Miskraam in november en er weer voor gaan. Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linnepinne, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hoi hoi

Lin hoe is het met je?

Anne hoe was het gister in het zh?

X

2. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hoi,

Lin ik hoop dat alles goed met je gaat ?

De uitslag in het ziekenhuis was naar omstandigheden redelijk positief!
    Ze hebben geen uitzaaiingen gevonden!
    Hij krijgt nog wel een kijkoperatie om wat dingen uit te sluiten en gaat daarna een traject in van 7 weken bestralen.

Vanmorgen temp nog niet omhoog, dus nog geen eisprong gehad..

3. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hey

Anne nou dat is fijn te horen! En je ovulatietesten?

Vandaag bij de vk geweest en hartje gehoord heel erg fijn!

Lin hoop dat alles goed gaat!

4. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hoi meiden!!

Ik ben helemaal vergeten te reageren hier! Maar hier gaat alles goed! Afgelopen woensdagochtend nog wel weer een bloeding gehad, maar donderdagavond op de echo zag het er heel goed uit allemaal. De verloskundige zei dat de bloeding niks te maken had met de zwangerschap zelf en dat als ik toch last blijf houden van bloedingen, ik het even moet laten onderzoeken door de gyn. Waarschijnlijk ligt het aan de baarmoederhals en niet aan de baarmoeder zelf:)
    Ikzelf heb er ook steeds heel veel vertrouwen in gehad, het voelt heel anders dan de vorige zwangerschap. Dus nu geniet ik er gewoon lekker van:)

@Charis: hoe is het met je? Nog last van kwaaltjes of zijn die helemaal weg nu? En al een buikje?? :)

@Anne: goed te horen dat er geen uitzaaiingen gevonden zijn bij je vader!
    Jij al een eisprong gedetecteerd intussen? En druk geklust? ;) En hebben de ovulatietesten je nog nieuwe inzichten gegeven?

xx

Bijgevoegde bestanden:

5. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Oh meiden, sorry dat ik er zo weinig ben... ik probeer gewoon een beetje afstand te nemen... maar nu voel ik me zo k*t.

Een vriendin van mij is 13 weken zwanger, ik heb met een groepje vriendinnen afgesproken voor haar een 9 maanden mand te maken... Dus ben ik (omdat ik de enige was die vrij was) net naar de prenatal geweest... Ik dacht, dat doe ik gewoon even..

Pfff... toen ik daar liep werd ik plotseling overvallen door zo'n rot gevoel! Het idee dat ik nu 23 weken zwanger zou zijn....
    Ik ben in ene weer zo verdrietig.... zit al een uur te janken, word er gek van! Ik wil niet steeds zo verdrietig zijn... maar ik wil zo graag ook gewoon zwanger zijn! (misschien ben ik het ook wel, ben ik daarom zo emo... nog 1 week tot nod)

Pffff... moest het even kwijt!

Ben blij voor jullie dat het zo goed gaat!

6. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    @Anne: he bah.. wat k*t voor je.. :( Een miskraam heeft denk ik ook een grotere impact op je dan je van te voren kan voorstellen.. n omdat het je nog niet is gelukt om opnieuw zwanger te raken, is het des te zwaarder natuurlijk.. Dit soort emodagen horen er daarom bij denk ik..:( Maar ik hoop natuurlijk dat je emobui door de hormoontjes komt!! ;) (en hoe is het nu met je?)

@Charis: hoe is het met jou?

Met mij gaat alles prima Nog steeds geen nieuwe bloedingen meer gehad gelukkig en afgelopen donderdag nog een nieuwe echo gehad waarbij ik 2 dagen vooruit ben gezet. Ben vandaag (zondag) 13 week!

7. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey meisjes,

Hoe is het met jullie?

Hier begin van de maand ongesteld geworden en nu inmiddels weer aan het afwachten.
    Heb wel 29 april een afspraak bij de gyn... Kijken hoe we nu eens verder gaan!

8. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hoi hoi

Anne balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden. Wel fijn dat j bijna een afspraak hebt bij de gyn. Voel je je nog steeds do down?

Hier heb ik vorige week een bloeding gehad en toen een echo gehad in het zh en ik heb een laagliggende placenta. Nu kan ik m'n hele zwangerschap last houden van bloedingen en mag niets meer tillen enzo. Donderdag m'n 20 weken echo en dan word er weef uitgebreid gekeken hoe het nu ligt. Dus heel spannend allemaal!!!

Lin hoe is het met jou?

Xxx

9. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Whaaaaaaaa.... Ik heb een positieve test!
    Ik zit vandaag op 11 dpo, het streepje is nog licht maar er is duidelijk een streep!

Zo bizar, ik heb morgen een afspraak bij de gyn (incl echo) om te praten over IVF... En nu ben ik zwanger!
    Het is nog zo pril dat ze niks op de echo zien natuurlijk.

En gezien de 4 miskramen en de bbz moeten we maar afwachten of het allemaal goed blijft gaan.... Maar toch!

Charis, wat een schrik die bloeding, hoe was de echo donderdag? En lin hoe is het met je?

Xx

10. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hoi hoi

Yeahhhh Anne dat is super leuk nieuws :)
    Hoop dat alles goed gaat dit x. Nou ben benieuwd morgen bij de gyn denk ook niet dat ze al
    Iets kinnen zien. Maar ja het is wel super nieuws. Heb je foto van je test ben benieuwd :)

M'n echo was goed. Alles gaat goed met ons meisje :) ja we krijgen een dochter :) over 10 weken krijg ik weer een
    Echo om te kijken waar m'n placenta dan ligt.

Xxx

11. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ohhh een dochter! Hoe leuk!!
    Hier mijn test, op de foto moet je nog goed turen, in het echt zie je het beter, het is natuurlijk ook pas 11 dpo!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,9 KB
      Weergaven:
      9
  12. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Jaaahhh ik zie hem wel Anne :) super . Overmorgen weer testje ;) zal hij weer donker zijn :)

13. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hoi hoi

Anne hoe was het bij ds gyn???

Lin hoe is het met jou?

14. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hoi!
    Bij de gyn eigenlijk weinig bijzonderheden, ze konden nog niks zien op de echo natuurlijk!
    Vanmorgen weer een test gedaan, schrok me eerst rot omdat ik dacht dat er geen streep kwam, maar na een paar minuten stond hij er gelukkig wel.
    Hij is ietsjes donkerder dan die van eergisteren... Pfff maar kan niet wachten op een knaller!
    Het is ook pas 13 dpo... Ben ongeduldig!

15. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Links is van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,3 KB
      Weergaven:
      9
  16. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Wow, gefeliciteerd Anne!! Ik heb even een vreugdesprongetje voor je gemaakt, ik vind het zo leuk voor je!!!! Gek eigenlijk he, want we hebben elkaar nog nooit gezien! Toch leef ik wel mee met jullie verhalen:) Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat!!

@Charis: een meisje, gefeliciteerd!! Wij krijgen ook een meisje :D Zo'n bloeding is altijd even schrikken natuurlijk. Wel balen dat je placenta aan de verkeerde kant ligt. Kan dat nog gaan verschuiven?

Hier inmiddels alweer 17,5 week, gaat echt snel. Over 2 weken de 20-wekenecho! Alles lijkt nu goed te gaan, sinds een week heb ik geen last meer van bloedinkjes :)
    Wel hebben wij ander slecht nieuws te horen gekregen vorige week: mijn vader heeft een grote tumor in zijn longen (rookte niet trouwens) en het ziet er niet zo goed uit. Een hoop stress nu dus. De prognose is een half jaar tot 2 jaar, heel verdrieitg allemaal, al helemaal na het overlijden van mijn moeder vorig jaar.
    Heel dubbel nu dus.

Maar ik ben wel heel blij voor jullie! En nog steeds heel enthousiast over mijn eigen zwangerschap.

xx

17. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hii!

Hihi, dankje! Ik vind het wel heel eng hoor, vandaag weer een test gedaan maar is nog lang geen knaltest.
    13 mei krijg ik een echo, dan is er nog geen hartje maar kunnen we wel zien of het niet buitenbaarmoederlijk zit.

Jij ook een dochter, leuk! Ik heb er 2 en ben ook echt een meidenmoeder. Stiekem zou ik nu een jongen ook wel leuk vinden, maar 3 meiden lijkt me ook super! Maakt me deze keer ook echt helemaal niks uit.

Wat een rotnieuws over je vader! Kwam dat uit het niets? Pfff het zit jullie niet mee zeg. Is deze prognose al definitief?

Xx

18. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hoi hoi

Lin heel veel sterkte. Wat een rot nieuws :( echt vreselijk heel veel sterkte
    Gelukkig heb je geen last meer van bloedinkjes en leuk jullie ook een meid!

Anne heb je alweer getest? Ik wacht op die knaltest :)

Hier gaat het goed. Wel Weer last gehad van bloedingen Maarja ik weet waar het vandaan komt. Gelukkig voel ik m'n kleine elke dag heel goed bewegen dat stelt me weer gerust :)

Xxx

19. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede middag,
    Gelukkig dat je de kleine idd al lekker kunt voelen, toch heel vervelend die bloedingen.

Ik heb nog geen nieuwe test meer durven doen, ben zo bang dat hij weer licht is en dat ik dus weer onderweg ben naar een miskraam.
    Heb wel kv testen in huis, dus denk dat ik het morgen maar ga doen.
    Zit dan op 18 dpo.. Laatste test was 15 dpo, dus zou er wel verschil moeten zijn...

Ik voel me wel zwanger, ben met vlagen licht misselijk en ben heel moe. Wel heb ik steeds last van buikpijn zodra ik ook maar wat doe... Lastig.. Ben dan ook weer bang voor een bbz...

Ben blij als ik de e cho van 13 mei heb gehad, al verwacht ik dan nog geen kloppend hartje... Die onzekerheid is killing.

Xx

20. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Jaahhhh ben zo opgelucht!
    Kijk eens naar mijn testje! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg