Hallo allemaal, M'n vriend en ik gaan na mijn menstruatie eind aug proberen zwanger te worden. Hebben jullie nog tips oid wat betreft zwanger worden, eten, vitamines? Graag hoor ik van jullie!
@ Lien26: Wat spannend dat jullie er voor gaan eind augustus. Dat geldt ook voor ons. Wij gaan er ook in augustus voor. Nu nog even oefenen. Ik slik de Etos 'zwanger worden' pillen. Dit zijn multivitamines en hier zit dus ook foliumzuur in. Je moet er 's ochtends 1 nemen en 's avonds. Verder gewoon zorgen dat je gezond eet. Groente, fruit. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Lien@ Ik heb er maar 2 dingen op te zeggen. Geniet van elkaar , en doe het wanneer jullie zin hebben. Succes met zwanger worden.
@Esmee: ik lees over etos zwanger worden dat je cyclus ervan door de war raakt. Ik heb ze wel in huis, maar neem ze dus niet. Ik slik foliumzuur en visolie. We zijn ook net zoals jullie half april gestopt met de pil, en eind aug dus ervoor gaan.... Ben zo benieuwd...
@ Lien26: Ja, die verhalen heb ik ook gelezen over de Etos 'zwanger worden' pillen, maar ik heb ook weer hele goede dingen gelezen en als ik het niet probeer kom ik er ook niet achter. Dus we gaan het wel merken. Ik slik ze pas een week. Foliumzuur slik ik al wel 3 maanden. Maar als ik het dus goed begrijp lopen we dus gelijk op. Wat grappig!! Ik heb sinds vandaag steken aan de linkerkant van m'n onderbuik. Zou dit een teken zijn van een eisprong?
Ja we lopen idd hetzelfde op. Ik moet volgende week zaterdag ongesteld worden, maar m'n cyclus is nog niet echt regelmatig. Wat betreft die steek, zou ik echt niet weten... We houden elkaar op de hoogte. Wanneer moet jij ongesteld worden dan?
@ Lien26: Ik heb dus na het stoppen met de pil ineens een onregelmatige cyclus. Echt heel vervelend. Ik heb een cyclus gehad van 39 dagen en van 42 dagen. Dus wel lange cyclussen. Ik hoop dat ze snel korter mogen worden, maar dat is afwachten. Hoelang zijn jouw cyclussen? Als het goed is moet ik in augustus weer ongesteld worden. Rond 8 augustus. En jij?
Midden april gestopt, daarna 11 mei, 25 juni en dan dus volgende week weer... Laatste cyclus was dus 45 dagen....
@ Lien26: Ook onze cyclussen zitten dus bij elkaar in de buurt. Wel grappig hoor. Dat heb ik hier nog niet meegemaakt. En wat is de reden dat jullie er in augustus voor gaan? Bij ons is het zo dat wij in september nog op vakantie gaan.
Ik ben eerst gestopt vanwege pijn in m'n borst, wat overigens onderzocht is en goed is. Ook wel de kinderwens dus mooi om nu al met de pil te stoppen. Toch samen erover gehad en ons voorgenomen volgende maand ervoor te willen gaan, moet toch eerst wel een maand foliumzuur etc slikken. Dus toen kwamen we uit op de volgende menstruatie. Ik moet zo werken dus kan vandaag niet meer reageren. Leuk dat we dezelfde tijd ervoor willen gaan, misschien in contact blijven? Vind t wel spannend en niemand in m'n omgeving is hiermee bezig.
@ Lien26: Gelukkig dat het niks ergs is, die pijn in je borst. Wat een opluchting. Het duurt inderdaad een maand voordat het foliumzuur in je bloed is opgenomen. Dus verstandig dat je dan nog een maandje wacht. Ja, natuurlijk kunnen we in contact blijven. Lijkt me leuk! En het is zeker wel spannend zo'n kinderwens. Succes met werken vandaag.
Hey Lien26, Ik slik ook de Zwanger worden van de Etos..ik had altijd een onregelmatige cyclus en sinds ik dit slik zit ik precies op 28dgn En het grote voordeel voor mij is is dat ik sinds ik dit slik ook geen last meer heb van menstruatie klachten zoals buikpijn, rugpijn enz enz. Tevens drink ik ook groene thee. Dit zou de cyclus ook bevorderen en er zitten anti-oxidanten in zodat het lichaam gereinigd wordt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. In die Zwanger Worden van Etos zit ook foliumzuur en vitamine D...beide zeer handig als je zwanger wilt worden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Veel suc6 met zwanger worden!!!
@ Karin1981: Na hoeveel dagen merkte jij dat die Etos 'zwanger worden' pillen gingen werken? Ik slik ze nog maar een weekje namelijk. Maar fijn om te horen dat het bij jou heeft gewerkt. Geeft me weer vertrouwen!
@Esmee1985 Heel eerlijk ging het kwartje pas afgelopen vrijdag vallen, toen ik ineens ongesteld werd...normaal lig ik 3dgn van te voren al ziek op bed. Toen bedacht ik me dat mijn vorige ongesteld ook niet ziek ben geweest dus vandaar.....ik slik ze nu ongeveer sinds april. Maar tegelijkertijd ook aan de actimel begonnen en aan de groene thee....sinds we hebben besloten ervoor te gaan ben ik ineens een gezondheidsfreak geworden alleen nog stoppen met roken.......dus als je tips hebt
@ Karin1981: Oke... dus bij kan het dus nog even duren, voordat die pillen hun werk gaan doen. Pfff... moet ik weer geduld hebben. Erg lastig. Ik drink eigenlijk altijd al groene thee, dus dat is voor mij geen verandering. Ik ben sinds vorige week gestopt met roken. Heb gewoon de knop omgedaan. Maar heb wel trek hoor. Maar ik hou me sterk. Alles voor een goed doel. Succes en altijd goed om gezond te leven.
Hoi hoi Ik slik ook de Etos 'zwanger worden' pillen, heb nu een cyclus van 31 dagen (is de 1e x na de pil) dus mooi, toch? Gebruik het denk ik nu zo'n 2 weken.. Nog 2 'strips' te gaan, zat al te twijfelen of ik nog door zou gaan met deze, omdat je inderdaad verschillende verhalen hoort. Wij gaan trouwens ook voor augustus en doen het nu veilig voor oa het ontpillen en opnemen van foliumzuur
@ Brondy: Wauw, dat is zeker een mooie cyclus. Daar wil ik ook wel voor gaan. Ik hoop dat de pillen bij mij ook snel gaan werken. Ik werk nu ook met ovutesten en temperatuur bijhouden. Maar helaas nog geen eisprong ontdekt. Hoop zo dat ik wel een eisprong heb. Moet maar geduld hebben.
Ik gebruik geen ovutesten, lijkt mij zo'n gedoe. Maar is inderdaad wel handig om er achter te komen of je een eisprong hebt of niet. Ik ga er maar gewoon vanuit dat dat wel goed zit Als we echt gaan beginnen dan knuffelen wij gewoon 1x in de 2 dagen, beste voor zaad en minder kans dat je mist Heb ik ook weer ergens gelezen hoor.