Ik weet toevallig dat er bij mij ib de buurt wel word gezocht naar mensen in de kinderopvang. Maar denk niet dat je er veel aan heb...
Hoi meiden, Hier weer even een berichtje. Inmiddels weer overtijd. Maandag een test doen. Ben zoo benieuwd! salamander wat een rotnieuws dat je contract niet verlengd word. Hopelijk vind je wat anders.
Leimuiden. Vlakbij amsterdam ligt dat zeg maar Hoelang ben je al overtijd.. en spannend!! Anne jou tijd is ook rond deze dagen toch??
O jackie dat is helaas behoorlijk ver van hier... flower, spannend!! hoop het voor je! Hier: vandaag gehad over onze kinderwens, nu ik zometeen misschien zonder werk zit. Om een kindje wat te kunnen bieden, heb je stabiliteit nodig. Aangezien onze hypotheek op 2 salarissen is gebaseerd hebben we weinig keus dan onze kinderwens uit te stellen........ vind het verschrikkelijk!! Ben zo ontzettend verdrietig hiervan!! Voel me echt verscheurd van binnen! Er heeft steeds wat voor gezorgd waardoor we er niet mee bezig konden, sinds januari 2012 zijn we er voor gegaan. Toen ik zwanger bleek in september waren we dolgelukkig. Helaas stortte ons droom ineen toen het niet goed ging. En nu kunnen we er niet voor gaan doordat mn contract niet wordt verlengd. Voel me even zwaar moedeloos.......... Mn man vind dat ik uit de negatieve cirkel moet stappen omdat ik op het moment niks positiefs meer zie.... en daar heeft hij ook gelijk in, maar ik voel me zo intens verdrietig! Ik moet het nu allemaal maar even laten bezinken en gaan accepteren. En dan zal ik me misschien ook wel gaan uitschrijven hier, want anders is het te confronterend ben ik bang....
Ben drie dagen over tijd.. Maar sinds vanmorgen bruinverlies.. Ben wel met vlagen misselijk . Toch maar alvast een test gedaan, en negatief.. Pfffff... Heb er zo de balen in!
Salamander rot dat je jullie kinderwens moet uitstellen. Hoop echt dat je snel ander werk zal vinden..
Flower, ben je regelmatig normaal? Hopelijk krijg je alsnog en positieve test Salamander, woow dat is best moeilijk. Ik hoop dat je snel ander werk vind en dat je zwangerschap dan ook snel mag volgen.
Hey meiden... mag ik me ook hier bij voegen??? Ik heb in november een MA gehad op 8-9 weken, en ben gecuretteerd. Tot op de dag van vandaag lijkt mijn lichaam nog van slag en ben ik dus ook nog steeds niet zwanger. Iemand hier (helaas) ervaring mee?? Ben altijd super vruchtbaar geweest, hoefde er maar aan te denken en ik was zwanger tot 2x toe... maar nu zijn we al dik 5 maand verder, en mijn cyclussen zijn van 29 dagen naar 26-27-25- gegaan... en dan is t ook gewoon van helemaal niks naar patsboem t loopt me broek door (sorry) Nu woon ik in nieuwbouw en de een na de andere baby wordt geboren of zijn zwanger.... ben toch wel lichtelijk gefrustreerd.
jeniyah welkom hier! Ik heb op 31 dec een miskraam gehad, maar mijn cyclus is nog van slag en zwanger worden lukt ook nog niet. Zo frustrerend!
ff een vraag aan de onregelmatigen na een miskraam.. gebruiken jullie ovu testen? Ik heb 8 dec. Een miskraam gehad, en ben deze cyclus ermee begonnen, voor het inzicht.. en mij heeft het meer gebracht als alleen inzicht.. ik hoop dat jullie gauw weer een posi test in handen hebben!
Ja balen heh.... En nee ik gebruik geen ovu testen.. ook omdat ik er niet 24/7 mee bezig wil zijn en ik voel mijn ei sprongen... die doen echt pijn!
ik had ook verwacht dat ik er nog meer mee bezig zou zijn, maar dat was behalve iedere dag op de zelfde tijd in een bakje piesen,juist niet zo. mij bracht het duidelijkheid in mijn cyclus, en rust.. Ik voel overigens m'n eisprong niet.. het enige wat wel getriggerd is door de ovutesten, was vroeg testen. maar ik was er veel rustiger door, juist omdat ik nu wist wanneer hoe of wat.. het is geen must natuurlijk, maar mij heeft het geholpen.. Succes dames!
Jeniyah welkom.. ik heb 1ste kerstdag me miskraam gehad en er ook een onregelmarige cyclus voor terug gekregen en helaas ook langer. Heb er 1 van 40 en 38 gehad en zit nu in me 3de cyclus. Hiervoor was ik rond de 29 dagen.
@salamander: ja, ofwel verhuizen dan... maar je hebt al ervaring dus dat is wel een pluspunt hé... succes ermee! het zou jammer zijn om daarvoor jullie kinderwens aan de kant te zetten @flowers: zag dat je gisteren negatief testte.. is ongi al doorgekomen? @jeniyah: Welkom hier! niet stressen omdat het niet direct lukt. heb je een echo-controle gehad na je curettage? @nathaliej: proficiat, positieve test, yoepie... en nu maar duimen dat het goed blijft hé ik voel mijn eisprong ook niet, dus ook aan de ovu-testen en van de eerste ronde daarmee gelukt, maar dat kan ook toeval zijn hé
Heey ja.. ik heb controle gehad, en volgens die gyn mocht het allemaal gebeuren hoor. Maare helemaal niks nog... maja hoop toch zo rond de zomer weer zwanger te mogen zijn
nathaliiej gefeliciteerd met je positieve test! eda ongi is nog niet doorgebroken. Had eergister heel de dag buikpijn gehad, dus had wel weer verwacht dat de test negatief zou zijn. Waarom er dan weer kwaaltjes aanwezig zijn, erg verwarrend!
Woehoe, meer roze op het lijstje, gefeliciteerd Nathalie!!! Wil je nog even invullen of doorgeven wanneer je positief testte en of je al de datum van een 1e echo weet? Welkom Jeniyah! Ik heb jou ook toegevoegd, maar er staan nog wat vraagtekens... Wil jij die ook invullen of doorgeven? Bezig voor een beebje: *Sunflower 27jr - 1e kindje - 2e mk 25/12 - NOD 16/3 *Loontje4 - 35jr - 2e kindje - 2e ma 28/12 - NOD 24/3 *Flower82 - 30jr - 2e kindje - mk 31/12 - NOD 4/4 * Anne - 35jr - 3e kindje - bbz 3/12 -NOD 5/4 *Salamander - 25jr - 1e kindje - ma 20/11 - NOD 16/4 (vermoedelijk) *Jackie - 21 jr - 2e kindje - mk 25/12 - Nod 21/4 (vermoedelijk) * Jeniyah - ? jr - 2e kindje - ma ?/11 - Nod ? Zwanger: *Lica - 27j - 2e kindje - mk 12/11 - NOD 20/01 - 20/1 positieve test - 4/2 echo *San987 - 26j - 1ste kindje - mk 30/12 - NOD 27/1 - 30-1 positieve test - 21-2 1ste echo *Eda - 30j - 1e kindje - mk 4/11 - 08/02 positieve test - 5/3 eerste echo * Nathaliiej - 22jr - 1e kindje - mk 08/12 - ? positieve test - ? eerste echo