Wat een fijn nieuws Eda... ik begon me al zorgen te maken maar gelukkig goed nieuws!! Krijg je nou met 12 weken nog een echo of pas met 20 weken?
O jeetje wat een goed nieuws zeg!! Ja maakte me ookal zorgen denk ojee ze reageert niet. Nog 2 weekjes en dan ben je er!! Is zo voorbij probeer lekker te genieten..
Eda, super dat de echo goed was. Nu nog 3 weekjes aftellen. Ik mag binnen 2 weken nog eens naar de gyn
O eda dat is fijn, anders zou het tot de 20 weken wel erg lang zijn he? Aftellen maar! Hier ben ik veel bezig met de afspraak bij de gyn die ik over 2 weken heb... ik ben mijn cyclus goed aan het bij houden. Dat hadden ze me bij de second opinion aangeraden, bij houden en dan zouden we dat tijdens de afspraak op 10 april samen bekijken of mijn lichaam alles weer heeft opgepakt. Mij is opgevallen dat het wel anders is dan voor mijn miskraam... Nog steeds een onregelmatige cyclus maar nu met een korte luteale fase... Ik hoop dat de gyn me daarmee wilt helpen! Wat is het toch een cadeautje als je een normale cyclus hebt, makkelijk zwanger raakt, een gezond kindje mag krijgen.... Dat is me zo duidelijk geworden!
Oh meiden, sorry dat ik er zo weinig ben... ik probeer gewoon een beetje afstand te nemen... maar nu voel ik me zo k*t, dat ik het gevoel heb dat alleen jullie me begrijpen.. Een vriendin van mij is 13 weken zwanger, ik heb met een groepje vriendinnen afgesproken voor haar een 9 maanden mand te maken... Dus ben ik (omdat ik de enige was die vrij was) net naar de prenatal geweest... Ik dacht, dat doe ik gewoon even.. Pfff... toen ik daar liep werd ik plotseling overvallen door zo'n klote gevoel! Het idee dat ik nu 23 weken zwanger zou zijn.... Ik ben in ene weer zo verdrietig.... zit al een uur te janken, word er gek van! Ik wil niet steeds zo verdrietig zijn... maar ik wil zo graag ook gewoon zwanger zijn! (misschien ben ik het ook wel, ben ik daarom zo emo... nog 1 week tot nod) Pffff... moest het even kwijt! Lica en Eda, wat fijn dat het zo goed gaat!
@salamander: ja tot 20 weken wachten zou echt veel te lang duren... en het is inderdaad gewoon zo wonderbaar als alles goed gaat... @anne1977: zo'n moeilijk moment voor jou, die momenten kunnen je echt opeens overvallen... ik probeer niet veel stil te staan bij de vorige zwangerschap en me op het nu richten, maar bij jou is het natuurlijk nog niet mogelijk hé. Ik denk wel dat ik het eind juni ook even moeilijk ga hebben (zou dan moeten bevallen zijn), maar tegen dan heb ben ik hopelijk nog steeds heerlijk gezond zwanger, dus zal veel doen. Sterkte, jouw tijd komt ook nog, geduld blijft het moeilijkste, maar ook het allerbelangrijkste!
Zo me drukke week is eindelijk voorbij.. velede week was me kleine jarig en zondag ze feestje gevierd.. wat een gedoe zeg. Op me zoontje ze verjaardag zijn we naar chimpie geweest om te spelen.. en me moeder wou erna even naar de prenatal om kleertjes te kopen van voor der vriendin die pas oma is geworden van een meisje.. en wat doet me moeder douwt alle lieve kleine baby kleertjes onder me neus!! Incl. Een mini bikini heel leuk natuurlijk maar werd er wel boos om. Later zei me schoonmoeder ga jij anders kijken voor een truitje voor jayv. Ze hebben daar tot maat 110. Dus ik ga kijken. Hangt der een heel leuk truitje met de tekst IK BEN STOER WANT IK WORD GROTE BROER.. nou dacht dat de moet me in de schoenen viel. Was in staat huilend die winkel aan te rennen. Maar goed denk blijf verstandig ga bij jayv zitten om tv te kijken en laat hun hun gang gaan. En hoor me schoonmoeder zeggen. Was alles maar goed gegaan bij jack moet je kijken wat we allemaal hadden kunne kopen!! Hallo ik hoor jullie!!! En zondag op jayv ze feestje kwam de dochter van vrienden van ons en ze is nu 9 weken. Me moeder en me schoonmoeder er allebei mee zitten en als je die blik zag!! Verschikkelijk .. maar toen kreeg ik der ze moest der flesje en ze wouden dat ik het probeer want ze wil bij niemand drinken uit de fles.. ze krijgt normaal aan de borst en ze zijn bezig met overstappen.. en natuurlijk drinkt ze bij mij wel.. iedereen o jack staat je leuk je moet maar opschieten hoor heerlijk als we weer een kleine in de familie krijgen. Ze weten allemaal wat er gebeurt is. Dus vond het aardig ongepast. Heb verder de hele dag met een nep smile gelopen... en het allerergste van alles is dat ik me vriend veder van me afstoot. Als we het doen is het de laatste tijd meer om wat er bij hem uitkomt. Van mijn kant dan. En begin nu te twijfelen aan onze relatie hij wil niet meer op deze manier met het gevolg dat we al anderhalve week stilstaan. Dus ja deze maand raak zit er denk ik voor mij noet in.. en daar word ik nog kriegeliger van....
Anne, dat zijn heel moeilijke momenten. Soms voel je uw sterk en ben je klaar om de wereld tegemoed te springen. Maar er zijn inderdaad even goed momenten waarop iets schijnbaar klein voor zoveel pijn kan zorgen. De miskraam is nog niet zo lang geleden. Het is heus normaal dat je u nog af en toe slecht voelt. Laat je vedriet maar toe. Jackie, soms kunnen mensen echt niet begrijpen hoe kwetsend hun woorden kunnen zijn. Ik word ook nog vaak geconfronteerd met kwetsende woorden of momenten waarbij het verdriet van de miskraam mij overvalt. En hoe blij ik ook ben met deze zwangerschap, dat verandert niets aan mijn verdriet over mijn miskraam. Ik moet me nu inderdaad niet meer druk maken over, wanneer wordt ik nu eindelijk zwanger. Maar dat leert mij dat ik verder de tijd moet nemen om dit een plaats te geven. Dikke knuffel meiden!
Bah jackie.... dat is behoorlijk naar... zo herkenbaar van wat ik een tijdje terug typte. Anderen gaan verder maar wij zitten nog met ons verdriet. En lijkt de wereld stil te staan. Wat vervelend dat je relatie er ook nog onder lijdt... Probeer erover te praten met elkaar, hoe moeilijk dat ook is. Knuffel!!! Hier even flink de balen hebben en net alles er even uitgejankt... zat dus al even niet zo lekker in mn vel en nu kreeg ik vandaag ook nog te horen dat mn contract niet verlengd wordt!!! Loopt tot eind april dus heb nog 4 weken om wat anders te vinden. Komt zo rauw op mn dak!
Jee salamander.. wat een rot nieuws en ook korte dag 4 weken.. hadden ze het in deze moeilijke tijden niet even eerder kunnen melden. En daar bedoel ik mee dat het de laatste tijd niet echt makkelijk is om een baan te vinden.. Belachelijk!! Hoelang heb je er gewerkt??
amai, niet echt gepast ten opzichte van jou.... hebben ze dat nooit zelf meegemaakt? want ze praten erover alsof het precies maar een alledaags probleemtje is, dat je nu maar moet verhelpen... je hoeft je niet sterk te houden voor anderen hoor. Ik denk niet dat ik in die winkel was geweest en ook niet dat kindje vastgehouden... @salamander: ah nee, zo'n slecht nieuws van je contract. Ik hoop dat je snel iets anders vindt
Ja echt zo ontzettend balen! Wordt echt een uitdaging om een nieuwe baan te vinden! Ik werk namelijk in de kinderopvang, er zijn echt nergens vacatures te vinden aangezien het niet goed gaat in deze branche... Nou wil ik ook graag wat anders gaan doen hoor, maar daar is het ook niet beste tijd voor, aangezien ik geen opleiding en geen ervaring heb... Voor deze organisatie werk ik nu 1,5 jaar, maar in totaal werk ik al 5 jaar in de kinderopvang.