Miskraam in okt-nov-dec 2012

Discussie in 'Miskraam' gestart door lica, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Die clearblue vind ik ook echt té duur om te gebruiken..
    Gisteravond even een testje gedaan, donkere controle streep, en de andere streep was wel goed zichtbaar, maar nog niet donker..
    Of ze heel goed zijn weet ik nog niet.. vanaf morgen ga ik beginnen met testen. Dan zit ik op dag 10 van de 28 of 35.. ben ik in ieder geval op tijd, en t zijn er toch zat haha

Ach en al zijn ze niet goed, 15 euro is nog te overzien haha

Iemand hier op het forum gaf me de tip, en ik dacht begin lekker met de goedkoopste hahaha

2. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede middag,

Ja, ik heb ook van die goedkope testjes idd... alleen heb ik er maar 10 besteld. Haha ik ga gewoon voor deze maand meteen raak ;)

Gister en eergister om een uur of 2 getest, eergister zag ik maar 1 streep, gister een heeeeel licht tweede streepje en vandaag om 12 uur getest (en maar 1 kop thee gedronken in de ochtend) en had een knal tweede streep! Het is nu dag 12...zou ik dan morgen al een ei hebben? Overmorgen kan natuurlijk ook?

Op zich wel prettig, dat zou betekenen dat ik er voor mijn voorstellingen vanaf ben... Vanavond maar er voor gaan en dan geen vluggertje ;)
    En voor de zekerheid donderdag ook nog een keer ofzo? Wat zouden jullie doen?
    Ik hou ook mijn temp bij, dus kan sowieso achteraf zien of mijn ei geweest is!

Nu nog hopen dat hij links komt (omdat rechts geen eileider zit)

3. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ik ga zo trouwens met mijn vader naar het avl waar we na een maand van afwachten eindelijk de uitslag krijgen... ben bloednerveus!

4. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @anne1977: succes met de resultaten van je vader,

ja hopelijk springt je ei aan de juiste kant hé, geniet er alvast van zou ik zeggen

ik heb maar 1x ovulatietesten gebruikt en dan waren het die CB, eens een smiley heb ik niet verder getest

vind ze wel handig daarvoor, gemakkelijk te interpreteren, je vraagt je niet af: is het nu hoog genoeg of niet: smiley ok, niets dan doortesten

5. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Lees altijd wel mee maar dus niet altijd tijd om te reageren.

@ Ovutesten, heb ze ook altijd van CB vooral omdat ze zo duidelijk zijn. Bestel ze via internet. 20 voor 37 euro. In de winkel zijn ze een stuk duurder. Deze maand niks besteld en om de dag geklust. We wachten het maar af. Spannend.

6. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    En Anne? Hoe was de uitslag??

7. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    Anne hopelijk een goede uitslag.

Voor diegene die wat afstand nemen, begrijpelijk. Hopelijk geeft dat wat meer rust.

Ik ben zelf even afwezig geweest, was een paar dagen weg, en nu de kleine man ziek.
    Menstruatie inmiddels over dus we gaan er weer voor.

8. jackiejtjj

jackiejtjj Niet meer actief

Flower is jou zoontje ook ziek wat heb die?? Die van mij leg al 3 dagen met hoge koorts

9. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    jackiejtjj mijn zoontje is ook koortsig, sinds maandag. Vanmorgen naar dokter geweest om te kijken of het niet weer van zijn oren komt, maar die waren niet ontstoken, wel wat rood. Waarschijnlijk door virale infectie.

10. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Het meiden,

De uitslag in het ziekenhuis was naar omstandigheden redelijk positief!
    Ze hebben geen uitzaaiingen gevonden!
    Hij krijgt nog wel een kijkoperatie om wat dingen uit te sluiten en gaat daarna een traject in van 7 weken bestralen.

Jackie en flower succes met jullie zieke kindjes.

Hier nog geen ei te bespeuren, hoop dat mijn temp morgen omhoog is gegaan!
    Ben wel gestopt met de ovu testen want hij was gister al minder duidelijk dan eergisteren.

11. jackiejtjj

Oo gelukkig zeg anne!

En ja dank je wel dacht gisteren hij is beter. Maar nu toch weer koorts en ziekjes..hoop dat die snel weer de oude is

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @anne1977: gelukkig viel het nog mee in het ziekenhuis, nu hopen dat de behandeling goed aanslaat hé

ik hoop dat iedereen met zieke kindjes nu weer gezonde kindjes hebben... ziek zijn is niet leuk, laat staan je eigen kindjes (kan ik me voorstellen)

13. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Hallo iedereen,

Ik kom hier ook nog eens schrijven. Sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest maar ik weet gewoon niet meer waar mijn hoofd staat. Wij hebben een aantal overvolle weekends achter de rug met allerlei feestjes, eetdagen, geplande uitstappen. Allemaal superleuk natuurlijk maar met mijn lage energiepeil vraagt dat veel van mij. Het werk thuis en op het werk blijft ook gewoon verder lopen natuurlijk.

Anne, blij te horen dat de uitslag van je vader toch redelijk meevalt.

Aan de zieke kindjes: veel beterschap!

14. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    Anne fijn dat er geen uitzaaingen zijn.
    Mijn schoonvader heeft woensdag een scan om te kijken naar eventuele uitzaaingen, week er op uitslag, dus ook spannend.

Mijn zoontje gaat beter, nog niet echt eetlust maar geen hoge koorts meer.

jackiejtjj zielig heh als ze hoge koorts hebben, hangerig en huilerig. Mijn zoontje is meestal wel druk, dus zo zielig om te zien als hij zo ziek is.
    Hopelijk is die van jou ook snel beter.

15. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Anne Wat goed om te lezen dat de uitslag toch redelijk positief was! Nu dus nog even een pittige tijd voor de boeg maar daarna hopelijk weer vooruitkijken!

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    hey,

hier even een kort bericht: heb vandaag terug echo en ben wel super zenuwachtig...
    maar om 15u45 afspraak, eerste een halve dag werken...
    hopelijk kom ik met goed nieuws terug

17. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    eda suc6 vanmiddag!

18. jackiejtjj

Eda heel veel succes vandaag!

19. Nathaliiej