Curettage gehad

Discussion in 'Miskraam' started by Mamasboefje, Mar 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

Mar 25, 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Hallo iedereen:)
    Ik ben nieuw hier maar ik zit al de hele dag met een brandende vraag. Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik jammer genoeg met een dood vruchtje in m'n buik zat. Nu had ik de keuze om het af te wachten of medicijnen in te nemen of gelijk voor een curettage te kiezen. Ik heb uiteindelijk meteen voor een curettage gekozen omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wilde zijn (klinkt misschien een beetje raar) maar ik wilde het gewoon heel graag afsluiten. Een paar dagen na de curettage begon de pijn pas en het bloedverlies. Het was niet heel veel gewoon zoals een menstruatie eigenlijk. Maar gisteren kreeg ik opeens flinke weeen.. ik wist mezelf absoluut geen houding te geven door de pijn en heb daarom ook naar de gyn. gebeld. Die vertelde mij dat het kon zijn dat er nog wat zat en mijn baarmoeder het nu vanzelf eruit probeerde te gooien. Vanmorgen ging ik naar de wc en tijdens het plassen voelde ik er plots wat uitfloepen.. ik heb er vluchtig naar gekeken omdat ik er heel erg misselijk en duizelig van werd maar het leek net of er een zakje in zat. Nu is mijn vraag of het zou kunnen dat de curettage niet goed gelukt is en of het misschien zo kan zijn dat ik het vruchtzakje vanmorgen pas verloren ben:(

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Het kan zeker zijn dat de curettage niet helemaal gelukt is, ik lees wel vaker dat mensen het 2x krijgen.
    Als je weeën hebt gehad en daarna een zakje bent verloren, lijkt het wel alsof je inderdaad een miskraam hebt gehad na de curettage. Bij mijn miskramen (1x spontaan en 1x met medicijnen) heb ik ook weeën gehad en daarna verloor ik het vruchtzakje.

Heel veel sterkte!

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

Jul 25, 2012
    761
    0
    0
    Nee, ik denk niet dat ze het vruchtzakje hebben laten zitten. Tussendoor maken ze echo's om te kijken of er nog wat zit.

Ik denk eerder dat je een stolsel bent verloren. Die kunnen nog best groot zijn en kunnen inderdaad nog na je curettage komen. Ik ben toen ook nog een paar grote stolsels verloren.

4. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    heel veel sterkte!ik begrijp heel goed dat je er snel "vanaf"wou hoor,dat gevoel had ik ook.ik wou ook gauw opnieuw proberen(had ik beter niet gedaan)dat wilt niet zeggen dat je je vlindertje vergeet.verzorg je maar goed en ik hoop dat je er nu echt vanaf bent zodat je weer door kan.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk ook dat je stolsels verloren bent......:(
    Sterkte hoor

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hier konden ze het vruchtzakje ook niet meer op de echo zien... maar die ben ik NA de echo pas verloren..

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Denk ik ook, sterkte!:(

8. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

Mar 25, 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Ik moet volgende week weer naar de gyn. voor nacontrole dus dan kan ik het altijd nog even navragen. Maar ik blijf het toch een beetje raar vinden aangezien ik daarna geen last meer heb gehad van buikpijn en het bloedverlies ook minder werd. Maar goed ik hoop dat het zo gauw mogelijk allemaal voorbij is en we weer verder kunnen:)

9. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

Jul 25, 2012
    761
    0
    0
    Ik hoop voor je dat alles er dan netjes uitziet zodat je weer verder kan.
    Sterkte verder!

Share This Page