Hoi hoi Anne das balen!! Je zit nog voor je nod toch? Dus er is nog hoop. Lin hoe is het met je? Ik heb gekeken inderdaad naar de nub forum. Ik had er nooit van gehoord haha! Wie weet plaats ik m'n foto nog wel Zelf kan ik het niet ontdekken Nog 10 dagen voor jou volgende echo! Verder gaat het goed hier. Morgen de magische 12 weken bereikt X
@Anne: Gelukkig dat je weer beter bent, want ziek zijn is niet leuk! Het gaat ook echt rond joh, niet normaal! Balen dat je een negatieve test had vandaag! Morgen is je NOD, dus wie weet verandert de test nog! Sommige vrouwen testen echt pas positief na hun NOD.. Al snap ik heel goed dat je baalt van zo'n witte test vandaag, dus ik baal gewoon met je mee!! Hou je ons op de hoogte??? Ik duim voor je! @Charis: Morgen alweer 12 week, wat lekker!! Gaat best snel eigenlijk..! Is je uitgerekende datum dan 19 september? Grappig, want dat is de verjaardag van mijn zusje! Zelf ben ik 16 september jarig en ik kan je vertellen dat dat ook een hele mooie datum is Hoe gaat het verder met je? Nog veel last van kwaaltjes of nemen die nu langzaamaan af? Hou me maar even op de hoogte of je de foto op het NUB-topic gaat zetten, ben benieuwd! Hier gaat het best goed! De misselijkheid heb ik geen last meer van door de tabletten van de huisarts. Alleen 's ochtends is het nog wat lastig opstarten als de tabletten nog niet helemaal werken. Maar daar sla ik me ook wel doorheen Ik ben nog wel best moe, maar de zon doet al wonderen! Wat een heerlijk weer is het de laatste dagen!! Overdag voelde ik mijn vermoeidheid ineens niet! Wel 's avonds na het eten, dan kukel is af en toe even in slaap haha! Ik voel me dan soms net een oude oma
Hey meiden, Ik zit echt in een dip bah! Ik ben het wachten op dat zwanger worden zo zat! Inmiddels is mijn spiraal er al bijna een jaar uit... Nu duurde het bij mijn andere zwangerschappen ook langer voordat ik succesvol zwanger was (anderhalf en 3 jaar) Maar nu heb ik gewoon geen tijd meer! Ik word volgende maand 36... vond eigenlijk 35 altijd de limiet! Maarja... nieuwe liefde... dan ga je toch weer anders over dingen denken! Fijn dat het bij jullie zo goed gaat! Al vind ik het best moeilijk om te lezen... ik had ook zo gehoopt snel na de bbz weer zwanger te raken.. Tja... ik weet het niet met dat testen... ik voel me helemaal niet lekker, maar denk dat dat nog de naweeen zijn van de griep.. Heb wel nog een predictor early in huis... misschien dat ik die morgenochtend nog wel doe... maar waarschijnlijk kan ik beter gewoon wachten of ik ongesteld word morgen!
Ik kan me het zo goed voorstellen dat het je frustreert, Anne!! Het is een raar fenomeen, zwanger worden.. Als we eenmaal hebben besloten dat we het graag willen, duurt elke maand een maand te lang! En omdat we het niet in de hand hebben, frustreert dat dus zo! En gevoelsmatig is het zwaar om al een jaar bezig te zijn en nog met lege handen te staan.. Ik gun het je zo!!!! Ik snap ook dat het soms best moeilijk en pijnlijk is om onze verhalen te lezen. Ik heb me in het begin van dit topic wel eens afgevraagd hoe ik het zou vinden als ik de laatste van ons drieen zou zijn en ik had toen al verwacht dat dat best lastig kon zijn.. Iedereen die zwanger probeert te raken ziet ineens meer zwangeren om zich heen, en op zo'n topic als dit wordt je eigenlijk ook veel geconfronteerd met het geluk van anderen. Ik neem het je absoluut niet kwalijk en begrijp heel goed dat dit soms zo voor jou voelt!! En omdat we alle drie in het zelfde schuitje zaten met onze miskramen, hoop je voor elkaar en jezelf dat het snel weer raak mag zijn! Nou moet ik ook zeggen dat het bij Charis en mij ook wel heel erg snel is gegaan hoor! Dat had ik eigenlijk ook niet verwacht! Maar ik hoop dat je je heel snel (misschien deze week al!) bij ons aan kan sluiten Wat voor test heb je eigenlijk gebruikt vanochtend?
Hoi, Vanmorgen weer een test gedaan (een gevoelige predictor) maar weer negatief... haha, stomme test verslaving ook! Ik zal vast vandaag of morgen wel ongesteld worden.. Nu ga ik maar ovulatie testjes bestellen.. eens kijken hoe dat werkt! Als ik in mei nog niet zwanger ben mag ik terug naar de gyn... dan maar vervolg stappen nemen! Het gekke is dat ik voor mijn bbz zei: ik ga er niet voor de mmm in hoor... als het niet lukt dan maar niet. Maar nu ik even zwanger geweest ben is dat gevoel toch heel anders!
He bah, weer een negatieve test Als je gaat starten met ovulatietesten, raad ik je de testen van 123ovulatietesten aan. Goedkoop een prima af te lezen! Ze zijn niet de meest luxe dipsticks, maar ik vond ze echt goed genoeg! Als je ze rond je vruchtbare dagen onder elkaar plakt op een wit A-4tje, kun je goed het verschil zien tussen de dagen. Zodra de tweede streep op zijn donkerst is, kun je rekenen dat je ongeveer 1 of 2 dagen later je eisprong hebt. Al had ik ze dan soms ook meteen op de dag van de donkerste test. Hier een link: ovulatietest teststrip Ik snap wel dat je intussen wat anders bent gaan denken over de mmm. Ikzelf had er helemaal geen moeite mee om daar in te stappen, al ligt dat voor iedereen wel weer anders denk ik. Maar ik hoop dat het niet nodig is en dat je voor mei weer zwanger bent!
Hey meiden, Ik ben idd inmiddels onegesteld geworden.... op naar een nieuwe ronde! Ik zal zo even via die link ovulatietestjes bestellen! Hoe deed jij dat Lin? Zodra hij iets donkerder werd meteen klussen of nog wachten? Of wat als je denkt dat het nu het best is en hij is de volgende dag nog donkerder? Haha... ik heb ook geen idee hoelang zo'n streep donker blijft?
Hey!! Sorry voor mijn late reactie! Ben deze week gestart met mijn nieuwe baan, dus was er best een beetje moe van haha! Moet er nog ff aan wennen @Anne: wij begonnen met klussen als de lijn donkerder werd. As je vanaf dan om de dag klust, komt dat vast wel goed! Morgen hebben we de tweede echo. Vind het echt spannend, door onze negatieve ervaring met de echo bij mijn miskraam. Ik houd jullie wel op de hoogte!
Jaaaaa!! We hadden een goede echo! Precies volgens eigen berekening: 10w3d Wat kan zo'n kleintje groeien in 3,5 week: van een stipje naar een echt minimensje! Zo bijzonder om mee te maken! Ik kan dus weer rustig ademhalen! De echofoto's waren helaas niet mooi geworden, de printer stond verkeerd afgesteld bij de gyn. Heel donker en je zag er eigenlijk niks op. Gelukkig had mijn man een kort filmpje gemaakt en daar heb ik nu even een foto van gemaakt. Het contact bij de gyn hebben we nu afgesloten en ik zal zo contact opnemen met de verloskundigenpraktijk. Hoe is het nu bij jullie dames?? Hier de foto:
Hoi hoi Super lin dat de echo goed was. Is toch weer een hele opluchting Goed he dat je eigen berekening toch klopt dat had ik ook. Krijg je nou nog een echo of was dit je termijn echo? Heb je het op je nieuwe werk al verteld? Anne hoe is het nu? En hoe gaat het met je vader? Ben je al in de weer met je ovulatietesten? Met mij gaat het goed. Zit alweer op 13 weken donderdag naar de verloskundige en dan kunnen we het hartje horen, daar kijk ik echt naar uit weer X
Pff, wat een stress hebben wij gehad vanavond! We waren bij mijn schoonouders om te vertellen dat ze opa en oma worden n.a.v. de termijnecho die we vanochtend hadden. Rond 22 uur wilden we naar huis en ik stond op. Toen voelde ik het ineens lopen..! Snel naar de wc gegaan en ik heb behoorlijk veel bloedverlies gehad, geen drupje zoals je wel eens leest na een inwendige echo. Ik wilde het even stil houden en heb mijn man snel mee naar buiten gemanouvreerd. Vervolgens moesten we dik een half uur rijden naar huis. Niet leuk! Ik had wel wat lichte krampjes, maar die heb ik vaker gehad de afgelopen weken. Toch begon ik enorm te twijfelen. Eenmaal thuis meteen het ZH gebeld en we mochtend gelukkig even langskomen voor een echo. Op de echo zagen we geen aanwijzingen voor een komende miskraam gelukkig! Pff, wat een opluchting. Het hartje klopte nog goed en er waren geen stolsels te zien in mijn baarmoeder. Toch wordt dit wel een eng en spannend nachtje! Ik hoop dat ik niet meer begin te bloeden en dat het lag aan mijn overdoorbloede baarmoedermond.. @Charis: vanochtend hadden we de termijnecho. Maar als alles nu verder goedf blijkt te gaan, willen we nog wel een extra echo rond de 14 week (eigen kosten). In Lommel schijnt een echobureau te zitten die heel vroeg het geslacht kan bepalen Op mijn werk heb ik nog niks verteld. Half april ga ik dat doen, dan ben ik mijn proeftijd voorbij. Lijkt me veiliger Donderdag dus weer een spannende dag voor jou, Charis! En 13 weken alweer, gaat snel! @Anne: ik duim alweer voor je Ik houd jullie op de hoogte!
O neehh lin hoe is het nu? Pfff dat is schrikken, gelukkig konden jullie meteen een echo laten maken. Nou ik ga mee duimen dat alles goed blijft gaan. Hoe is Vanacht gegaan en hoe gaat het nu? X
Onee, wat een schrik! Hoe is het gegaan vannacht?? Ik heb bij mijn oudste ook ooit zoveel bloed verloren met 19 weken... Idd ook door een goed doorbloede baarmoedermond! Succes, bah... Was je net zo blij en opgelucht, zit je weer in onzekerheid! Dikke knuffel vanuit hier! Ik zit vandaag op dag 9, denk dat ik maandag met de ovu testen ga beginnen... Wilde eigenlijk dag 10 beginnen maar heb morgen de hele dag repetities, dus das niet zo handig. Maar heb de laatste maanden pas na dag 14 mijn ei gehad dus komt vast goed. Dinsdag krijgen we alle uitslagen van mijn vader!
Hey meiden! Hier ben ik weer wat rustiger! Vanochtend werd ik wakker met een vol maandverbandje waar ik toch nog even weer van schrok. Ik ben gaan douchen en vervolgens weer plat gaan liggen voor de zekerheid. Sindsdien heb ik gelukkig niet meer gebloed! Rond 17 uur ben ik van bed gegaan en vanavond zijn we nog even op visite geweest. Ook toen is alles verder goed gegaan, geen bloed en geen kramp. Ik begin er dus weer vertrouwen in te krijgen! Ik denk wel dat ik bij de intake bij de verloskundige om een extra echo ga vragen. Gewoon voor onze eigen gemoedsrust. Maar jeetje, wat kan dit allemaal schrikken zijn zeg! Een vriendin van me heeft ook meerdere heftige bloedingen gehad door een doorbloede baarmoedermond en dat heeft me toch wel wat gerustgesteld. Ik denk nu ook dat het zoiets is geweest. Ik vind alleen de hoeveelheid bloed best veel voor een adertje. Maar goed, ik bloed niet meer dus er is weer hoop! @Anne; ik denk dat maandag prima is hoor! Die testen geven 1 tot 3 dagen voor je ovulatie een positieve test. Dus als je nooit eerder dan dag 14 een ovulatie hebt gehad, kan dat prima Succes!!
Hoi hoi Lin hoe is het nu? Is het bloedverlies helemaal gestopt? Heb je de vk al gebeld en ik zou als ik Jou was inderdaad om nog een extra echo vragen. Anne ik ben benieuwd hoe het deze maand met de ovulatie testen gaat. Hier gaat het allemaal z'n gangetje X
Charis, fijn dat alles lekker gaat! Lin, hoe gaat het nu? Geen bloed meer? Ik ben toch va zondag gaan testen, had toen (dag 10) maar 1 streep, gister een heel licht streepje en vandaag een knalstreep! Zou ik dan morgen al een ei hebben? Voor de zekerheid vanavond maar even klussen... en dan donderdag weer? of morgen? Wat zouden jullie doen? Ik zit nu pas op dag 12 terwijl mijn ei meestal dag 14 of 15 komt..
Ik ga trouwens zo met mijn vader naar het AVL voor de uitslagen en hopelijk een behandelplan.... ben bloednerveus!