Hallo Meiden! Hoop: Ik heb volgens mij nog helemaal niet gezegd hoe erg ik het voor je vind. Ik hoop dat jullie snel weer gelukkig nieuws hebben. Ik gun het je zo! Andere dames, ik heb al jullie verhalen gelezen, ik hoop dat Yvon, Lizzy, jeetjeb, summer nog veel geduld gewenst op dat vervloekte wachtbankje! Hier: Ik ben zooooo moe. Ik fiets elke dag naar werk maar ik kom zo moeilijk vooruit. Ik doe zeker 10 minuten langer over mijn route....Ik heb verder nergens last van....aan de ene kant moet ik hier natuurlijk van genieten, want liever dit dan boven de wc hangen (sorry lin, het is zo vervelend voor je ik hoop dat het spugen heel snel ophoudt). Ik heb vooral 's avond last van misselijkheid en ik blijf alles opboeren. Maar dit is echt alles. Bij mijn vorige zwangerschap had ik constant krampen en last van mijn borsten. Mijn borsten zijn wel gevoelig, maar verder niet. Aan de ene kant voelt deze zwangerschap heel goed, maar door de afwezigheid van kwaaltjes (waarvan ik had verwacht dat ik ze zou hebben) word ik zo onzeker. Mijn moeder zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ik heb het toch niet zelf in de hand en zij had ook geen klachten bij beide zwangerschappen. (zo einde klaag en onzekerheids berichtje....)
@Sweet84: Dank je welWij hopen dat ook,we gaan ons best er weer voor doen! Dat je zo moe bent is heel vervelend,het is geen normale vermoeidheid,maar een allesoverheersende moeheid. Maak je maar geen zorgen,het zit wel goed hoor,die vermoeidheid heb je niet voor niets.
Hee meiden, Nou testen gehaald, maar liep anders dan ik had verwacht. ik zeg, ik wil graag een zwangerschapstest. Loopt die vrouw naar achter de balie, pakt er daar een en ze zegt: dat is 15 lira. Huh, voor 1 test??? Vorige keer had ik er drie voor die prijs. Maar het bleek dus een andere soort te zijn zag ik later. Ik krijg de indruk dat ze niet altijd dezelfde testen hebben of me gewoon iets wilde aansmeren Het is wel een test die je maar liefst 7 dagen voor NOD kan doen! Maar ik weet niet hoor. Eerst maar eens afwachten hoe mijn temperatuur morgenvroeg is en dan zie ik wel of ik eventueel test. Ik heb nog wel een andere test gehaald in de supermarkt. Ik ben er niet zo kapot van maar een testje vond ik zo magertjes Heb wel al de hele dag zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel, net of het ieder moment kan doorbreken. Vind het gek, zo vroeg! @Lin: oh wat vervelend zeg dat je zoveel moet spugen! Hopelijk morgen een beter dagje. @Lizzy: ik kom ook uit Brabant! Nu ben ik ook wel benieuwd waar in Brabant jij vandaan komt. Nou, ik duik maar gauw mijn bedje in. Jullie horen morgen vast wel weer van me Slaap lekker!
@sweet. elke zwangerschap is anders. Bij mij is het nu ook anders. maak je niet druk, de meeste klachten komen ook rond 6 a 8 weken omdat je hcg dan het hoogste is. @Jeetjeb. Rare turken ook! Kan je ze niet beter online bestellen? @Hier. Vanmorgen ging goed boodschappen gedaan enzo. en toen ging ik de koelkast inruimen weer even mn onbijt eruit. Wil zo is gaan spinnen ben al zo lang niet geweest. hopelijk gaat het zo wat beter en kan ik even een uurtje sporten. Groetjes en fijn weekend!
Hoi meiden, @Sweet: niet te veel zorgen maken hoor! Zoals je moeder zegt, je hebt het neit zelf in de hand. Hopelijk is alles gewoon goed en heb je gewoon een zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes! @Lin: gelukkig dat het redelijk goed ging vanmorgen. Alleen toch weer je ontbijt eruit. Voel je je ook de hele tijd misselijk? Nou, sport ze! Ja, gekke Turken! Ik ga ze volgende keer denk ik wel op internet besrellen (maar hoop dat het niet meer nodig is natuurlijk!!) @Yvon en Lizzy en Summer: hoe is het met jullie op het bankje? Hier een en en al ongeduld nu! Ga dalijk even een cake bakken, of appeltaart. Dan hebben we weer iets lekkers te peuzelen. Gisteren had ik de hele dag zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel maar vandaag is het een stuk minder. Mijn temperatuur was maar met 0,1 gestegen maar zit nu wel weer boven de coverlijn zoals dat heet. Zou dat toch een goed teken zijn dan? Ik had zo gehoopt dat ie een stuk was gestegen maar ja. Ik ben wel later naar bed gegaan dan normaal en heb ook een half uurtje later gemeten, heeft dat invloed? Pff nou de testen liggen dus klaar, maar ik probeer denk ik toch echt pas maandag een eerste testje te doen. En jij Yvon? Hoe is het met de rest? Fijne zaterdag allemaal!
@hoop.. Heb je gespot! Je zag er echt heeeel anders uit dan ik me had voorgesteld maar je ziet er goed uit hoor! Grappig om een beeld erbij te hebben @sweet.. Snap dat je je zorgen maakt meis! Is ook niet gek, maar probeer te genieten. En moe zijn is goed, heel de energie gaat naar die kleine uk in je buik! En naar je mama luisteren, die hebben vaak goede adviezen *knuffel* @lin.. Kan me helemaal voorstellen hoe klote je je voelt. Ik had bij mijn zwangerschap ook zo last van misselijkheid.. Pff hoop voor je dat het snel minder wordt! Heb je lekker gesport? @jeetjeb.. Hier ook ongeduldig maar moet nog zo lang wachten Zal je ff pb'en waar ik woon in brabant ik weet niet of da hakf uurtje later tempen invloed heeft, maar mij lijkt dat een half uurtje niet zo heel erg is, een paar uur misschien wel. Geen idee nog nooit getempt.. @summer&yvon.. Irritant bankje altijd.. Pff duurt te lang wanneer gaan jullie testen? @afrola.. Ben ook benieuwd of jullie al gewend zijn aan het idee van twee ukkies in je buik
JeetjeB: Spannend. Wel raar idd het prijsverschil. Gewoon de volgende keer via internet bestellen. Lin: Sport ze! Afrola:Hoe voel je je?Is er al een buikfoto?? Hier: Meiden bedankt voor de lieve woorden. Had gister echt een giga dip. Mijn vriend zei dat ik niet te genieten was (haha, toch nog een kwaaltje). Ik had nog een test liggen en die heb ik vanochtend maar even opgemaakt. En dit keer was de streep donkerder net zo donker als de controlestreep.... Ik laat het maar allemaal over me heenkomen. Heb 16 november een afspraak bij de gyn. Dus ik moet toch nog anderhalve week wachten. (wachten wat kan dat lang duren....)
@yvon: zie dat je binnen 3 dagen kan testen, wat spannend! @summer: jij nog 4 dagen, succes hé! @hoop: wat sterk dat je er direct terug invliegt en vooral de hoop niet opgeven @jeetje: hier ook een beetje bijgekomen na de mk, maar 't gaat maar om anderhalve kilo, blijft schommelen hoor @lizzy: spannend, zou het innestelingsbloed zijn? @sweet: ja die moeheid in het begin kan zwaar wegen hé, maar je weet waarom Weet niet goed wat dat met mij is, een rare menstruatie achter de rug en nu constant zo moe, krampen in de onderbuik (nu gedaan (zoals voor menstruatie)), maar vooral moe, moe, moe. Binnen 4 dagen normaal m'n eisprong, dus zouden we toch vandaag moeten beginnen met te klussen, maar voel me gewoon niet echt in de mood. Ga me er toch overzetten, want wil deze kans niet missen hoor. Pff, sorry, moest het even kwijt.
Hmm combinatie rare menstruatie.. Moe moe moe en krampen in je buik zegt mij weet je zeker dat je niet zwanger bent? Snap dat je geen kans onbenut wil laten maar ik vind verplicht vrijen ook echt niks Gister met klasgenoten gegeten.. Het was donker Had donkere kleding aan en een meisje wist niet van de miskraam dus ze tikte tegen mn buik en vroeg hoe ist daar? Ik zei nou niet zo goed want er zit niks meer in.. Pfff best confronterend hoor Moet een kraamcadeautje kopen en zit me toch te rekken, heb er echt geen zin in
Hey meiden, @ Lin, wat balen zeg dat je nog steeds zo misselijk bent en moet spugen. Hopelijk wordt het gauw wat beter.. Is het sporten nog gelukt vandaag? @ Lizzy, confronterend dat iemand dat dan tegen je zegt, niet leuk.. En kan me helemaal indenken dat je zo'n kraamcadeautje wilt uitstellen. Maar voelt voor mij wel altijd weer als een opluchting als ik weer op kraambezoek ben geweest of langs een zwangere vriendin. Al kom ik dan meestal wel wat aangeslagen thuis.. @ JeetjeB, spannend zeg. Is wel een positief teken als je temp weer gaat stijgen. Ik duim voor je.. @ Evi, idd wat een vreemde "menstruatie". Wel fijn dat je meestal een vroege eisprong hebt en korte cyclus. Hoef je ook niet zo lang te wachten op de volgende ronde.. Hopelijk deze ronde op Roze !! @ Yvon, hoe issie met jou?? Kun je de spanning nog wat aan? Hier geen bijzonderheden. Heb ook helemaal geen testdrang. Hoop zo dat mijn lf weer wat langer is, vorige ronde 9 DPO al ongesteld. Ben vandaag 7 DPO. Verder ook geen opvallende kwaaltjes, maar die had ik ook niet toen ik zwanger bleek, dus ja kan er nog helemaal niks van maken haha ... Fijne avond allemaal !
@summer. Klinkt weer hoopvol rustig aan en probeer n beetje te ontspannen is goed @lizzy. Oei dat is niet zo relaxt zou er ook verdrietig van worden. Wat was de reactie aan tafel? Kraamcadeautjes kopen zijn niet tof he dan. Had dat ook bij een vriendin maar heb het toch gedaan met lood in mn schoenen.. Sterkte Lizzy. @Evy. Narigheid he die cyclus. Gebruikte je ovutesten? Dat ben ik wel gaan doen ivm de rare cyclus. Gaf me wat duidelijkheid over rare bloedingen... @sweet. Ja ik ben ook niet zo leuk tegen mn vriend hoor. Kan het niet helpen probeer dr op te letten maar reageer soms best wel fel. hoort dr bij @jeetjeb. Ik heb geen verstand van tempen. Ik hoop dat het inderdaad niet meer nodig is. @hier. Sporten ging goed heb een best goede dag vandaag Wel even 2 keer moeten ontbijten maar dat was alles. Misselijkheid is te doen. Blijft wel op de achtergrond hangen. Vanavond even lekker niks en samen chillen. Net bij mn moeder geweest (ze weet t nog niet en had tegen dr gelogen he) nou zij en dr vriend. Wat zie je er goed uit! hahaha denk dat ze wel wat vermoeden. woensdag na de echo gaan we eten en t vertellen Spannend en nog maar moeilijk te verbergen hier. Groetjes!
Hmm jaa de reactie aan tafel was wel geschrokken maar een paar wisten het al dus dat scheelde iets.. Toch maar een cadeautje gekocht, toen ik eenmaal in de winkel was was het ook wel oke.. Hele leuke dingetjes gezien en gekocht voor vriendin en nichtje Spannend Lin.. Nog een paar daagjes en dan kun je het gaan vertellen Wel fijn dat je lekker gesport hebt en dat je je al iets beter voelt meis
Hey meiden, Drukke week gehad, maar ben weer helemaal bijgelezen.. zal net meer op alles reageren, beetje achterhaald na een week. @de dames op het wachtbankje: ik duim voor jullie mee! Spannende dagen dus.. met de NOD's in aantocht! Succes met wachten, rustig blijven en proberen niet ieder uur te testen! @all: weinig nieuws hier. Misselijkheid toch nog niet helemaal weg.. maar goed, hopen dat dat wel zsm gaat gebeuren. Verder eigenlijk geen bijzonderheden. Heb een super saai weekend.. veel vriendinnetjes zijn weg/druk, ouders zijn weekendje weg, vriend moet hele weekend werken... vanavond dus maar alleen op de bank tv kijken Voor jullie allemaal hopelijk een leuke weeken! Enjoy!
Hoi meiden, Er staat een buikfoto in mijn album, maar moet nog even een nieuwe plaatsen. Het gaat best hard hier met mijn buik . Vandaag stel meiden over de vloer met kindjes van ongeveer mijn dochters leeftijd heel gezellig voor ons en de kindjes . Zij vonden mijn buik ook echt al opvallen. @ Lizzy, Heb jij je eisprong eigenlijk al ontdekt? Jammer van die vriendin die zo'n opmerking over je buik maakt . Maar aan de andere kant dan is het idd ook duidelijk en weten ze er van. Kan je je ei misschien ook wel weer kwijt bij hen . Kraamcadeautjes kopen kan idd confronterend zijn, maar stiekem ook wel leuk . Hopelijk veel plezier met geven! @ Lin, balen dat je nog zoveel spuugt. Vervelend hoor, maar je kunt er zo weinig aan doen. Uitzingen en ervoor zorgen dat je niet uitdroogt . Doe je wel een beetje rustig aan met sporten? Met veel spugen heb je je energie ook op een andere manier nodig @ JeetjeB, hopelijk gaat je temp nog ietsjes omhoog. Heb in een van mijn zwangertempcurves ook een tempdip die 2 dagen duurde. Dus het kan nog. Die krampjes zijn wel hoopgevend, maar ja je weet het niet. Voor hetzelfde geld gebeurt er wat maar zet het niet door . Nog ff geduld op het wachtbankje! @ Dillann, jammer dat de misselijkheid nog niet helemaal weg is. Meestal is het niet van de ene op de andere dag weg. Hopelijk wordt het de komende dagen wel minder! @ Sweet, lastig he die vermoeidheid. Ik heb er ook van die dagen tussenzitten. Probeer dan gewoon wat extra rust te nemen en daarna komt er meestal wel een betere dag . De meeste symptomen beginnen pas na wk6 en zelfs dat is afwachten. Maar moeheid is ook een symptoom he! @ Summer, jij komt toch ook wel in de spannende dagen van de wachtbank. Ik duim voor je voor een lnagere lf. Lf van 8 is idd niet goed @ Evy, raar dat ongi vreemd was en je nu nog zo moe bent. Hopelijk knap je snel een beetje op en lukt het je jezelf op te peppen om te klussen! @ Hoop, je komt sterk over, knap hoor! Hopelijk heb je snel meer geluk. @ inzinken dat er een tweeling in mijn buik zit, ja en nee. Ben steeds een beetje meer gespannen voor het bezoek aan de gyn as donderdag. Hopelijk vindt hij ook twee goed groeiende vruchtjes mét kloppende hartjes. Ben ergens een beetje bang dat hij zegt nou ik zie er echt maar 1 hoor... Terwijl er geen aanwijsbare reden is dat het niet goed zit. Ik vind het zo bijzonder dat er twee in mijn buik zouden zitten dat ik nu niet graag afscheid neem van een van hen.
He girls, Hier ook ff veel met andere dingen bezig geweest deze week. Wel alles bijgelezen. Zit nu fijn op de bank met een bakje choco pepernoten . Afgelopen woensdag weer in ziekenhuis geweest voor controle. Bloedwaardes waren bijna allemaal goed. Alleen het bezinksel moest onder de 20 zijn en was 24. Maar deze is van heel hoog al heel veel gedaald en schijnt ook langzamer te dalen dan de andere waarden, dus was goed. Ik heb 10 januari darmonderzoek.. Daar zie ik wel een beetje tegenop. Iemand van jullie dit al wel eens gehad?! Ik had van de week (dinsdag) beetje 'pijn' in onderbuik, denk mijn eierstokken. Ook had ik veel slijmsliertjes bij het afvegen. Denk dat ik van de week mijn eisprong weer heb gehad. Als het klopt, dan dus over ruim een week weer ongesteld. Woensdag nog aan arts gevraagd of het handig was om nu zwanger te worden, gezien darmonderzoek in januari. Hij gaf aan dat het handiger was om ff het onderzoek af te wachten. Ben ik het op zich mee eens en dat willen we op zich ook wel ff afwachten. We hebben nu alleen afgelopen tijd wel 3x onbeschermd sex gehad. Vorig weekend en dinsdagochtend ook. Als ik inderdaad dinsdag eisprong heb gehad dan is er wel een kans dat ik toch zwanger zou zijn. Maar ff afwachten dus. Had vanmiddag even een dipje. Gisteren las ik op facebook dat het zusje van een vriend van ons zwanger is en uitgeteld is in mei.. Dat stak even! Vanmiddag fijn een potje zitten janken bij mijn schatje op de bank. Sorry voor dit ego berichtje meiden!!
@Afrola.. Nee heb hem niet meer gevonden.. Ik bedacht me vrij laat dat ik er niet niet mee bezig kan gaan en toch wil gaan ovutesten dus heb ze nu wel in huis en ga volgende maand maar weer op zoek.. Natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is @Troel.. Snap dat het steekt meis.. En af en toe een potje janken helpt dan best En idd is het misschien beter om ff af te wachten wat er uit het onderzoek komt.. *knuffel*
Ik heb het de afgelopen dagen druk gehad en geen tijd gehad om hier te komen lezen en schrijven. Even teruggelezen en gereageerd op iedereen. @ Dilann Wat een mooie echofoto zeg! @ Lin Fijn dat je naar de leuke afdeling mag! Haha je moeder begon ook al dat je er goed uit zag hihi! Mijn broertje zei dat een paar weken geleden tegen me. Blijkbaar zien andere mensen dat, want zelf zie ik niet wat ze zien. Wat knap dat je gaat sporten. Van januari tot juni veel gesport, rond zwangerschap minder en miskraam helemaal niet. Dacht in september weer te gaan, maar voelde me er niet goed bij. Weet dat het geen miskraam kan geven, maar toch. Dacht nu weer te gaan, zei mijn vader doe nog maar even niet je weet nooit hihi zo lief dat hij zich er zorgen over maakt. @ Lizzy Ben benieuwd naar je foto, maar weet niet waar ik moet zoeken. Wat erg om zo geconfronteerd te worden met je miskraam, dat komt dan weer even hard aan. @ Hoop Fijn dat alles schoon was en dat jullie er weer meteen voor gaan. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is en dat dit keer wel alles goed mag blijven gaan! @ Sweet Fijn dat geen zwangerschapskwaaltjes hebt. Nou ja moeheid is er ook 1 hoor. @ Troelie Moeilijk he om te horen dat iemand zwanger is. Ik hoop zo dat er bij jullie ook een baby in 2012 komt! Eigenlijk "wil" je nu niet zwanger worden, maar januari is nog wel even. Zul je zien dat je nu toch zwanger bent. @ hier Na mijn ouders hebben we het ook tegen mijn zusjes en broertje verteld. Iedereen was helemaal blij. Ook van de miskraam verteld en daar schrokken ze allemaal van. Ik was gisteren helemaal kapot, na 4 dagen werken. Kwam mijn moeder tegen bij de supermarkt en ze stelde voor dat ons dochtertje vrijdagnacht bij hun mocht slapen zodat ik vanochtend uit zou kunnen slapen. Mijn vriend werkt 's nachts en komt meestal pas rond 6.00-6.30 thuis dus ik moet er in het weekend uit als ons meisje wakker wordt. Dus dit was heerlijk, geen wekker en geen lief meisje wat me wakker maakt. Heerlijk uitgeslapen en voelde me vanochtend vol energie. Net naar stad geweest, nieuwe schoenen gescored en een truitje waar ik iets over kan doen wat wat wijder is. Eenmaal thuis weer helemaal moe. Ga vanavond maar niet werken en zo lekker slapen, voel me ook slap en een beetje vreemd. Verder gelukkig niet meer misselijk geweest.
@ Lizzy Ik heb het topic gevonden van show jezelf. Maar op welke pagina sta jij ongeveer? Er zijn namelijk 114 pagina's.....