Ja, lees net idd hele verhalen over vals positieve testen van kruitvat, das een beetje minder... ppfff... wil niet weer blij zijn met niks! Wat dat betreft kan ik beter tot woensdag wachten... haha, nou ik zie morgenochtend wel wat ik doe... haha, hou jullie op de hoogte!
Dat heb ik idd ook wel eens gelezen, maar dat waren vooral de testen van een tijdje geleden geloof ik hoor! Tegenwoordig is dat niet meer zo als het goed is.. Ik heb iig nooit vals positief getest Succes met beslissen
Hm... Kon het niet laten maar wederom spierwit... Zelfs geen indroog streepje Nou, dan ga ik er toch maar vanuit dat er niks is... Woensdag of vrijdag nod, dus zou wel wat moeten zien nu toch?
Hè gedverderrie Anne..! Maar het kan nog wel hoor.. Als je je NOD vrijdag hebt, zit je er nog 3 dagen voor.. En niet iedereen kan zo vroeg positief testen.. Voel je verder ook wat? (krampjes oid) xx
Nee eigenlijk niet... alleen mijn tepels en borsten zijn wat gevoelig.. Haha, had later trouwens wel een indroogstreep, maar dat was dan ook echt duidelijk een indroogstreep hoor.. niks roze oid.. meer dat je kon zien waar het streepje zou moeten komen. Nou ja... misschien vrijdag of zaterdag die andere test, maar ik verwacht geen wonderen! Hoe voel jij je verder? Charis, veel plezier en succes morgen bij je echo!! Hoop op een mooi hartje!
Ik blijf het heel spannend voor je vinden! Denk elke dag wel even aan je! Ik gun het je iig heel erg! Heb je wel eens vaker indroogstreepjes gehad dan? Ik heb dat nog nooit gezien.. Ik had altijd wel bij de hele vroege testsen dat ik pas ruim na 5 minuten een licht streepje zag (die was dan wel rozig btw en niet grijs) Pas bij latere testen kleurde de streep netjes binnen de 5 minuten. Ik blijf duimen voor je Hier alles rustig. Heb vrij weinig kwaaltjes wat me soms een beetje onzeker maakt. Wel ben ik soms wat misselijk (vandaag na de koffie) en soms wat trekkend/krampend gevoel bij mijn baarmoeder. Durf pas echt blij te zijn als we een goede 7-wekenecho hebben gehad. @Charis: succes morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hou je ons even op de hoogte?!
Hey dames Anne balen zeg nou ik hoop toch nog op een positief deze week!! Ik gebruik ook altijd kruidvat testen vind ik heel goed nooit valse positief gehad ook na m'n miskraam waren ze helemaal wit geen indroog streepjes te zien! Toen ik de test voor mn nod deed kleirfe hij pas na 3 minuten heel licht. en pas bij 5 weken werd hij meteen duidelijk het streepje. Ik blijf voor je duimen Lin ik kreeg pas bij 6 weekjes wat kwaaltjes weet je nog dat ik zo onzeker was! En nog ben hoor! Komt allemaal goed erg he die onzekerheid! Jaahhh spannend morgen en dan is m'n afspraak ook nog eens pas om half 5!duimen jullie met me mee? Vind het echt eng X
@Charis: ik hou me ook maar voor dat vanaf ongeveer 6 weken de meeste kwaaltjes echt beginnen.. Nog een weekje dus Maar die onzekerheid is idd killing! Juist omdat je nu alleen nog maar af kan gaan op 1 bewijs: een dubbele streep op de test.. Nog geen echo, geen groeiende buik, etc etc Maar komt allemaal wel goed, ik zal me nog even "vermannen" Wat balen dat je pas om half 5 aan de beurt bent..!! Hele dag in spanning zitten morgen.. Ik zal mijn duimen blauw draaien voor jullie morgen Zelf heb ik morgen een late dienst, maar ik probeer het hier wel een beetje in de gaten te houden tussen de werkzaamheden door Succes!!!!!!!!!!!!!!
Hey dames Wij hebben een mooi kloppend hartje gezien Joehoe Ben zo opgelucht nu!!! Ik ben 7 weken en 5 dagen precies wat ik ook dacht eigenlijk Hoe is met jullie? Anne nog getest vandaag of wacht je nog tot vrijdag? Ik hoop het zo voor je. X
Ooohh, wauw Charis!!! Wat super voor jullie!! Kunnen jullie er nu lekker van gaan genieten Ben ook meteen achter de pc gekropen toen ik net thuis kwam van het werk, was heel nieuwsgierig! En Anne al nieuws?? Hier alles nog hetzelfde, begin een beetje grieperig te worden (keelpijn en snotverkouden) xx
Kom ff snel gluren om te lezen hoe de echo was! En die is goehoed! Wat fijn!! Hier geen nieuws, niet meer getest... Wel een hoop andere dingen aan mijn hoofd... Ik probeer morgen ff meer te schrijven! Truste! Xx
Hoi hoi Ja nu kunnen we ervan gaan genieten haha van de misselijkheid!! De hele dag al misselijk Maar het is echt heel fijn als je dat hartje ziet kloppen het is onbeschrijfelijk! Ja lin griep heerst echt he! Ik hoor niets anders! Hier m'n zoontje ook weer Nou ik tel met je af tot je echo Ik mag weer 28 febr voor een echo Ik upload een foto van m'n echo Links hoofdje rechts lijfje en onder een armpje X
Wauw, wat een mooie echofoto Charis!! En wat duidelijk ook al!! Lekker van genieten!! (en van die misselijkheid haha) Ben ook zo benieuwd hoe die bij ons zal zijn! Ik zit 10 dagen voor jullie aan met een afspraak (de 18e) Hier nog steeds snotverkouden en bijna mijn stem kwijt.. Door deze grieperige "status" heb ik geen idee of ik verder nog zwangerschapskwaaltjes heb.. Voel me algemeen belabberd, telt dat ook? @Anne: he, wat jammer nou!! Balen, meid! En een hele dikke knuffel van mij! Ik hoop oprecht voor je dat het snel raak is bij jullie, dat zou heel mooi zijn!! xx
Hoi meiden Anne echt balen dat je ongesteld bent geworden Hoop dat het een Beetje gaat met je. Lin jaahh spannend hoor de 18de nog eventjes geduld :-s Ja beroerd voelen van de griep telt ook mee haha!! Hier slaat de moeheid toe Pfff kan de hele dag wel slapen :-s Nou welterusten X
Hey meiden, Ja, het gaat wel hoor hier... nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar denken... de pest is dat ik ook geen idee heb of mijn eisprong links of rechts is... Aangezien er rechts geen eileider zit.. Verder is het allemaal niet zo top hier. Mijn vader was nogal heftig aan het afvallen, hebben woensdag uitslag gehad van bloedonderzoeken waaruit blijkt dat zijn psa waarde extreem hoog is (daarmee meten ze oa prostaatkanker) Hij gaat vandaag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek, maar heb er geen goed gevoel bij..
Hey meiden! Ik heb een behoorlijke verkoudheid te pakken: keelpijn, holtes helemaal vol, hoofdpijn en een lichte temperatuursverhoging. Gisteren en eergisteren zoveel mogelijk op bed gelegen.. Vanochtend toen ik naar de wc ging, had ik een veeg rood bloed. Ik heb verder geen kramp, dus ik geef het 50/50.. Ik merk wel dat ik nu rustiger ben dan bij mijn vorige miskraam. Weet één van jullie of je door griep ook bloedverlies kan krijgen? (adertjes die knappen door het vele niezen ofzo?) Het is nu bijna 2 uur geleden en sindsdien heb ik geen bloed meer verloren. Ga wel extra vaak naar de wc nu om even te checken.. Niet leuk dit!! Anne: wat naar, zeg! Al nieuws over je vader?
Ik heb net de gyn even gebeld. Ik moet het even aankijken tot maandag. Als ik me er dan nog niet gerust op voel, kan ik bellen om een eerdere echo in te plannen. Het hoeft nog niks negatiefs te betekenen. Het kan idd door het niezen en hoesten komen, dus ik hoop dat dat het geval is en dat het bij dit bloed blijft! Het is iig een goed teken dan ik geen krampen heb. Net tijdens het douchen even gevoeld aan mijn baarmoedermond. Die is nog gesloten en hard, dus dat lijkt me wel goed. Bij mijn miskraam was die superzacht, maar toen was het bloeden natuurlijk al in volle gang. Ik weet niet hoe die er vlak daarvoor aanvoelde. Ik probeer gewoon rustig te blijven en afwachten maar dan! (moeilijk hoor )
Hoi meiden Pfff lin vervelend dat je zo ziek bent! Laten we hopen dat het bij een veeg blijft. Het kan inderdaad dat er een adertje gescheurd is ofzo door de druk van het niezen en hoesten. En zolang je geen buikpijn is in inderdaad een goed teken. Maar wel schrikken natuurlijk Anne wat erg van je vader!! Ik hoop op goede uitslagen. Weet je al meer? Met mij gaat het goed. De misselijkheid lijkt wat minder! Ben aan het werk nu. X