Miskraam in okt-nov-dec 2012

Discussion in 'Miskraam' started by lica, Jan 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Te snel op versturen gedrukt :)

Anne, ik zou ook de mm ingaan denk ik ook al zei ik tervoren van niet.

Flower, veel succes in je wacht week. Dat is altijd zo een zenuwslopende periode he.

Salamander, leuk zo wat afleiding. Kunnen we allemaal wel eens gebruiken denk ik.

2. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    Belgiƫ
    @lica: heb je al een echo achter de rug? je bent al op 11 weken, zal vast wel goed gaan... ik duim mee voor een goeie echo! heb je het al verteld aan familie/vrienden?

3. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Ik heb het nog niet aan veel mensen verteld. Mijn ouders, schoonouders, twee goede vriendinnen (die net als mij een kindje verwachten in september), een nichtje (en eigenlijk ook heel goede vriendin, is meter van mijn dochter) en dan op het werk weten ook een aantal mensen het omdat ik mijn normale job niet kan blijven doen (werk in chemisch bedrijf)

Ik heb al een echo gehad op 6 weken maar dan is er nog niet veel te zien. Maandag heb ik terug een echo. Ben al zenuwachtig voor dan.

4. flower82

flower82 Actief lid

Sep 1, 2009
    229
    0
    0
    Geregeld lichte buikpijn, bang dat toch mijn menstruatie er aan komt :(

5. jackiejtjj

jackiejtjj Niet meer actief

O jeetje flower.. laten we hopen van niet..
    Hier nog steeds geen menstruatie. Begin bang te worden dat heel me cyclus plat ligt. En twijfel om maandag dokter te gaan.
    Maar weet niet of het echt een rede is??
    Wat denken jullie wachten of dokter gaan

6. Salamander

Salamander Bekend lid

Oct 1, 2012
    629
    4
    18
    Female
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Jackie ik zou dan eerst maandagochtend nog een test doen als ik jou was. Hoeveel dagen ben je dan over tijd?

Eda o zo'n glazen bol lijkt me ook wel wat. Alhoewel aan de andere kant.. ik zou ook wel gek worden als je alles van te voren weet!

Flower dat zou wel heel erg balen zijn als je menstruatie toch komt! heb je al een idee wanneer je anders wel wilt gaan testen?
    Ik snap je gevoel compleet. Volgend weekend is mijn nod, heb besloten dat ik wacht met testen tot na het weekend. Ik ben ook te bang voor een grote teleurstelling.. pff maak mezelf af en toe helemaal gek. Maar ik wil het zo graag! Zucht.. duimen voor ons allemaal!

Lica spannend maandag je echo!!! Ben je erg nerveus??

7. jackiejtjj

Maandag ben ik 10 dagen overtijd. Ben zo bang dat me cyclus plat ligt had eindelijk door hoe die liep

8. flower82

flower82 Actief lid

Sep 1, 2009
    229
    0
    0
    Buikpijn is nu wel weg...
    Ik ben van plan donderdag dan te gaan testen. Dan ben ik vrij en mijn vriend thuis. Volgende week met familie paar dagen weg dus wil het eigenlijk wel daarvoor weten. afwachten maar weer.

jackiejtjjwanneer heb je voor t laatst getest, zou anders idd nog een test doen. Denk dat het anders afwachten is, denk ook dat de huisarts niet veel kan doen.

9. jackiejtjj

Ik heb afgelopen dinsdag getest toen k 3 a 4 dagen obertijd was

10. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Gemiddelde cyclusduur na een miskraam is 4 tot 8 weken, op hoeveel zit je nu?

Mijn cyclus is nu bijna 9 jaar constant geweest, precies op de dag, wanneer ik op zondagmorgen uit bed stapte brak het los, sinds de miskraam is het van slag, zie onderschrift.. inmiddels zit ik op dag 31.. en afgelopen woensdag een negatieve test gehad, dat zou de standaard 28 zijn..
    Helaas kun je er dus helemaal niets van zeggen na een miskraam..:(

11. jackiejtjj

Na me miskraam was het 40 en zit nu op 37

12. Salamander

Salamander Bekend lid

Oct 1, 2012
    629
    4
    18
    Female
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Pfff.... moet even van me afschrijven hoor....

Vanavond op een verjaardag geweest. Zij hebben een kindje van 5 maanden en die kreeg continu de volle aandacht van iedereen. Van de ene schoot naar de andere schoot en ongevraagd kreeg ik haar ook op mn schoot. Zo heel erg vind ik het niet om een kindje vast te houden hoor, ik werk namelijk in de kinderopvang dus ik heb ze de hele week om me heen. Maar goed op een gegeven moment zaten de mannen een spel te doen en de vrouwen waren alleen maar met het kindje bezig. Ik voelde me echt heel erg alleen. Ik beschuldig nu niemand hoor, want ja ik snap het ook heel goed. Maar ik voelde me zo ongemakkelijk. We kwamen net thuis en manlief was gebeld of hij nog even de kroeg in wilde. Dus hij ging meteen weg en ik dook onder de douche. En opeens werd ik overmand door verdriet. Het gemis van mn kleintje voelde ik opeens zo sterk.... Ik heb me lekker laten gaan, ben toch alleen. En opeens kwam een nr van marco borsato in mn gedachten: Marco Borsato - Niemand Weet (lyrics) - YouTube pfff... men ik voelde me de hele dag al niet helemaal lekker in mn vel en nu heb ik dus even een dip te pakken! Ik mis mn kleintje, en ik wil ook niets liever dan weer zwanger zijn! Maar ik ben zo bang dat ik volgende week enorm teleurgesteld zal zijn!
    Voel sinds 2 uurtjes ofzo ook opeens weer een steek linksonder... wat is dat dan weer? dat vraag ik me meteen af. Zou ik dan nu pas mijn eisprong hebben? Maar als dat zo is, waar heb ik dan vorig weekend zo'n last van gehad?? Bah ben er ff helemaal klaar mee met alles.
    En dan hebben we morgenochtend ook nog een doopdienst van een kindje van vrienden. Wordt vast heel mooi maar het zal denk ik ook wel weer even verdrietig zijn. Maar goed, ik duik mn bed maar in. Hopelijk voel ik me morgen weer beter in mn vel!

13. jackiejtjj

Jeetje!!! Meid wat een verhaal!!! Ik heb ook net een kindje van 6 weken op me schoot gehad 2 uur lang is nu boven bij der moeder drinken.. heel erg moeilijk vind ik het niet.. maar het kriebeld wel heel hard!!!

Ik denk alleen maar mijn tijd komt nog wel.. als hun kinderem groter zijn heb ik lekker weer me babytje.. en probeer het positief in te zien.. hoe moeilijk ik het ook vind.

14. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Jackiejtjj, ik zou het toch nog even een weekje afwachten, mijn 2e menstruatie kwam 8 dagen later dan de 1e, dus dag 35 ipv 27..
    Je zou de dokter wel kunnen bellen maar ik denk dat ze er nu nog niks aan doen, dat je toch nog even af moet wachten..

Ik zit ook weer te wachten tot ie eraan komt.. of hopelijk juist niet..

Salamander, heftig! Ik herken het gevoel wel, maar onze tijd komt nog wel!

Ik ben een poosje afwezig geweest in dit topic, omdat het niet helemaal goed met me gaat, teveel gebeurd in korte tijd, en er speelt nog een hoop..
    Ik ga proberen om het weer bij te houden, ik lees over het algemeen wel alles, maar vaak te moe om te reageren..

15. Salamander

Salamander Bekend lid

Oct 1, 2012
    629
    4
    18
    Female
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    O dit meen je niet! Ik ga net naar de wc.... blijk ik roze verlies te hebben! Nou dat is dan duidelijk. Ben dus gewoon emo omdat ik ongesteld wordt. Vandaar dat ik niet zo lekker in mn vel zit! :'(

16. jackiejtjj

Jeetje dan ben je een week te vroeg toch?? Of niet

17. lica

lica Actief lid

May 27, 2011
    320
    0
    0
    Oh Salamander, dikke knuffel! Het is inderdaad niet gemakkelijk om je sterk te houden tijdens die momenten. Is het doorgezet?

Nathalie, doe maar op je gemak meid.

Jackie, misschien nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Indien nog negatief zou ik naar de dokter gaan om te kijken waar je ergens zit in je cyclus.

18. Salamander

Salamander Bekend lid

Oct 1, 2012
    629
    4
    18
    Female
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Ja klopt, het is een week te vroeg... ??? Snap er helemaal niks van en ben er stuk van! Het is nu aan het doorzetten ja :(

19. jackiejtjj

Jeetje salamander. Maar aan de andere kant heb je nu wel een stress vrije week kwa wachten enzo... en je kan de ovulatie testen nu op de juiste manier gebruiken.. en dan gaan we allemaal hopen dat dit je laatste menstruatie is voor de komende 9 maanden

20. flower82

flower82 Actief lid

Sep 1, 2009
    229
    0
    0
    Salamander balen zeg!

Ik heb sinds gisteravond iets bloedverlies. Stelt eigenlijk nog niet zoveel voor. Afwachten maar of het doorzet.

Share This Page