Hey meiden, Ben een weekendje weg dus geen lap tekst hier Denk dat ik een eisprong heb gehad, aan mijn temp te zien!! Zou heel fijn zijn mijn cyclus terug! Fijn weekend!
Wat goed!! Weer een zorg minder Nu dus ook op het wachtbankje! Pff, het duurt zo lang, heb geen geduld meer haha! Veel plezier dit weekend! @Charisma: bij jou ook al ontwikkelingen??
Hoi hoi hier heb ik mijn eisprong ook gehad ik denk woensdag alleen kreeg ik gister best wel veel pijn in m'n onderbuik dat ik begon te twijfelen of dat m'n eisprong was maar zo een pijn heb ik nooit gehad tijdens m'n ovulatie het leken wel weern zo erg was het :-s Heb ook niet kunnen klussen vanwege de pijn!!! Nou zit ik dus ook op het wachtbankje Linnepinne spannend hoor dat je maandag al kan gaan testen ben heel benieuwd. Red je het om te wachten tot maandag? Anne nou gelukkig is je cyclus ook weer op gang gekomen en nu maar wachten!!! Pfff worden 2 lange wachtweken!
@Charisma: goh, wat apart dat je zo'n pijn hebt gehad vrijdag.. Ik zou ook niet weten wat dat zou kunnen zijn.. Misschien toch nog iets wat te maken heeft met je miskraam ofzo? Dat je lichaam nog even op gang moet komen ofzo.. Ik weet het ook niet hoor, dus ik hoop gewoon dat je hem woensdag had en nu dus al een halve week achter de rug hebt met wachten Is je zoontje alweer wat beter trouwens? Ik moet van mezelf tot morgen wachten, want eigenlijk moet ik woensdag pas ongesteld worden (denk ik). Dus ik ben dan al eigenlijk 2 dagen te vroeg met testen haha! (wat dat betreft het ik werkelijk de ruggegraat van een garnaal ) Ik heb echt geen idee of het gelukt is. Dit keer heb ik hele tegenstrijdige dingen. Mijn temperatuur is niet zo hoog als de vorige keren na mijn eisprong, maar aan de andere kant heb ik ook wel tekentjes dat het wel eens raak kon zijn (geen last van harde en pijnlijke tepels, een trekkend gevoel in mijn onderbuik en ik blijf witte afscheiding houden). Maar ja, die tekentjes kunnen dus ook gewoon betekenen dat ik geen eisprong heb gehad of dat mijn lichaam nog aan het bijkomen is van de miskraam ofzo.. Morgen weet ik dus misschien wel meer..!! Het zou een mooie afsluiting van het jaar kunnen zijn xx
Hoi hoi Linnepinne spannend hoor!! Het zou inderdaad een hele mooie afsluiter zijn van het jaar!! Een super begin van het nieuwe jaar!! Nou ben benieuwd ga je smorgens testen? Ik denk wel dat je je eisprong heb gehad ivm je ovulatietest die positief was Ik heb inderdaad geen idee wat die pijn was maar gelukkig is het weg!! En ik denk wel dat ik me eisprong gehad M'n zoontje is helaas nog ziek dus dus morgen word een rustig avondje thuis met z'n drieën, moet eerst nog werken tot 18.00 uur. Jullie nog wel plannen voor morgenavond?
Hoihoi! Nou, ik wilde vanochtend dus testen, maar toen kwam ik tot de ontdekking dat mijn ongesteldheid weer doorkwam :x Nu snap ik officieel niets van mijn lichaam deze ronde haha! Ik moet zeggen dat de teleurstelling wel meeviel gelukkig. Ik had me er al een beetje op ingesteld omdat mijn temperatuur niet heel hoog was. En de vorige keer steeg mijn temperatuur op de 12e dag nog verder, waardoor ik al wist dat ik zwanger was. Dat was nu dus niet zo. Naja, wij gaan dus weer op naar de volgende ronde! Maar ik blijf natuurlijk wel duimen voor jullie! Voelen jullie al wat trouwens?? Wat vervelend dat je zoontje nog steeds ziek is Charisma! Dat duurt dan al best wel lang.. Hopen dat ie snel weer beter wordt! @Anne, een leuk weekend gehad? Wij gaan vanavond naar mijn vader. Mijn zusje is daar ook (ze is zaterdag uit het ziekenhuis gekomen), dus ik ben allang blij dat we samen kunnen zijn vanavond We vieren het ook klein dit jaar. En morgenochtend moet ik gewoon weer werken om 7.30 uur.. :x Jullie alvast een goed uiteinde van dit jaar! En hopen op veel geluk in 2013! (met hopelijk voor ons alle drie een zwangerschap!) xx
Ow jammer zeg maar wel mooi op tijd ongi geworden das wel fijn dat je nu een cyclus achter de rug heb! Ik denk dat als ik ongesteld zal worden deze maand ik ook niet echt heel teleurgesteld zal zijn omdat alles toch een beetje van slag is na een miskraam! Leuk dat je naar je vader gaat en helemaal fantastisch dat je zusje uit het ziekenhuis is nu Zo vroeg werken op 1 januari ik ben gelukkig vrij. Ik voel nog helemaal niets, bij m'n vorige zwangerschap kreeg ik een week voor m'n nod hele pijnlijke borsten. Dus we wachten maar af! Hele fijne jaarwisseling en dat 2013 maar een mooi jaar mag worden inderdaad
Hallo dames! Ben weer thuis, vanavond naar een feestje bij vrienden! Linnepin, wat jammer... maar zo'n eerste cyclus is toch altijd een beetje gek he? Wij hebben wel druk gelklust maar ik verwacht ook echt niks hoor! Fijn dat je O&N met je zusje kunt vieren, beetje minder dat je zo vroeg moet werken! Charisma, samen op het wachtbankje dus... ben benieuwd, maar geloof niet dat ik meteen weer zwanger ben! Wel heb ik eens goed terug zitten lezen op een oud forum waar ik ooit schreef in de tijd van mijn miskramen... las nu dat ik toen ook al steeds problemen had, pijn en zelfs een ontsteking bij mijn eileider rechts en dat uit een hsg was gebleken dat die rechter niet doorgankelijk was... Blijkbaar ben ik daarna nog minimaal 3 keer zwanger geraakt en moet dat wel door links zijn gegaan.... zit me dus weer druk te maken om niks! Een hele fijne avond allemaal... op naar 2013 waar wij allemaal vast gezond en goed zwanger worden! Liefs Anne
Een gelukkig nieuwjaar!! Zo, ik heb de eerste werkdag van dit jaar er al weer opzitten! (wat best vermoeiend was ) Vandaag nog eventjes en dan heerlijk 2 daagjes vrij! Denk dat mijn man en ik morgen maar even een stad gaan bezoeken ofzo Eventjes lekker eruit! Mijn ongesteldheid was van korte duur. Het heeft maar twee dagen geduurd, maar ik las hier ergens op het forum dat dat heel normaal is na een mskraam. Dus geen zorgen Ik ben iig al heel blij met een cyclus van 35 dagen! Hoop dat dit een beetje aanhoudt, ipv de cyclussen van boven de 40 dagen! Ik denk dat ik eind volgende week dus weer aan de slag ga met de ovlatietesten @Anne: wat lekker dat je terug las dat je al eerder problemen had aan de rechterkant. Dat geeft vast een hoop geruststelling nu Ik duim voor jullie! xx
Happy new year Hier ook m'n eerste werkdag van het jaar er weer opzitten maar nu ook heerlijk 2 dagen vrij. M'n zoontje beging weer wat op te knappen dus hoop dat we vrijdag effe wat leuks kunnen gaan doen. @linne ja een cyclus van 35 dagen is wel netjes hoor als ik kijk met wat je gehad hebt! Hopen dat het zo blijft. 2 daagjes is inderdaad weinig Maarja je zit in ieder geval in een nieuwe ronde. @anne samen op het wachtbankje ja spannend hoor! Alleen denk ik ook niet dat het meteen raak is hoor. Voel nog niets in iedergeval! Nou gelukkig dat je terug bent gaan lezen is toch wel een opluchtiging he! Wanneer denk je dat je je eisprong gehad hebt? Bij mijn zoontje was ik gelijk de eerste ronde zwanger en afgelopen keer was ik ook in de eerste ronde zwanger. Maar ja dat zegt niets natuurlijk helemaal niet Na een miskrasm dan moet alles weer op gang komen @linne temperatuur jij ook? Of gebruik je alleen ovutestesten? X
Hey meiden! Het zou natuurlijk mooi zijn als je nu ook weer meteen zwanger bent, Charisma! Wanneer weet je meer? Nog een week of niet? En Anne ook zoiets nu toch? Hebben jullie ook een testdatum in gedachten? Ik heb drie hele cyclussen getemperatuurd. Nu weet ik wat mijn basistemperaturen zijn van voor en na mijn eisprong, dus nu temperatuur ik vooramelijk rond en na mijn eisprong om te kijken of er een temperatuurstijging is geweest en of deze temperatur hoog blijft daarna. Vind ik wel heel handig Zijn er bij jullie nog verdere veranderingen geweest de afgelopen dagen? Ben benieuwd! xx
Hey Linne ja dat is wel een goede manier om te temperaturen dan hoef je niet je hele cyclus te tempen. Hier nog geen pijnlijke borsten dat had ik wel een week voor m'n nod toen ik zwanger was. Wel af en toe een stekende pijn ik m'n lies aan de linker kant verder helemaal geen symptonen! Denk ook niet dat het deze maand raak is. Ik denk dat ik volgende week woensdag of donderdag kan gaan testen als ik niet eerder ongie word. Linne jij alweer aan het toeleven naar je eisprong
Hoi hoi, Nog steeds op het wachtbankje hier! Lin, hoe groot is het temp verschil voor en na bij jou? En toen je zwanger was, was ie toen hoger? Ik heb afgelopen maanden geen temp opgenomen, 7 jaar terug wel maar toen was mijn temp veel lager dan nu. Ik ben nu 2 weken na mijn operatie gaan tempen toen was het nog vrij hoog 36.6, toen is ie na een week gezakt naar 36.3 en toen 36.2.... Is 6 dagen zo laag geweest en ging toen de 29ste naar 36.6 en toen de 31ste naar 36.8 en daar zit ie sinds die tijd.... Ik dacht dus dat ik de 29ste een ei had maar fertilityfriend denkt pas de 31 Kom er niet zo goed uit dus! Als ik uitga van 29 zou ik vrijdag mijn nod hebben... Ik heb van die vroege testen... Dus denk dat ik woensdag test. Voel nog niet veel... Wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn maar is erg lastig..
Hello meiden! @Charisma: Voor jou is het nu nog 2 of 3 dagen wachten of niet? Voel je inmiddels al wat meer?? @Anne: Ik denk dat je de 28e je ei al hebt gehad.. Als ie vanaf de 29e al gestegen was, moet je als het goed is de laatste dag van je lage temperauur rekenen als de dag van je sisprong. Dus dan zou je aanstaande vrijdag je NOD hebben denk ik (14 dagen na je ei). Ik teste de 12e dag toen positief met een test van de kruidvat (2 voor 5 euro) Voe je ook al wat? Mijn temperatuur voor mijn eisprong is altij rond de 36.1 (onder mijn tong, dus je moet er dan geloof ik een halve gaad bij optellen). Na mijn eisprong is ie altijd tussen de 36.3 en 36.5 Toen ik zwanger was, ging ie de 12e dag na mijn eisprong verder omhoog naar 36.7 en daar is ie de hele zwangerschap gebleven. Ik ben daarom toen ook op de 12e dag gaan testen en ik had toen een lichte streep. Ik herken het om toch best veel bezig te zijn met het zwanger worden. Helemaal nu we er al zo dichtbij waren.. Ik blijf in mijn hoofd ook steeds verder rekenen. Ik was anders nu 15 1/2 week geweest, en dat is zo frustrerend.. Vooral omdat een vriendin van me nu 8 1/2 week zwanger is.. xx Ik werd trouwens ook 2 dagen eerder ongesteld dan ik had verwacht. Las hier ergens op het formum dat dit wel vaker gebeurd. Normaal is het 14 dagen na mijn eisprong, nu was het maar 12. Maar schijnt dus normaal te zijn.
Hoi Lin, Pfff, ja voel ik al wat... haha ik voel van alles, maar weet ook dat dat heel goed tussen mijn oren zou kunnen zitten! Had wel gister last van maagzuur...dat heb ik normaal nooit! Verder weet ik het niet zo goed... Ik ga idd woensdag maar eens testen, heb van die vroege testen besteld via internet.... Moet zeggen dat ik nu al blij ben als er iets gebeurt, of zwanger, of gewoon ongesteld... en dan hopelijk weer een normale cyclus! Dat afwachten is best slopend! Ja, dat doortellen... daar ben ik maar mee gestopt.... maar het is moeilijk he, loslaten! Jouw klusdagen komen er alweer aan zie ik? Haha, altijd beter dan de afwachtdagen!
Shit shit shit... Voel me sinds ik wakker ben zo beroerd dat ik maar vast een test heb gedaan... Negatief Misschien te vroeg? Alhoewel het vroege testen zijn en ik vrijdag mijn nod heb denk ik... Maargoed eerste cyclus klopt misschien ook voor geen meter?
@Anne: het bah, niet leuk zo'n witte test! Misschien ben je nog een dagje te vroeg.. Toen ik zwanger was, teste ik pas positief op de 12e dag, de 11e dag was ie nog wit. Dus er is nog hoop! Ik ben heel erg voor jullie aan het duimen! Ik denk dat ik vandaag weer ga beginnen met ovulatietesten.. Ik heb geen idee meer hoe lang mijn cyclusduur nu is. Normaal begon ik met ovutetesten op de 16e dag, maar omdat mijn vorige cyclus ook veel korter was dan normaal, denk ik dat ik maar een week eerder begin.. Hoe lang was jullie cyclus nu waarschijnlijk? @Charisma: jij ook al wat meer nieuws?
Oh Lin, dat geeft weer hoop.... haha we maken onszelf toch ook maar gek he met dat testen! Ik was ook van plan geweest morgen pas te testen, stom! Nu wacht ik iig wel tot donderdag... Voel me nog steeds niet lekker, maar zal je net zien dat het gewoon een griepje is! Welke ovu testen gebruiken jullie?
Ik denk idd dat het beter is om nog even te wachten tot donderdag, al snap ik dat dat heeeeeeeeeeeel moeilijk is Ik gebruik ovutesten van Matcare. Die zijn het goedkoopst. Ze zijn niet de beste, want ik heb ook wel eens testen gehad van andere merken die duidelijker waren. Maar als je ze onder elkaar plakt elke dag, zie je wel een duidelijk verschil hoor Als je een fotootje wilt ofzo, kan ik die wel even sturen hoor. Ik weet wel dat de griep rond gaat, dus ik duim dat je je niet lekker voelt door een positieve reden! xx
Oeps, het zijn geen testen van Matcare die ik gebruik, maar deze: Ovulatietest dipstick Ik had hiervoor testen van Matcare. Die waren wat gemakkelijker af te lezen, maar ook duurder.. En de testen die ik nu heb, zijn duidelijk genoeg hoor xx