Hey allemaal, Ik ben erg weinig aanwezig omdat ik eigenlijk in een enorme dip zit Morgen mijn nod, heb gister een kvtest gedaan en die was negatief... Was 12dpo dus als ik wel zwanger ben zou ik wel wat gezien moeten hebben lijkt me? Ik ben eigenlijk zo klaar met al dat gedoe... En gewoon heel verdrietig. Zou nu over de helft zijn geweest als mijn laaste zwangerschap niet buitenbaarmoederlijk had gezeten. Inmiddels is het straks alweer een jaar geleden dat mijn spiraal eruit ging. Ik had met mijn geschiedenis niet verwacht dat het snel zou gaan (voor eerste duurde het anderhalf jaar, voor tweede 3 jaar incl een hoop miskramen) Maar merk nu dat het wachten me toch lastig afgaat. Misschien ook omdat ik volgende maand 36 word... Ik weet dat ik niet mag klagen, heb 2 prachtige gezonde dochters (met mijn ex) Maar zou zo graag met mijn huidige man nog een kindje krijgen om ons gezin compleet te krijgen! Ook voor hem (hij heeft geen 'eigen' kinderen) Maargoed, sorry voor mijn gezeur... heb gewoon ff een dip!
Ja kunnen we tegelijk hahha wel leuk als dan allebei positief is... alleen ik heb afhelopen 2 weken maar 2 x geklust dus als jij zegt waar is.. heb k al bijna geen kans... vind het zo spannend ben nu gelukkig aan het werk d u s kan ik me gedachten uitzetten
Klaag maar lekker anne zo haal je weer een last van je schouders af.. denk dat we allemaal met hetzelfde gevoel zitten... en dit forum is ook een beetje om mekaar een hart onder de riem te steken lijkt me.. Ik snap ook waar je mee zit maar laat je leeftijd je niet een rot gevoel geven.. ken zat oudere mensen die ook nog een kindje krijgen.. Maar krijg jij geen injecties of iets na zoveel miskramen en zolang bezig???
Nou Anne geeft helemaal niks hoor! Inderdaad, wat jackie ook zegt, we zijn hier om elkaar te steunen! Het lijkt me ook erg moeilijk als ik je verhaal lees! Ik vind het al zo moeilijk en dan heb ik 'maar' 1 miskraam gehad. Ik kan me wel voorstellen dat je graag een kindje wil met je huidige man... Nog niet de hoop opgeven trouwens. Want er zijn meer vrouwen die pas positief testen na hun NOD! Jackie zit ook nog in spanning bijvoorbeeld... Ik duim zo voor jullie!!
Heb net mn laatste ovu test gedaan, ook deze was negatief. Dus mijn gevoel zat goed dat ik mijn ei toch al heb gehad Nu dus voor het eggie op het wachtbankje! Gelukkig heb ik morgen en overmorgen in ieder geval genoeg afleiding door mn werk!
tja ik weet niet de exacte dag van mijn eisprong. ergens tussen 28 feb en 3 maart... dus ja.... dan is mijn nod ergens tussen 14 maart en 17 maart. dat weekend ben ik weg, dus ik ben nog aan het twijfelen of ik voor dat weekend al ga testen of pas erna....
@lica: ja dat idd waarschijnlijk de oorzaak... nu ben je toch immuun ertegen, magere troost maar toch ik ben hier een tijdje niet geweest want zit hoofdzakelijk op een ander forum, maar wou jullie laten weten dat de echo gisteren goed was, netjes op 7 weken, 8 mm groot en hartactiviteit!!! ben heel blij en heel opgelucht, maar onzekerheid blijft hoor... vooral nu als ik me minder moe voel, dan denk ik, zal toch weer niet misgaan hé... nu ja, we kunnen maar dag per dag nemen @anne1977: het wachten en geduld hebben is idd zo moeilijk, snap dat heel goed... sterkte en niet te veel denken aan wat het had kunnen zijn. ik weet niet of het met je leeftijd te maken heeft, denk dat dat heel normaal is. Toen mijn gyn gisteren een papiertje van zwangerschap afdrukt met 24/06/2013 ipv 21/10/2013 als uitgerekende datum, deed het ook even pijn. Voor niets 4 maanden verloren hé, maar een groot litteken rijker... @salamander: als je ovutesten gebruikt is het denk ik wel belangrijk dat je vroeg genoeg begint en doordoet tot je een positieve hebt. Ik moest op dag 5 beginnen en aangezien ik een korte cyclus heb verwachtte de gynaecoloog eerder dat ik vroeg een ei heb om een luteale fase van 14 dagen, maar 't was net omgekeerd; pas op dag 14 mijn ei en NOD 8 dagen later... succes op het wachtbankje @jackie: neg test en nog steeds niet ongi... vervelend, ben benieuwd naar je volgend testje
Eda super fijn, had je ook al op t andere forum gefeliciteerd. Maar fijn dat je het hier ook even laat weten! Ja ik weet dat ik eerder had moeten beginnen met ovutesten. Maar ik was het deze ronde eigenlijk niet van plan. En uiteindelijk werd ik afgelopen weekend gek van de steken die ik voelde en die bleven maar aanhouden. Zelfs vandaag nog af een toe een steekje. Dus toen besloot ik om van ma-wo toch ovutesten te doen om te kijken of mn ei nog moest springen of niet. Ik heb helaas een lange cyclus waardoor het sowieso veel wachten is. Wisselt tussen de 35 en 42 dagen. Voor mn miskraam was mn luteale fase steeds 14 dagen. Dus ja ga ik nu eigenlijk ook vanuit. Maar goed, als ik deze ronde niet zwanger ben dan ga ik dan dus op de juiste manier de ovutesten gebruiken.
Ik was er weer hoor. Ik kreeg geen email dat er berichten waren bijgekomen dus vandaar.... Vervelend dat wachten op je menstruatie jackiejtjj Salamander misschien je ei gemist maar misschien wel zwanger.. Zal duimen voor je. Gister was mijn nod en nog geen menstruatie. Wel geregeld misselijk maar weet nog niet of ik zal testen. Had vanmorgen bijna een test gehaald maar besloot toch weer om af te wachten. Kan best dat de cyclus nu langer is dan 23 dagen. Spannend maar wacht toch nog ff af!
Hey meiden, Bedankt voor de lieve woorden! Voel me vandaag gelukkig wel weer iets beter. Heb wel nog een keer gestest en weer negatief... haha ik heb een test verslaving! Jackie, ik krijg nu nog niks... Maar als ik in mei nog niet zwanger ben mag ik terug naar de gyn om te kijken hoe we verder gaan. Het stomme is dat ik voor mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap zei dat ik de mmm niet in wilde... maar nu ik eenmaal zwanger ben geweest is dat gevoel toch heel anders! Eda, wat fijn dat het zo goed gaat... ik herken de angst wel ja... bij mijn laatste (goede) zwangerschap duurde het bij mij ook echt tot 16 weken tot ik echt een beetje kon genieten... Flower wat spannend... en wat knap dat je kan wachten met testen! Haha.. ik neem mezelf dat elke maand voor.... maar het lukt niet erg...
@salamander: ja had gezien dat jij en Nimme geregeld met ons komen meekletsen en daarom niet direct terug hier iets gepost... ik moet wel zeggen dat ondanks de goeie echo ik er absoluut niet gerust in ben... vooral omdat ik me nu minder moe voel, dan begint er alles door mijn hoofd te gaan... ik vraag me af wanneer ik echt in alle vertrouwen zal kunnen beginnen genieten... succes aan de testers om al dan niet te wachten...
flower oe spannend! wanneer wil je wel gaan testen dan? Anne ja ik kan me voorstellen dat dat gevoel veranderd is sinds je zwanger bent geweest. Dan gaat het zo voor je leven dat je niets liever wilt als een kindje, dat heb ik ook! En ik denk iedereen hier wel.. Balen dat je weer een negatieve test had! Nu ff een paar dagen wachten? eda wat vervelend dat je zo ongerust bent en er niet kan genieten. ik kan wel zeggen dat je het moet loslaten, maar ja ik snap je ongerustheid heel goed! probeer in ieder geval niet te veel te stressen want stress is in ieder geval niet goed voor je! knuffel voor jou!! Hier vandaag lekker gewerkt en lekker afleiding gehad. Zo fijn als je er dan niet continu mee bezig bent! Vanavond uit eten met collega's van de locatie waar ik sinds feb niet meer werk. (werkte eerst op 2 locaties, sinds feb helemaal op 1 locatie) Dus dan ook weer genoeg afleiding. En dan morgen weer werken. Dus ben hier morgenavond pas weer.. Fijne avond allemaal!
Anne wij zitten dus in dezelfde zenuwslopende tijd... Flower een tuurtestje kan je wel al doen?? Ben ook wel errug benieuwd hahha... Eda.. snap je volkomen maar probeer je gevoel af te sluiten. Probeee zoveel mogenlijk afleiding te vinden.. Salamander.. o wat fijn dat je een beetje je afleiding heb... Hier helaas nog geen verandering.. Ik wil me menstruatie!!! Kom nu geen steek verder. Alleen maar onnodig wachten op de volgende ronde. Hoor er nu al vanaf te zijn... pff
dank u voor jullie lieve berichten, aangezien we allemaal helaas in dezelfde schuit zitten (allemaal iets heel ergs meegemaakt) snappen jullie wel wat ik bedoel ik probeer het echt zoveel mogelijk los te laten en eerder denken van: ga me pas zorgen maken als ik een bloeding heb of opeens erge buikkrampen. Tot nu toe niet het geval, nu wel een beetje rugpijn, maar interpreteer ik eerder als een goed teken want heb dat anders nooit zo ik welk situatie we zitten (wachten op ongi, wachten op evt zw test, wachten op ei, ...) is het echt die tijd die zo lastig is, om geduld te hebben en te laten gebeuren... een glazen bol zou echt wel handig zijn
Ik wacht ook met testen omdat het misschien ook nog te vroeg is. Als ik zwanger ben is dat pas 3 weekjes. En misschien ook wel angst voor een teleurstelling waardoor ik wacht. Heb nog niet zoveel klachtjes, alleen met vlagen misselijk. En vorige 'nmaand was ik dat ook en negatieve test..
Eda, ik heb dat gevoel nog steeds. Ik hoop dat ik maandag op mijn wolkje kan stappen. Dan heb ik een echo. Hopelijk is alles in orde. Ik ben momenteel een volledige stresskip doordat het moment van de echo dichterbij komt.