggen mag ik een zwangerschapstest en dan vragen ze denk ik wel hoeveel ik er wil, zeg ik gewoon vier. De rest gaat me niet lukken in het Turks ben ik bang. Ik zie wel hoe het gaat! Condooms kocht mijn man gelukkig altijd! Nou mijn temp is enorm gezakt vandaag. Hoop maar dat het misschien een innestelingsdip is of zo anders weet ik het ook niet. Het is nog zo vroeg! Gisteren was ie 36.9, vanmorgen 36.6! Hopelijk schiet ie morgen gewoon weer omhoog! @Lizzy: roze afscheiding? Misschien soort innestelingsbloedinkje? Nou meiden, ik ga aan het werk. Wil vanmiddag dus een beetje op tijd naar dat winkelcentrum wabt het is altijd een chaos op de weg hier op vrijdagmiddag dus dat wil ik een beetje voor zijn en even lekker gaan winkelen! Fijne dag allemaal!
@ jeetjeb, raar hè die banners. Snap er niets van. Succes bij de apotheek! Dat gaat vast goed komen. Ik zou echt zo'n vakantie idee blijven houden daar. Zal daar ook vast beter weer zijn! Haha waar staat ons bankje trouwens? Fijne dag allemaal
@Yvon1893: het gaat verder wel wat beter met me.Het gaat langzaam,maar gaat wel vooruit.We durven weer vooruit te kijken,ook al zijn we wel bang.
@Yvon: nou vakantiegevoel heb ik hier niet echt hoor! Soms wel een beetje als ik ergens ben waar het mooi is en wat toeristischer dan waar we wonen. Ja da's nog lastig van dat bankje. Staat hij nou hier in Istanbul of daar in NL? hahaha. En het weer hier... hmm, niet echt heel veel beter dan in NL hoor! Alleen wel minder regen en in de zomer veeeeeel te heet.
@ hoop. Zolang het maar steeds kleine stapjes vooruit zijn. Het is ook nogal wat wat jullie de laatste tijd meegemaakt hebben, je mag daarom best verdrietig zijn. Ik gun jullie echt zoveel meer! Knuffeltje. @ jeetjeb, ik had echt zo'n droom idee van Istanbul voor me, maar dat is ineens weg Het bankje kunnen we ergens in het midden zetten. Dat is voor de andere dames ook makkelijker. Ik ben helemaal symptoom loos. Dus mijn goede moed is weg. Heb met mezelf afgesproken pas maandag weer te testen. even mezelf toespreken.
@Yvon: Istanbul is wel mooi hoor op sommige plekken, de toeristische plekken vooral dus en overal langs de Bosporus is het ook heel mooi. Maar vooral ook heel erg duur! Daar zouden we nooit kunnen wonen. Dus wonen we in een echte buitenwijk ver van alle toeristische plekken. Helemaal symptoomloos? Ook geen menstruatieachtig gevoel of pijnlijke borsten? Nog geen reden tot paniek! Ik heb wel nog steeds een menstruatieachtig gevoel en dat vind ik juist weer eng, zeker met die tempdaling ineens. Hoewel ik ergens nog wel een goed gevoel heb O, ja Lin: waarom testte je al zo vroeg? Had je echt het gevoel dat het raak was? En waarom dan precies?
@hoop.. heb echt zoveel respect voor je, hoe je er mee om gaat. Knap dat jullie vooruit kijken maar snap dat jullie bang zijn! Dat ben ik ook na 1 mk! Lieverd ik gun jullie heel snel weer een wonder. dikke knuffel! @afrola.. Lekker in je bed kruipen als je het nodig hebt! Snap ik met 2 van die frummels in je buik die druk aan het groeien zijn Hihi ben wel benieuwd naar je buik hoor, maak maar eens foto's als je wil @Lin.. Goed bezig met piesen meid! Super ga ik ook echt doen als het weer raak is ! laatste dagje vandaag op je afdeling toch? @yvon, jeetjeb en summer.. Kom nu echt op het wachtbankje zitten.. Had nog ff geen rust in mn kont dus nog ff goed geklust voor de zekerheid Pff toch wel weer spannend hoor.. Gister die roze afscheiding, gaat meteen "innesteling??!!" door mn hoofd.. @All.. Meiden tis weer tijd voor een slijmmoment... Ik ben zo blij met jullie Heerlijk dat geklets over zwanger worden en kwalen en irritaties en blij en verdrietig en alles! Super! Vanavond uit eten met oud klasgenoten en verjaardag van mn stiefvader... Morgen feestje.. Zondag op kraamvisite bij vrienden.. Dusss druk druk druk dus zal wel veel bij te lezen hebben straks Fijn weekend alvast!!!
@Lizzy1986: dank je wel voor je lieve woorden!...ik word er stil van. Ik hoop dat jullie ook snel weer zwanger zijn. Waar woon jij ergens in Brabant? Of wil je dat niet zeggen?Mag ook in een pbtje.
@ Lizzy, gezellig dat je nu ook op het wachtbankje hebt plaats genomen.. Hopelijk voor ons allemaal de laatste keer. Spannend zeg een beetje roze-verlies, ik zou ook meteen gaan denken, een innestelingsbloeding.. Spannend spannend spannend... Je hebt een gezellig weekend voor de boeg zo te lezen, veel plezier !! @ Lin, vang vang vang vang, thanx ! @ Hoop, respect voor jullie, hoe jullie met deze moeilijke situatie omgaan.. Sterkte, en hopelijk mag je gauw weer zwanger zijn van een plakbeeb. @ Afrola, ja ik hoop ook zoooo dat dit mijn laatste wachtbankje is. Hoe issie met jou? Al helemaal aan het idee gewend dat er 2 kleintjes in je buik groeien?? @ Yvon, wel hoop houden he. Wel of geen symptomen hoeft natuurlijk niks te zeggen. We gaan gewoon voor Roze !! Hier weinig nieuws, vandaag 6 DPO. Dus kan nog alle kanten op.. Borsten worden wel met de dag pijnlijker, maar dat heb ik altijd Hopelijk is mijn lf deze ronde wel wat langer, anders wordt het een bezoekje brengen aan de huisarts. Maar hopelijk is dit niet nodig..
Hey Ja inderdaad mn laaste dagje. Wel vanaf wakker worden tot de lunch aan het spugen geweest ook op het werk Voel me niet zo lekker. Steeds een paar dagen ok en dan ineens weer niet. Ga zo ook naar huis moet eigelijk nog een uur maar vind het wel welletjes geweest. Heb hard gewerkt en niet veel pauze gehad dus komt goed Waarom ik vroeg teste.. Nou omdat ik niks snapte van mn cyclys. Ik had op 1/9 een hele rare bloeding heel de week alleen in de middag een beetje bloed helder rood geen normale menstruatie. Door ovutesten had ik 14 dagen later een positieve test dus wist ik hey dit is mn menstruatie geweest. Toen heb ik daar gewoon 10 dagen bij geteld want de langste cyclus na de mk was 26 dagen dus dacht probeer het gewoon (had de zwangerschap hiervoor ook op dag 23 een positieve test en op dag 11 mn ei) Dus toen die twijfel test heb ik nog over gepost toen. De dag erna was mn vriend jarig en wilde geen teleurstelling dus de dag daarna op dag 26 maar getest en die was positief. Was toen 3,5 week... groetjes!
@ jeetje b, oh dat klinkt toch leuker als je vorige berichtje. Mocht ik ooit langs komen dan klop ik aan! Niet helemaal symptoom loos, ik kaffer mijn vriend uit, en heel af en toe een raar gevoel in mijn buik, maar niks herkenbaars. Heb je de testen gehaald? @ lizzy, een keer voor de zekerheid haha, ik herken het! Ja toen je dat zei dacht ik ook meteen innesteling. Ik schuif een stukje op op het bankje, neem plaats en maak het je gemakkelijk! @ summer, oh ja de moed niet opgeven... Roze is mooi! Nou volgens mij is bij onze ooievaar de TomTom kapot! Hoop voor je dat de huisarts niet nodig is! Duim voor je! @ lin, jammer dat het nog niet goed gaat! Geniet van de wel goede momenten!
Thanks, Net na het aardappels schillen weer alles eruit. Moet echt koken want mn vriend is erg laat thuis. Bijna niet te doen zo. Ben benieuwd of het binnen blijft straks doe me best om te genieten hoor maar leuk is anders als je zo spuugt.. word een spannend bankje deze maand he!