Hallo meiden, Het lijkt me fijn om te kletsen met meiden die ook pas een miskraam gehad hebben, ik zit nog middenin mijn tweede miskraam. Is net als de vorige een vroege miskraam, bijna 2 jaar geleden heb ik nooit een hartje gezien en dit keer is het niet eens tot de eerste echo gekomen. Heb al ruim een week bloedverlies, sinds zaterdag veel en echt (donker)rood en vandaag heb ik bloed laten prikken en vanmiddag kreeg ik te horen dat mijn hcg nog niet eens 5 was... Kansloos dus, ben er echt kapot van, maar aan de andere kant ben ik ook opgelucht dat we eindelijk uit de onzekerheid zijn. Ik hoop hier te kunnen praten met lotgenoten, met meiden die echt weten en begrijpen hoe ik me echt voel. Denk dat we veel aan elkaar kunnen hebben en vind het gewoon fijn om erover te praten, hopelijk jullie ook. Groetjes Susanne
Wat erg voor je. Weet hoe het voelt meis. Sterkte. Helemaal balen dat het bij jou ook nog via de mmm gaat. Pppff. Lijkt me erg moeilijk.
Het is zeker heel moeilijk, was zo blij... Jij hebt er dus ook al 2 gehad, wat is bij jullie de volgende stap? Jij ook nog sterkte!
Kan me voorstellen dat je blij was. Jullie zijn al lang bezig en ivf. Als het dan raak is is dat zooo mooi. De angst word steeds groter volgens mij dat het weer fout gaat. Helaas ook 2 x meegemaakt. Onze gyn wil nog 1 zwangerschap afwachten voordat ze wat gaan onderzoeken. Ben nu wel er bang voor een volgende zwangerschap. Gaan ze bij jullie nu onderzoeken hoe het komt. Sterkte meis en hoop zo dat je snel een mooie zwangerschap mee mag maken.
Hey Jen hoest met jou, jeetje wat erg dat je moet wachten zeg, raar ook, ik kreeg ook gewoon onderzoeken na 2e MA's als het voor jou te erg onzeker en rot word gewoon om vragen hoor. Suus wilde jou even knuffel komen geven, ook gewoon zo dat je de draad weer kan oppakken en de cryo's je de 3e keer succes gaan geven. Wens jullie sowieso allemaal het beste toe, weet hoe het is, en dat chliche klink te horen dat mensen zeggen, het komt goed, maar toch wil ik dat jullie ook toewensen. dikke knuff xxx
Bedankt meiden, krijg het nu toch weer even moeilijk... Maar krabbel langzaam weer omhoog, ooit moet het toch goedkomen?
idd suus, moet ook gewoon goedkomen, alleen is het heel logisch dat dat nu niet is wat je wil horen. das heel logisch. maar idd het moet gewoon een keer goedkomen hoor meid, Het is goed dat je het deelt als het even moeilijk is, dat lucht zo erg op, ik werd destijds ook heel blij van verhalen lezen van mensen bij wie uiteindelijk wel gelukt was, en verder scheelt het om je zorgen altijd te bespreken met je gyn, niets is raar, jij moet vertrouwen hebben in je licham, het is frusterend te horen dat het " pech" was hoor, vond ik ook, maar dan weet je dat je er alles aan kan doen om het te voorkomen de volgende keer, en je niet zorgen heb of iets miss niet in orde is en daar over blijft piekeren. en zoals je weet mag je altijd van je af appen he suus, knuff
Dankje, ga ook wel vragen of we nu onderzoeken kunnen krijgen, ben nu inderdaad bang dat er iets mis is waardoor het al 2 keer misgegaan is. Van me af appen? Wij spreken elkaar toch niet buiten dit forum? Of bedoel je niet Whatsapp?
hoi meiden, Schrijf graag mee. Ik ben mama van twee, een.dochter (is vorig jaar overleden) en.een zoontje van twee. Begin februari wist ik dat ik zwanger was van de derde. Helaas kreeg ik.eind maart bij de eerste echo (7+3) te horen dat het vruchtje 10 dagen achterliep in groei. Week later wederom een.echo (5maart), vruchtje was niet gegroeid, 7 maart naar gyn, misoprostol gekregen, week later 15 maart bleek.ik niet schoon. Curretage gepland voor week later 22 maart, echter maandag 18 maart s avonds heftig bloedverlies en buikpijn, opname zh vanwege bloedverlies en s avonds halftwaalf spoedcurretage gehad, dinsdagmiddaag weer naar huis, bleek "schoon" te zijn. Gisteren weer meer bloedverlies en pijn in buik, weer opname zh met misoprstol, tot op heden niets gebeurd, straks weer echo en hopelijk dan echt schoon, maar ik hou rekening met tweede curretage.. Pff ben er helemaal klaar mee! xxx
@mamavanmenm: wat heftig dat je dochter vorig jaar is overleden! Mag ik vragen waaraan ze is overleden? En wat is misoprostol? Iets om een miskraam op te wekken? Wat vervelend zeg dat de miskraam zo moeizaam gaat, hopelijk hoef je toch niet een tweede curretage en blijk je toch schoon! Hoe laat heb je de echo? Heel veel sterkte en hopelijk kunnen we elkaar hier goed steunen en komt het voor ons allemaal goed! Snap dat je er helemaal klaar mee bent, ik wil ook nou eindelijk gewoon es een goede zwangerschap! @beebielove: is het al zeker dat het een miskraam is? Soms is het bloedverlies nog steeds goed... Heel veel sterkte en we slepen elkaar er wel doorheen!
Hi ik ga er wel vanuit test cb al twaalf dagen op 2-3 nu erg buikpijn en helder rood bloedverlies met kleine stukjes erin... Kan om half drie nr zkh bellen hopelijk mag ik even langskomen
@beebielove: hmmm dat klinkt inderdaad niet goed nee... Hopelijk kan je straks langskomen voor een echo! Hier toch wel goed nieuws: heb nu alweer een positieve ovulatietest! Alleen helaas alleen vanmorgen geklust en kan pas morgenavond weer... Denk niet dat we dan een kans hebben, want de laatste zaadlozing van mn vriend was ook al wat te lang geleden, waardoor het zaad van vanmorgen waarschijnlijk niet van goede kwaliteit was en kunnen dus pas morgenavond weer klussen. Maar goed, ik heb weer een eisprong en dat is natuurlijk super, want ben pas een week echt van het bloedverlies af!
Hey meiden, Echo bleek niet goed, curreteren willen ze niet ivm verklevingen. Nu nog wel in zh, morgen overleg over een behandeling dmv een cameraatje in de baarmoeder... Ben er zo klaar mee, wil idd ook snel een beetje gaan klussen voor een kleintje, maar dat bloeden, bah... @susannelilian: mijn dochtertje is overleden aan een hersenvliesontsteking en misoprostol is andere naam voor cytotec, is idd om miskraam op te wekken! Hoe is het bij jou gegaan?
@mamavanmenm: wat balen zeg dat de echo niet goed was en dat ze niet willen curreteren, moet je nu wachten totdat het vanzelf op gang komt? Of kunnen ze het nog op een andere manier wegkrijgen? Gadver zeg, wat erg van die hersenvliesontsteking! Ik heb het een keer meegemaakt met het zusje van een klasgenootje, is echt vreselijk! Vorige keer ben ik uiteindelijk gecurreteerd omdat het niet vanzelf op gang kwam, maar dat was echt een hel! Ik ben na die tijd nog 2 keer flauw gevallen omdat ze me alleen achterlieten toen ik op het toilet zat (een kamergenoot hoorde een bonk en heeft toen iemand gewaarschuwd, werd toen wakker op de grond) en omdat mijn hcg toen wel heel erg hoog was, duurde het een paar maanden voordat ik weer een nieuwe kans had op een zwangerschap. Dit keer heb ik na een paar dagen een beetje bloedverlies heel veel bloedverlies gekregen (als een zware menstruatie) en nu had ik dus vanmorgen alweer een positieve ovulatietest! En dat terwijl het bloedverlies pas een week echt over is... Had het nog echt niet verwacht en hoop niet dat de testen vals positief zijn, maar ga vanaf morgen weer temperaturen, dus dan weet ik het over een paar dagen wel zeker. Hoop eigenlijk dat mijn ei pas morgenavond of dinsdagochtend springt, dan hebben we nog wel een goede kans als we morgenavond nog een keer klussen. Afwachten maar weer...
Jeetje wat een gedoe meid... ik mag van geluk spreken steeds makkelijk zwanger te worden... Morgen wordt er besproken of ze de behandeling dmv cameraatje gaan doen, ff afwachten dus!
@mamavanmenm: dat zie ik wel als een geluk ja... Maar gun het je nog steeds hoor! Laat je het weten als ze je gebeld hebben? Zal voor je duimen!
hoi mamavanmenm, jeetje jij moet en hebt ook al veel doorstaan zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent. HIer net terug uit zkh, hcg was 500, bm slijmvlies dik mr geen vruchtje o.i.d. te zien vermoeden dus toch mk, mr dat het nog meer gaat bloeden, afwachten maar dus.. bah zeg
@beebielove: hoeveel weken zou je nou moeten zijn? Als je geen vruchtje oid meer hebt dan kan je toch ook niet meer bloeden? Of zeg ik nou iets stoms? Wanneer krijg je nou zekerheid dan? Sterkte!